Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 mei 2020, 17:36   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik neem daar inderdaad van terug dat de Duitsers nogal soft waren... want dat is er ver, en zelfs heel ver over...
Ironisch. Ik vind dat de nazi's veel te inefficiënt bezig waren. Als ge wil uitroeien, moet ge het te goed doen, en niet halfgebakken.
Ook waren de criteria gebruikt om de "uit te roeien" mensen te kiezen compleet zonder wetenschappelijk aantoonbare achtergrond.
Citaat:
Saudi Arabië de olierijkdom en Israël zijn militaire kracht
De Saoedische olierijkdom is wel snel en sterk aan't slinken. En de Israëli militaire macht komt uit noodzaak. Maar u zal wel een Atmosfeertje doen , en de verschillende oorlogen te lang geleden vinden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 17:37   #62
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit gaat niet om 'winnen'.
Volk en staat spoort gelijk op. De bestaande staat Israël haar ontstaan en dus haar bestaansrecht als bron van alle kwaad in het MO omschrijven is ver voorbij alle normaliteit. Tenzij men redeneert vanuit een Khamenei perspectief, die doet dat ook. Die beweert ook (zonder in lachen uit te barsten) dat hij niks tegen de joden heeft, enkel tegen Israël.
U verwart begrippen, want volk en staat sporen helemaal niet gelijk op. Iemand kan bijvoorbeeld gerust kritiek geven op de Verenigde Staten of op de politiek van die staat, zonder daarom Amerikanen te haten. U meent dat het ene automatisch het andere inhoudt. En ja, ik gebruik "beweren", omdat u geen bewijzen daarvoor op tafel legt. U komt gewoon af met een soort dogmatische band tussen de twee, terwijl de denktrant toegepast op andere volkeren juist laat zien dat er weldegelijk een verschil is.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 17:55   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U verwart begrippen, want volk en staat sporen helemaal niet gelijk op. Iemand kan bijvoorbeeld gerust kritiek geven op de Verenigde Staten of op de politiek van die staat, zonder daarom Amerikanen te haten. U meent dat het ene automatisch het andere inhoudt. En ja, ik gebruik "beweren", omdat u geen bewijzen daarvoor op tafel legt. U komt gewoon af met een soort dogmatische band tussen de twee, terwijl de denktrant toegepast op andere volkeren juist laat zien dat er weldegelijk een verschil is.
Men mag samen met mij je tactische 'bijsturing' waarnemen : plots gaat het niet meer om het ontstaan van de staat israël als bron van alle kwaad in het MO, in tegenspraak met je eerdere posting.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 18:20   #64
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ironisch. Ik vind dat de nazi's veel te inefficiënt bezig waren. Als ge wil uitroeien, moet ge het te goed doen, en niet halfgebakken.
De grootste moordpartij in de geschiedenis was volgens u nog altijd onvoldoende geweld. De hoeveelheid geweld moet dus kennelijk zo groot zijn dat we in een nog nooit uitgevoerd scenario belanden waarbij het aantal problemen alleen maar groter word.
Kortom , het is een nogal suffe theorie.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 18:31   #65
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Men mag samen met mij je tactische 'bijsturing' waarnemen : plots gaat het niet meer om het ontstaan van de staat israël als bron van alle kwaad in het MO, in tegenspraak met je eerdere posting.
Volgens mij gaat het bij hem niet over het ontstaan van Israel als bron van alle kwaad. Het heeft gewoon de situatie gecreëerd die er nu is.
Het ontstaan van Israel is iets in het verleden waar we niets meer aan kunnen veranderen , het is een gegeven. Wat ik doe is kijken naar het heden en wat er fout gaat. Met joden heeft het voor mij niets te maken, maar alles met het huidige Israëlische beleid.

