Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juli 2013, 19:45   #21001
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Je kunt wel de factoren 'technologische ontwikkeling bijbrengen, gezondheidszorg, onderwijs,...' in beschouwing nemen om een uitspraak te doen omtrent goed en slecht bij veroveringen...
Klopt.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 01:18   #21002
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.934
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Welke grote uitspraken precies?

Als ik verschillende posten van je goed heb begrepen, dan vind jij de islam ook een gevaar voor de Europese/westerse beschaving toch?
Islamisering is een proces waarbij de religie sluipenderwijs alle aspecten van het leven gaat domineren.

Islamisering van het denken zal het einde betekenen van alle creativiteit, originaliteit en scheppingskracht, want creëren en scheppen zijn goddelijke eigenschappen waarop Allah octrooi heeft genomen. Daarbij duldt Hij geen concurrentie van de mens. Islamisering is het proces waarbij islamitische waarden en normen op den duur de overhand krijgen boven alle andere waardensystemen, in alle aspecten van het leven.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 05:31   #21003
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
The Brits spannen nog steeds de kroon wat betreft onder de voet lopen van andere beschavingen.
True toll of mass migration on UK life
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2013, 12:09   #21004
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ze spreken ook over de hoge tol voor het sociaal systeem, ziektes en orgaan transplantaties. Door de extreme graad van inteelt bij Britse moslims die vooral uit Pakistan komen (80%) hebben die extreem veel genetische ziektes, ongeveer x13. Ons gezondsheidssysteem kan dat gewoon niet aan, onbetaalbaar. Hoe groter de groep moslims wordt hoe meer last we hiermee zullen krijgen.

Wat is de oplossing van de moslims en groene linkies voor dit probleem?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 07:20   #21005
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tiens, ik lees dat hij zegt:

"moslims" zonder lidwoord is niet hetzelfde als "alle" moslims. Het onbepaald meervoud (zonder lidwoord) behelst dus niet een totaalconcept. Daarvoor gebruiken we dus voorzetsels zoals "vele" "alle" "sommige" "weinige". Zonder voorzetsel of zonder lidwoord is dat dus ONBEPAALD en kan het evengoed "sommige" of "niet alle" zijn.
Blijkbaar leert men dit niet meer tijdens de lessen Nederlands. Net zoals het onzijdig lidwoord dat voor sommigen (niet allen) ook onbestaande blijkt te zijn.

"niet te vertrouwen" is niet hetzelfde als "crimineel". Niet te vertrouwen = niet te vertrouwen.
"niet dezelfde waarden" is niet hetzelfde als "profiteurs". Buiten profitariaat zijn er nog een heleboel waarden die "wij" hanteren.
Ja en? Lees mijn post eens...
Omdat ik precies wil weten wat hij bedoeld, stel ik hem de vraag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 09:34   #21006
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ze spreken ook over de hoge tol voor het sociaal systeem, ziektes en orgaan transplantaties. Door de extreme graad van inteelt bij Britse moslims die vooral uit Pakistan komen (80%) hebben die extreem veel genetische ziektes, ongeveer x13. Ons gezondsheidssysteem kan dat gewoon niet aan, onbetaalbaar. Hoe groter de groep moslims wordt hoe meer last we hiermee zullen krijgen.

Wat is de oplossing van de moslims en groene linkies voor dit probleem?
Precies een 'piste' om eruit te komen. Inteelt misschien niet zo direct aanmoedigen maar: het ook niet verbieden.

Momenteel slaagt men erin om er zo iets van 10 per jaar terug te sturen. Hoeveel dolgekken zou zoéén 'inteelt' project per jaar kunnen producen?
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 10:10   #21007
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Och.. er valt ook niet zoveel goed of slecht aan te vinden.

Die dingen gebeuren gewoon. Een land veroveren kan vrijwel niet zonder geweld.
Kijk, vriendje. Weet eerst en vooral dat we in een Wereld leven (op een .. . liever) waar niets onmogelijk is - absoluut: niets!

Heb hier enige argumenten klaar die uw mond tot aan uw schenen zou doen openvallen of, 't tegengestde: gewoon 'dichtsnoeren'.

Doch, zal ik U deze primeur niet gunnen. - Gewoon omdat U (ondanks uw intelligentie en opgewektheid), nog veel te jong bent, om sommige zaken te kunnen aanvaarden!!!
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 10:22   #21008
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ze spreken ook over de hoge tol voor het sociaal systeem, ziektes en orgaan transplantaties. Door de extreme graad van inteelt bij Britse moslims die vooral uit Pakistan komen (80%) hebben die extreem veel genetische ziektes, ongeveer x13. Ons gezondsheidssysteem kan dat gewoon niet aan, onbetaalbaar. Hoe groter de groep moslims wordt hoe meer last we hiermee zullen krijgen.

