Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2005, 10:18   #1
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard het echte profitariaat

Familie Steverlynck talmt met terugbetaling Picanol

Deminor, die de belangen van de minderheidsaandeelhouders van weefmachinefabrikant Picanol verdedigt, wil dat de Ieperse familie Steverlynck, destijds mede-oprichter, zo vlug mogelijk de 1 miljoen euro onkosten terugbetaalt, die ze ten onrechte naar het bedrijf doorschoof. De terugbetaling was beloofd tegen mei van dit jaar, maar blijft uit. Tevens blijkt Patrick Steverlynck nog altijd een uitermate hoog loon (450.000 euro) te beuren.

----------------------------------------------------

waar blijven de controleurs, de profiteursjagers met hun groot lawijt?
een hangmat hebben ze meestal rap gezien, maar voor de hang-villa's lijken ze blind...
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 11:14   #2
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

echt typisch he

klassejustitie is het juiste woord daarvoor

de domheid waarmee de meeste mensen zich nog laten wijsmaken dat ze degenen die ze rijk maken daarvoor dankbaar moeten zijn is de oorzaak dat het voorlopig zo nog kan blijven - en dat de rijke pamperdragers zich arrogant als ze zijn rechtevenredig met hun rijkdom kunnen permiteren wat ze maar willen ![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 11-10-2005 at 12:15
Reason:
--------------------------------

echt typisch he

klassejustitie is het juiste woord daarvoor

de domheid waarmee de meeste mensen zich nog laten wijsmaken dat ze degenen die ze rijk maken daarvoor dankbaar moeten zijn is de oorzaak dat het voorlopig zo nog kan blijven - en dat de rijke pamperdragers zich arrogant als ze zijn rechtevenredig met hun rijkdom kunnen permiteren wat ze maar willen ![/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 11-10-2005 at 12:15
Reason:
--------------------------------

echt typisch he

klassejustitie is het juiste woord daarvoor

de domheid waarmee de meeste mensen zich nog laten wijsmaken dat ze degenen die ze rijk maken daarvoor dankbaar moeten zijn is de oorzaak dat het voorlopig zo nog kan blijven - dat de rijke pamperdragers zich arrogant als ze zijn rechtevenredig met hun rijkdom kunnen permiteren wat ze maar willen ![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

echt typisch he

klassejustitie is het juiste woord daarvoor

de domheid waarmee de meeste mensen zich nog laten wijsmaken dat ze degenen die ze rijk maken daarvoor dankbaar moeten zijn is de oorzaak dat het voorlopig zo nog kan blijven - dat ze zich arrogant als ze zijn rechtevenredig met hun rijkdom kunnen permiteren wat ze maar willen ![/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 oktober 2005 om 11:15.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 11:36   #3
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
echt typisch he

klassejustitie is het juiste woord daarvoor

de domheid waarmee de meeste mensen zich nog laten wijsmaken dat ze degenen die ze rijk maken daarvoor dankbaar moeten zijn is de oorzaak dat het voorlopig zo nog kan blijven - en dat de rijke pamperdragers zich arrogant als ze zijn rechtevenredig met hun rijkdom kunnen permiteren wat ze maar willen !
Ik wil uw pret niet bederven, maar wat heeft de justitie hiermee te maken (de terugstorting moet aan het bedrijf gebeuren, als ik me niet vergis)? [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 11-10-2005 at 12:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
echt typisch he

klassejustitie is het juiste woord daarvoor

de domheid waarmee de meeste mensen zich nog laten wijsmaken dat ze degenen die ze rijk maken daarvoor dankbaar moeten zijn is de oorzaak dat het voorlopig zo nog kan blijven - en dat de rijke pamperdragers zich arrogant als ze zijn rechtevenredig met hun rijkdom kunnen permiteren wat ze maar willen !
Ik wil uw pret niet bederven, maar wat heeft de justitie hiermee te maken (de terugstorting moet aan het bedrijf gebeuren, als ik me niet vergis)? [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
echt typisch he

klassejustitie is het juiste woord daarvoor

de domheid waarmee de meeste mensen zich nog laten wijsmaken dat ze degenen die ze rijk maken daarvoor dankbaar moeten zijn is de oorzaak dat het voorlopig zo nog kan blijven - en dat de rijke pamperdragers zich arrogant als ze zijn rechtevenredig met hun rijkdom kunnen permiteren wat ze maar willen !
Ik wil uw pret niet bedervern, maar wat heeft de justitie hiermee te maken (de terugstorting moet aan het bedrijf gebeuren, als ik me niet vergis)? [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 11 oktober 2005 om 11:37.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 11:49   #4
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Ik wil uw pret niet bederven, maar wat heeft de justitie hiermee te maken (de terugstorting moet aan het bedrijf gebeuren, als ik me niet vergis)?
en de vervolging indien de terugstorting niet ( tijdig ) gebeurt moet dacht ik door justitie gebeuren of denk je dat het weer nodig zal zijn dat mensen het recht in eigen handen nemen om hun rechten ondanks de klassenjustitie te doen gelden zoals bvb bij de bezetting van een bedrijf of de "gijzeling" van winstnemers ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 11:50   #5
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Familie Steverlynck talmt met terugbetaling Picanol

Deminor, die de belangen van de minderheidsaandeelhouders van weefmachinefabrikant Picanol verdedigt, wil dat de Ieperse familie Steverlynck, destijds mede-oprichter, zo vlug mogelijk de 1 miljoen euro onkosten terugbetaalt, die ze ten onrechte naar het bedrijf doorschoof. De terugbetaling was beloofd tegen mei van dit jaar, maar blijft uit. Tevens blijkt Patrick Steverlynck nog altijd een uitermate hoog loon (450.000 euro) te beuren.

----------------------------------------------------

waar blijven de controleurs, de profiteursjagers met hun groot lawijt?
een hangmat hebben ze meestal rap gezien, maar voor de hang-villa's lijken ze blind...
Hij kan nog carriere maken bij de PS. Daar zoeken ze doorgewinterde zakkenvullers.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 11:58   #6
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
en de vervolging indien de terugstorting niet ( tijdig ) gebeurt moet dacht ik door justitie gebeuren of denk je dat het weer nodig zal zijn dat mensen het recht in eigen handen nemen om hun rechten ondanks de klassenjustitie te doen gelden zoals bvb bij de bezetting van een bedrijf of de "gijzeling" van winstnemers ?
Er zal m.i. toch eerst klacht moeten ingediend worden (en is dat gebeurd?)...
Ik ben in justitiële zaken evenwel niet zo ervaringsdeskundig...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 17:29   #7
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard De kunst van het spinnen

De kunst van het spinnen: een draadje links, een draadje rechts, en in het middden een groot gat.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be