Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2017, 01:19   #141
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Schoeisel van Van Bommel, Lorenzi, Haig en Asics....
Nooit gezever, wel niet goedkoop.
Duur is niet goed hoor,die van mij koopt van die designerschoenen van Patrizia Pepe of Elisbetha Franci en daar wil ik ze nog wel een keer 5 km mee zien wandelen in het bos.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 07:18   #142
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Duur is niet goed hoor,die van mij koopt van die designerschoenen van Patrizia Pepe of Elisbetha Franci en daar wil ik ze nog wel een keer 5 km mee zien wandelen in het bos.
Dat is daar dan ook niet voor gemaakt...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 16:50   #143
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Nog prul schoenmerk: Jennyfer.
Hun webwinkel is jennyfer.com.
Opgegeven prijzen 35.99 euro, nu in promotie (wooha! ) voor 19.99 euro.
Omschrijving:
Citaat:
High-top high-heeled ankle boots in black canvas, with laces, padded ankles, black rubber soles and 9cm heels.
material: textile 100 %
lining material: textile 100 %, synthetic 100 %
... wat dus neerkomt op een textielgaas waarop een velletje (vermoedelijk) polyurethaan is gespoten.
Vandaag tegengekomen: quasi nieuw uitziend / ongedragen / geen slijtage door dragen.
Het velletje was hier en daar wat af, aan de aantrekogen vanachter en aan de plooi rimpels vooraan. Vermoedelijk enkel en alleen door hanteren van de (door)verkoper.
Van schoenen als deze is na een uur stappen het uitzicht al zo verbrod (het velletje scheurt / bladdert los bij elke plooi) dat ze al passé zijn. In promotie 20 euro in 't sop.
Typerend kopen mensen er 2 omdat de prijs de helft is van wel degelijke, met het eerste paar ontdekken ze dat het brol is, en het 2de paar staat dan ergens te koop voor een paar euro, voor een sukkelares die denkt dat ze een slag slaat.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 1 mei 2017 om 16:51.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2017, 18:46   #144
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Weer schoenen: Gino Venturi, buiten vel polyurethaan spuitwerk op textiel, hakplaatjes van erg zachte rubber, eens wrijven langs gladde tegel = hoek plaatje al stomp. De pinnetjes waarmee het plaatje vastzit zijn slappe spaghetti - zo afgebroken. Riempjes (zien het meest af) zelfde pu op textiel.

Algemeen bruikbaar kenmerk voor brol: riemen, sjakossen, ... als je een reeks in X kleuren fel blinkende gloednieuw uitziende ziet liggen op een markt of zo, en over elk metalen onderdeel (bvb gesp, ritstrekker) zit een dichtgebonden plastiekzakje geschoven - dat is niet om krassen of zo tegen te gaan, maar om te voorkomen dat ze al roesten VOOR het moment van verkoop aan een sukkelaar. Kwaliteit gebruikt inox of koper, of in geval gewoon staal, toch vernikkeld of een andere anti roest coating.
Die brol heeft niks, en roest rapper dan Lucky Luke trekt en schiet.

Iets anders: rugzakken. Al een heleboel tegengekomen waarbij de waterdichtheid een op de binnenkant gespoten siliconenlaagje is. Siliconen hechten echter nauwelijks op textiel, en wrijft / slijt zo af, en ermee ook de waterdichtheid.
Dit met siliconen "vasthechten" wordt ook vaak toegepast bij decoratieve zaken zoals kunstbloemen. Komt even gemakkelijk los.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2017, 22:18   #145
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Zuivel: Molenland extra belegen 48+, verkocht in blisters Aldi, is nu al 5 maanden slappe half belegen of zoiets. Anders gezegd: er zit meer water in, en de prijs is nu dus eigenlijk quasi permanent verhoogd - het kwam vroeger ook voor, maar dan in de zin van enkele weken en daarna terug harder / droger zoals het hoort. Colruyt paste die truuk ook toe, hoe dat evolueerde dit jaar geen idee, niet meer gegaan wegens hun telkens weer prijs verhogen na verlaging na "actie concurrentie", helemaal geen actie, gewoon een prijs die blijft wat ze is. En toch verhoogt Colruyt telkens weer. Als prijsbewuste / vergelijkende klant dien je de prijzen te weten zonder telkens opnieuw binnen te moeten stappen. Dus ben ik Colruyt links beginnen laten liggen, ook al omdat de schappen van de laag geprijsde versies van producten te vaak leeg gelaten worden.

