Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2017, 20:11   #141
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Die opereren in volle paniek mode; een gezond gesprek is onmogelijk zoals we al hebben ondervonden met "alice". Kalmeer! Of moeten we er nu echt op gaan motten? Ze moeten echt kalmeren...
Q.E.D.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:49   #142
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Q.E.D.
Volgens mij laat ze zich ook zwaar gaan op dit forum, want irl had ze allang mot gehad, zenne.
En die hysterie van haar komt idd doordat ze issues heeft met haar tekortkomingen als vrouw en haar verhouding tot 'de man'.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:52   #143
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja, moest ik vrouw zijn en je zond me ongewenste sms-jes wel na de tweede was je geblokkeerd, stalkte je me ging ik naar de politie klacht neerleggen maar ik ging zeker niet bleiten tegen mensen die er niets mee te maken hebben tenslotte waren die snowflakes niet de werknemers van de BRT heb ik begrepen. Alhoewel die ik verdenk heeft voor de BRT gewerkt.
Verdenk van aangifte gedaan te hebben bij de BRT he.
OMG, wie A zegt, moet ook B zeggen!
Ik kan nu niet heel de website en historie uitpluizen...
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:52   #144
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Volgens mij laat ze zich ook zwaar gaan op dit forum, want irl had ze allang mot gehad, zenne.
En die hysterie van haar komt idd doordat ze issues heeft met haar tekortkomingen als vrouw en haar verhouding tot 'de man'.
Ons trolletje / construct gaat het ook eens zeggen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:53   #145
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Tja, het porselein zullen we gewoon moeten negeren. Het is meer een roep om aandacht zoals wat pillen maken en een zelfmoordcocktail opdrinken.

Dan moet de pappie langskomen om wat te troosten ofzo of weet ik veel wie. Die vrouwen met problemen met hun vader; het zijn er teveel....
Pappie Paul Lembrechts... hij doet het wel goed, moet je toegeven.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:54   #146
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ons trolletje / construct gaat het ook eens zeggen.
Waar staat Kiko voor?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 21:55   #147
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
OMG, wie A zegt, moet ook B zeggen!
Ik kan nu niet heel de website en historie uitpluizen...
Jij weet echt niet wie hij bedoelt ?

Lol
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 22:50   #148
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Jij weet echt niet wie hij bedoelt ?

Lol
Jij natuurlijk wel maar wil het niet zeggen trololo
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 02:15   #149
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik schrijf het al langer. Ik wil hier met een voor mij onbekende vrouw niks meer te maken hebben. Ik praat er niet meer mee en complimentjes moeten ze van mij niet meer verwachten. Desnoods schaffen ze zich maar een papegaai aan. Ze mogen dragen wat ze willen ik zal ze niet meer bekijken maar zal ze ook niet meer helpen als hun tas of valies te zwaar lijkt. En als ik het kan vermijden om ze nog een hand te geven zal ik het zeker niet laten...
Inderdaad: het loopt hier zodanig de spuigaten uit, dat men op den duur schrik heeft om een vrouw aan te spreken, zelfs aan te kijken.

Hier moet echts iets worden aan gedaan, want dit zal fout aflopen !
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 10:18   #150
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.295
Standaard

Citaat:
“Wij hebben niets te maken met de verdachte accounts op de microblogsite Twitter die steunberichten voor #BartDePauw verzenden. Meer zelfs, dit is onethisch en onkies om te doen. Wij zien dit niet als een vorm van crisiscommunicatie. Ook al adviseren wij Bart De Pauw, wij zouden nooit aanraden om zoiets te doen.” Dat heeft Eveline De Ridder van communicatiebureau Whyte aan Belga verklaard.
Ik hoop dat den Bart de kosten van de video kan aftrekken. Ik kan mij niet inbeelden dat firma's die 'reputatiemanagement' aanbieden dat doen tegen tarieven van de Lidl?

