Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 mei 2015, 17:44   #41
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ze doet mij enorm denken aan een franstalige zotte doos die hier graag komt posten. Even hysterisch.
Dat is inderdaad de clou van het verhaal.
Op de beelden zie je een hysterische TEEF.

Vandaag klaagt ze over vreemdelingen.

Morgen over de bakker die niet genoeg suiker in zijn slagroom doet.

Overmorgen over de collega's op het werk.

De dag erna is haar schoonzoon een ambetanterik.

Leef daarmee samen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 17:52   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat is inderdaad de clou van het verhaal.
Op de beelden zie je een hysterische TEEF.

Vandaag klaagt ze over vreemdelingen.

Morgen over de bakker die niet genoeg suiker in zijn slagroom doet.

Overmorgen over de collega's op het werk.

De dag erna is haar schoonzoon een ambetanterik.

Leef daarmee samen.
Verbannen naar de keuken, dat is de enige oplossing. Desnoods onder begeleiding van enkele opvoedkundige pètsen tegen de kop.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 17:55   #43
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat is inderdaad de clou van het verhaal.
Op de beelden zie je een hysterische TEEF.

Vandaag klaagt ze over vreemdelingen.

Morgen over de bakker die niet genoeg suiker in zijn slagroom doet.

Overmorgen over de collega's op het werk.

De dag erna is haar schoonzoon een ambetanterik.

Leef daarmee samen.
Men ziet wel niet of er een aanleiding is geweest om zo uit haar krammen te schieten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 20:21   #44
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Men ziet wel niet of er een aanleiding is geweest om zo uit haar krammen te schieten.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 20:46   #45
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Als ik een neger een klop op zijn bakkes geef en mijn vriend begint pas te filmen als de neger razend op mij begint te kloppen is dat allesbehalve een réele relatie van de feiten.

Ik heb reeds gesteld dat ik de reactie van die vrouw niet goedkeur maar niemand hier weet of er een voorafgaand feit was die de vrouw uit haar kramen heeft doen schieten.

Het gaat hier juist over een al dan niet gemanipuleerd voorval die een pipo op you tube gegooid geeft.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 10 mei 2015 om 20:53.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 22:09   #46
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Oei... dat is erg...
Vertel eens : hoe doen 'ze' dat dan wel om in uw geldbeugel te zitten wegens uw mening ?
Heeft men de +/- 250 helden die de Pegida betoging in gent hebben meegedaan financieel aangepakt ? Weet jij iets wat wij niet weten ?
Denk eens even na, 'k weet het, het zal u moeilijk vallen.

Gas boetes, veroordelingen, gerechtskosten.... zo moeilijk was het niet hé?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 22:13   #47
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Denk eens even na, 'k weet het, het zal u moeilijk vallen.

Gas boetes, veroordelingen, gerechtskosten.... zo moeilijk was het niet hé?
Zever. In gent hadden ze toestemming. En ze waren met vijf man en een paardekop.

In antwerpen was het normaal dat ze opgepakt en beboet waren, gezien er geen toestemming tot betogen was. Er was ook daar 5 man en een paardekop.

Losers...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 22:43   #48
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Gelijk heeft ze, we zouden beter meer van deze autochtonen hebben. Autochtonen die het eindelijk recht voor de raap durven zeggen "We hebben genoeg van de islamieten!"
Sinds wanneer is een Française een autochtoon in Brussel?

En tjah, ook marginalen en ander intellectueel minderwaardig volk heeft het recht om hun mening te uiten. Quantité négligeable.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 22:45   #49
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zie Pegida Vlaanderen vooral als een signaal.
Het signaal werkt wel.
Maar wordt het opgemerkt? En als het opgemerkt wordt, wordt het genegeerd ?

.
Ik mag het hopen. De achterlijke meute klinkt nu al luider dan het hoort vanwege sociale media. Laat ons aan dergelijke nonsens aub geen gevolgen geven.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 23:07   #50
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Sinds wanneer is een Française een autochtoon in Brussel?

En tjah, ook marginalen en ander intellectueel minderwaardig volk heeft het recht om hun mening te uiten. Quantité négligeable.
Sinds wanneer zijn islamieten autochtoon in Brussel?

Maar wat mij betreft mag je het hebben hoor, de autochtone Belgen zullen u dankbaar zijn dat wat opgebouwd is door hun voorouders met de grond gelijk wordt gemaakt door uw importcrapuul.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2015, 23:32   #51
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Agressieve Berbers die voortdurend roepen 'pelg' of 'challiër'. Homo's, vrouwen en Joden bedreigen & in elkaar slagen, etc. Dat is natuurlijk geen nieuws meer. Nochtans veel erger dan een vrouwtje dat zit te mekkeren.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 01:42   #52
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Ervaring voor wat het waard is:
Toen ik eind vorig jaar via een metrolijn van de Heysel naar het Catherinaplein spoorde heb ik geen problemen gezien maar wel een zekere spanning aangevoeld.
Ik kreeg de indruk dat het overgrote aantal reizigers allen op hun hoede waren maar 'k weet niet waarvoor.
De metro in London of zelfs Paris (laat staan Hong Kong) heeft me nooit dat gevoel gegeven.
't Is een beetje zoals heden ten dage voorbij een bushalte te wandelen in mijn geboortestad bij de pjeirefretters. Spanning galore.
Spijtig.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 mei 2015 om 01:44.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 07:24   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik mag het hopen. De achterlijke meute klinkt nu al luider dan het hoort vanwege sociale media. Laat ons aan dergelijke nonsens aub geen gevolgen geven.
Zeer zeker: actief onder de mat vegen.

