Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 april 2017, 23:14   #41
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Homans beweert dat de staatsveiligheid een negatief rapport geeft over die specifieke moskee en gebruikt dat als motivatie voor het sluiten van die moskee.

een dikke vette leugen.


niet voor het eerst ook niet.


Homans liegt dat ze zwart ziet.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:14   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik lees in het krantenartikel letterlijk : "De Veiligheid van Staat stelt enkel vast dat elementen van haar rapport aanleiding geven tot conclusies die door de dienst zelf nooit werden getrokken”.

Zoals ik het artikel lees wordt hier met “conclusies” duidelijk de beleidsconclusie bedoeld van een minister.

Welnu, welke beleidsconclusies de beleidsverantwoordelijken al dan niet verbinden aan de rapporten van de staatsveiligheid is enkel en uitsluitend de taak en de verantwoordelijkheid van de politieke beleidsverantwoordelijken : daar heeft de staatsveiligheid niets (ik herhaal : niets) over te zeggen, en al zeker niet in het openbaar.

Ik herhaal derhalve : uw staatsveiligheid doet hier open en bloot aan politiek, en dat is absoluut niet haar taak, noch haar opdracht, noch haar bevoegdheid.
De belgische nationalisten trekken liever de kaart van demonen en de Turkse medestanders van dictator Erdogan in Beringen.
Je verwacht toch geen gezond verstand van hen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:15   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
een dikke vette leugen.


niet voor het eerst ook niet.


Homans liegt dat ze zwart ziet.

Jij hebt dat geheime rapport van de staatsveiligheid dus gelezen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:16   #44
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
trololol het is wel Homans die het in de media bracht.
Daarom ook dat Homans mijn favoriete politieker niet is. Maar dat neemt niet weg dat het niet aan de staatsveiligheid is, om debatten in de media te voeren.
Of heeft men nu ook al buiten mediageile politiekers, mediageile elementen in de staatsveiligheid.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:16   #45
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij hebt dat geheime rapport van de staatsveiligheid dus gelezen?
beweer jij soms dat de staatsveiligheid liegt?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:17   #46
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Jij moet dringend eens begrijpend leren lezen.

Homans beweert dat de staatsveiligheid een negatief rapport geeft over die specifieke moskee en gebruikt dat als motivatie voor het sluiten van die moskee.

Staatsveiligheid zegt dat het enkel een algemeen onderzoek heeft gevoerd naar het Diyanet-netwerk, waarvan de Beringse moskee deel uitmaakt, dat het geen sporen van buitenlandse inmenging heeft gevonden en dat er geen individuele analyse van die moskee is gemaakt, maar dat enkel de naam van de moskee in het rapport is genoemd omdat de voormalige imam deel uitmaakt van het onderzoek.

Het is niet Homans haar beslissing die wordt bekritiseerd, maar de motivatie die ze zogezegd haalt uit een individuele analyse van die moskee, terwijl die analyse niet bestaat.

In jouw redenering zou Trump morgen de oorlog mogen verklaren aan Iran omdat hij beweert dat een CIA-rapport concludeert dat het nucleaire wapens heeft gericht op VS - en zou de CIA daar niets op mogen zeggen als er helemaal geen dergelijk rapport bestaat.

Compleet absurde redenering.
Ik heb enige ervaring met dit Belgisch forum, en ik weet dus dat een gebrek aan argumenten al snel aanleiding geeft tot ad hominem sneren. Maar dat terzijde :
de staatsveiligheid heeft niets te zeggen over wat een beleidsverantwoordelijke al dan niet "beweert" en welke zijn/haar motivatie daartoe is. Als de staatsveiligheid daar publiekelijk commentaar op geeft doet zij aan politiek, en dat is geenszins haar opdracht noch haar bevoegdheid.

Wie de beleidsverantwoordelijke in kwestie is doet er wat mij betreft niet toe, en overigens, zelfs al zouden de menige beleidsverantwoordelijken die België rijk is het onder elkaar desbetreffend niet eens zijn, dan nog heeft de staatsveiligheid daar niets over te zeggen.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 6 april 2017 om 23:28.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:19   #47
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Daarom ook dat Homans mijn favoriete politieker niet is. Maar dat neemt niet weg dat het niet aan de staatsveiligheid is, om debatten in de media te voeren.
Of heeft men nu ook al buiten mediageile politiekers, mediageile elementen in de staatsveiligheid.
Als Homans liegt in de media over wat staatsveiligheid schrijft heeft staatsveiligheid wel het recht om dat aan te kaarten in de media.

Recht van antwoord noemt men dat.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:19   #48
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Opnieuw de calimerostrategie?

Homans zit hier staalhard te liegen over een rapport dat binnen de bevoegdheid van Koen Geens valt.
Nogmaals. Dat men het dan in het Vlaams parlement oplost, als we toch niet mogen weten wat er in het rapport staat.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:29   #49
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Als Homans liegt in de media over wat staatsveiligheid schrijft heeft staatsveiligheid wel het recht om dat aan te kaarten in de media.