Dan iets anders: aanstekers. Aldi. Heb een tijd terug eens een setje van 3 gekocht en de laatste 2 weken beginnen gebruiken. Ik gebruik die om te bricoleren / smelten-lassen van kunststoffen/vezel. Normaal gaan die toch 3-4 weken mee. Die van Aldi, 2 leeg op 2 weken tijd. Heb de laatste, nog niet gebruikte eens bekeken. Wel, die zit dus maar voor de helft gevuld. Ook iets dat je niet bepaald verwacht / waar je niet op let bij kopen. Ik vraag me nu af welk deel van de aansteker het meeste kost, het gas of de aansteker zelf.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 02:12   #146
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik heb er ook een wat betreft lactose vrije melk : die van de Aldi is volgens mij top. (Ik kan het weten vermits ik geen lactose verdraag.) Colruyt komt op de 2de plaats, men krijgt van hun versie dan wel geen opgeblazenheid en/of diarree doch vind ik ze minder lekkerder smaken. Delhaize, Lidl en Albert Heijn laat maar, ik krijg er telkens diarree van plus dat ze een pak duurder zijn.

Laatst gewijzigd door bembem : 22 juli 2017 om 02:13.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 02:19   #147
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Nog een : Primark : ik ben heel content van hun t-shirts, pyjama's, peignoirs, jeans alsook sneakers. (Ook hun beauty corner is top.) Het is natuurlijk geen haute couture maar vergeleken met bvb H&M zijn ze een stuk goedkoper aan een vergelijkbare kwaliteit. Enkel hun jassen zijn wat dat betreft - vind ik - iets minder.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 06:55   #148
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Duur is niet goed hoor,die van mij koopt van die designerschoenen van Patrizia Pepe of Elisbetha Franci en daar wil ik ze nog wel een keer 5 km mee zien wandelen in het bos.
Ik koop schoenen van de Shoe discount (ondertussen een andere naam), ik loop daar gemiddeld 5 jaar mee.
Een paar kost amper 40 euro.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 06:55   #149
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat is daar dan ook niet voor gemaakt...
Waarvoor zijn die dan gemaakt?
Om mee te gaan slapen mss?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 06:57   #150
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik heb er ook een wat betreft lactose vrije melk : die van de Aldi is volgens mij top. (Ik kan het weten vermits ik geen lactose verdraag.) Colruyt komt op de 2de plaats, men krijgt van hun versie dan wel geen opgeblazenheid en/of diarree doch vind ik ze minder lekkerder smaken. Delhaize, Lidl en Albert Heijn laat maar, ik krijg er telkens diarree van plus dat ze een pak duurder zijn.
Hoe zit het met schoenen en botjes?
Heb je een voorkeur waar je ze pikt?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 06:57   #151
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nog een : Primark : ik ben heel content van hun t-shirts, pyjama's, peignoirs, jeans alsook sneakers. (Ook hun beauty corner is top.) Het is natuurlijk geen haute couture maar vergeleken met bvb H&M zijn ze een stuk goedkoper aan een vergelijkbare kwaliteit. Enkel hun jassen zijn wat dat betreft - vind ik - iets minder.
Kinderarbeid.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 08:50   #152
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik koop schoenen van de Shoe discount (ondertussen een andere naam), ik loop daar gemiddeld 5 jaar mee.
Een paar kost amper 40 euro.
Ze noemen nu "Bristol", wist ik niet.
Nochtans ben ik al veel, zeg maar de grootste, brol tegengekomen met namen die ik terug vond bij Shoe Discount.
1 keer heb ik eens een reklamefolder van hen gehad, enige maanden terug met de naam Shoe Discount op.
Die was erg misleidend opgesteld. De eerste pagina een groot ledersymbool, zo een huidvorm. Met op die pagina 1 paar schoenen dat zogezegd leder was, ergens rond uw 40 euro. De andere op die voorpagina, en op de verdere pagina's waren ook allemaal getagd met zo een huidsymbool, alleen veel kleiner en met piepkleine lettertjes op, je moest goed kijken om het woord voor "leather" te kunnen lezen (de kleur was in tegenstelling tot "leather" weinig verschillend van de achtergrond), en dat was dus "synthetic".
Wel, dat spuitwerk op een textielgaasje, dat noemen ze "synthetic". Meestal staan (op internet dan) de letters PU er ook ergens bij (vandaar polyurethane), in hun folder dus niet, allicht wilden ze ter misleiding er ergens "leather" op.
Het is dus verrassend dat u 5 jaar doet met hun schoenen. Wat is / wat waren de merkn(a)am(en) ervan?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 09:55   #153
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

