Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2017, 10:11   #601
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Het blijft inderdaad opvallend stil rond de Kosovaar.
Dat lijkt mij eigenlijk de echte dader,inbreker,oplichter.
Geen wonder dat het aantal inbraken in Gent gedaald zijn.
Hoe weten we of het verhaal van die Kosovaar waar is?

Waarom wordt er niet naar hem gezocht?

IS er wel een Kosovaar betrokken in deze krakersperikelen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 10:22   #602
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe weten we of het verhaal van die Kosovaar waar is?

Waarom wordt er niet naar hem gezocht?

IS er wel een Kosovaar betrokken in deze krakersperikelen?
Dat weten we niet.
Dat is blijkbaar het verhaal van de roma en moet eenvoudig te controleren zijn.
ALS die bestaat hoort hij in de gevangenis voor inbraak en oplichting.
Indien het verhaal verzonnen is zijn de roma de inbrekers en moeten zij opgepakt worden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 10:22   #603
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

dubbel.

Laatst gewijzigd door Bobke : 14 maart 2017 om 10:24.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:07   #604
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het probleem is het geweldige Europa dat heeft beslist dat het recht op onderdak voor daklozen voorgaat op de rechten van huiseigenaars.
....
Ik denk niet dat "Europa" dat beslist heeft. Je geeft er ook geen link van.

Maar een beslissing in die zin van een rechtbank, omtrent de botsende grondrechten van een eigenaar en een dakloze, lijkt me wel gerechtelijk activisme te zijn.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:19   #605
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk niet dat "Europa" dat beslist heeft. Je geeft er ook geen link van.

Maar een beslissing in die zin van een rechtbank, omtrent de botsende grondrechten van een eigenaar en een dakloze, lijkt me wel gerechtelijk activisme te zijn.

.
Allez vooruit. Europa heeft er niks mee te maken.

In de grondwet staat dat een woning onschendbaar is. Deze onschendbaarheid van de woning wordt beschreven in artikel 15 van de Belgische grondwet. Maar hierover wordt ook gesproken in artikel 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens en artikel 17 van het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten. (Torfs, 2011, z.p.) Deze bescherming van de woning staat los van het eigendomsrecht en beschermt dus ook het kraakpand.

http://alternatiefwonenantwerpen.blo...anden-bis.html

Je kan er dus niet onderuit dat we geschoren worden via Europese en Internationale verdragen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:20   #606
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk niet dat "Europa" dat beslist heeft. Je geeft er ook geen link van.

Maar een beslissing in die zin van een rechtbank, omtrent de botsende grondrechten van een eigenaar en een dakloze, lijkt me wel gerechtelijk activisme te zijn.

.
Allez vooruit. Europa heeft er niks mee te maken.

In de grondwet staat dat een woning onschendbaar is. Deze onschendbaarheid van de woning wordt beschreven in artikel 15 van de Belgische grondwet. Maar hierover wordt ook gesproken in artikel 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens en artikel 17 van het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten. (Torfs, 2011, z.p.) Deze bescherming van de woning staat los van het eigendomsrecht en beschermt dus ook het kraakpand.

http://alternatiefwonenantwerpen.blo...anden-bis.html

Je kan er dus niet onderuit dat we geschoren worden via Europese en Internationale verdragen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:23   #607
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Allez vooruit. Europa heeft er niks mee te maken.

In de grondwet staat dat een woning onschendbaar is. Deze onschendbaarheid van de woning wordt beschreven in artikel 15 van de Belgische grondwet. Maar hierover wordt ook gesproken in artikel 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens en artikel 17 van het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten. (Torfs, 2011, z.p.) Deze bescherming van de woning staat los van het eigendomsrecht en beschermt dus ook het kraakpand.

http://alternatiefwonenantwerpen.blo...anden-bis.html

Je kan er dus niet onderuit dat we geschoren worden via Europese en Internationale verdragen.
de Britten hadden dit al in de gaten, met wat geluk de Nederlanders woensdag ook, een Nexit zal wel een eindpunt stellen aan heel dit EU debacle zeker?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:26   #608
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.744
Standaard

Citaat:
Wanneer er betreding is door de politie of de eigenaar, en dit zonder toestemming van de nieuwe bewoners (lees, de krakers) is er in elk ander geval sprake van huisvredebreuk.

Het kan belangrijk zijn om van de wettelijke bescherming te kunnen genieten de bewoning te kunnen aantonen. Dit kan gebeuren door je postadres te veranderen naar het adres van het krakpand of door een omslag te tonen met een poststempel. (Krakengent, 2012) (“Kraakhandleiding”, z.d.)