Twitterbots ook al, begot. Wat gaan we nog allemaal horen.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 10:48   #151
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Inderdaad: het loopt hier zodanig de spuigaten uit, dat men op den duur schrik heeft om een vrouw aan te spreken, zelfs aan te kijken.

Hier moet echts iets worden aan gedaan, want dit zal fout aflopen !
.
Integendeel, en het feit dat sommigen schrik krijgen om vrouwen aan te spreken geeft al aan dat er wel degelijk een probleem is. Het zal de echte mannen scheiden van de gluiperds die graag onder de rokjes voel(d)en
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 12:39   #152
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Laten we even samenvatten.
Verschillende vrouwen zijn onafhankelijk van mekaar bij de preventieambtenaar geweest omdat ze geconfronteerd werden met grensoverschrijdend gedrag.

Niemand weet waarom de preventieambtenaar uiteindelijk besloot om de VRT in te lichten want blijkbaat is dit gebeurd met het opzeggen van de samenwerking als gevolg.
Dit zou niet gebeurd zijn mocht er geen reden voor zijn, een werkgever zal bij een " gevoelig ontslag of opzeggen van samenwerking een advocaat raadplegen en blijkbaar kregen ze daar groen licht.

Ik denk dat de vrouwen gewoon correct gehandeld hebben, je spreekt de preventieambtenaar aan wat hun goed recht is, en evengoed mag een werkgever de samenwerking opzeggen wanneer interne afspraken niet nagekomen worden.

Dat heeft niets met een gerecht maar met een arbeidsreglement te maken. Snap het gekap op vrouwen niet, wanneer je vrouw, zus of dochter hiermee te maken krijgt, moet ze niets ondernemen? Denk van wel!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 17:47   #153
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bijgevolg valt er niets te beoordelen. U weet niet hoe gegrond of ongegrond de klachten zijn.

In dit alles weten we zo goed als niets: niet over BdP, niet over de klaagsters.
Juist maar dit geldt evengoed voor de reactie van de VRT. Aangezien we dit allemaal niet weten mogen we ook over hun actie niet oordelen.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 19:11   #154
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Wat nu?
De vrouwen hebben al spijt dat het geëscaleerd is, BdP is zijn kans kwijt om zich echt te verontschuldigen.
Beide partijen hadden dit veeeeeel liever binnenskamers opgelost.
De vertrouwenspersoon bij VRT mag fier zijn !!
Een vrouwelijke pitbull advocate zal heel die zaak laten exploderen voor eigen profijt tegen de gang van wat slachtoffers willen.
Ik schrijf dit voor ze spreekt op VTM
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 19:17   #155
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Advocate verdraait de situatie op VTM???
VRT heeft contract eerst verbroken en NADIEN heeft BdP een publieke verklaring gegeven.
Advocate draait de rollen om op VTM nieuws
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 19:32   #156
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Laten we even samenvatten.
Verschillende vrouwen zijn onafhankelijk van mekaar bij de preventieambtenaar geweest omdat ze geconfronteerd werden met grensoverschrijdend gedrag.

Niemand weet waarom de preventieambtenaar uiteindelijk besloot om de VRT in te lichten want blijkbaat is dit gebeurd met het opzeggen van de samenwerking als gevolg.
Dit zou niet gebeurd zijn mocht er geen reden voor zijn, een werkgever zal bij een " gevoelig ontslag of opzeggen van samenwerking een advocaat raadplegen en blijkbaar kregen ze daar groen licht.

Ik denk dat de vrouwen gewoon correct gehandeld hebben, je spreekt de preventieambtenaar aan wat hun goed recht is, en evengoed mag een werkgever de samenwerking opzeggen wanneer interne afspraken niet nagekomen worden.

Dat heeft niets met een gerecht maar met een arbeidsreglement te maken. Snap het gekap op vrouwen niet, wanneer je vrouw, zus of dochter hiermee te maken krijgt, moet ze niets ondernemen? Denk van wel!
Absoluut, maar niet 10 jaar na de feiten.

