Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2010, 01:40   #81
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Niet alleen de politieke carrière...............benieuwd hoe het ziekenhuis van Overpelt gaat reageren................Een arts verwikkeld in een drugsaffaire belooft weinig goeds voor haar.
Dat vrees ik ook.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 02:09   #82
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De toegedichte betiteling voor de NVA, nl, de Nieuwe partij Van de Arrivisten, heeft haar naam dus niet gestolen. Vlug rijp, vlug rot.

Na dit eerste schandaaltje in de NVA en het aftreden van de would-be NVA-excellentie, is het een kwestie van tijd voor het tweede schandaaltje, voor het derde, enz. Te veel en te snel succes boeken loont dus blijkbaar niet. Ook niet voor de Vlaams-nationalisten.

J�*�* een nieuwe ethiek in de politiek... Ge zult me nog wat komen vertellen.
In een Vlaamse partij vliegt men na een schandaal(tje) buiten
In een Franstalige partij promoveert men na een schandaal naar een onmisbare status

Weer iets waar Vlaanderen en Franstalig belgië totaal in verschillen
SPLITS DAT ONDING ONMIDDELLIJK
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 1 september 2010 om 02:10.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 03:47   #83
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discobitch Bekijk bericht
Neenee, ik vraag waarom het volgen van wetten een, subjectief gezien, goed voorbeeld is?
Van een senator in wat we een 'rechtsstaat' plegen te noemen mag je het volgen van wetten verwachten als een daad die systeembevestigend werkt. Anders is natuurlijk als de senator in kwestie een proteststem wou laten horen. Maar dat is niet het geval aangezien ze ontslag nam.

Ik wil niet zeggen dat een systeem noodzakelijkerwijze bevestigd dient te worden. Soms is 'het goede voorbeeld' te vinden in de ongehoorzaamheid.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 05:51   #84
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Het ontslag zou inderdaad iets te maken met drugs, maar hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk.

Het is wel zeer onwaarschijnlijk dat zij zelf drugs gekocht of gebruikt zou hebben. In Thailand is men bijzonder streng tegenover druggebruik, als ze van iets verdacht zou worden, was ze niet terug naar dit land kunnen komen.
In Thailand tieren corruptie en afpersing welig maar zolang je geld hebt kom je niet snel achter de tralies.
Wat die zaak met Geybels betreft zou ik niet te snel oordelen. Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen drugs kopen terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet wensen of van plan waren. Je zou er van verschieten hoe makkelijk een mens onder druk te zetten is als hij of zij zich niet in z'n vertrouwde milieu bevindt.
Het is wel zo natuurlijk dat als je dan terug thuis komt je je daarvoor niet hoeft te schamen of je mandaten gaat op geven.
Ofwel is er dus meer aan de hand ofwel is sinds het kledingincident haar goesting eigenlijk al over.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 06:29   #85
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
azert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2007
Berichten: 14.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
In een Vlaamse partij vliegt men na een schandaal(tje) buiten
In een Franstalige partij promoveert men na een schandaal naar een onmisbare status

Weer iets waar Vlaanderen en Franstalig belgië totaal in verschillen
SPLITS DAT ONDING ONMIDDELLIJK
De n-va wil zich als een zuivere rechtlijnige partij voordoen.

Helaas vind je weinig zulke politici;
n-va wil een grote (volks)partij worden; maar dan heb je politici en leden die niet passen bij het beeld dat men van de partij wil geven.

de vld heeft dat ook geprobeerd maar de liberalen zijn van nature individualisten; dus na korte tijd van het gedaan met hun droom.

enkel de cd&v is gewend om met allerlei stromingen om te gaan en ja en nee in 1 zin te zeggen.

Ze komen zeker terug; wegens de einige partij die past bij de VL volksaard.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 06:56   #86
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En wat is dat uw vermoeden?
Sorry, ik bedoelde blijkbaar iets heel anders dan giserke.

