Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2006, 15:50   #1
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard Shape-shifting

Ineens viel 'mijnen franc': shape-shifting.

Pindar de Forumnar is er veel over bezig geweest, en nu snap ik volgens mij wat dat betekent. Shape-shifting is er de oorzaak van dat ik nu samenleef met een vrouw die voorheen de partner was van een ander.

Vorm-verandering: ik kruip in de huid van mijn voorganger en maak de dromen waar die haar ex enkel maar kon oprapen, niet kon waarmaken. Daarmee ben ik zijn vleesgeworden droom.

Als ik dit nu toepas op het shape-shifting effect van Pindar de Forumnar is vereiste nummer 1, dat elk mens bij de eens- & eerstverkozen partner zal blijven. Anders zou er wel eens vormverandering kunnen optreden. En geboren reptielen is niet wat wij wensen, neen, die vormverandering kan voor andere mensen wel eens zo negatief uitpakken, dat deze mensen vluchten in een imaginaire wereld van monsters, sprookjes en boemannen.

Dus, om te voorkomen dat mensen gaan geloven in reptielen en Atlantis, is het van de hoogste prioriteit dat wij onze vrijheid inleveren, om zodoende te voldoen aan de voorschriften van den bijbel, thora of koran. En vooral kindertjes kweken (Duitsland), gezin als hoeksteen van de samenleving (vals behang) en liefst met zwarte hoeden en kar-met-paard op zondag naar de kerk. Anders zwaait er wat (ja, van onder, an mijnen kruis, mar goe)

Als godsvruchtige wezens zullen wij leven en zodoende de shape-shiftende praktijken, de promiscuïteit uit ons leven weten te bannen. Of was bovenstaand nu net de praktijk van die shape-shifters, reptielen en NWO'ers? ???
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be