Logisch trouwens dat het de Iraanse leider niet gaat om de joden , er wonen er genoeg in Iran namelijk. En er zijn ook joden tegen het beleid van Israel
Israel representeert de joden wereldwijd helemaal niet eens, ook al claimen ze dat wel.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 19:01   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De grootste moordpartij in de geschiedenis was volgens u nog altijd onvoldoende geweld. De hoeveelheid geweld moet dus kennelijk zo groot zijn dat we in een nog nooit uitgevoerd scenario belanden waarbij het aantal problemen alleen maar groter word.
Kortom , het is een nogal suffe theorie.
Geweld en gruwel in overvloed, maar totaal onzinnig gebruikt.
Waarom zoveel middelen inzetten om Joden, zigeuners, homo's en politiek ongewensten op zo'n minst efficiënt mogelijke manier op te ruimen?

Best te vergelijken met het inhuren van Dutroux als babysitter of Peter Mertens als belastingsconsulent.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 19:23   #67
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Men mag samen met mij je tactische 'bijsturing' waarnemen : plots gaat het niet meer om het ontstaan van de staat israël als bron van alle kwaad in het MO, in tegenspraak met je eerdere posting.
Euh? Waar zit dan wel de tegenspraak?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 19:26   #68
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Volgens mij gaat het bij hem niet over het ontstaan van Israel als bron van alle kwaad. Het heeft gewoon de situatie gecreëerd die er nu is.
Het ontstaan van Israel is iets in het verleden waar we niets meer aan kunnen veranderen , het is een gegeven. Wat ik doe is kijken naar het heden en wat er fout gaat. Met joden heeft het voor mij niets te maken, maar alles met het huidige Israëlische beleid.
Als je een gebied toewijst aan een ander volk en daardoor het volk dat al eeuwen in dat gebied woont zwaar onder druk wordt gezet, moet je geen groot licht zijn om te beseffen dat zo'n beslissing gewoonweg tot problemen moet leiden. Het is een inherent gegeven. Daarnaast heeft Israël inderdaad een aanhoudend zwaar negatieve politiek ten opzichte van de Palestijnen uitgewerkt en bijna steeds consequent aangehouden. Moreel gesproken lopen de pijnpunten van de staat Israël over die twee lijnen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 19:35   #69
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hadden bovengenoemden zich in die zin uitgelaten, dan waren ze nu geband. Uitingen van antisemitisme vormen een overtreding van het forumreglement.
Dat hoeft niet per se. De post van Marie Daenen die ik citeerde is antisemitisch, maar is blijven staan. Complotgekkies als Gun, Diego Raga en Zobron insinueren heel veel, maar zullen nooit als een Nestor Burma een YouTubefilmpje posten waarin het aantal van zes miljoen gedode Joden in twijfel wordt getrokken (waardoor hij permanent is geband). Gun beweert bijvoorbeeld dat het dagboek van Anne Frank nep is. Dat is vrij smakeloos en ruikt naar antisemitisme. Alleen is dat juridisch niet hard te maken.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 22 mei 2020 om 19:37.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 19:50   #70
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Dat hoeft niet per se. De post van Marie Daenen die ik citeerde is antisemitisch, maar is blijven staan. Complotgekkies als Gun, Diego Raga en Zobron insinueren heel veel, maar zullen nooit als een Nestor Burma een YouTubefilmpje posten waarin het aantal van zes miljoen gedode Joden in twijfel wordt getrokken (waardoor hij permanent is geband). Gun beweert bijvoorbeeld dat het dagboek van Anne Frank nep is. Dat is vrij smakeloos en ruikt naar antisemitisme. Alleen is dat juridisch niet hard te maken.
En hop, we gooien alles weer eens op een hoopje. Is er iets met dat dagboek van Anna Franck? Ja, ondertussen weten we dat Anna's vader de schriftjes grondig heeft gecensureerd. Ik vraag me nu eigenlijk af wat er "antisemitisch" is om dat te onderkennen...