koop een ABL-bottine in een stock americain ipv zilveren bestekken en tweede handse discount schoenen van één euro en stop met zagen
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 20:40   #154
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
koop een ABL-bottine in een stock americain ipv zilveren bestekken en tweede handse discount schoenen van één euro en stop met zagen
Ik koop en draag gewoon werkschoenen. Okkazies. Deze die ik nu draag kostten me indertijd 2 euro en gaan nu 4 jaar mee.
Zilveren bestekken heb ik niet en ook nooit gehad.
Ook geen idee waarom ik ze nodig zou moeten hebben. Ik steek quasi geen tijd in eten, wat boterhammen, in een zak, en later daaruit zo opeten.
En zagen, ik som de bazar op die ik tegenkom, als informatie voor potentiele kopers (en dus potentieel bedonderde). Zo brolverkopers een hak zettende.
Voor wat het voorstelt natuurlijk. Ik heb het hier vaak over schoenen, maar dat is niet voor mezelf of zo, ik herstel schoenen als hobby, om later eens te verkopen nu en dan en her en der. Ik krijg soms kapotte voor niks, of voor fifty cent, en koop in redelijke staat zijnde voor 1-2 euro. Ik herstel dan met onderdelen van gesloopte, en met hulpmateriaal (kits ed) dat ik ook als okkazie of als overschot/afval/overtijd vond.
Voor mezelf heb ik genoeg schoenen om het uit te zingen tegen de laatste zang.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 21:51   #155
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik koop schoenen van de Shoe discount (ondertussen een andere naam), ik loop daar gemiddeld 5 jaar mee.
Een paar kost amper 40 euro.
5 jaar.

Ik loop met alles behalve North Face en co 3-5 maanden met een paar schoenen. Ik heb dus thuis een rek "deftige schoenen voor gelegenheden" die ik aandoe wanneer het moet, en mijn dagelijkse North Face exemplaren.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 11:07   #156
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Eram, vandaag een paar gesloopt voor onderdelen, er staat "leather insole" en leder symbool op de binnenzool, de rest oogt precies als leer maar is dat niet. Gespoten velletje plastiek of zo op textiel, al dan niet met een poederachtig laagje ertussen dat substantie / dikte suggereert.
De namaak is erg goed, ik had spijts al zoveel keer degelijk en brol te hebben gezien, gedacht dat de binnenbekleding toch leer was maar nee. Mes erin, het poeder kwam eruit brokkelen en wolken. En die lederen binnenzool, een flinterdun velletje dat gemakkelijk scheurde en mousse eronder, kan leder zijn, maar dan hebben ze de wand van 1 of ander orgaan gebruikt. Het lijkt me eerder een technische leugen, zo in de trant van het is ook van een dier dus we zeuren niet met ons ledersymbool en tekst.
Maar echt goed nagemaakt. Nieuw zijnd, in het rek in de winkel, ben je -zo- bedonderd.
Realiteit zegt echter goeiendag na enkele dagen dragen. Je zag dat ze amper waren gedragen - geen slijtage aan nochtans klein hakplaatje van 6 op 6 mm. Maar buitenbekleding had pellen af, en tja, dat valt op, en dus worden ze gedumpt.
Wat echt beschamend is dat sommige fabrikanten stevige schoenen maken, dus zolen over het volledige oppervlak gelijmd, hakken met kramplaat, schroef en nog ondersteunende nagels, bekleding gelijmd+vastgenageld op basisplaat (plaat tussen binnenzool en buitenzool), slopen = lastig, een berg werk, maar alles verklooid door een buitenbekleding waar ze om de prijs te drukken ipv leer textiel hebben gebruikt (komt wel vaker voor, daim uitziend) maar toch nog leder willen imiteren en die nog eens bespoten met die brol / pu. Het velletje komt gemakkelijk los van het textiel, maar scheurt erg gemakkelijk, waardoor je het er niet zomaar in 1 stuk kan af trekken, het is zot veel werk om het er allemaal af te pulken en meestal maak je dan krassen in dat textiel / daim uitziend. 60 euro aan degelijk materiaal verklooid om ergens 5-10 euro uit te sparen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 12:57   #157
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.603
Standaard



