Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 februari 2016, 21:32   #301
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

enkel armoezaaiers rijden met den oto



verticaal landen en opstijgen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2016, 21:40   #302
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

We moeten het verticaal landen en opstijgen uitroeien!
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2016, 22:02   #303
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Omdat het vakantie is.

En als ik naar het zuiden van Spanje moet gaan, vlieg ik en huur ik daar een wagen. Die centen die ik uitspaar door met mijn eigen wagen te gaan wegen niet op tegen de tijd en comfort die ik krijg door te vliegen.
Naar het zuiden van Spanje is wel ver als men slechts twee weken vakantie heeft. Vooral met Ryanair prijzen. In Azie heb ik nog nooit mijn auto gemist. Vooral dat je in sommige landen al een chauffeur ter beschikking hebt voor amper 20€ of minder voor een volle dag.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2016, 22:56   #304
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
De Tesla rijdt zeker minder snel (120-130 kmh of houdt zich gewoon aan de limieten in de meeste landen) om relatief sneller aan te komen, maar laadt daarvoor helemaal gratis bij.

Wat kost 1200 km bollen aan + 160 km/u met je mazoutstoof aan diesel?
Natuurlijk ook de snelheidsboetes inbegrepen?

Tesla S rijdt quasi onbeperkte kms aan gratis superchargerstroom. Toffe reiswagen hé. Smijt je dure mazoutstoof maar weg.
1- Ik hou me aan de hogere snelheden in Duitsland waar het mag --> geen boetes dus.... je kan met met Tesla ook boetes oplopen.

2- ik wil geen uren verschijten om mijn batterij op te laden ( het elektrische batterijen zijn momenteel nog niet op hun punt ....duurt te lang en men kan nog niet ver genoeg rijden.

3- een bak mazout kost geld .....kost evenveel als de tijd die je verspeelt met je batterij op te laden.

4- met mijn bak heb ik steeds een grote rijcapaciteit .....rij je elektrisch in winterperiode (temp 0°C) en je batterij is half en je komt in een file van 1 uur geraak je dan nog aan het volgende oplaad punt?



Oplossing zou kunnen zijn:
A- men moet de Tesla voorzien van "zonnepanelen kegelverf" dan zou je overdag als het zonneke schijnt volgens mij verder kunnen ( oppervlakte genoeg)
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2016, 23:25   #305
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
1- Ik hou me aan de hogere snelheden in Duitsland waar het mag --> geen boetes dus.... je kan met met Tesla ook boetes oplopen.

2- ik wil geen uren verschijten om mijn batterij op te laden ( het elektrische batterijen zijn momenteel nog niet op hun punt ....duurt te lang en men kan nog niet ver genoeg rijden.

3- een bak mazout kost geld .....kost evenveel als de tijd die je verspeelt met je batterij op te laden.

4- met mijn bak heb ik steeds een grote rijcapaciteit .....rij je elektrisch in winterperiode (temp 0°C) en je batterij is half en je komt in een file van 1 uur geraak je dan nog aan het volgende oplaad punt?



Oplossing zou kunnen zijn:
A- men moet de Tesla voorzien van "zonnepanelen kegelverf" dan zou je overdag als het zonneke schijnt volgens mij verder kunnen ( oppervlakte genoeg)
Enige kennis van zaken mbt electrisch rijden kan ik je niet toedichten, inderdaad.

In een file verbruik je, in tegenstelling tot een benzinewagen die stationair draait, niks met een electrische wagen, buiten je airco/verwarming (maar die trekt een benzinewagen ook maar gewoon uit zijn 12V batterij hoor).
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2016, 23:55   #306
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
We moeten het verticaal landen en opstijgen uitroeien!
vuile sos
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 07:52   #307
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
vuile sos
Heb mij nochtans net gedoucht...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 09:31   #308
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Eigenlijk moet ik dit forum bedanken want door al het gezever denk je soms nog eens na en weet je dat het leven te kort is om je over pietluttigheden te bekommeren. Dus heb ik mezelf maar enkele dagen vakantie cadeau gedaan. Morgenvroeg op het vliegtuig en pas dinsdagavond terug. De pot op met alles, we gaan wat geld door de vensters smijten (bij wijze van spreken). Tijd om eens na te denken en af te vragen waarom nog elke dag te werken, klanten pijpen, personeel betalen, steeds meer en meer voor dan mooi alle belastingen te mogen betalen. Terwijl je in sommige landen als een Keizer kan wonen. Misschien toch eens tijd om de boel te verkopen en een lui luxeleven te gaan leiden? Wat aan oldtimers en exclusieve wagens knoeien en zo maandelijks een mooie zakcent bij verdienen (100% belastingvrij).