Ik zou u trouwens ook willen oproepen om onze rechtsregels in gedachten te houden: Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. U gaat echter al van schuld uit nog voor er iets bewezen is. U stelt immers doodleuk dat vernoemde personen antisemitisch is, maar u gaat niet uit van feiten maar van uw veronderstellingen en interpretaties.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 20:27   #71
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En hop, we gooien alles weer eens op een hoopje. Is er iets met dat dagboek van Anna Franck? Ja, ondertussen weten we dat Anna's vader de schriftjes grondig heeft gecensureerd. Ik vraag me nu eigenlijk af wat er "antisemitisch" is om dat te onderkennen...
Daar heb ik het niet over. Deze post stinkt wel degelijk naar antisemitisme.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Dat fictieve dagboekvertelseltje dat één of andere clevere Jood veel geld heeft opgebracht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik zou u trouwens ook willen oproepen om onze rechtsregels in gedachten te houden: Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. U gaat echter al van schuld uit nog voor er iets bewezen is. U stelt immers doodleuk dat vernoemde personen antisemitisch is, maar u gaat niet uit van feiten maar van uw veronderstellingen en interpretaties.
Helemaal niet. Ik kom hier lang genoeg om te weten wie hier antisemitisch zijn en kan gemakkelijk posts van de betreffende personen deponeren. Wanneer iemand onterecht een antisemiet wordt genoemd grijp ik ook in, zoals bij System uit Het Oosten en Jaani Dushman.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 22 mei 2020 om 20:27.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 20:31   #72
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Daar heb ik het niet over. Deze post stinkt wel degelijk naar antisemitisme.
Uw reactie: schuldig bij intentieproces.

Onze rechtsregels zijn nochtans eenvoudig: onschuld tot schuld bewezen werd. Beschuldigt u iemand? Zorg dan dat u bewijzen op tafel legt. Indien niet, laat uw verdachtmakingen weg.

Nog dit: ik heb al meermaals vastgesteld dat u bijzonder kregelig reageert op iedere vorm van kritiek als het om Israël of Joden gaat. Ik heb de indruk dat u daar allemaal heel overspannen over doet. Wat je mag zeggen over volk A of B of geloofsgroep Y en Z, mag ook gezegd worden over Israël of de Joden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 21:04   #73
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Uw reactie: schuldig bij intentieproces.

Onze rechtsregels zijn nochtans eenvoudig: onschuld tot schuld bewezen werd. Beschuldigt u iemand? Zorg dan dat u bewijzen op tafel legt. Indien niet, laat uw verdachtmakingen weg.
Ik post wel degelijk antisemitische berichten die hier zijn blijven staan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Nog dit: ik heb al meermaals vastgesteld dat u bijzonder kregelig reageert op iedere vorm van kritiek als het om Israël of Joden gaat. Ik heb de indruk dat u daar allemaal heel overspannen over doet. Wat je mag zeggen over volk A of B of geloofsgroep Y en Z, mag ook gezegd worden over Israël of de Joden.
Dat valt wel mee. In het Israëlisch-Palestijns conflict zijn veel interpretaties mogelijk en ik weet dat niet iedereen hetzelfde denkt als ik denk. Tegelijkertijd ben zeer ik feitelijk. Als je vier keer schrijft dat de oprichting van de staat Israël voor alle problemen heeft gezorgd (de oorzaak dus), klopt dat feitelijk niet. Het ontstaan van de staat Israël is juist het gevolg van de periode voor de stichting. Arabieren en Joden konden niet samenleven in het Britse mandaatgebied Palestina en als oplossing werden landverdelingen bedacht. Het is dan geen interpretatieverschil. Verder mag jij best beweren dat Joden geen natie zijn, maar jouw standpunt wordt absoluut niet door de meerderheid van de historici gedeeld (het omgekeerde is juist waar) en Sand is controversieel. Ik mag jou daarop wijzen. Bovendien krijgt geen land zo veel kritiek als Israël (als in VN-resoluties), niet in de laatste plaats door de Israëli zelf. Alleen zijn er nog steeds mensen die Israëls bestaansrecht ontkennen, terwijl dat met schurkenstaten als China, Noord-Korea, Iran en Syrië niet gebeurt. Dat is vrij hypocriet.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 21:06   #74
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Pure onzin. Ik antwoord niet eens.
Tja,waarom niet.....