Deze wettelijke bescherming van de woning is nog iets anders dan het recht op wonen. Het recht op wonen is een zogenaamd sociaal grondrecht en is daarom niet sociaal afdwingbaar. Recht op wonen betekent dat de overheid de opdracht heeft een behoorlijke huisvesting te garanderen, bijvoorbeeld door sociale woningkantoren. (Kraakhandleiding)
Lees wat ik schreef in post 600.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:30   #609
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat weten we niet.
Dat is blijkbaar het verhaal van de roma en moet eenvoudig te controleren zijn.
ALS die bestaat hoort hij in de gevangenis voor inbraak en oplichting.
Indien het verhaal verzonnen is zijn de roma de inbrekers en moeten zij opgepakt worden.
Als er al een kosovaar in het spel is dan heeft de verhuurder een verhuurcontract met die mens.
Lijkt me nogal lastig vanuit Israël.

En 150€ is geen realistisch bedrag ook, zeker niet in centrum Gent de Holstraat.

Dit zijn allemaal Roma streken.

Neem het van mij aan, die gaan hun leven lang geen klop uitvoeren en een leven lang uitkering trekken en een leven lang een sociale woning krijgen met alle voordelen er bovenop.

En waren het Turken geweest, ze hadden al een woning gekregen van het stadsbestuur.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:49   #610
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Als er al een kosovaar in het spel is dan heeft de verhuurder een verhuurcontract met die mens.
Zelfs �*ls er een huurcontract bestond, dan nog is het onwettig vermits enkel de eigenaar zijn huis kan verhuren. Toch geen Kosovaar die niet kan bewijzen dat hij de eigenaar is van de woning? Noch dat hij gevolmachtigd is om de woning te verhuren?

Termont weet dat evengoed als wij, maar toch komt hij af met dit foefje. Dat is niet omdat hij er in loopt, maar omdat hij akkoord gaat met de gang van zaken. Dat Termont niet één woord laat horen over een onderzoek naar de Kosovaarse nep-verhuurder bevestigt dit. Het zou mij niet eens verwonderen dat die Kosovaar een verzinsel is van Termont himself. Dit om zijn eigen gebrek aan initiatief te verdoezelen.

In post 600 wordt uitgelegd waarom Termont in gebreke blijft.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 maart 2017 om 11:51.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 12:19   #611
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Allez vooruit. Europa heeft er niks mee te maken.

In de grondwet staat dat een woning onschendbaar is. Deze onschendbaarheid van de woning wordt beschreven in artikel 15 van de Belgische grondwet. Maar hierover wordt ook gesproken in artikel 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens en artikel 17 van het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten. (Torfs, 2011, z.p.) Deze bescherming van de woning staat los van het eigendomsrecht en beschermt dus ook het kraakpand.

http://alternatiefwonenantwerpen.blo...anden-bis.html

Je kan er dus niet onderuit dat we geschoren worden via Europese en Internationale verdragen.
Ge begint goed.
Met de b. grondvod.
Maar waarom schakelt ge ineens over ?

Waarom gaat ge niet verder met dat item in de b. grondvod dat spreekt over het recht op een menswaardig leven en een behoorlijke huisvesting ?

Het is daar dat wij geschoren worden.

En het is rechterlijk activisme dat het ene grondrecht boven het andere stelt. Met die omstandigheid dat de wetgever (dus vooral de oude machtspartijen) er hun luie kloten aan veegden en vegen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 12:51   #612
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Als er al een kosovaar in het spel is dan heeft de verhuurder een verhuurcontract met die mens.
Lijkt me nogal lastig vanuit Israël.

En 150€ is geen realistisch bedrag ook, zeker niet in centrum Gent de Holstraat.

Dit zijn allemaal Roma streken.

Neem het van mij aan, die gaan hun leven lang geen klop uitvoeren en een leven lang uitkering trekken en een leven lang een sociale woning krijgen met alle voordelen er bovenop.

En waren het Turken geweest, ze hadden al een woning gekregen van het stadsbestuur.
Ik weet niet of ge een huurcontract kunt afsluiten met inbrekers.
Syndicus zal de Kosovaar niet zijn, die hebben meestal wel de sleutel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:08   #613
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik weet niet of ge een huurcontract kunt afsluiten met inbrekers.
Syndicus zal de Kosovaar niet zijn, die hebben meestal wel de sleutel.
jawel, de kosovaar heeft het dubbeltje vh nieuwe hangslot
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:11   #614
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

In een land als Amerika zou zelfs Obama een Derment nauwgezet in het oog houden.

Wie de puntjes verbindt met lijntjes weet wel waarom.

- geen recht op zelfbeschikking
- eigen cultuur moet plaats maken voor allerlei hongerige nieuwkomers
- eigendom kan en mag ingenomen worden door vreemdelingen (inbraak inclusief)
- het wordt tijd dat men de auto laat staan en openbaar vervoer gebruikt

enz...


Weg met de neoliberale communistische agenda die het eigen volk wegwenst.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:11   #615
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
jawel, de kosovaar heeft het dubbeltje vh nieuwe hangslot
Maar hij was te dom om het oude slot te vervangen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:30   #616
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Ik krijg net via de information room belangrijke data binnen.