Recht van antwoord noemt men dat.
Ik noem het eender een mediaoorlog. De normale gang van zaken zou zijn dat Geens het zou uitvechten met Homans, en bij voorkeur buiten de media.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:30   #50
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik heb uiteraard geen idee wat er al dan niet loos zou kunnen zijn met “de Turken in Beringen”, maar dat doet in mijn visie niets ter zake. Om het eenvoudig te stellen : de staatsveiligheid kan middels haar rapport vinden dat “de Turken in Beringen” allemaal heiligen zijn, of allen duivels zijn, maar over de beleidsconclusies die beleidsverantwoordelijken daaraan verbinden, welke deze ook wezen, heeft de staatsveiligheid niets te zeggen.
Je snapt het niet hé? Een Vlaamse minister schrijft hier de federale uitvoerende macht een rapport toe dat gewoonweg niet bestaat.

N-VA heeft het misschien moeilijk met de motiveringsplicht van overheidsbeslissingen en andere beginselen van deugdelijk bestuur - maar een motivatie is doorgaans gebaseerd op reële feiten - niet op waanvoorstellingen.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:34   #51
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
blablablabla....Een Vlaamse minister schrijft hier de federale uitvoerende macht een rapport toe dat gewoonweg niet bestaat....blablablabla...
Zelfs als dat zo zou zijn heeft de staatsveiligheid daar niets over te zeggen, en al zeker niet publiekelijk. Als zij dat wel doet, doet zij aan politiek, en dat is noch haar taak, noch haar opdracht, noch haar bevoegdheid.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:35   #52
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Daarom ook dat Homans mijn favoriete politieker niet is. Maar dat neemt niet weg dat het niet aan de staatsveiligheid is, om debatten in de media te voeren.
Of heeft men nu ook al buiten mediageile politiekers, mediageile elementen in de staatsveiligheid.
Een debat voer je over beleid, niet over feiten. Of er een specifiek onderzoek bestaat van de moskee van Beringen is een feit.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:44   #53
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Zelfs als dat zo zou zijn heeft de staatsveiligheid daar niets over te zeggen, en al zeker niet publiekelijk. Als zij dat wel doet, doet zij aan politiek, en dat is noch haar taak, noch haar opdracht, noch haar bevoegdheid.
Homans overtreedt haar bevoegdheid. Dan komt het uiteraard toe aan de bevoegde administratie om dat recht te zetten.

Homans en Geens, waaronder Staatsveiligheid ressorteert- staan op het zelfde niveau, uitvoerend. Ik zie niet in waarom de ene administratie niet zou mogen reageren op de andere.

Mocht de korpschef van Antwerpen volgens u dan De Wever verdedigen in het organiseren van persconferentie over de slapende terrorist?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:50   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Als Homans liegt in de media over wat staatsveiligheid schrijft heeft staatsveiligheid wel het recht om dat aan te kaarten in de media.

Recht van antwoord noemt men dat.
Edoch....
De Staatsveiligheid wordt niet voor niets de "staatsveiligheid" genoemd.

Het betreft hier duidelijk de interpretatie van een rapport. Homans ziet bevestiging in dat rapport van wat ze ook zonder de staatsveiligheid al wist.

De "democratie" in Belgique, voor zover die bestaat, is niet verloren gegaan omdat "den Theo" een uitpraak van een Brusselse rechter aan zijn "nazi-boots" lapte.
Als Homans doordrijft zal zij de democratie in Belgique, voor zover die bestaat, een dienst hebben bewezen.
In Beringen stinkt het al j�*ren, en het stinkt in Beringen alsmaar harder. Niet alleen in Beringen trouwens. In de Limburgse ex. kolenmijngemeenten is het niet echt anders.
Nog even geduld en de fans van Erdogan domineren heel Limburg als er niet ernstig ingegrepen wordt. Ofwel breekt er oorlog uit Limburg. Turken zijn moslims, en moslims geven de strijd pas op als ze de zwakke "Belgen" overheersen.

Bereid jullie maar voor op de strijd want die dat die komt is onvermijdelijk. Intussen is het wel véél telaat om er nog iets aan te doen. Er werd veel telang gewacht en machteloos toegekeken. Juist daarom zal het er bijzonder hard aan toegaan eens de ogen opengaan en de bom barst.
Vraag maar aan de Armenen en de Koerden...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:50   #55
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Homans overtreedt haar bevoegdheid. Dan komt het uiteraard toe aan de bevoegde administratie om dat recht te zetten.

Homans en Geens, waaronder Staatsveiligheid ressorteert- staan op het zelfde niveau, uitvoerend. Ik zie niet in waarom de ene administratie niet zou mogen reageren op de andere.

