Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2023, 17:29   #1
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard Viert Sinterklaas en Zwarte Piet!

Vandaag is het de dag van de goedheilige man, en ik wens hierbij alle brave kindjes die dit van cultuur en traditie doordrongen christelijk feest met ons willen mee-vieren, veel cadeautje, en buikpijn van de snoep!

Een zwarte dame, MET hoofddoek, die haar eigen tradities en waarden hoger inschat dan de onze, mag uit het stadhuis van Gent wegblijven, nadat ze er door een bruine dame, MET hoofddoek, schepen Hafsa El Bazioui, werd uitgenodigd.

De domme en racistische niet-zwarte en niet-bruine mensen hun cultuur heeft GEEN plaats in de singuliere cultuur die de hoofddoekendames willen opleggen.

Géén multicultuur dus, voor Sinterklaas en Zwarte Piet....

Maar de blauwe burgemeester De Clercq, ZONDER hoofddoek, stak daar dus een stokje voor.

Soms gebeuren daar nog goei dingen, in Gent.

Soms.

Columnist Kurt Burgelman schreef er een stukje over, maar HLN, als trouwe pers-aparatschik, accepteerde geen kritiek op de hoofddoekendames, hierbij dus de column die niet gepubliceerd mocht worden;

https://doorbraak.be/bij-het-laatste...queen-nikkolah

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 december 2023 om 17:31.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2023, 18:04   #2
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Feest van de commerce en de consumptiekids vandaag.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2023, 18:41   #3
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Feest van de commerce en de consumptiekids vandaag.
Goed, maar dat is naast de kwestie.

Dit is inderdaad een totaal uit de hand gelopen woke-aanval van een dolgedraaide schepen die niet lijkt te begrijpen dat ze voor allen Gentenaars in het stadhuis zit. En niet alleen voor haar groupies die tegen de bestaande culturele symbolen zijn omdat die zich niet spontaan aanpasten aan culturele elementen die -zo beweren zij toch- beter aansluiten bij nieuwkomers.

Je moet al écht ver weg zijn in de bovenkamer om aanstoot te nemen aan de Sint en zijn Pieten, dat is gewoon dikke bullshit. Maar dan nog een alternatief met hoofddoek (daar draait het uiteindelijk om toch, of gaan we flauw doen ? ) is van de pot gerukt.

Dat de burgemeester die onzin finaal in de vuilbak van het stadhuis smeet, spreekt voor hem.

Als een dolgedraaide activist morgen in New York voorstelt om Santa Claus te vervangen door Queen SantaHalal dan stampen ze die buiten langs de achterdeur van het stadhuis.

Misschien moeten wij dat ook wel doen met Queen Nicolah en die schepen van het zevende knopsgat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2023, 19:02   #4
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Goed, maar dat is naast de kwestie.

Dit is inderdaad een totaal uit de hand gelopen woke-aanval van een dolgedraaide schepen die niet lijkt te begrijpen dat ze voor allen Gentenaars in het stadhuis zit. En niet alleen voor haar groupies die tegen de bestaande culturele symbolen zijn omdat die zich niet spontaan aanpasten aan culturele elementen die -zo beweren zij toch- beter aansluiten bij nieuwkomers.

Je moet al écht ver weg zijn in de bovenkamer om aanstoot te nemen aan de Sint en zijn Pieten, dat is gewoon dikke bullshit. Maar dan nog een alternatief met hoofddoek (daar draait het uiteindelijk om toch, of gaan we flauw doen ? ) is van de pot gerukt.

Dat de burgemeester die onzin finaal in de vuilbak van het stadhuis smeet, spreekt voor hem.

Als een dolgedraaide activist morgen in New York voorstelt om Santa Claus te vervangen door Queen SantaHalal dan stampen ze die buiten langs de achterdeur van het stadhuis.

Misschien moeten wij dat ook wel doen met Queen Nicolah en die schepen van het zevende knopsgat.
Het is wel uw partij die met zo een extreem rechtse fasciste in een coalitie stapt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2023, 19:26   #5
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is wel uw partij die met zo een extreem rechtse fasciste in een coalitie stapt.
En ook mijn partij haar lokale burgemeester die die extreem-linkse onzin stopzet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2023, 19:39   #6
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Goed, maar dat is naast de kwestie.

Dit is inderdaad een totaal uit de hand gelopen woke-aanval van een dolgedraaide schepen die niet lijkt te begrijpen dat ze voor allen Gentenaars in het stadhuis zit. En niet alleen voor haar groupies die tegen de bestaande culturele symbolen zijn omdat die zich niet spontaan aanpasten aan culturele elementen die -zo beweren zij toch- beter aansluiten bij nieuwkomers.

Je moet al écht ver weg zijn in de bovenkamer om aanstoot te nemen aan de Sint en zijn Pieten, dat is gewoon dikke bullshit. Maar dan nog een alternatief met hoofddoek (daar draait het uiteindelijk om toch, of gaan we flauw doen ? ) is van de pot gerukt.

Dat de burgemeester die onzin finaal in de vuilbak van het stadhuis smeet, spreekt voor hem.

Als een dolgedraaide activist morgen in New York voorstelt om Santa Claus te vervangen door Queen SantaHalal dan stampen ze die buiten langs de achterdeur van het stadhuis.

Misschien moeten wij dat ook wel doen met Queen Nicolah en die schepen van het zevende knopsgat.