Solliciteren voor een nieuwe zwarte zondag ....

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 17:43   #54
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Is de dolle raciste die zichzelf in het openbaar 'Europees' durfde noemen ondertussen al gecolloqueerd?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 18:26   #55
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Sinds wanneer zijn islamieten autochtoon in Brussel?
Dat heb ik nooit gesteld. De vrouw maakt een onderscheid tussen autochtonen en allochtonen, maar rekent Fransen tot de autochtonen. Ik stel de vraag waarom? Het feit dat u in zo'n dwaze kramp schiet, bewijst dat u het antwoord schuldig moet blijven.

Citaat:
Maar wat mij betreft mag je het hebben hoor, de autochtone Belgen zullen u dankbaar zijn dat wat opgebouwd is door hun voorouders met de grond gelijk wordt gemaakt door uw importcrapuul.
*KNIP*
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.

Laatst gewijzigd door Akira : 12 mei 2015 om 15:29.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 18:29   #56
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zeer zeker: actief onder de mat vegen.

Solliciteren voor een nieuwe zwarte zondag ....
Niet onder de mat vegen. De achterlijken die de uitspraken in kwestie deden wijzen op hun intellectuele onvermogen, dat is niet onder de mat vegen. Gewoon geen politiek gevolg aan geven. Net zoals ge ook geen politiek gevolg geeft wanneer een mongool (in de letterlijke betekenis) zegt dat er meer Samson & Gert op tv moet zijn.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.

Laatst gewijzigd door Nebur : 11 mei 2015 om 18:30.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 18:45   #57
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Grappig toch, hoe die pegidasukkeltjes lustig blijven bijdragen aan hun white trash-imago. Lekker marginaal staan brallen op bus.
Neen, niet lekker staan zomaar te brallen op de bus maar luidop durven zeggen wat de meeste autochtonen denken en enkel onder elkaar zeggen!
Op het einde van het gesprek meen ik gehoord te hebben "c'est un Arabe qui m'a violée"..." of zoiets. Wat al genoeg is om er een levenslange hekel aan te hebben zeker? Trouwens, als Française in Frankrijk, daar gebeurt in bepaalde wijken nog veel meer dan hier en kunnen ze hun verrijking niet op!
Er zat precies weinig volk op die bus, maar tussen dat weinig toch genoeg allochtonen. En natuurlijk kwam er maar een gedempt applaus op haar uithalen, ze kunnen hun eigen niet veroordelen, en de weinige autochtonen kunnen beter op hun tellen passen. Die madam heeft dus geluk gehad dat de bus niet vol zat met opgepepte jonge allochtonen of het was voor haar anders afgelopen!
Wat ik mis is de oorzaak waarom ze begonnen is met haar reactie?
Wat me opvalt is dat de media ineens een hoop interesse heeft voor dit voorval maar de dagelijkse walging die sommige allochtonen tov ons, de autochtonen die ze hier verder kweken, ten toon spreiden, daar hebben ze het veel minder over. Als het eventjes kan, volledige stilte!
Moedige vrouw dus. Misschien kan ze ook een column krijgen in de Standaard zoals onze Abou Jahjah, waar ze wekelijks haar gal mag spuwen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 18:54   #58
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Het enige wat men de vrouw kan/mag verwijten is dat ze de portefeuille uit de man zijn handen sloeg. Verder ben ik benieuwd naar de aanleiding van deze tirade. Daar is niets over terug te vinden. De man van allochtone herkomst blijft uiterst beleefd. Dat pleit voor hem. De vraag is dan ook of de scène niet opzettelijk is uitgelokt. Ik vraag me ook af of dit filmpje ook het internet zou bereikt hebben moesten de medereizigers haar openlijk gesteund hebben. Links begint meer en meer IS-praktijken toe te passen: het internet terroriseren met allerlei faits divers en haar strijd via internet te voeren.
Inderdaad, daar zat weer iemand klaar om een filmpje op te nemen...
We moeten dringend meer filmpjes maken over het gedrag van bepaalde allochtonen en die ganse dagen op het internet zetten!
Maar dat zal wel niet kunnen zeker...
Die allahtonen moeten maar eens beginnen beseffen dat een te groot deel van hun gasten het hier en elders volledig verkorven hebben en dat ze gerust allemaal mogen terug ophoepelen. We hebben geen islam +gevolgen vandoen.
En waar blijft het antwoord op mijn vraag: in welk Westers land zijn ze blij of zelfs maar onverschillig betreffende de verrijking die de moslims in hun land hebben veroorzaakt?
Nooit een antwoord? Zegt genoeg...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 19:00   #59
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is het door muilkorfwetten dat Pegida maar 300 man kan mobiliseren ?
Die multiculpest bestrijden met een paar optochtjes, zal niet veel veranderen. Er moeten andere wetten, andere controles, andere voorwaarden komen zoals bvb in Australië om hier zomaar binnen te mogen lopen, en trek er verder je plan mee!
Maar eerst moet het nog verergeren tot het echt niet meer kan. Tenzij het dan te laat is...
En het is het o zo geprezen "Europa" dat die zaak zal moeten in gang steken!
Of ze eindigen als Europistan.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 19:11   #60
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Is de dolle raciste die zichzelf in het openbaar 'Europees' durfde noemen ondertussen al gecolloqueerd?
... haar psychiater zat er naast ... was misschien al onderweg ... wel vreemd dat men hier op het forum geen "junk(ex-junk) meer herkent zodra hij "rechtse-praat" begint te verkopen...

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 11 mei 2015 om 19:14.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be