Ik bedoelde het volgende:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Nieuw, uitgebreider artikel op DSO:
...
N-VA-senator Kim Geybels is gisterenmiddag door haar partij tot ontslag gedwongen. Ze raakte afgelopen weekend betrokken bij een drugsdeal in de Thaise hoofdstad Bangkok.
...
Ze werd onmiddellijk na haar aankomst in België op het matje geroepen. In een gesprek met senaatsvoorzitter Danny Pieters (N-VA) werd haar duidelijk gemaakt dat ze ontslag moest nemen.
...
Geybels zou in de Senaat opgevolgd worden door Piet De Bruyn (N-VA), de huidige woordvoerder van de Vlaamse minister van Begroting Philippe Muyters (N-VA).
Politiek is bikkelhard ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:09   #87
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Volgens Geybels' vader Ludo in de krant Het Laatste Nieuws raakte zijn dochter betrokken bij een opgezette drugsdeal in Bangkok. "Ze namen verkeerde vrienden mee naar hun hotel en nadien speelden de dealers en de politie onder één hoedje om hen geld te kunnen afpersen. Kim is zeker geen druggebruiker", schreeuwt hij haar onschuld uit. Hoe dan ook: Geybels was in Bangkok met haar nieuwe en verboden vlam Bas Luyten, een pasgetrouwde partijgenoot. "Hij had een slechte invloed op haar", vertelt een dichte kennis. "Ze is het slachtoffer geworden van een destructieve liefde." Gisterochtend is ze volgens haar vader zoals gepland teruggekeerd uit Thailand. "Meteen heeft de partijtop haar onder druk gezet om op te stappen als senator en jongerenvoorzitster", vertelt Ludo Geybels. "Klopt niet", klinkt het echter bij de N-VA. "Daar drong Kim zelf op aan."

"Onmogelijke liefde"
Volgens een "dichte vriend" in Het Laatste Nieuws had Geybels al zes maanden een verborgen relatie met haar getrouwde partijgenoot en tevens oud-jongerenvoorzitter Bas Luyten. Een ander partijlid beschrijft de onmogelijke liefde als "erg destructief". "Van Kim had ik dit drugsverhaal nooit verwacht, van Bas misschien wel." Zo bezweek een goede vriend van de jongeman vorig jaar in Bonheiden aan een overdosis. Luyten zelf was tussen 2005 en 2009 voorzitter van Jong N-VA. In die periode was hij ook medewerker van Vlaams volksvertegenwoordiger Piet De Bruyn.
Citaat:
"Bas leerde daar een paar mensen kennen met wie hij goed kon opschieten. Ze zijn bij ons op de kamer geweest, we gingen iets drinken. Maar plots roken we onraad. We zijn er vandoor gegaan. Te laat, die klojo's stonden ons aan ons hotel op te wachten met twee agenten. Als we hen niet betaalden - ze vroegen een paar honderd euro's - zouden die agenten, die mee in het afpersingscomplot zaten, drugs op onze kamer vinden. Ze zeiden dat we door ons eten ook positief zouden testen op drugs. De agenten raadden ons ook aan om te betalen. Ik werd wel wat apart gehouden door de hotelbewaking. Bas heeft het geregeld. Hoe, dat weet ik niet. Of hij drugs had gekocht? Dat weet ik niet. Ik was er niet de hele tijd bij", aldus Geybels. "Ik heb geen drugs gebruikt", beklemtoont ze wel. "Je weet niet wat voor dagen we daar hebben meegemaakt. We vreesden daar in de gevangenis te worden opgesloten. Het was de hel, ik ben er écht ziek van, compleet kapot."

"Terecht bang"
Volgens de Coreliokranten was Geybels terecht bang voor een aanvaring met de politie. "Toeristen die in Thailand met drugs betrapt worden, komen daar doorgaans niet makkelijk mee weg. Mogelijk heeft het feit dat Geybels senator is, de Thaise autoriteiten afgeschrikt. Er zou in elk geval geen enkele officiële beschuldiging aan te pas zijn gekomen en het is zelfs niet duidelijk of de politie ook echt in de hotelkamer binnengevallen is."

De Belgische ambassade in Bangkok zou volgens diplomatieke bronnen in elk geval geen contact gehad hebben met het Thaise gerecht of de politie, maar is wel op de hoogte van de zaak. Het koppel zou niet genoeg geld over gehad hebben om de hotelrekening te betalen en dus zou de ambassade tussengekomen zijn. Volgens Geybels heeft de ambassade trouwens wel degelijk geholpen om haar uit haar netelige situatie te bevrijden.

Nog volgens de Coreliokranten had Geybels vanuit Bangkok al partijgenoot en Senaatsvoorzitter Danny Pieters gebeld. "Bij de N-VA gingen meteen alle alarmen af en Geybels wordt gevraagd zo snel mogelijk naar Brussel te komen. Het verhaal van Geybels maakte daar een verwarde indruk, de versie die overblijft is dat Geybels in Thailand betrokken raakte bij een drugsdeal (cocaïne), dat de politie het hotel is binnengevallen, en dat het verhaal vermoedelijk zal uitlekken."

