Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2017, 16:45   #1101
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ja en de spinnen eten hooi
de buxus mot komt uit china, dat is duidelijk, en t'is een ambetant beestje die nooit meer weggaat
en hij wreet al mijn buxussen kaal, en bovendien zitten die motten bij mij in huis geslopen en zitten bij mijn suikerpotten gvd.

vorte chinezen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 17:07   #1102
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.710
Standaard

Ik had het niet zo goed zien aankomen maar de feiten liggen eenvoudig voor...

Het is het openbaar (bus)vervoer dat snelst "gelithiumiseerd" zal worden.De voorspelbaarheid van de trajecten en de absolute zekerheid van de terminussen (en dus de mogelijkheid tot opladen)is een grote bonus voor dit soort aandrijvingstechnologie....

Nog tot voor kort was het onwaarschijnlijk en kon dit weggelachen worden,mede door het gesleep met de voeten van "onze" autobusfabrikanten...

Dankzij Chinese fabrikanten (laatst waar ik van gehoord heb is een bestelling voor luchthavenvervoer in Zaventem) is dat voorbij....

We moeten een beetje medelijden hebben met "gecamoufleerde staatsbedrijven" organisaties als "De Lijn" die een soort van "verplichting" hebben om in Europa te kopen (hun politici-beheerders gaan daar wel voor zorgen) en dus enkel extreem dure e-bussen kunnen kopen bij de bekende club leveranciers.....

Onze "bekende club" autobusfabrikanten staan op shows te pronken met hun e-bussen,met diep onder de kap......Chinese cellen voorzeker....sukkels


Voor wanneer de trein met aandrijfcellen in plaats van dat gehannes met bovenleidingen,aanhoudende bron van miserie?
Of wachten we,alweer,op de Chinezen?
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 11 november 2017 om 17:08.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 17:16   #1103
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
de buxus mot komt uit china, dat is duidelijk, en t'is een ambetant beestje die nooit meer weggaat
en hij wreet al mijn buxussen kaal, en bovendien zitten die motten bij mij in huis geslopen en zitten bij mijn suikerpotten gvd.

vorte chinezen
Ik heb die witte motten en hier en daar rupsen nog op tijd kunnen wegspuiten uit mijn buxushaag en -boompjes maar volgende lente moet ik toch weer spuiten. Allez in mijn potje heb ik nog net genoeg voor een grote sproeibeurt.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 17:17   #1104
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik heb die witte motten en hier en daar rupsen nog op tijd kunnen wegspuiten uit mijn buxushaag en -boompjes maar volgende lente moet ik toch weer spuiten. Allez in mijn potje heb ik nog net genoeg voor een grote sproeibeurt.
Ff mijn dieseltje een uurtje stationair komen laten draaien?

Er moet toch nog één voordeel van te ontdekken zijn?
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 11 november 2017 om 17:18.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 17:21   #1105
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik had het niet zo goed zien aankomen maar de feiten liggen eenvoudig voor...

Het is het openbaar (bus)vervoer dat snelst "gelithiumiseerd" zal worden.De voorspelbaarheid van de trajecten en de absolute zekerheid van de terminussen (en dus de mogelijkheid tot opladen)is een grote bonus voor dit soort aandrijvingstechnologie....

Nog tot voor kort was het onwaarschijnlijk en kon dit weggelachen worden,mede door het gesleep met de voeten van "onze" autobusfabrikanten...

Dankzij Chinese fabrikanten (laatst waar ik van gehoord heb is een bestelling voor luchthavenvervoer in Zaventem) is dat voorbij....

We moeten een beetje medelijden hebben met "gecamoufleerde staatsbedrijven" organisaties als "De Lijn" die een soort van "verplichting" hebben om in Europa te kopen (hun politici-beheerders gaan daar wel voor zorgen) en dus enkel extreem dure e-bussen kunnen kopen bij de bekende club leveranciers.....

Onze "bekende club" autobusfabrikanten staan op shows te pronken met hun e-bussen,met diep onder de kap......Chinese cellen voorzeker....sukkels


Voor wanneer de trein met aandrijfcellen in plaats van dat gehannes met bovenleidingen,aanhoudende bron van miserie?
Of wachten we,alweer,op de Chinezen?

ik zou dan voorstander zijn van een 'voorstadsnetwerk' van parkingen naar treinstation geautomatiseerd met bussen... maar nogmaals
het heeft geen zin om auto's uit steden de verbannen voor 5gram stof per jaar die ze produceren. 1miljoen pendelaars naar brussel produceren samen 5 ton fijn stof; Klinkt al impressionant hé. Maar 1.000 pelletkachels in BXL produceren samen 750 ton fijn stof... Waarom zou je 1miljoen mensen hun gedrag sturen in naam van het fijn stof, als het probleem elders ligt ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 17:33   #1106
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ff mijn dieseltje een uurtje stationair komen laten draaien?

Er moet toch nog één voordeel van te ontdekken zijn?
heb die fipronil eieren erop gegooid, ook dat hielp niet.
ik ga ze eens goed vetten.

nu schijnt dat die beestjes drie cyclussen per jaar hebben...'twordt plezant
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 17:34   #1107
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.042
Standaard

Micele

dat is hier ook een toffe om te lezen
http://www.eco-housing.be/nieuwsbrief4.pdf
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 17:56   #1108
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.042
Standaard

Micele

Ze hebben in Vlaanderen een offert lopen voor zo een backup

https://electrek.co/2017/10/23/merce...battery-packs/
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be