Op 22 maart is het paleis onbewoond...

http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...ing-22-3.dhtml
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:30   #617
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en blijft uit z'n nek lullen

hij geeft nu aan dat Gent blijkbaar over een lijst met kraakpanden beschikt en er dus criteria zijn om te bepalen of een woning/pand gekraakt mag worden.
Staat deze woning op de lijst met kraakpanden of niet?

waarschijnlijk niet dus betreft het hier GEEN kraakpand, zijn indringers per definitie criminelen en heeft de politie de plicht haar burgers daartegen te beschermen
Wie hier uit zijn nek zit te lullen is maar zeer de vraag...
Gent beschikt niet over een 'lijst met kraakpanden' maar wel over een lijst met gekraakte panden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:43   #618
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik krijg net via de information room belangrijke data binnen.

Op 22 maart is het paleis onbewoond...

http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...ing-22-3.dhtml
Ik hou mijn koevoet klaar.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:43   #619
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Daar moet geen vrederechter bij te pas komen.
Het is de taak van de politie om inbrekers op te pakken.
Daarna moeten ze voor het gerecht komen.
Dat loop je met veel overtuiging te zeggen, maar of het daarom juist is ?


Citaat:
UPDATE De woning in de Gentse Holstraat waarin krakers hun intrek genomen hebben, was niet bewoond of bemeubeld, waardoor er geen sprake was van woonstschennis. Dat werd vernomen bij de Gentse afdeling van het parket Oost-Vlaanderen, die een onderzoek voert nadat het koppel dat het pand twee maanden geleden kocht maar in het buitenland verblijft, op sociale media had gemeld dat ze machteloos stonden tegenover de krakers.



De eigenaars van het huis in de Holstraat in Gent deden vorige week via Facebook een oproep om hulp. "Sinds enkele weken zitten 11 Roma met kinderen en een hond in ons huis in Gent. Ze hebben het gekraakt, maken gebruik van egw (elektriciteit, gas en water) op onze kosten, strippen het huis alsook het aanwezige meubilair. Dat speelt zich af in het huis dat wij sinds 2 maanden gekocht hebben en waar wij ook gedomicilieerd zijn", schreef Sarah Braeye.

"De politie is vaststelling komen doen van de feiten, maar verder weigeren ze stappen te ondernemen om ons huis te ontruimen. Nochtans erkennen ze dat het bij deze gaat om het verbreken van de zogenaamde huisvrede. Alle bevoegde instanties, de politie incluis, erkennen dat het hierbij gaat om inbraak. Volgens de politie moet alles geregeld worden via de vrederechter en dat is een lange procedure. Wij zijn op zijn zachtst gezegd radeloos."

De Gentse afdeling van het parket Oost-Vlaanderen stelt nu echter dat er geen sprake was van woonstschennis of huisvredebreuk, omdat het pand volgens de vaststellingen van de politie niet bewoond of bemeubeld was.




"Op vraag van het parket werd nazicht gedaan in de woning, en dit om na te gaan of er mogelijk strafbare feiten werden gepleegd door de huidige bewoners of derden. Uit de vaststellingen die de politie deed in de woning, blijkt dat het, in tegenstelling tot sommige berichtgeving in de media, niet zou gaan om een bemeubeld pand, waardoor het misdrijf woonstschennis zoals actueel voorzien in het strafwetboek, niet kan worden weerhouden", meldt parketwoordvoerster Caroline Jonckers.

De woning in de Holstaat werd volgens de eerste vaststellingen gekraakt door een Slovaak
die na de inbraak er landgenoten in onderbracht en aan hen huishuur vraagt. "De precieze omstandigheden waarin de gezinnen de woning betrokken en de eventuele betrokkenheid van derden in dit verhaal, maken het voorwerp uit van verder onderzoek", zegt de parketwoordvoerster.

De advocaat van het koppel geeft geen commentaar op de stelling van het parket. "Mijn cliënten hebben mij gecontacteerd vanuit Vietnam en zelf ben ik nooit de woning binnen geweest", zegt advocaat Henri Nottebaert. "De strafrechtelijke vervolging is de zaak van het parket, ik probeer alleen het burgerlijke luik te bewandelen. Er is nog geen uitspraak over die procedure." De afdelingsvoorzitter van de Gentse rechtbank van eerste aanleg heeft nog geen beslissing genomen over het eenzijdig verzoekschrift, waarin het koppel de uitzetting van de krakers vraagt.
Er kunnen dus nog een paar mythes in de vuilbak.
Bobke, reservespeler, knuppel, enz die het o zo zeker wisten dat het inbraak was zullen er niet mee kunnen lachen...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ond-pand.dhtml
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 maart 2017 om 13:44.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:46   #620
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat loop je met veel overtuiging te zeggen, maar of het daarom juist is ?




Er kunnen dus nog een paar mythes in de vuilbak.
Bobke, reservespeler, knuppel, enz die het o zo zeker wisten dat het inbraak was zullen er niet mee kunnen lachen...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ond-pand.dhtml
Dan is de beste burgemeester ter wereld een leugenaar nietwaar.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be