Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2003, 19:00   #1
Pat
Parlementslid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Locatie: Bananenkoninkrijk
Berichten: 1.879
Standaard

Het forum voor Joodse organisaties (FJO) neemt niet langer deel aan de rondetafels over racisme en discriminatie.

De stad Antwerpen en het centrum Leman nodigen sinds enkele weken vertegenwoordigers van alle geloofsgemeenschappen uit voor overleg. Maar zolang het AEL mee aan tafel blijft zitten, haken de Antwerpse Joden af. "Deze moslimorganisatie pleitte vorige week in Nederland nog voor de ontmanteling van de staat Israël. Uitspraken als "Hamas, hamas, joden aan het gas" zijn voor hen geen enkel probleem. Met mensen die zulke haat propageren willen we niets meer te maken hebben" oordeelt Eli Ringer. "Zolang vertegenwoordigers van het AEL mee aan deze rondetafels deelnemen kunnen wij ze niet ernstig nemen en blijven we weg", aldus Eli Ringer.
__________________
http://faithfreedom.org
Pat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2003, 20:01   #2
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Alsof het ons kan storen als ze wegblijven.
Ze mogen al blij zijn dat ze mee uitgenodigd zijn.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2003, 20:30   #3
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

volgens mij hebben de joden van hogerhand het "bevel" gekregen om deze zet te doen , om zodoende het AEL slecht te maken.
en zo het verzet de kop in te drukken.
de AEL is immers in hun ogen een extreem gevaarlijke verzetsbeweging in het systeem, die op alle mogelijke manieren uitgeroeid moet worden.
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2003, 20:50   #4
datri
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 mei 2002
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.039
Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
volgens mij hebben de joden van hogerhand het "bevel" gekregen om deze zet te doen , om zodoende het AEL slecht te maken.
en zo het verzet de kop in te drukken.
Het AEL slecht maken , daar is niemand voor nodig, dan doen hun eigen straatbendes wel!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
de AEL is immers in hun ogen een extreem gevaarlijke verzetsbeweging in het systeem, die op alle mogelijke manieren uitgeroeid moet worden.
En is dit dan niet zo ????????
__________________
<marquee>vlaanderen doet belgië barsten en beven</marquee>
datri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2003, 23:40   #5
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Ik heb dit even van Circe 'geleend'


AEL wil sharia via democratie invoeren

DEN HAAG, TILBURG - Is de Arabisch-Europese Liga nu vóór of tegen de sharia, de wetgeving ontleend aan de Koran? Vóór, zegt leider Dyab Abou Jahjah. De liga wil islamitische wetten invoeren in Nederland en de rest van Europa, maar wel via de democratie. Hij hield dit zijn gehoor voor tijdens een lezingenreeks in Nederland.

Jahjah voltooit vandaag in Amsterdam zijn toernee van een week. De Libanese Belg kwam de lancering van de Nederlandse tak aan de Arabisch-Europese Liga (AEL) opluisteren. In het concept-programma van AEL Nederland staat dat die tegen de 'blinde toepassing' van de sharia is. ,,Sommige media hebben hieruit geconcludeerd dat de AEL tegen de sharia is. Ten onrechte'', aldus Jahjah.

,,Wij wijzen de sharia niet af. Een moslim kan niet tegen de sharia zijn, want het is zijn plicht om hiernaar te streven. Alleen vinden wij dat je de sharia niet aan anderen moet opleggen. Je moet proberen haar langs democratische weg te verwerkelijken.''

Jahjah zegt dat de sharia niet alleen uit straffen bestaat, maar een totaalpakket van rechten en plichten is. De sharia voorziet bijvoorbeeld in maatregelen tegen armoede. ,,Als er in een land honger heerst en iemand steelt een brood, hak je hem niet de hand af. Als alle voorzieningen er zijn en hij steelt, dan mag je hakken.''

