Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2006, 22:33   #1
Truder
Minister-President
 
Truder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.821
Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard Linkse schoffies opgepakt

In Het Laatste nieuws kunnen we in koeien van letters lezen 25 personen opgepakt bij demonstratie van de NPD!!

Maar als we dan verder lezen blijkt dat bij “een manifestatie zaterdag in het Duitse Gäppingen (deelstaat Baden-Württemberg) 26 mensen opgepakt zijn. Het betreft tegenbetogers. Tussen de vierhonderd en vijfhonderd sympathisanten van extreem-links namen deel aan de tegenbetoging.”

“Ze gooiden met eieren, flessen en andere objecten naar jonge militanten van de NPD. Ondanks de aanwezigheid van 1.200 politiemensen werden verkeersborden uitgerukt, auto's beschadigd en raakte een vrouwelijke agente lichtgewond nadat ze geraakt was door een steen, gegooid door extreem-linkse jongeren."

En wat laat de titel uitschijnen? Dat er 25 rechtse militanten zijn opgepakt.
Dat klopt helemaal niet, het zijn weer die linkse “schoffies” die ze met bussen tegelijk vanuit het buitenland naar hier willen halen voor de haat-concerten van Tom Barkruk, die de boel overhoop zetten.

Bron: http://soswatch.skynetblogs.be/

Nu vraag ik me af wat de vrt zou gedaan hebben als er 26 leden van de NPD waren opgepakt? Ik denk dat we nog dagenlang lang op linkse zender hadden kunnen horen hoe geweldadig rechts wel niet is.
Nu het linkse extremisten zijn zwijgt men natuurlijk zeer vredig. Dit soort manipulaties doet mij kotsen!

Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 01:26   #2
Mamaloe
Schepen
 
Mamaloe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
In Het Laatste nieuws kunnen we in koeien van letters lezen 25 personen opgepakt bij demonstratie van de NPD!!

Maar als we dan verder lezen blijkt dat bij “een manifestatie zaterdag in het Duitse Gäppingen (deelstaat Baden-Württemberg) 26 mensen opgepakt zijn. Het betreft tegenbetogers. Tussen de vierhonderd en vijfhonderd sympathisanten van extreem-links namen deel aan de tegenbetoging.”

“Ze gooiden met eieren, flessen en andere objecten naar jonge militanten van de NPD. Ondanks de aanwezigheid van 1.200 politiemensen werden verkeersborden uitgerukt, auto's beschadigd en raakte een vrouwelijke agente lichtgewond nadat ze geraakt was door een steen, gegooid door extreem-linkse jongeren."

En wat laat de titel uitschijnen? Dat er 25 rechtse militanten zijn opgepakt.
Dat klopt helemaal niet, het zijn weer die linkse “schoffies” die ze met bussen tegelijk vanuit het buitenland naar hier willen halen voor de haat-concerten van Tom Barkruk, die de boel overhoop zetten.

Bron: http://soswatch.skynetblogs.be/

Nu vraag ik me af wat de vrt zou gedaan hebben als er 26 leden van de NPD waren opgepakt? Ik denk dat we nog dagenlang lang op linkse zender hadden kunnen horen hoe geweldadig rechts wel niet is.
Nu het linkse extremisten zijn zwijgt men natuurlijk zeer vredig. Dit soort manipulaties doet mij kotsen!

Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken?
__________________
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud

Laatst gewijzigd door Mamaloe : 24 september 2006 om 01:26.
Mamaloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 07:35   #3
puud
Parlementslid
 
Geregistreerd: 2 april 2005
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken?
Een kleine opmerking.
Op de website van Het Laatste Nieuws staat niet de volledige krant on line.
Trouwens van geen enkele krant.
__________________
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is."
Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 10:22   #4
Truder
Minister-President
 
Truder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.821
Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken?
Koop de krant.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 10:31   #5
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Koop de krant.
u vergeet onze mediaboycot. Nooit geld geven aan die linkse regimemedia !
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 12:12   #6
Truder
Minister-President
 
Truder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.821
Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
u vergeet onze mediaboycot. Nooit geld geven aan die linkse regimemedia !
Ik lees ze op het werk, daar zijn ze gratis.

De Morgen -32.000 lezers -12,9%
Eindelijk zeggen de gewone lezers een welgemeende fuck you tegen Yves Desmet.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 14:46   #7
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken?
Wat domheid betreft, blokwatch, blokbusters zal hier en daar nog wel zo'n riool afdeling zijn, die geen bronnen nodig hebben om na te checken. Die fantasten zijn zelf bron en inspiratie genoeg. Wat betreft misleidende propaganda, ge gaat de trots van de linkse media toch niet weggeven. Ze hebben jaar en dag gewerkt aan dat imago en trots dat ze erop zijn en gij zou dat nu maar zo doorschuiven aan hen die daargeen recht en geen verdienste aan hebben, dat vind ik nu een schande de linkse media zo tekort willen doen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be