Adios amigos en doe niet wat ik ook niet zou doen. Of doe het safe
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 10:13   #309
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Eigenlijk moet ik dit forum bedanken want door al het gezever denk je soms nog eens na en weet je dat het leven te kort is om je over pietluttigheden te bekommeren. Dus heb ik mezelf maar enkele dagen vakantie cadeau gedaan. Morgenvroeg op het vliegtuig en pas dinsdagavond terug. De pot op met alles, we gaan wat geld door de vensters smijten (bij wijze van spreken). Tijd om eens na te denken en af te vragen waarom nog elke dag te werken, klanten pijpen, personeel betalen, steeds meer en meer voor dan mooi alle belastingen te mogen betalen. Terwijl je in sommige landen als een Keizer kan wonen. Misschien toch eens tijd om de boel te verkopen en een lui luxeleven te gaan leiden? Wat aan oldtimers en exclusieve wagens knoeien en zo maandelijks een mooie zakcent bij verdienen (100% belastingvrij).

Adios amigos en doe niet wat ik ook niet zou doen. Of doe het safe
En dat zou dus een "gerucht over de Tesla Model 3" moeten zijn?
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 10:26   #310
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Enige kennis van zaken mbt electrisch rijden kan ik je niet toedichten, inderdaad.

In een file verbruik je, in tegenstelling tot een benzinewagen die stationair draait, niks met een electrische wagen, buiten je airco/verwarming (maar die trekt een benzinewagen ook maar gewoon uit zijn 12V batterij hoor).
En een fossiele wagen verbruikt ook navenant meer brandstof hoe meer stoomverbruikers er aan staan:
Citaat:
https://www.adac.de/infotestrat/adac...rbraucher.aspx

Der ADAC hat ermittelt, dass durch elektrische Verbraucher im Auto erhebliche Mehrkosten entstehen. Jeder Komfort muss beim nächsten Tankstopp mitbezahlt werden.

Für Heckscheiben- und Sitzheizung, Lüftung und Beleuchtung werden circa 500 Watt Strom benötigt. Das heißt, der Verbrauch je 100 Kilometer steigt um einen halben Liter Kraftstoff. Bei einer Fahrt zwischen München und Frankfurt sind das immerhin drei Euro Zusatzkosten.

Die Energie, die von den elektrischen Helfern im Fahrzeug gebraucht wird, wird vom Generator – umgangssprachlich auch als Lichtmaschine bezeichnet – erzeugt. Um die Mehrlast der elektrischen Konsumenten abzudecken, muss der Generator mehr Strom erzeugen. Dies bedeutet für den Motor Mehrarbeit, der Kraftstoffverbrauch steigt. Generell kann man von folgender Faustformel ausgehen: 100 Watt Stromverbrauch entsprechen einem Mehrverbrauch von 0,1 Liter pro 100 Kilometer.
of vuistregel 0,1 liter/100 km meerverbruik per 100 W verbruiker, dus ook hun rijbereik (als non-argument -strohalmpje) wordt ingekort.
Menige fossiel-verslaafde vergeet dat plots en denkt dat dit enkel bij E-wagens zo is. Dikwijls gewoon pure onwetendheid of men is eraan gewend....

Ook bij koude temperaturen vergeten ze alles over hun eigen wagen en viseren ze enkel E-wagens, zo verbruikt een dieselwagen wel eens 93 % meer bij lage snelheden dan bij warme motor:
Citaat:
https://www.vab.be/nl/nieuws/2011/3/22/verdieselijking

2. De combinatie van een koude motor en druk stadsverkeer verdubbelt het verbruik van een dieselwagen

Een opmerkelijk resultaat: een korte rit in de stad met veel stilstaand verkeer, een lage gemiddelde snelheid en een koude motor is zeer nefast voor het verbruik:

De dieselwagen wordt de grootste slokop. Het verbruik verdubbelt ongeveer t.o.v. vlot stadsverkeer met een warme motor: + 93%
Bij een electrowagen zal dit eigenlijk verwaarloosbaar zijn (idd @ Tavek), want het EPA- normverbruik stad/snelweg vb Tesla wijkt nauwelijks af van mekaar:


Official EPA Range Data For All 2015 Tesla Models – City/Highway/Combined

En een electrowagen kan men tijdens het laden-snelladen op een aangename temperatuur houden door airco of verwarming, bij een fossiele wagen gaat dit enkel met een standkachel.