Willen ze een ander kinderfeest uit de grond stampen omdat ze onze Sint niet willen (zoals ze overigens al onze normen en waarden verwerpen om hun regels op te leggen), ze kunnen proberen. Maar ze moeten van de sint afblijven, het kinderfeest respecteren zoals het is punt uit
Wij verbasteren toch ook hun Suikerfeest niet !!!!

Dat hebben ze ook met het rode kruis gedaan ... Alleen verzorgd de rode maan meestal de mannen en laat in vele gevallen vrouwen en kinderen stikken die dan maar noodgedwongen hulp moeten zoeken bij artsen zonder grenzen

Het rode kruis verbasteren en dit toelaten was bijgevolg een zeer zware fout >>> omdat ook daar, de regels en normen en waarden van het rode kruis werden vervangen door hun Sharia normen en waarden.

Al zullen ze wel steevast beweren "dat ze hun best doen" en daarom andere hulp dan de rode maan de toegang verbieden.

De link leggen met de Sint, de traditie, de benaming met ernaast iets plaatsen volgens hun denken, normen en waarden is dan ook niet toelaatbaar omdat dat de sint behoort tot ons eeuwen oud patrimonium.

Misschien moet de Sint zelfs als wereld erfgoed vastleggen worden nu dat ze zelfs dit "kinderfeest" willen verbasteren.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 december 2023 om 19:49.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2023, 20:34   #7
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Goed, maar dat is naast de kwestie.

Dit is inderdaad een totaal uit de hand gelopen woke-aanval van een dolgedraaide schepen die niet lijkt te begrijpen dat ze voor allen Gentenaars in het stadhuis zit. En niet alleen voor haar groupies die tegen de bestaande culturele symbolen zijn omdat die zich niet spontaan aanpasten aan culturele elementen die -zo beweren zij toch- beter aansluiten bij nieuwkomers.

Je moet al écht ver weg zijn in de bovenkamer om aanstoot te nemen aan de Sint en zijn Pieten, dat is gewoon dikke bullshit. Maar dan nog een alternatief met hoofddoek (daar draait het uiteindelijk om toch, of gaan we flauw doen ? ) is van de pot gerukt.

Dat de burgemeester die onzin finaal in de vuilbak van het stadhuis smeet, spreekt voor hem.

Als een dolgedraaide activist morgen in New York voorstelt om Santa Claus te vervangen door Queen SantaHalal dan stampen ze die buiten langs de achterdeur van het stadhuis.

Misschien moeten wij dat ook wel doen met Queen Nicolah en die schepen van het zevende knopsgat.
Stel u voor dat de clerck van de nva was.

Soit, het is een verademing u eens zien op te komen voor onze cultuur, waar individuele beleving van eeuwenoude tradities voorrang krijgen op collectivistisch religioot groepsdenken.

Pluim voor u pandareus!
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 08:51   #8
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Stel u voor dat de clerck van de nva was.

Soit, het is een verademing u eens zien op te komen voor onze cultuur, waar individuele beleving van eeuwenoude tradities voorrang krijgen op collectivistisch religioot groepsdenken.

Pluim voor u pandareus!
Ik zou zelf zeggen een extra bosje bamboo
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 08:52   #9
Binnenweg
Burger
 
Geregistreerd: 31 december 2019
Berichten: 144
Standaard

Het jaarlijkse traditie is terug , bashen op de Sint .

Reageer er niet op dan stopt het vanzelf.
Met er iedere keer op te reageren geef je die haters aandacht en die verdienen ze niet.
Binnenweg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2023, 05:04   #10
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenweg Bekijk bericht
Het jaarlijkse traditie is terug , bashen op de Sint .

Reageer er niet op dan stopt het vanzelf.
Met er iedere keer op te reageren geef je die haters aandacht en die verdienen ze niet.
Dat is nu net het probleem .... zij die onze normen en waarden willen veranderen springer er steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw bovenop met veel toeters en bellen zodat het zeker in de pers komt tot ze hun doel bereiken = sharia gerelateerd onze levenssfeer verbouwen en in dit geval dit van het kinderen feest veranderen.

Wat word het volgende week? Kerst Qween intrede in glitter roze opgetut met grote dikke boa slang om de nek met kameel-koets met begeleiders met grote lange messen ?

Of kan het nog gekker, een soort "onzijdig" MAD MAX toestand met volgelingen
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 december 2023 om 05:18.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2023, 14:37   #11
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Dat is nu net het probleem .... zij die onze normen en waarden willen veranderen springer er steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw bovenop met veel toeters en bellen zodat het zeker in de pers komt tot ze hun doel bereiken = sharia gerelateerd onze levenssfeer verbouwen en in dit geval dit van het kinderen feest veranderen.

Wat word het volgende week? Kerst Qween intrede in glitter roze opgetut met grote dikke boa slang om de nek met kameel-koets met begeleiders met grote lange messen ?

Of kan het nog gekker, een soort "onzijdig" MAD MAX toestand met volgelingen
De pest, sorry, pers, doet gretig mee met de cultuur-genocide die aan de gang is.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2023, 14:45   #12
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En ook mijn partij haar lokale burgemeester die die extreem-linkse onzin stopzet.
Ik moet het gemist hebben, maar volgens mij zit ze nog altijd in het schepencollege en is kan ze haar haatdiscours nog steeds uitdragen vanuit het gentse stadhuis.

https://stad.gent/nl/college-burgemeester-schepenen
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 8 december 2023 om 14:46.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be