Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 november 2004, 20:05   #141
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Hazuuuuuuuu!
Sjokkedijzen is eeme met zen kluute spiele!
Wa maaine joengne, gé sprikt al goe Geints!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2004, 22:42   #142
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
En dat van iemand die België realistisch en Vlaanderen fiktief vindt.
Ik kan maar beschrijven wat ik gezien heb, nietwaar.
Iedereen die de realiteit probeert te beschrijven, zal ze lichtelijk subjectief inkleuren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
En dan nog dit "vibraties van patriottisme"...
Ik denk dat uw vrouw U graag ziet.
Ze ziet me zeer graag,............ een varken in een boom jagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
t' Is wel prachtig geschreven, hé Stab?
Merçi, Knuppel.
'k Ben blij dat mijn wederstrevers op deze hoogdagen toch ook gevoelig zijn voor en mini-portie Belgicistische esthetiek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
[size=6] [/size]
Nog een gelukkige ziel.
Weer een goede daad volbracht.
Ik zou begot een fijne boy-scout zijn!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2004, 22:58   #143
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
'k Ben blij dat mijn wederstrevers op deze hoogdagen toch ook gevoelig zijn voor en mini-portie Belgicistische esthetiek.
Volledig akkoord!
We moeten dit koesteren want binnen een paar jaar hoort dit bij het hooofdstuk melancholische antiek.



Citaat:
Ik zou begot een fijne boy-scout zijn!
Ik zag hier vorige week een (groene VVKS) scout voorbijkomen met een leeuwenvlag over zijn schouders gedrapeerd.
Toen ik tot tranen toe bewogen hem wilde bedanken voor deze display van toekomstig Vlaams patriottisme riep hij zijn peloton bijeen met de woorden "hier mannen en eigen volk eerst".
Door de krop in mijn keel kon ik hem echter niet bedanken, toch zeker niet toen ik het grijnzende leeuwtje op zijn borst zag prijken.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 12:08   #144
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Volledig akkoord!
We moeten dit koesteren want binnen een paar jaar hoort dit bij het hooofdstuk melancholische antiek.
Dream on.
Als België uiteenvalt zal het niet door de petits esprits politiciens zijn, maar wanneer 't groot kapitaal het opportuun acht.
't Lijkt me nog lang zover niet.........

Mijn Belgicistische uitspattinkjes en escapades zijn inderdaad slechts randverschijnselen, dat kan ik best hebben.
Wie van de flaminganten volgt in eenzelfde ontnuchterende zelfrelativering eens de feestroes geweken?

Alvast Fieseler niet:
Citaat:
Ik zag hier vorige week een (groene VVKS) scout voorbijkomen met een leeuwenvlag over zijn schouders gedrapeerd.
Toen ik tot tranen toe bewogen hem wilde bedanken voor deze display van toekomstig Vlaams patriottisme riep hij zijn peloton bijeen met de woorden "hier mannen en eigen volk eerst".
Door de krop in mijn keel kon ik hem echter niet bedanken, toch zeker niet toen ik het grijnzende leeuwtje op zijn borst zag prijken.
Besmettelijk, dat hoera-patriottisme, nietwaar?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 november 2004 om 12:09.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 12:18   #145
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Alleen kan er geen Vlaams patriotisme zijn, aangezien er geen Vlaams 'Patria' bestaat .
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 12:27   #146
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dream on.
Als België uiteenvalt zal het niet door de petits esprits politiciens zijn, maar wanneer 't groot kapitaal het opportuun acht.
't Lijkt me nog lang zover niet.........

Mijn Belgicistische uitspattinkjes en escapades zijn inderdaad slechts randverschijnselen, dat kan ik best hebben.
Wie van de flaminganten volgt in eenzelfde ontnuchterende zelfrelativering eens de feestroes geweken?

