Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juni 2013, 19:46   #241
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Het regionalisme leefde onder partijen al geruime tijd voor er een fatsoenlijke nationalistische basis was onder de Belgische bevolking. Verdeel en heers. Jammer dat zoveel gewone mensen er zo gemakkelijk intrappen.
Al begin 20e eeuw was er al iemand die zei dat er 2 volkeren waren in België. Niet echt een belangrijk mens hoor, hij is maar premier geweest.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.

Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 13 juni 2013 om 19:48.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 21:22   #242
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Al begin 20e eeuw was er al iemand die zei dat er 2 volkeren waren in België. Niet echt een belangrijk mens hoor, hij is maar premier geweest.
Zou het dan niet beter zijn die twee volkeren met elkaar te verzoenen in plaats van ze verder tegen elkaar op te zetten.
Begin twintigste eeuw waren de regionalisten trouwens vooral wallinganten die neerkeken op de Vlamingen als achterlijk volk uit een arm gebied dat enkel parasiteerde. Grappig hoe flaminganten een zeer gelijkaardige logica volgen als de franskiljonse bourgeoisie van weleer.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 21:33   #243
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Het regionalisme leefde onder partijen al geruime tijd voor er een fatsoenlijke nationalistische basis was onder de Belgische bevolking. Verdeel en heers. Jammer dat zoveel gewone mensen er zo gemakkelijk intrappen.
Geen zaken omdraaien. Het Belgicisme was de nationalistische verdeel-en-heersdoctrine, die niet meer pakt. Steeds meer en meer mensen worden slimmer en keren zich af van het voorbijgestreefde bourgeois-establishment waar de Belgische staat de hegemonische staatsmachine van was.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 21:41   #244
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Het werkte vrij goed feitelijk. De taalgemeenschappen van 1970 waren op zich een interessant idee, waarmee de taalproblematiek grotendeels van de baan was.
Lol. Er was helemaal niks van de baan. Het probleem Brussel bleef, en daarmee de kern van de communautaire problemen.

Citaat:
Ik heb al meermaals op uw vraag geantwoord, maar ik zal het nog eens doen. En probeer het dit keer aub niet direct te vergeten. Ik ben voorstander van een linkse maatschappij, logischerwijs. Dus ik steun wat het best uitkomt voor de realisatie van een dergelijke maatschappij. Een elementair onderdeel van linkse politiek is solidariteit. Dat betekent ook tussen bevolkingsgroepen. Ik heb verschillende Franstalige en Waalse vrienden, en dat zijn geen werkloze parasieten zoals u en de uwen de Walen karakteriseren.
Om te beginnen karakteriseer ik geen enkele waal als werkloze parasiet. In tegendeel, ik voel me zeer verwand met de Waalse linkse republikeinen net als met alle andere linkse republikeinse bewegingen in andere voor zelfbeschikking ijverende volkeren.
Ik ben ook voorstander van een linkse maatschappij. Dus per definitie tegenstander van de rechtse bourgeoisstaat die Belgique is, de staat die verantwoordelijk is voor meerdere culturele genocides en een echte genocide, de staat die op volstrekt ondemocratische wijze via een staatsgreep tot stand is gekomen, de staat die tot op vandaag een zeer fundamenteel links en zelfs communistisch concept als zelfbeschikkingsrecht voor de volkeren ontkent.
Ik ben links, dus tegen Belgique.

Citaat:
Het feit is en blijft dat een splitsing van België, het compleet breken van de solidariteit, het tot de grond vernietigen van de vakbonden het bijgevolg aan de macht brengen van rechtse partijen die de onafhankelijkheid verwezenlijken, het combineren met een ander land uit puur raciaal Diets nationalisme en irredentisme absoluut op geen enkele manier dan ook bijdraagt aan een linkse politiek.
Je noemt een hoop dingen op die los staan van elkaar.
Ik kan dat gerust aanpassen hoor: het feit is en blijft dat een splitsing van de lage landen, het compleet breken van de solidariteit, het tot de grond vernietigen van de vakbonden het bijgevolg aan de macht brengen van rechtse partijen die de Belgische jacobijnse staat verwezenlijken, het separeren van een ander land uit puur bourgeois Belgisch nationalisme en irredentisme absoluut op geen enkele manier dan ook bijdraagt aan een linkse politiek.

