Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2009, 14:32   #1
Noodles_
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 april 2008
Berichten: 40
Standaard Brug te Grobbendonk

Beste allen,

Vooreerst proficiat met jullie forum, ziet er zeer professioneel uit.

Nu mijn onderwerp. Ik woon dicht bij de gemeente Grobbendonk. Hier is de brug vanuit Bouwel over het kanaal naar Grobbendonk al 2 jaar onderbroken. Maw er kan alleen maar verkeer in één richting over, dus beurtelings verkeer vanuit de twee richtingen dmv verkeerslichten.
Misschien herinneren jullie je nog wel dat 2 jaar geleden een slimmerik met zijn kraanwagen tegen de brug moest opbotsen.
Momenteel is dit nu bijna 2 jaar geleden en nog steeds is er geen vooruitzicht in het bouwen van een nieuwe brug. Deze weg is een belangrijke verkeersader en alternatief van de e313 naar Antwerpen. Elke dag 's ochtends staat er dan ook een lange, lange rij auto's aan te schuiven richting Grobbendonk. Vele mensen zijn ook verplicht deze weg te gebruiken, oa naar de school in Vorselaar. Gevolg is veel tijd verloren en altijd maar aanschuiven.
Moest er morgen elke dag een politieker over de brug moeten dan was dit binnen het jaar verholpen??

Wat ik mij afvraag: Hoe, wat kan ik of anderen eraan doen om dit in de kijker te brengen, of om zoveel mogelijk mensen hierrond te mobiliseren en hier een verder gunstig gevolg aan geven? Iemand raad??

Dank.

Laatst gewijzigd door Noodles_ : 28 maart 2009 om 14:34.
Noodles_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 18:59   #2
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.050
Standaard

Hallo, Noodles

Welkom op dit politiek forum. Hier zitten geen 'politiekers' die kunnen helpen. Wij praten over politiek niet met de politiek.

Suggestie: start een picket op de brug zodat niemand meer doorkomt. Dat noemen ze politieke actie.

PS. Wat zoek jij op de E313 ? Alles staat daar permanent potvast.
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 20:43   #3
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noodles_ Bekijk bericht
Beste allen,

Vooreerst proficiat met jullie forum, ziet er zeer professioneel uit.

Nu mijn onderwerp. Ik woon dicht bij de gemeente Grobbendonk. Hier is de brug vanuit Bouwel over het kanaal naar Grobbendonk al 2 jaar onderbroken. Maw er kan alleen maar verkeer in één richting over, dus beurtelings verkeer vanuit de twee richtingen dmv verkeerslichten.
Misschien herinneren jullie je nog wel dat 2 jaar geleden een slimmerik met zijn kraanwagen tegen de brug moest opbotsen.
Momenteel is dit nu bijna 2 jaar geleden en nog steeds is er geen vooruitzicht in het bouwen van een nieuwe brug. Deze weg is een belangrijke verkeersader en alternatief van de e313 naar Antwerpen. Elke dag 's ochtends staat er dan ook een lange, lange rij auto's aan te schuiven richting Grobbendonk. Vele mensen zijn ook verplicht deze weg te gebruiken, oa naar de school in Vorselaar. Gevolg is veel tijd verloren en altijd maar aanschuiven.
Moest er morgen elke dag een politieker over de brug moeten dan was dit binnen het jaar verholpen??

Wat ik mij afvraag: Hoe, wat kan ik of anderen eraan doen om dit in de kijker te brengen, of om zoveel mogelijk mensen hierrond te mobiliseren en hier een verder gunstig gevolg aan geven? Iemand raad??

Dank.

Tante en nonkel wonen daar. Men moet wachten op geld(is het ooit anders geweest). Men gaat eerst een nieuwe brug bouwen elders. Zodat grobbendonk een tweede verbinding heeft. Dan zal men deze brug afbreken en een nieuwe bouwen. Men zou pas beginnen rond 2011 of 2012. Veel sterkte, want zelfs de burgemeester kreeg niet meer hulp.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 28 maart 2009 om 20:43.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 23:39   #4
Noodles_
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 april 2008
Berichten: 40
Standaard

Bedankt voor je reacties.

Ik weet ervan dat men in Grobbendonk een tweede brug gaat bouwen, dit omdat er zoveel verkeer door Grobbendonk moet richting Antwerpen, maar ook richting monsterschool in Vorselaar. Maar dit bewijst toch nog eens hoe hoogdringend deze brug is.

Wat zou je er van zeggen dat ik hieromtrent een forum zou opzetten waar men zijn protesstem zou kunnen uitbrengen??
Want eerlijk gezegd ik vind het schandalig dat deze brug moet wachten tot 2011-12. Dit kan voor mij werkelijk niet. Belgie staat al heel slecht gerangeerd met zijn "wegen" internationaal gezien. Niet dat er wegen moeten bijkomen maar het bestaande onderhouden zou toch al een hele stap voorwaarts zijn.
In andere landen heeft men ook meer geld over om zijn wegen goed te onderhouden. Hier kost "Belgie" werkelijk teveel.

Maar wat zou je zeggen van het opzetten van een apart forum?? Probleem is hoe maak ik hier reclame rond?? Of doe ik dit beter hier???

Alle dank !!
Noodles_ is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be