Hiernaar gevraagd, veroordeelt Jahjah de dreigende steniging van overspelige vrouwen in Nigeria. ,,Want daar genieten burgers nog niet alle islamitische rechten.'' Hij wijst er verder op dat een ontrouwe vrouw volgens islamitisch recht niet zómaar mag worden gestenigd. ,,Vier getuigen moeten de daad met eigen ogen hebben gezien. Dat soort waarborgen wordt vaak vergeten. Het beeld van islamitische wetten is gebaseerd op de excessen.''

Geïnspireerd op de sharia wil de AEL onder meer de verkoop van alcohol door supermarkten verbieden en de huwbare leeftijd voor meisjes verlagen naar zestien. ,,Volgens de islamitische waarden en normen is een meisje volwassen met veertien, dus een meisje van zestien is dat zeker.''

Moslims die in Nederland op eigen houtje islamitische straffen willen uitdelen, vindt Jahjah extremistisch. ,,Maar ik vind de mensen ook extremistisch die zeggen: islam is alleen mijn persoonlijke spiritualiteit, zonder politieke connotatie. Dat is een marginaal groepje.''

Jahjah vindt dat moslims hun streven naar de sharia niet moeten verhullen. ,,Je moet niet liegen over de islam. Zelfs de meeste autochtonen hebben dat door.''




Wat vinden jullie daar van?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2003, 23:46   #6
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Ik denk dat als den Abou in Belgie ook zo te keer gaat gaan dat het dan snel gedaan zal zijn met de AEL. Waarom komen die Moslims naar Belgie, toch niet om hier op net dezelfde manier te moeten leven als in hun thuisland veronderstel ik . Ik denk niet dat de AEL ooit voet aan grond zal krijgen in Europa!
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 14:06   #7
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik denk dat als den Abou in Belgie ook zo te keer gaat gaan dat het dan snel gedaan zal zijn met de AEL. Waarom komen die Moslims naar Belgie, toch niet om hier op net dezelfde manier te moeten leven als in hun thuisland veronderstel ik . Ik denk niet dat de AEL ooit voet aan grond zal krijgen in Europa!
Gij steekt constant met je kop in de grond zekers!!!!
Niet aan de grond geraken zegt ie verdomme,die(de ael) trekken de meerderheid der moslims aan omdat ze(die moslims dus) zich dan niet moeten aanpassen (denken ze),ze stemmen voor hem sluiten zich aan bij chacha om zo hun (in hun ogen toch)gelijk thuis te halen !
Een uitlaadklep der moslims met aanvoeder een libanees die ons vlamingen eens komt zeggen hoe wij het moeten doen! (hoe we de intigratie moeten bezien en uitvoeren)
Ongeloofelijk ,en aan die moslims hier:liever de joden dan jullie hoor!!!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 14:09   #8
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik heb dit even van Circe 'geleend'


AEL wil sharia via democratie invoeren

DEN HAAG, TILBURG - Is de Arabisch-Europese Liga nu vóór of tegen de sharia, de wetgeving ontleend aan de Koran? Vóór, zegt leider Dyab Abou Jahjah. De liga wil islamitische wetten invoeren in Nederland en de rest van Europa, maar wel via de democratie. Hij hield dit zijn gehoor voor tijdens een lezingenreeks in Nederland.

Jahjah voltooit vandaag in Amsterdam zijn toernee van een week. De Libanese Belg kwam de lancering van de Nederlandse tak aan de Arabisch-Europese Liga (AEL) opluisteren. In het concept-programma van AEL Nederland staat dat die tegen de 'blinde toepassing' van de sharia is. ,,Sommige media hebben hieruit geconcludeerd dat de AEL tegen de sharia is. Ten onrechte'', aldus Jahjah.

,,Wij wijzen de sharia niet af. Een moslim kan niet tegen de sharia zijn, want het is zijn plicht om hiernaar te streven. Alleen vinden wij dat je de sharia niet aan anderen moet opleggen. Je moet proberen haar langs democratische weg te verwerkelijken.''