Als de Italianen zich ook gaan beroepen op het feit dat zij hier 2000 jaar geleden de baas waren ,en het hun historisch recht is om héél West-Europa tot hun bezit te rekenen....

Gaat u daar dan mee akkoord zijn ?...

Laatst gewijzigd door Svennies : 22 mei 2020 om 21:07.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 22:00   #75
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Verder mag jij best beweren dat Joden geen natie zijn, maar jouw standpunt wordt absoluut niet door de meerderheid van de historici gedeeld (het omgekeerde is juist waar) en Sand is controversieel. Ik mag jou daarop wijzen.
Laat het nu net zo zijn dat u mij daar helemaal niet wijst. U poneert maar iets, maar ik zie geen verwijzing naar die historici, naar de bronnen en naar de weerlegging.

Joden zijn inderdaad geen natie, maar wel een geloofsgroep. Dat was geen bewering, maar een feitelijkheid die ik onderbouwde. Een Jood die christen wordt, wordt bijna steeds door zijn geloofsgroep uitgesloten. Vaak ook sociaal. Geloof is een essentieel gegeven. Vandaar dat Joden voor alles een geloofsgemeenschap vormen en niet zozeer een natie in de betekenis die het woord in onze taal.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 22:01   #76
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja,waarom niet.....

Als de Italianen zich ook gaan beroepen op het feit dat zij hier 2000 jaar geleden de baas waren ,en het hun historisch recht is om héél West-Europa tot hun bezit te rekenen....

Gaat u daar dan mee akkoord zijn ?...
En wat zal er gebeuren als de Mongolen nu eens dezelfde redenering er beginnen op na te houden...?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 22:04   #77
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En wat zal er gebeuren als de Mongolen nu eens dezelfde redenering er beginnen op na te houden...?
U begrijpt in elk geval waar ik naar toe wil in deze discutie...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 22:20   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En wat zal er gebeuren als de Mongolen nu eens dezelfde redenering er beginnen op na te houden...?
Ze mogen dat van mij, maar dat ze het hard kunnen maken, da's een ander verhaal.

Langs de andere kant. 1000 jaar geleden , als iemand riep "de Mongolen komen", was er paniek en hysterie. Als nu iemand roept, "de Mongolen komen", staan vele muziekliefhebbers aan te schuiven om het concert van The Hu te volgen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 22:20   #79
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
U begrijpt in elk geval waar ik naar toe wil in deze discutie...
En vanuit die optiek kunnen we besluiten dat de redenering als zouden volk X of Y een of ander historisch recht kunnen claimen op grond waar ze eeuwen geleden woonden, inherent voor problemen zorgt. Je hoort dergelijke zaken ook bij voorbeeld Russen die menen dat die Baltische republieken desnoods met geweld weer bij Rusland moeten komen, want ja, Rusland heeft er historisch recht op. Wat we in andere gevallen niet kunnen accepteren omdat we beseffen dat het tot problemen leidt, kunnen we bijgevolg ook niet bij de staat Israël accepteren.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2020, 22:34   #80
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En vanuit die optiek kunnen we besluiten dat de redenering als zouden volk X of Y een of ander historisch recht kunnen claimen op grond waar ze eeuwen geleden woonden, inherent voor problemen zorgt. Je hoort dergelijke zaken ook bij voorbeeld Russen die menen dat die Baltische republieken desnoods met geweld weer bij Rusland moeten komen, want ja, Rusland heeft er historisch recht op. Wat we in andere gevallen niet kunnen accepteren omdat we beseffen dat het tot problemen leidt, kunnen we bijgevolg ook niet bij de staat Israël accepteren.
Daar komt het wel op neer....

Maar nu ga je de lange tenen brigade hiertegen in actie zien komen...

Voor sommige volkeren blijken er volgens hun historische uitzonderingen te bestaan...

Ofwel geldt dat voor ieder volk ,ofwel voor niemand....

Maar die keuze bepaalt of je anti-semitisch bent of niet...

Ze gaan graag kort door de bocht,doch dat schijnt echter een voorrecht te zijn waar zij enkel gebruik van mogen maken....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be