Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 januari 2003, 19:44   #41
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Ik blijf er ook bij om niet met linkse partijen samen te werken, wat de nva betreft zou ik het er wel op wagen, Vlaanderen onafhankelijk blijft voor mij een topprioriteit, over partijgrenzen heen, maar zelfs daaraan zijn er voor mij beperkingen! Moest de pvda morgen zeggen wij willen een zelfstandig Vlaanderen zou ik er nooit mee willen samenwerken!
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2003, 20:13   #42
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ik heb gezegd:ik heb veel zoniet alles over om de belgische staat kapot te krijgen daar niet van maar een duivelspact hoort er nu ook weer niet bij.
Jij verwacht dat ik met linksen (die ik zo verafschuw) ga samen werken en eens even de hypocriet te spelen.
NEE NOOIT.
Ik ben 100%voor een onafhankelijk vlaanderen maar niet door mijn ziel te verkopen om samen te gaan met een linkse alliantie.
Ik ben vlaams blokker en blijf dat ook ,zij zijn de ware vlaams-nationalisten.
Nu zou je het blok gebruiken en anders kunnen ze nooit iets goed doen pfffffffffff hypocrieten!
Linksen zijn onbetrouwbaar .
T' is lef hebben! Dat loopt te kukelen dat zijn partij de enige echte Vlaams-nationalisten zijn en noemt mij en mijn partij hypocriet!
Maar het is wel teveel gevraagd om even een halve centimeter naar de andere kant te kijken om Vlaanderen onafhankelijk te maken, je zegt letterlijk dat je liever België hebt dan met links samen te moeten werken, maar toch slaag je erin jezelf een Vlaams-nationalist (de enige echte zelfs) te noemen?
Voor mij en voor iedere welmenende vlaams-nationalist het duidelijkste bewijs waar voor het "Vlaams" Blok écht de prioriteiten liggen (het extreemrechts-zijn), en een duidelijke bevestiging wie de échte Vlaams-nationalisten zijn (N-VA) zou ik zeggen.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2003, 20:50   #43
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

pas op, want dat heeft de voorganger van de nivea, de vu vroeger ook veel beweerd, wij zijn de enige echte vlaams nationalisten, terwijl ze Vlaanderen aan 't verraden waren......

Ik zou zeggen niet veralgemenen hé, ik ben ook overtuigd blokker ( al vele jaren), vroeger actief bij de volksunie ( als jonge staak toen ze nog echt vlaams nationalistisch waren), en voor mij krijgt de nivea het voordeel van de twijfel nog, ik ben wel ietwat voorzichtig, want het is een gevolg van vu, of hoe noemde ze zich op dat moment, en die hebben mij en Vlaanderen meerdere malen verraden. Ik blijf echter positief denken en hoop samen een republiek vlaanderen te kunnen realiseren!
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2003, 20:53   #44
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Aan zorroaster:droom maar lekker verder hoor mij niet gelaten .
Als jij je ziel aan iedereen wil verkopen doe maar ,ik begin daar niet aan .
Vlaanderen word zowiezo onafhankelijk en dan zal het in ieder geval niet liggen aan een samenwerking met verkrampte tegenstanders .
Nogmaals ik ben vlaams blokker en blijf dat ook .
En ik vind dat inderdaad DE vlaams nationalistische partij van vlaanderen. 8)
En ik zeg nergens dat ik belgie liever heb ,leg die woorden maar in je eigen mond maar niet in de mijne!!!
Vlaanderen MOET onafhankeliijk worden ,maar niet door samenwerking met linkse maloten.
Dat komt er zo ook wel,en dan niet dankzij jullie.
Ons steeds beschimpen en nu heb je ons ineens wel nodig,om ons daarna terug te laten vallen en je zin te doen .
En wederom het blok overal buitenhouden,inderdaad dat vind ik:HYPOCRIET.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2003, 13:38   #45
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ik heb veel ,zoniet alles over om de belgische staat kapot te krijgen daar niet van zenne .
Maar een duivelspact sluiten hoort er nu ook,weer niet bij.
Ik zal het nog maar eens duidelijk hier zetten, Vlaanderen 72, omdat je anders weer gaat janken dat ik je woorden in de mond leg.
Je zegt duidelijk dat je nooit met links wil samenwerken, zelfs al zou dat Vlaanderen onafhankelijk maken. Dus prefereer je in dat geval België! Lijkt me toch duidelijk genoeg dat ook jij kan begrijpen wat je zelf schrijft?