Jahjah zegt dat de sharia niet alleen uit straffen bestaat, maar een totaalpakket van rechten en plichten is. De sharia voorziet bijvoorbeeld in maatregelen tegen armoede. ,,Als er in een land honger heerst en iemand steelt een brood, hak je hem niet de hand af. Als alle voorzieningen er zijn en hij steelt, dan mag je hakken.''

Hiernaar gevraagd, veroordeelt Jahjah de dreigende steniging van overspelige vrouwen in Nigeria. ,,Want daar genieten burgers nog niet alle islamitische rechten.'' Hij wijst er verder op dat een ontrouwe vrouw volgens islamitisch recht niet zómaar mag worden gestenigd. ,,Vier getuigen moeten de daad met eigen ogen hebben gezien. Dat soort waarborgen wordt vaak vergeten. Het beeld van islamitische wetten is gebaseerd op de excessen.''

Geïnspireerd op de sharia wil de AEL onder meer de verkoop van alcohol door supermarkten verbieden en de huwbare leeftijd voor meisjes verlagen naar zestien. ,,Volgens de islamitische waarden en normen is een meisje volwassen met veertien, dus een meisje van zestien is dat zeker.''

Moslims die in Nederland op eigen houtje islamitische straffen willen uitdelen, vindt Jahjah extremistisch. ,,Maar ik vind de mensen ook extremistisch die zeggen: islam is alleen mijn persoonlijke spiritualiteit, zonder politieke connotatie. Dat is een marginaal groepje.''

Jahjah vindt dat moslims hun streven naar de sharia niet moeten verhullen. ,,Je moet niet liegen over de islam. Zelfs de meeste autochtonen hebben dat door.''




Wat vinden jullie daar van?
Ik schrik daar niet van ,maar we zouden het beter eens rondsturen, volk genoeg dat er wel van zou schrikken!
Dat de oogjes dan es opengaan ,alez hopelijk!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 17:15   #9
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik denk dat als den Abou in Belgie ook zo te keer gaat gaan dat het dan snel gedaan zal zijn met de AEL. Waarom komen die Moslims naar Belgie, toch niet om hier op net dezelfde manier te moeten leven als in hun thuisland veronderstel ik . Ik denk niet dat de AEL ooit voet aan grond zal krijgen in Europa!
Gij steekt constant met je kop in de grond zekers!!!!
Niet aan de grond geraken zegt ie verdomme,die(de ael) trekken de meerderheid der moslims aan omdat ze(die moslims dus) zich dan niet moeten aanpassen (denken ze),ze stemmen voor hem sluiten zich aan bij chacha om zo hun (in hun ogen toch)gelijk thuis te halen !
Een uitlaadklep der moslims met aanvoeder een libanees die ons vlamingen eens komt zeggen hoe wij het moeten doen! (hoe we de intigratie moeten bezien en uitvoeren)
Ongeloofelijk ,en aan die moslims hier:liever de joden dan jullie hoor!!!
Zou je niet beter afwachten tot aan de verkiezingen om te verkondigen dat ze de meerderheid van de Moslims aantrekken! Ik geloof daar namelijk niets van!! Laten we gewoon de discussie aangaan met den Abou, het zal rap gedaan zijn met zijn "populariteit" denk ik.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 19:37   #10
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik denk dat als den Abou in Belgie ook zo te keer gaat gaan dat het dan snel gedaan zal zijn met de AEL. Waarom komen die Moslims naar Belgie, toch niet om hier op net dezelfde manier te moeten leven als in hun thuisland veronderstel ik . Ik denk niet dat de AEL ooit voet aan grond zal krijgen in Europa!
Gij steekt constant met je kop in de grond zekers!!!!
Niet aan de grond geraken zegt ie verdomme,die(de ael) trekken de meerderheid der moslims aan omdat ze(die moslims dus) zich dan niet moeten aanpassen (denken ze),ze stemmen voor hem sluiten zich aan bij chacha om zo hun (in hun ogen toch)gelijk thuis te halen !
Een uitlaadklep der moslims met aanvoeder een libanees die ons vlamingen eens komt zeggen hoe wij het moeten doen! (hoe we de intigratie moeten bezien en uitvoeren)
Ongeloofelijk ,en aan die moslims hier:liever de joden dan jullie hoor!!!
Zou je niet beter afwachten tot aan de verkiezingen om te verkondigen dat ze de meerderheid van de Moslims aantrekken! Ik geloof daar namelijk niets van!! Laten we gewoon de discussie aangaan met den Abou, het zal rap gedaan zijn met zijn "populariteit" denk ik.
Abou en zijn soort één pot nat ,één oplossing:BUITEN MET DIE TROEP!!!!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2003, 19:42   #11
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Zou je niet beter afwachten tot aan de verkiezingen om te verkondigen dat ze de meerderheid van de Moslims aantrekken! Ik geloof daar namelijk niets van!! Laten we gewoon de discussie aangaan met den Abou, het zal rap gedaan zijn met zijn "populariteit" denk ik.
Ik ben in elk geval blij dat linkx migrantenstemrecht erdoorgekregen heeft...
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2003, 14:11   #12
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:
Zou je niet beter afwachten tot aan de verkiezingen om te verkondigen dat ze de meerderheid van de Moslims aantrekken! Ik geloof daar namelijk niets van!! Laten we gewoon de discussie aangaan met den Abou, het zal rap gedaan zijn met zijn "populariteit" denk ik.
Ik ben in elk geval blij dat linkx migrantenstemrecht erdoorgekregen heeft...
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2003, 20:47   #13
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ongeloofelijk ,en aan die moslims hier:liever de joden dan jullie hoor!!!
Jawadde,... Ze zijn allemaal even welkom als ze zich maar naar de VLAAMSE wetten schikken, en integreren...