En een electrowagen laden in diverse (parkeer)omstandigheden heeft zo zijn enorme voordelen, men moet er immers niet bij blijven staan en men kan die parkeer- én laadtijd heel nuttig gebruiken. Wie weet is de stroomtank weer vol na een namiddagje shoppen.

Men moet natuurlijk eerst electrisch willen denken om de voordelen te willen zien, in elk geval zal menige en toekomstige E-wagenbezitter die sleur naar die tankstations helemaal niet missen. Enkel de reuk- en schadelijke emissie-verslaafden gaan dat missen, die houden het dan bij hun 20-eeuwse verslaving.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 18 februari 2016 om 10:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 11:08   #311
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
En dat zou dus een "gerucht over de Tesla Model 3" moeten zijn?
De reservatiedatum voor het model 3 zal vanaf 31 maart zijn, online 1 april :
Citaat:
http://www.teslarati.com/category/model-3/

Model 3 Reservations to Begin March 31st, $1000 Deposit

POSTED BY STEVE HANLEY ON FEB 11, 2016

Just hours after delivering Tesla’s Q4 earnings call, Elon took to Twitter to announce new details about the upcoming Model...

Citaat:
Elon Musk ‏@elonmusk 11. Feb.
Model 3 reservations ($1000 down) will be accepted in Tesla stores on March 31 and online April 1
En de falcon-deuren zullen wslk eenmalig-exclusief voor het model X toegepast worden (imho of gerucht 17 feb 16), wat bij latere verderverkoop of waardebehoud zeker postief gaat zijn.

Het Model Y of de SUV-crossover-versie van het model 3 gaan die falcondeuren wslk niet krijgen, alhoewel er geruchten waren:
http://www.auto-service.de/neuwagen/...neres-suv.html
http://www.autobild.de/bilder/strome...2-5777507.html

Linkje van die nostalgische foto vergeten:
Citaat:
http://gijs.kro.nl/seizoenen/2014/af...en-goed-gevoel



Er waait een nieuwe wind door het stinkende landschap van oliemaatschappijen. Vandaag wordt het eerste tankstation van Peut geopend, een inkoopcoöperatie van zelfstandige pomphouders....

http://www.autoblog.nl/nieuws/5-ding...ije-pomp-71738
Citaat:
http://www.autoblog.nl/nieuws/dit-zi...d-tanken-80731

Dit zijn de 4 belangrijkste oorzaken van verkeerd tanken

Gepost op 30-09-2015 om 13:54 door RubenPriest - 47 Reacties »
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 18 februari 2016 om 11:23.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 11:32   #312
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Na tax credits zal de prijs voor de model III in Californie 25k dollar zijn, en in Colorado 21.5k zijn.

Supercharging in de Tesla stations zal altijd gratis blijven (bron: Tesla).

Tegen deze prijzen ga je de markt kunnen forceren. Ook al rijdt ie maar 320km.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 11:59   #313
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Na tax credits zal de prijs voor de model III in Californie 25k dollar zijn, en in Colorado 21.5k zijn.

Supercharging in de Tesla stations zal altijd gratis blijven (bron: Tesla).

Tegen deze prijzen ga je de markt kunnen forceren. Ook al rijdt ie maar 320km.
En wie weet bestaat de 5000 € premie dan nog in Vlaanderen.

Idd, en ook 250 km (vlotter gereden) is ruim voldoende.

Onze verste regelmatige verplaatsing is naar Duitsland (familie) dwars door het Roergebied en dat is ~ 250 km, op de weg naar ginder liggen 2 superchargers eentje bij Moers (8 palen), eentje bij Kamen (8 palen), ik kan zelfs kiezen waar ik een korte pauze inlas. Of ik rij zonder bijladen en laad ginder aan de normale stekker.

Deze verplaatsingen zullen dus voor ons in de regel gratis worden. Uiteraard kan ik ook nog terplaatse-thuis bijladen.

Ook verplaatsingen naar Karinthië (~ 1000 km, eerder low-cost met het vliegtuig) overweeg ik dan ook eens met de E-auto te doen, superchargers in overvloed onderweg. Ipv vroeger 2 pauzes doe ik er dan 3. Moesten we dan nog de benzinewagen hebben moet die het huis bewaken.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 18 februari 2016 om 12:05.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 12:21   #314
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En een fossiele wagen verbruikt ook navenant meer brandstof hoe meer stoomverbruikers er aan staan:
pak jij je strijkijzer mee in den oto misschien?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 12:55   #315
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
pak jij je strijkijzer mee in den oto misschien?
Jij wel ? Een mini-strijkijzer* op 12 Volt gelijkspanning? Heb jij zo ene? Wat strijk je dan tijdens het laten rijden op autopiloot ?