Citaat:
Nationalisme is niet links. Patriottisme kan eventueel links zijn, in de vorm van anti-imperialistisch verzet als in de Derde Wereld. Maar nationalisme niet.
Also sprach...
miljoenen linkse nationalisten in de wereld spreken u tegen. En eerlijk gezegd, als marxist ga ik liever uit van de feiten, van de praxis, dan van wat een of andere anonieme Belgisch nationalist op dit forum komt decreteren.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 21:43   #245
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Zou het dan niet beter zijn die twee volkeren met elkaar te verzoenen in plaats van ze verder tegen elkaar op te zetten.
Dat is een nobel doel dat ik ook nastreef. EN wel door het Vlaamse en het Waalse volk soevereiniteit te maken zodat ze als goede bevriende buren op kameraadschappelijke manier met elkaar om kunnen gaan. Want dan zullen ze rechtstreeks met elkaar om kunnen gaan, in plaats van dat alle communicatie via de Belgische filterkanalen moet gaan.

Trek de stekker uit Belgique en er zal communautaire vrede zijn.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 21:43   #246
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Al begin 20e eeuw was er al iemand die zei dat er 2 volkeren waren in België. Niet echt een belangrijk mens hoor, hij is maar premier geweest.
Al in de negentiende eeuw was de Vooruit anti-Belgisch.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 23:40   #247
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Zou het dan niet beter zijn die twee volkeren met elkaar te verzoenen in plaats van ze verder tegen elkaar op te zetten.
Begin twintigste eeuw waren de regionalisten trouwens vooral wallinganten die neerkeken op de Vlamingen als achterlijk volk uit een arm gebied dat enkel parasiteerde. Grappig hoe flaminganten een zeer gelijkaardige logica volgen als de franskiljonse bourgeoisie van weleer.
Als "flamingant" hou ik er geenzins "een zeer gelijkaardige logica" op na. De motieven voor een grote autonomie voor Vlaanderen zijn van een heel andere aard.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2013, 07:00   #248
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Zou het dan niet beter zijn die twee volkeren met elkaar te verzoenen in plaats van ze verder tegen elkaar op te zetten.
Begin twintigste eeuw waren de regionalisten trouwens vooral wallinganten die neerkeken op de Vlamingen als achterlijk volk uit een arm gebied dat enkel parasiteerde. Grappig hoe flaminganten een zeer gelijkaardige logica volgen als de franskiljonse bourgeoisie van weleer.
ik denk dat je nu 2 groepen wat door elkaar haalt. De Wallinganten en de franskiljonse bourgeoisie zijn 2 verschillende groepen. De eerste groep leeft in Wallonië, de 2e over het hele land, meestal komende van Brussel.

Met de eerste groep heeft geen enkele Vlaming problemen, met de 2e groep heeft iedereen problemen. Het zijn zij die ervoor gezorgd hebben dat Wallonië verfranst is en die nog altijd probeert dat Vlaanderen dat ook doet.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2013, 15:39   #249
GZV
Provinciaal Statenlid
 
GZV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 731
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Van de BUB persdienst:

---



ATTALI: BELGISCHE EENHEID VAN WERELDBELANG

De Franse econoom Jacques Attali, oud-adviseur van de Franse president Mitterrand en eerste voorzitter van de Europese bank voor wederopbouw en ontwikkeling, sprak zich op de RTBF-radio op 1 juni 2013 uit als fervent voorstander van de Belgische eenheid:

« Indien de Belgische eenheid niet gehandhaafd wordt, hoe kan men dan verwachten dat Europa dat wel doet ? België lijkt wat op de vogel in de koolmijn : indien de vogel stikt, zal iedereen door het grauwvuur sterven. Bijgevolg is de eenheid van België essentieel, niet alleen voor België zelf, niet alleen voor Europa, maar zelfs voor de wereld. Want indien Europa haar eenheid niet bewaart, zal de balkanisering van de wereld ons in zware moeilijkheden brengen. U [België] draagt die verantwoordelijkheid. Als u [de Belgen] niet in staat bent een eenheid en manier van samenleven te bewaren, hoe kunnen we dan hopen dat dit op Europese of wereldschaal wel kan ? »