Marokkaanse vredespijp, taart en een taxichauffeur
In de Concentrakranten lezen we nog een andere gedetailleerde getuigenis van Geybels. "We verbleven in het Hilton Millenium en na een gezellig etentje in de stad ging Bas - om zijn 30ste verjaardag te vieren - op stap met een taxichauffeur waarmee hij bevriend was geraakt", aldus de spoedarts. "Wat we toen niet wisten was dat het een bekende tactiek is van Thaise criminelen om altijd vriendelijk te lachen en innemend te zijn. De taxichauffeur kwam later met enkele vrienden op bezoek in het hotel. Ze hadden taart bij zich. "We hebben toen afgesproken om de volgende dag het gezin van de taxichauffeur te bezoeken."

Shoppen in Pattaya en achtervolging
"Hij had drie kleine kinderen en ik vond het hele toffe mensen. Ik stelde voor om met de vrouw kleren te gaan kopen, voor haar gezin." Het gezelschap vertrok naar Pattaya, maar alle winkels bleken daar gesloten." Uiteindelijk besloten de taxichauffeur en zijn vrienden om een kamer te boeken in de stad. "We kregen daar wat drankjes en rookten samen een Marokkaanse vriendschapspijp. Maar ineens sloeg de sfeer totaal om. Op zeker moment voelde ik dat ze me wegwilden. Bas maakte de taxichauffeur duidelijk dat hij niet apprecieerde hoe ze mij behandelden. Vervolgens zijn we vertrokken." Met een andere taxi trokken Geybels en Luyten terug naar hun hotel. Maar al snel bleek dat de taxichauffeur en zijn vrienden de achtervolging hadden ingezet.

"We konden ze afschudden, maar ze stonden ons op te wachten aan het hotel in Bangkok, samen met wat personeelsleden van het hotel én de politie. In het bijzijn van die agenten zei de taxichauffeur dat hij iets in onze kamer had gelegd. Daarop schoot ik uit mijn sloffen en werd pisnijdig. Een agent zei letterlijk: 'You can buy your way out.' We werden dus gewoon gechanteerd."

"Bas betaalde agenten"
"Uiteindelijk ging Bas door de knieën en hij betaalde de agenten. "De politie liet ons daarna met rust, maar ze hadden wel onze hele kamer doorzocht en een zakje wit poeder gevonden. Dat lag in de zetel waar de taxichauffeur de dag eerder had gezeten. Vreemd genoeg was er ook 200 euro uit onze kluis en 1.800 euro van mijn bankkaart verdwenen. Ik heb geen idee hoe dat kan."
Bron : hln..de story continues..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:12   #88
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Sorry, ik bedoelde blijkbaar iets heel anders dan giserke.

Ik bedoelde het volgende:

Politiek is bikkelhard ...
mja, we gaan het nooit weten natuurlijk.

maar volgens mij heeft ze zichzelf weinig te verwijten, behalve die eventuele relatie met een pasgetrouwde man.

zoch de partijtop een stok en hebben ze een zeer grote gevonden?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:17   #89
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
De n-va wil zich als een zuivere rechtlijnige partij voordoen.

Helaas vind je weinig zulke politici;
n-va wil een grote (volks)partij worden; maar dan heb je politici en leden die niet passen bij het beeld dat men van de partij wil geven.

de vld heeft dat ook geprobeerd maar de liberalen zijn van nature individualisten; dus na korte tijd van het gedaan met hun droom.

enkel de cd&v is gewend om met allerlei stromingen om te gaan en ja en nee in 1 zin te zeggen.

Ze komen zeker terug; wegens de einige partij die past bij de VL volksaard.
Maar de VL zijn toch 'allemaal' 'egoïsten', 'racisten', 'fascisten', ... ?

Past het VB dan niet veel béter bij die 'VL volksaard'?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:22   #90
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Bekijk haar gezicht, het is doortrokken van de alcohol en de drugs.
Ik zie enkel wat kapotgeprikte aders. Maar dan de laatste bloedcontrole dan weer iets mee te maken hebben.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:36   #91
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik heb geen geliefde Waalse partij. Meer nog, ik heb geen lidkaart van om het even welke partij.