*
Bügeleisen 12 Volt 60 Watt
http://www.dasgleichstromhaus.de/?p=6013

Neuh, een strijkijzer staat niet bij de brandstofzuigertjes van den oto.
Citaat:

Dabei benötigt er je 100 Watt rund 0,1 Liter Kraftstoff zusätzlich.

http://www.focus.de/auto/news/grafik...id_711695.html
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 18 februari 2016 om 13:04.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 13:33   #316
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
En dat zou dus een "gerucht over de Tesla Model 3" moeten zijn?
Bwa neen het is gewoon dankzij de zieligheid van jullie in het algemeen dat ik besef dat ik wat minder moet gaan werken, meer profiteren en vooral nog minder van anderen aantrekken. Of anders gezegd niet meer de brave jongen blijven uithangen en meer naar de zwarte dan in grijze zone blijven werken. Geef nu zelf toe hier wordt toch een hoop geklaagd en gezaagd. terwijl u, ik en alle anderen er nul, nul kunnen aan doen, laat staan iets veranderen.

Een gerucht over een Tesla 3 beschouw ik al langer als gebakken lucht. Heel die Tesla hype vind ik trouwens enkel goed voor depressieve zielen die door een E-wagen te kopen denken dat ze de zoveelste wereldverbeteraar zijn. Terwijl ze het enkel doen vanwege de fiscale voordelen. Diegenen die op groen stemmen en kinderen hebben kan ik deels nog begrijpen. Voor alle anderen denk ik er maar het mijne over. De wagen zal er wel komen maar wie ligt er nu nog wakker van een E-wagen voor het gepeupel

Ik bekijk dat als de turteltaks. Schandalig maar ocharme 100 euro per jaar. Maar de grootste klagers zitten wel wekelijks in restaurants en brasseries. En eten en zuipen een veelvoud van die 100 euro op. Idem met E-wagens. Wie koopt er een E-wagen van 35000 dollar (of euro)? Diegenen die blèten omdat ze anders 200 euro per maand aan diesel oprijden. Maar wel meer dan het dubbel voor een E-wagen betalen ten opzichte van een gewone wagen.

Ik zal het anders vergelijken. Neem een mercedes, BMW of audi in de hogere klasse en vergelijk het met de evenwaardige Tesla S. Bereken alle voor- en nadelen over 60 maanden (is de periode van afschrijving). Als je de fiscale aftrek niet meerekent is de Tesla een dure aankoop. Waarom weer eens wordt aangetoond wat de echte reden is waarom E-wagens worden gekocht.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 13:38   #317
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En de falcon-deuren zullen wslk eenmalig-exclusief voor het model X toegepast worden (imho of gerucht 17 feb 16), wat bij latere verderverkoop of waardebehoud zeker positief gaat zijn.
Dat is geen Lamborghini maar maar een Tesla (voor de simpele Muskie aanhangers : duidelijk lezen het woord "maar" tweemaal achter elkaar is geen typefout).

BMW X6 of Tesla model X :helft van de prijs. Idem met een Mercedes GLE. Of zelfs een Range Rover of Tesla is nog een deftig prijsverschil. Welke zot koopt dan zo een Tesla Model X? Het zal aan mij liggen, niet verstandig genoeg om zoiets te kunnen begrijpen.

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 18 februari 2016 om 13:39.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 13:51   #318
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
De wagen zal er wel komen maar wie ligt er nu nog wakker van een E-wagen voor het gepeupel
Audi, Aston-Martin, Porsche en wellicht nog andere topmerken zijn momenteel hun e-auto aan het klaarstomen. Ik heb zo'n blauw vermoeden dat die helemaal NIET "voor het gepeupel" zullen zijn, maar eerder "Waaaaaw!"-modellen voor de happy few.

Ik kan niet wachten tot de eerste productie-exemplaren beschikbaar gesteld worden!
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 13:53   #319
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Audi, Aston-Martin, Porsche en wellicht nog andere topmerken zijn momenteel hun e-auto aan het klaarstomen. Ik heb zo'n blauw vermoeden dat die helemaal NIET "voor het gepeupel" zullen zijn, maar eerder "Waaaaaw!"-modellen voor de happy few.

Ik kan niet wachten tot de eerste productie-exemplaren beschikbaar gesteld worden!
De reden is dan ook dat het gepeupel die dingen helemaal niet wil.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 13:55   #320
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Wou ik net zeggen. Voor gepeupel zoals mezelf zijn die 100k electrische wagens onbetaalbaar.

Die gepeupeltesla is een heel ander verhaal.

Maargoed, ik ben dan ook maar een pauper.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be