Wat is de oplossing van de moslims en groene linkies voor dit probleem?
ik las gisteren nog een aantal artikelen over consanguine huwelijken. Blijkbaar had een turks koppel eerst een bloedonderzoek laten uitvoeren vermits de familie al een hele eeuw met hun eigen DNA huwen en er bleek risico op een bepaalde ziekte te zijn (reeds drie kinderen uit het huwelijk van haar broer met nicht gestorven), maar de politiek correcte Nederlandse arts wist hen te vertellen dat dat helemaal geen kwaad kon. Resultaat: gehandicapt kind!
Ze zeggen dus nog liever dat het totaal geen kwaad kan, niks aan het handje hoor, islam is good en als Allah heeft gezegd dat het mag zijn wij fout en foei als we het verbieden! Kweek dus maar uw "anders-valide" kindertjes en wij zullen wel verzorgingstehuizen bouwen waar jullie voorrang krijgen, want de aboriginals moeten zelf maar voor hun kinderen zorgen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 juli 2013 om 10:25.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 10:24   #21009
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja en? Lees mijn post eens...
Omdat ik precies wil weten wat hij bedoeld, stel ik hem de vraag.
Als uw bedoeling is: mij, voor de 'Pulitzer' prijs voor te dragen. Dien ik U meteen hartelijk te danken en kordaat af te wijzen.

Door hier, toch al een paar jaar geregeld te pennen, heb ik de ervaring opgedaan, dat ik zo ongeveer de enige ben die een lange ervaring heeft opgedaan met 'Moslim' gespuis.

Ik heb er (roemloos) persoonlijk HONDERDEN naar het Politiebureau begeleid, anderen, door mijn keiharde en straffe verklaringen den 'bak' in gekregen en een paar op de vlakte moeten slagen omdat: ze er mij bovenop hadden gejaagd en gekregen. (vertaling en verklaring op spec. aanvraag) - Deze feiten verspreiden zich echter wel over +/- 20 jaar!
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 07:33   #21010
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/DMF20130705_00648615

trefwoorden: Vilvoorde, broers, SMS, groep van zestig, bedreiging

Citaat:
De Brusselse jeugdrechtbank heeft een Vilvoordse tiener 75 uur gemeenschapsdienst opgelegd omdat de jongeman in maart 2011 een leeftijdgenoot een oog had uitgestoken.
De jongeman werd veroordeeld voor opzettelijke slagen en verwondingen met voorbedachtheid en een verlies van orgaan tot gevolg. Uit de medische verslagen blijkt immers dat het slachtoffer het getroffen oog volledig is verloren.

Het incident vond op 15 maart 2011 plaats, nabij een Vilvoordse school. De dag voordien was er al een vechtpartij geweest omdat een 17-jarige jongeman niet kon verkroppen dat een andere tiener een kus gaf aan zijn ex-vriendinnetje. ’s Avonds kreeg de 17-jarige uitdagende en bedreigende sms-berichten en telefoontjes van zijn liefdesrivaal en diens broer, waarna hij die de dag nadien aan de schoolpoort ging opwachten.

De liefdesrivaal had echter een zestigtal vrienden opgetrommeld en in het zicht daarvan ging de 17-jarige ervandoor. Hij werd achtervolgd en kreeg slagen, waarna hij een vlindermes bovenhaalde en uithaalde. Hij raakte een jongen in het been en een andere in buik, arm en oog. Die werd levensgevaarlijk gewond naar het ziekenhuis gebracht.

De 17-jarige is intussen op het rechte pad en kan goede schoolresultaten voorleggen. Zijn advocaat had gepleit dat het om wettige verdediging ging, maar daar was de jeugdrechter het niet mee eens.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 07:51   #21011
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130705_00648615

trefwoorden: Vilvoorde, broers, SMS, groep van zestig, bedreiging
Tja Circe , het gaat er niet op beteren . Mijn dochter van 16 krijgt quasi constant schunnige voorstellen van "verrijkers". op straat , op de bus , overal.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 07:57   #21012
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Tja Circe , het gaat er niet op beteren . Mijn dochter van 16 krijgt quasi constant schunnige voorstellen van "verrijkers". op straat , op de bus , overal.
ik ben blij dat mijn dochters de kaap van dertig hebben bereikt moet ik zeggen.

Mijn oudste was nogal multicultureel (en is door scha en schande naar eigen volk teruggekeerd, na een turk, een algerijn en een leuk gemengd Braziliaantje), en de jongste ging op de vuist met hoofdoekjes die haar beledigden (enfin, op de vuist: na de belediging gooide ze haar flesje water over de doeken waarna deze haar begonnen af te rammelen!).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 08:48   #21013
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130705_00648615

trefwoorden: Vilvoorde, broers, SMS, groep van zestig, bedreiging
Ja kijk, als je achtervolgd wordt door een groep lieden die niet direkt met je willen kaarten dan moeten ze niet verwonderd zijn dat er al wat averij opgelopen wordt in hun gelederen.