Zowel joden als moslims moeten integreren en de Vlaamse gewoonten accepteren. In ruil moeten Vlamingen openstaan voor dialoog en mogen zowel moslims als joden een deel van hun eigen cultuur hebben, maar het kan niet zijn dat het gastland zich aanpast aan de gasten. Dus geen vrijdag in plaats van zondag, geen joodse of moslimfeestdagen in plaats van de huidige feestdagen.
Geen tweede taal (of vierde in het geval van België), geen aparte arabische of joodse televisie, geen aparte scholen.

En wat die Jahjah betreft: net dezelfde situatie als het VB. Goed voor de oppositie, want net als het VB hebben ook zij goede punten, maar dan wel dat extremistische afwerpen. En meneer Jahjah, wat is er gebleven van scheiding van Kerk en staat? Wij eisen nu toch ook geen opgelegde vasten, of verbod op seks voor het huwelijk, en noem maar op...
Zowel VB als Resist hebben bestaansrecht, maar niet als meerderheidspartij, enkel om de druk te houden op 'onze' politici. Enkel met een goede dialoog, een goede verstandhouding en volwassen attitude kan het beter worden en komen we tot een land waar het aangenaam wonen is voor alle mensen: GELIJKE RECHTEN EN PLICHTEN VOOR IEDEREEN!
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2003, 23:35   #14
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:
Zou je niet beter afwachten tot aan de verkiezingen om te verkondigen dat ze de meerderheid van de Moslims aantrekken! Ik geloof daar namelijk niets van!! Laten we gewoon de discussie aangaan met den Abou, het zal rap gedaan zijn met zijn "populariteit" denk ik.
Ik ben in elk geval blij dat linkx migrantenstemrecht erdoorgekregen heeft...
ik bedoelde er niet erdoor gekregen heeft
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2003, 09:58   #15
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ongeloofelijk ,en aan die moslims hier:liever de joden dan jullie hoor!!!
Jawadde,... Ze zijn allemaal even welkom als ze zich maar naar de VLAAMSE wetten schikken, en integreren...

Zowel joden als moslims moeten integreren en de Vlaamse gewoonten accepteren. In ruil moeten Vlamingen openstaan voor dialoog en mogen zowel moslims als joden een deel van hun eigen cultuur hebben, maar het kan niet zijn dat het gastland zich aanpast aan de gasten. Dus geen vrijdag in plaats van zondag, geen joodse of moslimfeestdagen in plaats van de huidige feestdagen.
Geen tweede taal (of vierde in het geval van België), geen aparte arabische of joodse televisie, geen aparte scholen.