Mocht de korpschef van Antwerpen volgens u dan De Wever verdedigen in het organiseren van persconferentie over de slapende terrorist?
Een beleidsverantwoordelijke kan en mag eender welk feit interpreteren zoals hij/zij verkiest, en daaraan de conclusies verbinden die hij/zij nodig cq. passend vindt. Of bedoelde interpretatie en/of de eraan verbonden conclusies inderdaad nodig cq. passend zijn kan te zijner tijd beoordeeld worden door de volksvertegenwoordiging : de staatsveiligheid heeft niet de opdracht noch de bevoegdheid om zich daarmee te bemoeien, laat staan om er zelf over te oordelen. Doet zij dat wel, dan doet zij aan politiek.

Zeer terzijde : De Wever doet bij mijn weten in dit verhaal niets ter zake.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 6 april 2017 om 23:51.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:56   #56
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Een beleidsverantwoordelijke kan en mag eender welk feit interpreteren zoals hij/zij verkiest, en daaraan de conclusies verbinden die hij/zij nodig cq. passend vindt..

In een nazi-regime mag dat inderdaad. In een parlementaire democratie mag dat niet.

maar ja, ik snap wel waarom jullie nva'rs dat niet (willen) inzien, aangezien jullie naziverleden.


en nu niet afkomen dat dit niet waar is..., jullie verdedigen liegende homans zodanig.


jullie kleuren (zwart) komen weeral tevoorschijn.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 6 april 2017 om 23:59.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 23:58   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Homans overtreedt haar bevoegdheid. Dan komt het uiteraard toe aan de bevoegde administratie om dat recht te zetten.

Homans en Geens, waaronder Staatsveiligheid ressorteert- staan op het zelfde niveau, uitvoerend. Ik zie niet in waarom de ene administratie niet zou mogen reageren op de andere.

Mocht de korpschef van Antwerpen volgens u dan De Wever verdedigen in het organiseren van persconferentie over de slapende terrorist?
Noch Homans, noch De Wever overtreden hun bevoegdheid.
De Wever is burgemeester van Antwerpen. Hij oordeelt of hij spreekt of zwijgt. Homans is de bevoegde minister die oordeelt of een moskee wel of niet recht heeft op erkenning. Dat JIJ je inbeeldt dat deze of gene administratie meer recht heeft om een oordeel te vellen dan de bevoegde minister verandert niets aan het feit dat de twee genoemde "neo-nazi's" bevoegd zijn om te doen wat ze doen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 00:04   #58
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
In een nazi-regime mag dat inderdaad. In een parlementaire democratie mag dat niet.

maar ja, ik snap wel waarom jullie nva'rs dat niet (willen) inzien, aangezien jullie naziverleden.
Uw nazi-regime stelling is hier totaal misplaatst, al verbaast het mij niet dat u - zoals op dit forum gebruikelijk blijkt te zijn - Hitler of Stalin in een discussie wil betrekken die daar totaal niets mee te maken heeft.

Ter uwer informatie : ik ben helemaal geen NVA'er, noch een aanhanger van eender welke andere Belgische partij. En wie de beleidsverantwoordelijke in dit verhaal is, maakt voor mij totaal niets uit.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 april 2017 om 00:06.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 00:05   #59
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Uw nazi-regime stelling is hier totaal misplaatst, al verbaast het mij niet dat u - zoals op dit forum gebruikelijk blijkt te zijn - Hitler of Stalin in een discussie wil betrekken die daar totaal niets mee te maken heeft.

En ter uwer informatie : ik ben helemaal geen NVA'er, noch een aanhanger van eender welke andere Belgische partij.
mis poes, ik heb hitler noch stalin genoemd. En zolang de nva nazipraktijken toepast en/of verdedigd zal ik daarop wijzen.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 7 april 2017 om 00:07.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 00:06   #60
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Noch Homans, noch De Wever overtreden hun bevoegdheid.
De Wever is burgemeester van Antwerpen. Hij oordeelt of hij spreekt of zwijgt. Homans is de bevoegde minister die oordeelt of een moskee wel of niet recht heeft op erkenning. Dat JIJ je inbeeldt dat deze of gene administratie meer recht heeft om een oordeel te vellen dan de bevoegde minister verandert niets aan het feit dat de twee genoemde "neo-nazi's" bevoegd zijn om te doen wat ze doen.
Homans velt niet zomaar een beleidsoordeel, ze schrijft een andere administratie een rapport toe dat niet bestaat.

Homans zegt dat er specifieke bezwarende elementen zijn voor de Beringse moskee in het rapport van de Staatsveiligheid, Staatsveiligheid zegt dat dat niet kan aangezien ze nooit een specifiek onderzoek heeft gevoerd naar die Moskee.

Als de beslissing van Homans was geweest om alle moskeeën van die organisatie te sluiten was het in feite beter verdedigbaar, aangezien dat het onderwerp was van het rapport. Nu ze er 1 moskee uitpikt, is het een compleet willekeurige beslissing, gebouwd op lucht.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be