Vraag is natuurlijk: is het wel de echte reden waarom ze ontslag neemt. Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Gij zult dat nooit weten, tenzij ze het u zelf komt vertellen. Feit is dat ze op het N-VA-hoofdkantoor misschien verveeld zitten met die plotse negatieve media-aandacht, ik denk dat ze op middellange termijn blij zijn van dat mens af te zijn. Ze was sowieso 'bad news'. Good riddance, zeggen ze dan. Haar opvolger Piet De Bruyn is van een veel ander kaliber.

Maar wat vooral opvalt is de manier waarop de partij hiermee omgaat: geen rond de pot-draaierij, geen excuses, geen gezever: eruit. Bij de PS hadden ze haar tijdelijk ergens een regionaal ministerpostje gegeven om haar dan via de grote poort terug binnen te loodsen.

Alles is dus OK bij de arrivisten!
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:39   #92
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Ben jij dit op DS?

Op 01 september 2010 omstreeks 00:35, zei Koen G., Kortemark:
U kent de wereldberoemde Koen Godderis, schoenverkoper uit Kortemark, niet?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:40   #93
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Bas Luyten
Dat is toch niet de zoon van ons aller Walter?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:43   #94
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Let wel, in de tekst staat nergens dat Kim Geybels drugs heeft gekocht.
Bovendien heeft ze de kamer na ambras verlaten toen de gekochte drugs van haar reisgezel werd geleverd.
Blijkbaar was ze daar niet mee akkoord.
Het ziet er naar uit dat Kims grootste probleem niet de drugs waren maar wel haar (geheime?) relatie met Bas.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:44   #95
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ben je nu klaargekomen?
Technisch onmogelijk. Alle leven is al lang geleden uit System weggezeurd.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:48   #96
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
enkel de cd&v is gewend om met allerlei stromingen om te gaan en ja en nee in 1 zin te zeggen.

Ze komen zeker terug; wegens de einige partij die past bij de VL volksaard.
De CD&V is al sinds de jaren '50 aan het achteruitgaan. Soms met een kleine heropstanding tussendoor, maar de algemene lijn wijst al die decennia naar beneden: van meer dan 50 pct in de jaren '50 tot minder dan 20 pct nu.

Enkel dankzij het kartel met de N-VA heeft ze zich een paar jaar geleden (2005-2007) nog even omhoog kunnen slepen. Maar die rollen zijn nu omgedraaid.

Geloof me, het is afgelopen met die partij. Voorgoed. Ze zal blijven hangen tussen de 10 en 15 pct.

En nog even terzijde: de genadeslag kreeg de CVP in 2007, toen de Franstaligen hun formateur én premier zo diep vernederd hebben dat niemand in Vlaanderen hem nog kon geloven. Het zijn dus de Belgicisten die hun beste steunpunt zelf vernietigd hebben.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 september 2010 om 08:03.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 07:59   #97
Wimpeus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 1.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
In een Vlaamse partij vliegt men na een schandaal(tje) buiten
In een Franstalige partij promoveert men na een schandaal naar een onmisbare status

Weer iets waar Vlaanderen en Franstalig belgië totaal in verschillen
SPLITS DAT ONDING ONMIDDELLIJK
Moest men in een Vlaamse partij na een schandaal buitenvliegen, dan bestond de sp.a allang niet meer. Voor instabiele, destructief relationele figuren als Freya, voorziet men zelfs een ministerpost.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 08:01   #98
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

Mocht ik Geybels zijn zou ik niet te snel panikeren. 15 jaar geleden was er een minister van justitie die ook ontslag nam nadat een pedofiel het land op stelten zette en kijk zo waar......15 jaar later is die pippo weer minister van justitie.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 08:09   #99
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Mocht ik Geybels zijn zou ik niet te snel panikeren. 15 jaar geleden was er een minister van justitie die ook ontslag nam nadat een pedofiel het land op stelten zette en kijk zo waar......15 jaar later is die pippo weer minister van justitie.
Ach. Die zien we nooit meer terug, op enkele stuiptrekkingen in Dag Allemaal na.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 08:10   #100
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Moest men in een Vlaamse partij na een schandaal buitenvliegen, dan bestond de sp.a allang niet meer. Voor instabiele, destructief relationele figuren als Freya, voorziet men zelfs een ministerpost.
Klopt. Die kroop op alles wat bewoog. Maar ze was slim genoeg om telkens venten met macht te kiezen. Geybels deed het met een drugverslaafd gemeenteraadslid.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be