De B.U.B. deelt deze stelling uiteraard volledig.

http://www.rtbf.be/video/detail_le-g...013?id=1828163

---

http://www.unionbelge.be/?p=7179

De B.U.B heeft een stelling.Nu nog een ladder.
GZV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 12:52   #250
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard Nationalisme staat in se los van politiek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Nationalisme is niet links. Patriottisme kan eventueel links zijn, in de vorm van anti-imperialistisch verzet als in de Derde Wereld. Maar nationalisme niet.
1. Encyclopedieën kunnen dus dit het begrip naar best schrappen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linksnationalisme



2.
Ik heb daarbij de indruk dat nationalisme bij U werkt als een rode lap op een stier....Patriottisme en nationalisme, wat is in godsnaam het verschil.
Goed nationalisme is bij U patriottisme om het begrip 'nationalisme' toch maar angstvallig te vermijden én om �*lle overblijvend nationalisme dus al 'slecht' te kunnen labelen... Hahaha! Een 'badbank' voor nationalistische uitingen die U niet bevallen als het ware. Wat voor trukken van de foor toch! Zoals de BUB dat doet dacht ik trouwens.....

Ge maakt bovendien geen onderscheid tussen volksnationalsime, een bevrijdingsideologie en staatsnationalisme, een onderdrukkende, imperialistische ideologie.

3.
In principe heeft een (kollektief) nationaal bewustzijn en het verlangen van dat te konkretiseren en daaraan vorm te geven niets te maken met politiek in links/rechts-termen gesproken. Dat staat daar boven of ernaast.

In de praktijk is het echter zo zij die zich daarmee bezighouden en dat op een geweldloze manier willen doen nu éénmaal bij de politiek uitkomen én dan gaat men helaas ook een positie bepalen in dat links-rechts spektrum, alhoewel dat niet de drijfveer is waar het om gaat.

En dat is spijtig want dat zaait enkel verdeeldheid bij diegenen die een andere staatsstruktuur willen. Vroeger stemden die VU maar dan moesten ze het links gedachtengoed van die partij erbij nemen, nu komt men uit bij NVA en dan moet men het rechts gedachtendoed van die partij erbij nemen alhoewel men niet per se rechts is of denkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
...de onafhankelijkheid verwezenlijken, het combineren met een ander land uit puur raciaal Diets nationalisme en irredentisme absoluut op geen enkele manier dan ook bijdraagt aan een linkse politiek.
Zoals ik hierboven poogde duidelijk te maken heeft dat inderdaad niets te maken met politiek an sich laat staan met linkse politiek. Maar het heeft natuurlijk ook niets te maken met rechtse politiek
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 juni 2013 om 13:20.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 13:17   #251
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolsjewiek
Ik heb al meermaals op uw vraag geantwoord, maar ik zal het nog eens doen. En probeer het dit keer aub niet direct te vergeten. Ik ben voorstander van een linkse maatschappij, logischerwijs.
Dus ik steun wat het best uitkomt voor de realisatie van een dergelijke maatschappij. Een elementair onderdeel van linkse politiek is solidariteit. Dat betekent ook tussen bevolkingsgroepen. Ik heb verschillende Franstalige en Waalse vrienden, en dat zijn geen werkloze parasieten zoals u en de uwen de Walen karakteriseren.

Het feit is en blijft dat een splitsing van België, het compleet breken van de solidariteit, het tot de grond vernietigen van de vakbonden het bijgevolg aan de macht brengen van rechtse partijen die de onafhankelijkheid verwezenlijken, het combineren met een ander land uit puur raciaal Diets nationalisme en irredentisme absoluut op geen enkele manier dan ook bijdraagt aan een linkse politiek.
Ge maakt geen onderscheid tussen Vlaamse onafhankelijkheid en een drievoudige opdeling van België. Op dat laatste wil ik terugkomen.

Indien België staatkundig volgens taal verdeeld wordt tussen de drie grote buurlanden is er weliswaar geen Vlaams-Waalse solidariteit meer, maar daarvoor dan enerzijds een Nederlands-Vlaamse en anderzijds een Frans-Waalse.
Is dat volgens U een probleem?
Neen, zou ik zo zeggen, eerder integendeel, twee nationalismen verdwijnen (het Vlaamse volksnationalisme en het Belgische staatsnationalisme) én daarmee tevens een staat (België).
Als internationalist en iemand die nationalisme verafschuwt zou dat toch als muziek in de oren moeten klinken?

