Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

 
 
Discussietools
Oud 7 januari 2013, 14:35   #41
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.980
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Ge moogt blij zijn dat de VLD u nog heeft opgenomen in de coalitie daar in Kortrijk. Jullie zijn er zo trots op dat u meneer De Clerck buiten gekieperd hebt maar dat jullie ons daar dankbaar voor zijn daar hoor ik niks over.

Jullie beschuldigen anderen ervan traditionelen te zijn ondanks het feit dat jullie dezelfde tactieken toepassen. Bah
Dankbaar ???
VLD is de ondankbaarste partij van GANS Belgie...
Boduo is offline  
Oud 7 januari 2013, 18:24   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Ge moogt blij zijn dat de VLD u nog heeft opgenomen in de coalitie daar in Kortrijk. Jullie zijn er zo trots op dat u meneer De Clerck buiten gekieperd hebt maar dat jullie ons daar dankbaar voor zijn daar hoor ik niks over.

Jullie beschuldigen anderen ervan traditionelen te zijn ondanks het feit dat jullie dezelfde tactieken toepassen. Bah
Had de VLD Kortrijk een andere keuze misschien ?
Heeft de VLD Kortrijk een knieval moeten doen om samen met ons in de coalitie te treden ?

Gaan we melig gaan doen ja ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 7 januari 2013, 20:38   #43
Plydoor Lippens
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 januari 2013
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Had de VLD Kortrijk een andere keuze misschien ?
Heeft de VLD Kortrijk een knieval moeten doen om samen met ons in de coalitie te treden ?

Gaan we melig gaan doen ja ?

.
Melig? Helemaal niet, maar als ik de reacties zo lees hier dan heeft u niet veel respect voor uw coalitiepartner daar in Kortrijk.
Plydoor Lippens is offline  
Oud 7 januari 2013, 20:43   #44
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.980
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Melig? Helemaal niet, maar als ik de reacties zo lees hier dan heeft u niet veel respect voor uw coalitiepartner daar in Kortrijk.
Dat partijtje verdient NIET de naam "partner".
Boduo is offline  
Oud 8 januari 2013, 12:42   #45
Plydoor Lippens
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 januari 2013
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Dat partijtje verdient NIET de naam "partner".
Als dat uw opinie is, dan is dat uw goed recht maar ik zie nergens een argument.
Plydoor Lippens is offline  
Oud 8 januari 2013, 18:07   #46
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.980
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Als dat uw opinie is, dan is dat uw goed recht maar ik zie nergens een argument.
Niet �*lles moet je rangschikken onder "argument" hé...
Boduo is offline  
Oud 8 januari 2013, 18:46   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Melig? Helemaal niet, maar als ik de reacties zo lees hier dan heeft u niet veel respect voor uw coalitiepartner daar in Kortrijk.
Je doet dus wel melig.

We blijven politieke concurrenten.

Alleen in Kortrijk, en door de afdeling van Kortrijk, wordt er zeer loyaal respect betoond voor alles wat de goede uitvoering van het bestuursakkoord bewerkstelligt.
En goede menselijke relaties zitten daarbij zeker bij. Zij vormen, tesamen met het geheel, een basis voor desgevallend verdere samenwerking na nieuwe verkiezingen.

Maar vergeet het nooit: we blijven politieke concurrenten.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be