Dergelijke inbussleutels lijken veelal gemaakt te zijn van plasticine als je ze gebruikt op een vijs die vast zit.

Hoe kan je weten of sleutels en schroevendraaiers van een stevige legering zijn ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 13:07   #158
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht


Dergelijke inbussleutels lijken veelal gemaakt te zijn van plasticine als je ze gebruikt op een vijs die vast zit.

Hoe kan je weten of sleutels en schroevendraaiers van een stevige legering zijn ?
Het goeie merk kiezen. Reteduur trouwens

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 13:08   #159
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht


Dergelijke inbussleutels lijken veelal gemaakt te zijn van plasticine als je ze gebruikt op een vijs die vast zit.

Hoe kan je weten of sleutels en schroevendraaiers van een stevige legering zijn ?
een vijs met een inbuskop??
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2017, 16:25   #160
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht


Dergelijke inbussleutels lijken veelal gemaakt te zijn van plasticine als je ze gebruikt op een vijs die vast zit.

Hoe kan je weten of sleutels en schroevendraaiers van een stevige legering zijn ?
Welke fabrikant / waar gekocht / prijs?
Want dat is de opzet, herkennen van nieuwstaat producten als brol. Om te weten voor kopen en dus af te kunnen zien van kopen.
Er is weinig alternatief, als tweedehands / op markten kun je soms indicaties van brol zien omdat de waar al zoveel keer is uitgestald en weer ingeladen, al eens in de regen heeft gelegen, en er zo kleine beschadigingen / roestplekjes zijn / letters die al afgesleten-onleesbaar zijn, wat je bij kwalitatief materiaal en verpakking minder-niet hebt.
Maar in een winkelrek, nee.

Toch kan enige opmerkzaamheid en ervaring helpen.

Bvb uw foto van die inbussleutels, kijk eens naar de maataanduidingen op hun houder. De cijfers zijn slecht uitgelijnd met de sleutels, en in een rij, terwijl bvb de 3 tekens van 2.5 samen veel breder zijn dan het ene teken van 2. Gecombineerd met kleinere sleutel die minder plaats nodig heeft, is dat conflicterend.

Kijk nu eens naar de foto van Dadeemelee's Facom set.
Perfect uitgelijnd, cijfers onder een hoek met de parallel, waardoor er meer ruimte is wegens de diagonale component.
Het is zo onmogelijk om bvb een deel van 2.5 te koppelen aan een ernaast liggende maat.

De kunststof van het Facom set is een taaie soort. Die mag al eens vallen / ergens gekneld zitten tussen hamers en dergelijke.
De kunststof van het set op uw foto daarentegen daar kun je waarschijnlijk een stuk uitbijten. Slappe kost, en een design-blitz-scharniergedeelte dat het eerste is dat sneuvelt.

Wel, dat is allemaal herkenningspunt brol / kwaliteit.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be