Waarom, mijn waarde Boljeviek, zoudt gij desondaks niet willen tekenen voor dit voorstel?
Temeer daar het de efficiëntie zou ten goede komen zoals we hierboven reeds stelden. Inderdaad zou de bonus van die situatie zijn dat we minder komplekse en minderdure staatsstrukturen ontstaan dan die we nu wel kennen, volgens U, in het huidige België.

Ik ben benieuwd naar Uw antwoord.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 juni 2013 om 13:46.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 13:26   #252
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Er zegt dus niemand die VL onafhankelijkheid wil dat er geen vakbonden en solidariteit meer mogen zijn, maar dat zal Bolsjewiek wel bewust negeren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 13:54   #253
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Er zegt dus niemand die VL onafhankelijkheid wil dat er geen vakbonden en solidariteit meer mogen zijn, maar dat zal Bolsjewiek wel bewust negeren.
Er zijn wel mensen dat hoor.

Overigens, N-VA wil af van de CAO's, blijkt vandaag. Wie nu nog beweert dat N-VA geen liberale partij is bedriegt zichzelf.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 13:54   #254
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Er zijn wel mensen dat hoor.

Overigens, N-VA wil af van de CAO's, blijkt vandaag. Wie nu nog beweert dat N-VA geen liberale partij is bedriegt zichzelf.
De CAO's zoals die nu zijn ja.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 07:17   #255
ZION
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 november 2012
Locatie: Stad op Sporen
Berichten: 1.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
De CAO's zoals die nu zijn ja.
Niet alleen de cao's. Ook hier hebben de NiVeAantjes orde geschapen.

De kracht van de verandering.


http://forum.politics.be/attachment....1&d=1374992163
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 08:39   #256
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.992
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GZV Bekijk bericht
De B.U.B heeft een stelling.Nu nog een ladder.
http://www.youtube.com/watch?v=Eft6spqr4WY
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 08:57   #257
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Van de BUB persdienst:

---



ATTALI: BELGISCHE EENHEID VAN WERELDBELANG

De Franse econoom Jacques Attali, oud-adviseur van de Franse president Mitterrand en eerste voorzitter van de Europese bank voor wederopbouw en ontwikkeling, sprak zich op de RTBF-radio op 1 juni 2013 uit als fervent voorstander van de Belgische eenheid:

« Indien de Belgische eenheid niet gehandhaafd wordt, hoe kan men dan verwachten dat Europa dat wel doet ? België lijkt wat op de vogel in de koolmijn : indien de vogel stikt, zal iedereen door het grauwvuur sterven. Bijgevolg is de eenheid van België essentieel, niet alleen voor België zelf, niet alleen voor Europa, maar zelfs voor de wereld. Want indien Europa haar eenheid niet bewaart, zal de balkanisering van de wereld ons in zware moeilijkheden brengen. U [België] draagt die verantwoordelijkheid. Als u [de Belgen] niet in staat bent een eenheid en manier van samenleven te bewaren, hoe kunnen we dan hopen dat dit op Europese of wereldschaal wel kan ? »

De B.U.B. deelt deze stelling uiteraard volledig.

http://www.rtbf.be/video/detail_le-g...013?id=1828163

---

http://www.unionbelge.be/?p=7179
BUB deelt dus de stelling dat de eenheid van Belgie moet behouden worden!!!

Maar BUB legt Jacques Attali woorden in de mond die hij NOOIT heeft uitgesproken, Jacques Attali spreekt namelijk niet over een unitair Belgie.

Belgie is n u juist het voorbeeld voor Europa juist omdat het federaal is en niet unitair.

Als Belgie een goed werkende confederatie word, zal het nog een groter voorbeeld zijn voor Europa en de wereld. Als Belgie terug unitair word, dan zal het zijn voortrekkers rol in de politiek verliezen. Dus op naar een confederaal Belgie, zelf de Fransen en BUB willen dit.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 22:48   #258
simply the best
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juli 2013
Berichten: 278
Standaard

De echte roden zullen het nooit begrijpen.
simply the best is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be