Alvast Fieseler niet:
Besmettelijk, dat hoera-patriottisme, nietwaar?
voor besmettelijke ziekten... ben daar imuun voor... ingeënt tegen van alles en nog wat !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 14:35   #147
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Nooit zal ik die oudstrijder vergeten die tot tranen toe bewogen werd toen hij zag hoeveel jonge mensen zich inzetten voor zijn, ons Vaderland.

Nooit zal ik dat kleine jongetje vergeten dat, aan de hand van zijn overgelukkige vader, verklaarde dat het belachelijk was om ons o zo mooie land op te splitsen.

Nooit zal ik de talloze jongeren vergeten die hulde kwamen betuigen aan de mensen die gestorven zijn voor hun, ons Vaderland.

En nooit zal ik onze grote groep jonge Belgen vergeten die, hevig aangevuurd door de uitzinnige massa, hun steun betuigden aan Vorst, vrijheid en recht.

Leve België.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 16:21   #148
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Nooit zal ik die oudstrijder vergeten die tot tranen toe bewogen werd toen hij zag hoeveel jonge mensen zich inzetten voor zijn, ons Vaderland.

Nooit zal ik dat kleine jongetje vergeten dat, aan de hand van zijn overgelukkige vader, verklaarde dat het belachelijk was om ons o zo mooie land op te splitsen.

Nooit zal ik de talloze jongeren vergeten die hulde kwamen betuigen aan de mensen die gestorven zijn voor hun, ons Vaderland.

En nooit zal ik onze grote groep jonge Belgen vergeten die, hevig aangevuurd door de uitzinnige massa, hun steun betuigden aan Vorst, vrijheid en recht.

Leve België.
Superstaaf schreef:

Citaat:
Als België uiteenvalt zal het niet door de petits esprits politiciens zijn, maar wanneer 't groot kapitaal het opportuun acht.
Besef maar beter dat jullie in de eerste plaats hulde brengen aan het 'Belgische grootkapitaal'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 16:23   #149
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Alleen kan er geen Vlaams patriotisme zijn, aangezien er geen Vlaams 'Patria' bestaat .
Officiëel (nog) niet.

Ik heb echter sterk de indruk dat er al veel meer Vlaams-nationalistische patriotten bestaan dan BUB-Belze.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 16:26   #150
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Ja cfr alle opiniepeilingen HEE
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 16:35   #151
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ja cfr alle opiniepeilingen HEE
Allemaal?
Wat dacht je dan van de peiling van einde april l.l.waaruit blijkt dat 60,4% van de Vlamingen het 'cement van België' geenszins meer is toegenegen?





[font=Arial]Van onze redacteur[/font]
BRUSSEL - Het vertrouwen in politie en gerecht blijft groeien. Dat blijkt uit de Vlaamse Regionale Indicatoren die donderdag worden voorgesteld. Het vertrouwen in het koningshuis krijgt echter een klap.
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]Opvallend is hoe de populariteit van de koning een knauw krijgt. Van 51 procent in 2000 naar 39,6 in 2002 - al blijkt uit de hele statistiek dat 2000 misschien eerder een uitschieter was, dankzij het huwelijk van prins Filip in december 1999.
[/font][font=Verdana]

[/font]
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 november 2004 om 16:37.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 20:34   #152
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Officiëel (nog) niet.

Ik heb echter sterk de indruk dat er al veel meer Vlaams-nationalistische patriotten bestaan dan BUB-Belze.
De eersten maken gewoon meer lawaai.
Dan lijken ze gewoon met meer dan de duizenden Belgischgezinden die ingetogen meevieren wanneer de koning zich aan zijn onderdanen vertoont.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2004, 00:29   #153
Rudi Dierick
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 1.080
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Juist! Het viel me overigens op dat de (grotendeels Nederlandstalige) Leve België- en Leve de Koning - kreten, ....
Nogal begrijpelijk, wetende wat de gemiddelde leeftijd is van de aanwezigen en wie er de meerderheid van het kanonnevlees mocht leveren in WO II dat die kreten vooral nederlandstalig waren.
Rudi Dierick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be