Ik herhaal dus: Wie, zoals Vlaanderen72, zijn eigen rechts/linksopstelling prioritair acht boven Vlaamse onafhankelijkheid, heeft geenszins het recht zichzelf als de enige echte Vlaams-nationalist te bestempelen.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2003, 13:44   #46
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Aan zorroaster:droom maar lekker verder hoor mij niet gelaten .
Als jij je ziel aan iedereen wil verkopen doe maar ,ik begin daar niet aan .
Vlaanderen word zowiezo onafhankelijk en dan zal het in ieder geval niet liggen aan een samenwerking met verkrampte tegenstanders .
Nogmaals ik ben vlaams blokker en blijf dat ook .
En ik vind dat inderdaad DE vlaams nationalistische partij van vlaanderen. 8)
En ik zeg nergens dat ik belgie liever heb ,leg die woorden maar in je eigen mond maar niet in de mijne!!!
Vlaanderen MOET onafhankeliijk worden ,maar niet door samenwerking met linkse maloten.
Dat komt er zo ook wel,en dan niet dankzij jullie.
Ons steeds beschimpen en nu heb je ons ineens wel nodig,om ons daarna terug te laten vallen en je zin te doen .
En wederom het blok overal buitenhouden,inderdaad dat vind ik:HYPOCRIET.
De contradictie druipt er weer af:
Je zegt eerst nooit met links te willen samenwerken, zelfs in het Vlaams belang, maar je eindigt weer met te zeuren dat het Blok overal wordt buitengehouden.
Begrijp jij dan wel wat je schrijft? Je WILT niet samenwerken met wie niet (extreem-)rechts is, maar je bent wel bokkig omdat er niemand met je samenwerkt?

Het is ook weer uiterst dwaas te stellen dat "Vlaanderen zowiezo onafhankelijk wordt", om toch maar niet met de linksen te moeten samenwerken voor de Vlaamse zaak.
Hoe gaat dat dan wel gaan? Gaat Albert II eigenhandig de monarchie afschaffen en gaan de Walen zonder morren België opheffen? En dan zeg jij tegen MIJ dat ik maar voort moet dromen?
Trouwens, als "Vlaanderen sowieso onafhankelijk wordt", waarom bestaat het Vlaams Blok dan nog? Dan zijn er toch helemaal geen Vlaams-nationalistische partijen nodig, als het vanzelf zal gaan?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2003, 14:21   #47
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

De eerste prioriteit van het vlaams blok is vlaanderen en de onafhankelijk ervan.
Maar ze hebben nog wel meer op het progamma staan dan dat alleen.
Wees maar zeker.
En ze is de énige vlaams nationalistische partij en meer dan nodig ook.
Dat is wat anders dan die overige kazakkendraaiers.
Hoe kan met links samenheulen nu in het vlaams belang zijn?!
We zien nu hoe goed ze bezig zijn om vlaanderen eronder te krijgen.
Linksen bah.
Inderdaad als nu niemand met hun samenwerkt (het blok dus),waarom dan wel.
Je hebt ze dan uiteraard wel nodig nietwaar.
Dan gaat alles ineens wel ,hypocrieten.
En dan zelfs zou je nog de overwinning op je eigen palmares schrijven.
Goed genoeg weten dat het blok echt nodig is maar ontkennen in alle toonaarden.
Vlaanderen is op weg naar onafhankelijkheid inderdaad,en dat zonder samenwerking met een stelletje verraders.
Daar ben ik van overtuigd,wat jij ook verder moge zaniken.
Janken is niet aan mij besteed.
En ik haat belgie als de pest ,maar mijn ziel verkopen aan linksen hoort er voor mij persoonlijk niet bij.
En dat zal zo blijven ook.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2003, 14:22   #48
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Leuke lectuur voor deze belgicist.
Het doet me denken aan een topic op koetjes en kalfjes:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=1517

Secessist Zorroaster vs separatist vl72


Voila eentje speciaal voor jullie.

Ikzelf:
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2003, 14:40   #49
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Amai wat een lelijke tong.
Ach superstaaf,ieder zijn mening uiteraard.
Niemand zal ooit van mij kunnen zeggen dat ik mijn land en volk (vlaanderen en de vlamingen) verraden heb.
Nooit zal ik samenwerken met linkse zogezegde vlaams nationalisten .
Hypocrieten en niets minder.
Ze laten je rechts liggen en dan als ze je even kunnen gebruiken staan ze er.
Zij zijn gewoon om een pact met de duivel te sluiten das waar ,maar ik niet.
En nee voor je het zou zeggen :het blok is de duivel niet.
Maar voor jij je gelukkig waant dat belgie zo zal kunnen verder slabakken,help ik je graag uit die droom.
Belgie zal barsten,het is geen lang leven meer beschoren.
Ondanks her en der wat twisten.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2003, 19:52   #50
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Leuke lectuur voor deze belgicist.
Het doet me denken aan een topic op koetjes en kalfjes:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=1517

Secessist Zorroaster vs separatist vl72


Voila eentje speciaal voor jullie.

