Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Onafhankelijk Vlaanderen?
Ja 29 64,44%
Neen 16 35,56%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2016, 08:54   #121
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik kan slechts tot mijn groot genoegen vaststellen dat zowat 2/3 van onze forumgenoten voorstander zijn van het opdoeken van dit "Belgique"-bananenland.
niet verwonderlijk.
op dit forum worden de meeste links gewoon weggepest of geband.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2016, 09:04   #122
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik wens een onafhankelijk Vlaanderen als een zo kort mogelijke overgangsfase. Het uiteindelijk doel moet een heraansluiting zijn bij Nederland. De francofonie hoort daar niet bij.
Het "voorpost" standpunt is dan ook te verwaarlozen binnen de Vlaamse nationalisten
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2016, 09:07   #123
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Van jou verbaast me dat niet. Maar waar je volstrekt niet omheen kunt is dat de Nederlandse economie véél performanter is dan de Belgische, dat Nederland ons op zowat alle vlakken ver voor is. Als jij liever dat "WalloBrux"-blok aan jouw been hebt is dat jouw zaak.

Ik kan slechts tot mijn groot genoegen vaststellen dat zowat 2/3 van onze forumgenoten voorstander zijn van het opdoeken van dit "Belgique"-bananenland.
Maar spijtig voor jouw is dat NIET het standpunt van je partij, want dit rechtse forum is Vlaanderen niet !

Volgens de N-VA is er in geen draagvlak voor de Vlaamse onafhankelijkheid
. Is er dan wel een draagvlak voor het confederalisme? Praten we niet gewoon naast elkaar door als iedereen een eigen, vage, gepersonaliseerde inhoud geeft aan het begrip confederalisme?

http://www.knack.be/nieuws/zonder-on...ion-82706.html
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2016, 09:43   #124
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Quercus, je hebt gisteren zéér goed nieuws gekregen. De grote ondernemer en belgicist Gipsy en de ongekroonde koning van de uitlachberichten
hebben samen besloten je een ticket naar Tenerife te schenken. Geef toe, als geste kan dit tellen!

Maar toch raad ik je aan voorzichtig te zijn. Wat kost dergelijk ticket? Hangt er vanaf of het een enkel of een retourticket is. Laten we het bij een enkel houden. Hooguit 150 �* 200 euro. Voor onze grote ondernemer mag dat geen probleem zijn, die geeft dit bedrag als fooi als ie een rondje geeft. Voor panda is dit echter andere koek. De man is nog jong, heeft bij mijn weten nooit of weinig gewerkt, dus het kan goed zijn dat hij het niet al te breed heeft. In dit geval is 75 �* 100 euro veel geld, misschien moet hij er wel een paar maanden voor sparen.

Verder is het toch een beetje vreemd dat Gipsy op het idee gekomen is. Hij kon dus het bedrag gemakkelijk alleen betalen. Of zou het toch waar kunnen zijn dat hij maar een nep-ondernemer is?

Dit is voor alle duidelijkheid een satirisch bericht. Met die twee weet je nooit...
Mijn hart sprong op van vreugde bij het vernemen van zo veel goedheid. Vooral het perspectief aldaar in het gezelschap van de bedrijvendoctor aan de rand van een zwembad te vertoeven stemt mijn verwachtingen torenhoog.
Van die bijzonderheden omtrent knuffelpanda was ik niet op de hoogte. "Nooit of weinig gewerkt"? Misschien behoort die jongen tot een gefortuneerde familie. Dat is nog gebeurd bij aanhangers van de rode roos.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be