Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 15 februari 2017, 15:17   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

N-VA vraagt formeel onderzoek naar getuigenis imam Grote Moskee Brussel

Heeft iemand weet of een van de andere partijen ook zo kritisch is ?

http://www.n-va.be/persbericht/n-va-...moskee-brussel



Citaat:
Peter De Roover vraagt onderzoek naar eventuele meineed van vertegenwoordiger Grote Moskee in parlementaire onderzoekscommissie.

Kamerfractievoorzitter Peter De Roover (N-VA) heeft vandaag in de parlementaire onderzoekscommissie naar de aanslagen van 22 maart gevraagd om de notulen van de getuigenis van de imam van de Brusselse Grote Moskee te vergelijken met het OCAD-rapport over het salafisme en wahabisme.

Eergisteren verscheen imam Galaye N'Diaye voor de parlementaire onderzoekscommissie. Zijn getuigenis, die zo’n 2,5 uur in beslag nam, riep bij de commissieleden heel wat bedenkingen op. De imam verklaarde onder ede onder meer dat geen enkele Syriëstrijder ooit bij hem in het Islamitisch en Cultureel Centrum van België (ICCB) zou gestudeerd hebben. De Standaard bericht vandaag dat uit gerechtelijke documenten blijkt dat deze bewering niet klopt. Ook uit het OCAD-rapport over het salafisme wordt duidelijk dat er wel degelijk Syriëstrijders cursussen hebben gevolgd bij het ICCB.

De Roover wil daarom laten onderzoeken of de imam daadwerkelijk meineed gepleegd heeft. “Indien uit het onderzoek zou blijken dat hij voor de parlementaire onderzoekscommissie effectief gelogen heeft onder ede, moet daar het passende gevolg aan gegeven worden aangezien hij dan een strafbaar feit heeft gepleegd”, aldus de fractievoorzitter van de N-VA.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 februari 2017, 15:19   #42
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Mooi voor mijn part mag het volledig groen zijn. Die gele plekken zijn enorm storend.
Oké, u geeft openlijk toe dat u een rasechte racist bent...
marie daenen is offline  
Oud 15 februari 2017, 16:17   #43
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Die imam van de Grote Moskee blijkt een ordinaire leugenaar te zijn:

"Nochtans blijkt uit gerechtelijke documenten die De Standaard kon inkijken dat zeker één bekeerlinge die in 2013 naar Syrië afreisde, in het ICCB aan het Jubelpark lessen in de islam kreeg. Volgens het Ocad-rapport over het salafistische wahabisme dat vorige week in De Standaard uitlekte, volgde ook de salafistische prediker Iliass Azaouaj cursussen in het ICCB en twee andere salafistische moskeeën in Brussel. Ook Azouaj vertrok naar Syrië."

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170215_02732035

En dat is nog maar wat de speurdiensten weten...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Kortom, die moskeese meneer Ndiaye Mouhameth Galaye speelt z'n koranisch opgelegde rolletje dus heel goed.
Wie gelooft die mensen nog ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 15 februari 2017, 16:40   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Ik herhaal mijn vraag:
zijn er andere politieke partijen die even kritisch zijn ?

en in gedachten houdend: een beschuldiging in een krant is geen 'bewijs'. Maar een krant met enige reputatie (op Vlaams niveau is dat ... kuch kuch ...) is toch iets anders dan de een of andere duistere website ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 februari 2017, 21:06   #45
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Respect voor dat heilig boek aub.
Te glad om uw kont met af te vegen.
Gipsy is offline  
Oud 15 februari 2017, 21:08   #46
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oké, u geeft openlijk toe dat u een rasechte racist bent...
Ja natuurlijk maar het hangt er van af. Er zijn Vlamingen waar ik ook een hekel aan heb, zelfs van dit forum. Ik ga geen namen noemen om geen jalousie te kweken.
Gipsy is offline  
Oud 16 februari 2017, 01:38   #47
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge geraakt daar alleen maar binnen, als ge opgeroepen wordt, en vervolgens de eed aflegt dat de de waarheid zult spreken.

.
Het gaat er om dat de poco's beweren dat die aanslagen niets met de islam te maken hebben.
Daarom mijn vraag wat hij komt doen op een commissie die de aanslagen onderzoekt.
daiwa is offline  
Oud 16 februari 2017, 01:40   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik herhaal mijn vraag:
zijn er andere politieke partijen die even kritisch zijn ?

en in gedachten houdend: een beschuldiging in een krant is geen 'bewijs'. Maar een krant met enige reputatie (op Vlaams niveau is dat ... kuch kuch ...) is toch iets anders dan de een of andere duistere website ...

.
In Ter Zake zeiden ze nochtans vlakaf tegen hem : '' Ofwel liegt u ofwel liegt de staatsveiligheid''.

Hj stond blok natuurlijk en begon te kronkelen als een paling in een emmer snot.
Weten die klojo's nu nog niet dat een moslim mag liegen tegen ongelovigen, de koran schrijft het nochtans voor.

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 februari 2017 om 01:42.
daiwa is offline  
Oud 16 februari 2017, 05:04   #49
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik herhaal mijn vraag:
zijn er andere politieke partijen die even kritisch zijn ?

en in gedachten houdend: een beschuldiging in een krant is geen 'bewijs'. Maar een krant met enige reputatie (op Vlaams niveau is dat ... kuch kuch ...) is toch iets anders dan de een of andere duistere website ...

.
Uw partij zal nooit doen wat VB zal doen.
Uw partij durft niet eens benoemen dat Antwerpen islamiseert.
De furher is daar nochtans burgemeester. Maar wat werd eerst verboden in Antwerpen? Alcohol verboden in openbaar, gedoogbeleid ingetrokken.

En hij zei nog doodleuk op TV dat Syriëstrijders mogen terugkomen, maar al wie nu nog vertrekt moet wegblijven.
ERGO uw partijhoofd nodigde jihadisten terug tot hier uit en geeft hen verder uitkering terwijl eigen volk massaal hervormd is.

Uw partij gaat de geschiedenis in als een jihad collaborateur en zal gebrandmerkt staan als de nieuwe vreemdelingen alliantie.
Peche is offline  
Oud 16 februari 2017, 10:15   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Respect voor dat heilig boek aub.
Niet zeveren aub. Voor de 1000ste keer.

Ik ben tegen godsdiensten, en dus ook tegen het kalotendom.
Toch blijf ik respect hebben voor de kaloten-medemens (de sukkelaar) en wat voor hem in het diepste van zijn gevoelens belangrijk is.

Ik zal het kalotendom (politiek enz. bla bla ...) blijven bestrijden, maar nooit proberen een individuele mens te pijnlijk te raken omwille van zijn geloof. D�*t kan je samenvatten als "respect voor hun bijbel".

Ik weet wel dat veel blokkers diepgelovige kaloten zijn, en het volle respect opeisen voor hun bijbel, maar datzelfde respect niet gunnen aan niet-criminele moslims. En dat is dan de reden waarom veel blokkers best uit mijn buurt blijven, en al zeker niet moeten komen zagen om op welk vlak dan ook samen te werken.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 februari 2017, 16:54   #51
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik weet wel dat veel blokkers diepgelovige kaloten zijn, en het volle respect opeisen voor hun bijbel, maar datzelfde respect niet gunnen aan niet-criminele moslims.
'niet-criminele moslims'... ²

Schoof, ik gun je alvast een wijk vol van deze ‘gematigde en niet-criminele moslims', echt waar:

https://www.liveleak.com/view?i=5c7_1466007325

Inshallah dus.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be