Ikzelf:
een beetje verschil kwa mening is gezond, anders zou 't maar een saaie boel zijn niet?
een gezonde discussie af en toe mag gerust, en dat politiek andersdenkende dit ge(mis)bruiken, tja , wat had je anders verwacht......
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2003, 20:44   #51
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
De eerste prioriteit van het vlaams blok is vlaanderen en de onafhankelijk ervan.
Maar ze hebben nog wel meer op het progamma staan dan dat alleen.
Wees maar zeker.
En ze is de énige vlaams nationalistische partij en meer dan nodig ook.
Dat is wat anders dan die overige kazakkendraaiers.
Hoe kan met links samenheulen nu in het vlaams belang zijn?!
We zien nu hoe goed ze bezig zijn om vlaanderen eronder te krijgen.
Linksen bah.
Inderdaad als nu niemand met hun samenwerkt (het blok dus),waarom dan wel.
Je hebt ze dan uiteraard wel nodig nietwaar.
Dan gaat alles ineens wel ,hypocrieten.
En dan zelfs zou je nog de overwinning op je eigen palmares schrijven.
Goed genoeg weten dat het blok echt nodig is maar ontkennen in alle toonaarden.
Vlaanderen is op weg naar onafhankelijkheid inderdaad,en dat zonder samenwerking met een stelletje verraders.
Daar ben ik van overtuigd,wat jij ook verder moge zaniken.
Janken is niet aan mij besteed.
En ik haat belgie als de pest ,maar mijn ziel verkopen aan linksen hoort er voor mij persoonlijk niet bij.
En dat zal zo blijven ook.
Niet bepaald een helder of gestructureerd antwoord.

Mogen wij hieruit concluderen dat u uw eigen partij de enige echte Vlaams-nationalisten noemt, linksen onmogelijk vlaamsgezind kunnen zijn in uw optiek en Vlaanderen vanzelf onafhankelijk wordt?
Tssss....
Ook schijn je zeer verbolgen over het feit dat het Blok niet om medewerking gevraagd wordt door de andere partijen, maar wel sluit je iedere samenwerking voor de Vlaamse zaak met niet-rechtsen meteen uit! Ook nogal contradictorisch!

Hoe kan je jezelf de enige echte Vlaams-nationalist noemen maar de volgende zin zeggen dat Vlaanderen vanzelf onafhankelijk gaat worden?
Waarom zou een mens nog op de enige echte Vlaams-nationalisten, het Blok blijkbaar, stemmen als Vlaanderen vanzelf onafhankelijk worden zal?

Voor mij is dit weer een duidelijk bewijs dat het Blok voor een groot deel bestaat uit grote schreeuwers maar weinig doeners.
Nog een geluk dat zij niet de enigen zijn die Vlaams-nationalisten pretenderen te zijn, want anders zou de Vlaamse zaak er slecht voorstaan! Volgens hen moet er niets gedaan worden voor Vlaanderen op politiek gebied, want dat gaat allemaal wel vanzelf gebeuren!

Wat denken de andere Vlaams-nationalisten hier van zo'n instelling?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2003, 21:09   #52
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Zorroaster ik vind dat jij serieus een tet kunt spannen zenne kerel.
Voor jou zal nooit iets helder kunnen zijn want jij leeft in een droomwereld.
Inderdaad mijn partij is de enige echte vlaams nationalistische partij.
Linksen zijn onbetrouwbaar in MIJN ogen en daarom zou ik er voor geen goud mee willen samenwerken.
PERSOONLIJKE MENING trouwens.
Vlaanderen zal zowiezo ooit onafhankelijk worden ,belgie is niet langer houdbaar,die datum is allang verstreken.
Ik wil vlaanderen liever gisteren dan vandaag onafhankelijk maar niet WEER PERSOONLIJKE MENING in samenwerking met linkse creaturen.
Schreeuwen kan ik als de beste en doen als het erop aankomt ook ,wees maar zeker manneke.
Vlaanderen staat er nogal goed voor ook met die andere zogenaamde vlaams nationalisten :remember de volksunie en spirit en idé 21 enz,kazakkendraaiers en konten kruipers van belgie.
Jij moet toch eens gaan beseffen alhoewel ik overtuigd vlaams blokker ben dat ik ook nog een eigen mening heb of die nu overeen komt met het blok of niet.
Het is een grove fout van jou om te denken dat ik alles klakkeloos overneem van wie dan ook.
En wat een ander van mijn stelling vind pfff daar lig ik niet wakker van zenne.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2003, 23:38   #53
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
een gezonde discussie af en toe mag gerust, en dat politiek andersdenkende dit ge(mis)bruiken, tja , wat had je anders verwacht......
Inderdaad!
Gezondheid!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be