En wat die Jahjah betreft: net dezelfde situatie als het VB. Goed voor de oppositie, want net als het VB hebben ook zij goede punten, maar dan wel dat extremistische afwerpen. En meneer Jahjah, wat is er gebleven van scheiding van Kerk en staat? Wij eisen nu toch ook geen opgelegde vasten, of verbod op seks voor het huwelijk, en noem maar op...
Zowel VB als Resist hebben bestaansrecht, maar niet als meerderheidspartij, enkel om de druk te houden op 'onze' politici. Enkel met een goede dialoog, een goede verstandhouding en volwassen attitude kan het beter worden en komen we tot een land waar het aangenaam wonen is voor alle mensen: GELIJKE RECHTEN EN PLICHTEN VOOR IEDEREEN!
Jaja en blabla enz... ik had het erover dat ik moest kiezen tussen de joden en de arabieren de joden primeren!
En jij met dat vodje van palestina daaronder waar is dat nu goed voor!
En het vlaams blok zal eer of morgen meeregeren laat daar gen twijfel overbestaan zelle!
En wat betreft je gelijke rechten en plichten voor iedereen ,allemaal goed en wel maar in de praktijk worden wij vlaams - nationalisten nog onderdrukt!
Waar begin jij dan over,en met je jawadde iedereen is welkom awel bij mij niet ,genoeg is genoeg en met die rot mak.... niets dan last!
Die aparte scholen zie ik wel zitten ,geen vreemdelingen meer in de vlaamse klassen en ze zo klaarstomen om terugtesturen naar land van herkomst!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2003, 15:12   #16
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Die aparte scholen zie ik wel zitten ,geen vreemdelingen meer in de vlaamse klassen en ze zo klaarstomen om terugtesturen naar land van herkomst!
Eh, dat systeem hebben ze ooit nog geprobeerd in Zuid Afrika. Als we op hetzelfde eindresultaat mogen rekenen wordt Belgie dan bestuurd door een Moslim binnen enkele generaties. U bent altijd te vinden voor de beste oplossingen.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 16:21   #17
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat Bekijk bericht
Het forum voor Joodse organisaties (FJO) neemt niet langer deel aan de rondetafels over racisme en discriminatie.

De stad Antwerpen en het centrum Leman nodigen sinds enkele weken vertegenwoordigers van alle geloofsgemeenschappen uit voor overleg. Maar zolang het AEL mee aan tafel blijft zitten, haken de Antwerpse Joden af. "Deze moslimorganisatie pleitte vorige week in Nederland nog voor de ontmanteling van de staat Israël. Uitspraken als "Hamas, hamas, joden aan het gas" zijn voor hen geen enkel probleem. Met mensen die zulke haat propageren willen we niets meer te maken hebben" oordeelt Eli Ringer. "Zolang vertegenwoordigers van het AEL mee aan deze rondetafels deelnemen kunnen wij ze niet ernstig nemen en blijven we weg", aldus Eli Ringer.
Blijkbaar willen de Joden hier een mini-Israël waar ze de AEL-leiders met gerichte helikopteraanvallen kunnen liquideren.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 16:32   #18
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
-GELIJKE RECHTEN EN PLICHTEN VOOR IEDEREEN!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Zowel VB als Resist hebben bestaansrecht, maar niet als meerderheidspartij, enkel om de druk te houden op 'onze' politici.
OEI, oei...
Steekje laten vallen denk ik.
Snel rechtzetten voor iemand het ziet!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2013, 12:34   #19
ZION
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 november 2012
Locatie: Stad op Sporen
Berichten: 1.619
Standaard

En.....hoe zou het nog zijn met AELhoofdman,Abou Jajah?
Tja,er zijn andere frontmannen gekomen niet? Sharia-baardmensen.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be