Mocht ik in het bezit zijn van een mes en ik heb ambras met zo'n een groep, dan zou ik ook niet aarzelen om het tegen hun te gebruiken.


Dat is toch wat ik uit dat verhaal haal.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 08:51   #21014
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Ja kijk, als je achtervolgd wordt door een groep lieden die niet direkt met je willen kaarten dan moeten ze niet verwonderd zijn dat er al wat averij opgelopen wordt in hun gelederen.

Mocht ik in het bezit zijn van een mes en ik heb ambras met zo'n een groep, dan zou ik ook niet aarzelen om het tegen hun te gebruiken.


Dat is toch wat ik uit dat verhaal haal.
o ik geef u volledig gelijk hoor. Vandaar dat hij ook slechts 75 uren taakstraf kreeg.

Maar volgens mij is dit gewoon een verrijkend onderonsje geweest.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 08:54   #21015
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Tja Circe , het gaat er niet op beteren . Mijn dochter van 16 krijgt quasi constant schunnige voorstellen van "verrijkers". op straat , op de bus , overal.
Het ergste wat wij hebben zijn wat oost europese straatarbeiders die wat schuin staan te lachen onder elkaar, ene keer gezien. Voor de rest hebben we hier nog geen moslim hangjongeren, wel bevrijdend.

Het schijnt dat er in m'n straat een zwarte moslim woont maar had het nog niet opgemerkt, een gemengd koppel maar zonder sluier. Hij praat tegen z'n buurvrouw en de vrouw is westers dus doet ook niets speciaal, ik weet niet of hij dagelijks z'n gebedjes afwerkt en z'n wc juist plaatst, het is me alvast jaren niet opgevallen.

Je ziet, soms vallen ze goed mee als ze de moslim niet uithangen, er is hier zelfs geen moskee.

Hetzelfde koppel in een antwerpse moslim gedomineerde wijk en school kan iets heel anders geweest zijn, dan gingen de kinderen naar islam lessen moeten en z'n vrouw gesluierd? Omgeving maakt alles.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 09:05   #21016
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Hetzelfde koppel in een antwerpse moslim gedomineerde wijk en school kan iets heel anders geweest zijn, dan gingen de kinderen naar islam lessen moeten en z'n vrouw gesluierd? Omgeving maakt alles.
Het is inderdaad besmettelijk!
eerst de hoofddoekjes, dan proberen ze mekaar de loef af te steken met een hoofdDOEK, dan komen de lange jurken en lange mouwen, dan de lange jassen, dan de abbaya's in normale stof, dan de abbaya's in dikkere stof (de vormen moeten verstopt worden he) en dan heb je toch die stomme Belgische wet die zegt dat ze geen burka mogen dragen!

Vroom, vromer vroomst. De allervroomsten blijven gewoon binnen! Laten we daar wat reclame voor maken.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 16:08   #21017
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Als uw bedoeling is: mij, voor de 'Pulitzer' prijs voor te dragen. Dien ik U meteen hartelijk te danken en kordaat af te wijzen.

Door hier, toch al een paar jaar geregeld te pennen, heb ik de ervaring opgedaan, dat ik zo ongeveer de enige ben die een lange ervaring heeft opgedaan met 'Moslim' gespuis.

Ik heb er (roemloos) persoonlijk HONDERDEN naar het Politiebureau begeleid, anderen, door mijn keiharde en straffe verklaringen den 'bak' in gekregen en een paar op de vlakte moeten slagen omdat: ze er mij bovenop hadden gejaagd en gekregen. (vertaling en verklaring op spec. aanvraag) - Deze feiten verspreiden zich echter wel over +/- 20 jaar!
Geen flauw idee waar jouw reactie past bij mijn posting. Ik kan de link totaal niet leggen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 16:46   #21018
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Geen flauw idee waar jouw reactie past bij mijn posting. Ik kan de link totaal niet leggen.
Uw reactie is: 100% off-topic: (het staat U vrij met 'Circe' zoveel U maar wil, over mijn schrijfstijl te debatteren , echter dan liefst wel in een draad die daarvoor bestemd is.)

Mijn reactie, doelde slecht het hervatten van de wandaden inventaris van onze moslimvrienden.

Voor de rest: geen vuiltje aan de lucht. Ga maar rustig uw gang !
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 17:00   #21019
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht

Al eens nagegaan hoe groot het Britse imperium was? Dat kun je niet direkt gaan vergelijken met de immigratie die nu enkele decennia aan de gang is.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2013, 17:45   #21020
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
o ik geef u volledig gelijk hoor. Vandaar dat hij ook slechts 75 uren taakstraf kreeg.

Maar volgens mij is dit gewoon een verrijkend onderonsje geweest.
"slechts 75 uur taakstraf".

Waarom krijgt die jonge überhaupt straf?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be