Dit kan men op geen enkele eerlijke manier rechtvaardigen.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 19:45   #157
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Wat nu?
De vrouwen hebben al spijt dat het geëscaleerd is, BdP is zijn kans kwijt om zich echt te verontschuldigen.
Zij zullen zelf toch ook wel beseffen dat de gecreëerde hetze niet in verhouding staat tot de gebeurde feiten? Nu willen we vooral die namen kennen !!
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 19:48   #158
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Zij zullen zelf toch ook wel beseffen dat de gecreëerde hetze niet in verhouding staat tot de gebeurde feiten? Nu willen we vooral die namen kennen !!
Die hetze is 100 pct. in de media ontstaan, o.a. door het filmpje van Bart De Pauw.

De vrouwen die klacht ingediend hebben hebben met heel die hetze niets te maken.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 19:48   #159
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Laten we even samenvatten.
Verschillende vrouwen zijn onafhankelijk van mekaar bij de preventieambtenaar geweest omdat ze geconfronteerd werden met grensoverschrijdend gedrag.
Termen als preventieadviseur en vertrouwenspersoon worden hier vaak door mekaar gehaald en die verschillende vrouwen hebben zijn gedrag aangeklaagd, de term overschrijdend kan pas gebruikt worden als de betrokkenen aangeven aan degene die dat gedrag vertoont, dat ze het als grensoverschrijdend ervaren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Niemand weet waarom de preventieambtenaar uiteindelijk besloot om de VRT in te lichten want blijkbaat is dit gebeurd met het opzeggen van de samenwerking als gevolg.
Een opzegging zou inhouden dat de lopende contracten worden nagekomen, dat is niet gebeurd, vrt heeft de redenen als zwaarwichtig beoordeeld en daardoor zichzelf "ontslagen" van alle verdere verplichtingen terwijl ze zelf niet bevoegd zijn om die overweging te maken, ze zijn immers zelf begunstigde van die overweging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dit zou niet gebeurd zijn mocht er geen reden voor zijn, een werkgever zal bij een " gevoelig ontslag of opzeggen van samenwerking een advocaat raadplegen en blijkbaar kregen ze daar groen licht.
Mogelijk, maar een advocaat geeft dan advies, die doet geen uitspraak die voor iedereen bindend is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk dat de vrouwen gewoon correct gehandeld hebben, je spreekt de preventieambtenaar aan wat hun goed recht is, en evengoed mag een werkgever de samenwerking opzeggen wanneer interne afspraken niet nagekomen worden.
Opzeggen wel, je van vandaag op morgen op straat zetten, zonder diepgaand onderzoek en een uitspraak ten gronde, niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat heeft niets met een gerecht maar met een arbeidsreglement te maken. Snap het gekap op vrouwen niet, wanneer je vrouw, zus of dochter hiermee te maken krijgt, moet ze niets ondernemen? Denk van wel!
Een arbeidsreglement is niet zaligmakend en zal bij betwistingen, altijd aan de wet getoetst worden. En natuurlijk moeten slachtoffers altijd en overal iets kunnen ondernemen, alleen moet daar een, voor alle partijen, correct gevolg kunnen worden aan gegeven.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 01:57   #160
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Integendeel, en het feit dat sommigen schrik krijgen om vrouwen aan te spreken geeft al aan dat er wel degelijk een probleem is. Het zal de echte mannen scheiden van de gluiperds die graag onder de rokjes voel(d)en
Fout: het is de man EN de vrouw.
De man die (ongewenste) avances maakt, en de vrouw die daarna al dan niet aangifte doet - van een mogelijks verzonnen feit.

Feit is: het spelletje van de vrouw 'hard to get' loopt dus ten einde, want risico op aanklacht voor de man.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be