Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: Een topicstarter is minstens gedeeltelijk verantwoordelijk voor het onderwerp
Ja. 9 36,00%
Neen. 15 60,00%
Geen idee, geen mening ... 1 4,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juni 2015, 20:42   #21
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Mee eens. En zo zou het misschien wel moeten zijn. Er zijn topicstarters die hun mening verkondigen in de flow van de reacties. Positief.

Waar het mij om gaat. Er zijn topicstarters die nooit een mening verkondigen. Enkel een statement poneren, en voor de rest hun kat sturen. "Derk de Tweede" de Led Zeppelin - Robert Plant fan is daar een pracht van een voorbeeld van.
Dat is een terechte opmerking. Er zijn zo een heel nest onderwerpen, vaak van dezelfden, met als klaarblijkelijk enig doel een bepaalde "slogan", al dan niet middels variaties om wat minder op te vallen, zoveel mogelijk in de onderwerpenlijst te zetten. Voor de rest kijken ze amper om naar de onderwerpen.
Aan de andere kant, sommigen maken veel onderwerpen, en weinig mening, maar toch zijn ze niet "sloganesk". Ik zie deze personen meer als bepaald-nieuws (hun interessesfeer) verzamelaars, wat ik wel apprecieer.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 20:54   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat is een terechte opmerking. Er zijn zo een heel nest onderwerpen, vaak van dezelfden, met als klaarblijkelijk enig doel een bepaalde "slogan", al dan niet middels variaties om wat minder op te vallen, zoveel mogelijk in de onderwerpenlijst te zetten. Voor de rest kijken ze amper om naar de onderwerpen.
Aan de andere kant, sommigen maken veel onderwerpen, en weinig mening, maar toch zijn ze niet "sloganesk". Ik zie deze personen meer als bepaald-nieuws (hun interessesfeer) verzamelaars, wat ik wel apprecieer.
Met dank.
Je mag toch verwachten dat iemand op z'n minst een eigen menig heeft.
.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 21:01   #23
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Nee. Absoluut niet.

Iedere mens is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Beïnvloeding bestaat uiteindelijk niet. De keuze is altijd aan de persoon zelf. De redenen zijn van geen belang, wel dat die persoon gekozen heeft er op te handelen.
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 13:23   #24
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Nee. Absoluut niet.

Iedere mens is verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Beïnvloeding bestaat uiteindelijk niet. De keuze is altijd aan de persoon zelf. De redenen zijn van geen belang, wel dat die persoon gekozen heeft er op te handelen.
Dus, je vindt niet dat een topicstarter iet of wat verantwoordelijkheid mag opnemen voor z'n eigen topic.

Als het aan mij ligt dan vliegt de topicstarter bij gebrek aan verantwoordelijkheid er gewoon uit.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 14:15   #25
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

als ik zie dat er in mei totaal niets gepost is in deze draad,zegt het genoeg over deze draad
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 14:54   #26
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
als ik zie dat er in mei totaal niets gepost is in deze draad,zegt het genoeg over deze draad
ik zat toen in warmere oorden. Wat bewijst dat je als topicstarter best je draad in de gaten houdt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 09:32   #27
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
ik zat toen in warmere oorden. Wat bewijst dat je als topicstarter best je draad in de gaten houdt.
tzijn dan meestal de hardroepers die zelf de fout maken
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 19:37   #28
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
tzijn dan meestal de hardroepers die zelf de fout maken
Ik pleidooi niet meer en niet minder dan dat wie een onderwerp start daar ook best wat verantwoordelijk voor mag zijn.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 18:19   #29
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

niet reageren is dus toestemmen. gemakzuchtig.

Ik stel vast dat heel wat topicstarters hun eigen topic verzieken door gewoonweg hun topic te verwaarlozen. Hoewel het onderwerp bediscussieerbaar is wordt minstens 80 procent van de reacties niet meer dan wat los geflodder.

Topics die niet door de topicstarter worden gemodereerd zouden moeten worden verwijderd.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 14:05   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Het zou hier wat zijn met Rudy als moderator....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 17:39   #31
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

trololo
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 17:53   #32
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

pontifex is nog niet aanwezig. Ze zouden mij beter moderator maken. "U verkoopt linkse praat? 10 bp!"
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 19:40   #33
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
pontifex is nog niet aanwezig. Ze zouden mij beter moderator maken. "U verkoopt linkse praat? 10 bp!"
2!

Aanvaardt gij, Khil Eduard, hierbij de moderatorscepter, symbool van uw onbegrensde macht?



De tiara, symbool van uw maagdelijke onvooringenomenheid?



Tot slot, deze zegelring waarmee gij de tenuitvoerlegging van uw vonnissen zult bekrachtigen?

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 19:45   #34
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
2!

Aanvaardt gij, Khil Eduard, hierbij de moderatorscepter, symbool van uw onbegrensde macht?



De tiara, symbool van uw maagdelijke onvooringenomenheid?



Tot slot, deze zegelring waarmee gij de tenuitvoerlegging van uw vonnissen zult bekrachtigen?


ik aanvaard! Habemus moderator! Vanaf nu mogen jullie me met "uwe trololooligheid" aanspreken
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 19:47   #35
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 20.955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
ik zat toen in warmere oorden. Wat bewijst dat je als topicstarter best je draad in de gaten houdt.
Rudy.Geldt dat alleen voor jou?
Je verwacht van anderen dat ze constant in hun eigen topic reageren. Zelf ben ik een hele week out geweest wegens een medische aandoening. En de komende dagen help ik mijn dochter verhuizen, ik zal heel weinig tijd hebben om in mijn topics te komen posten hoor. Heb je daar een probleem mee?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 20:02   #36
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

<ARCHIVE: ON>

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik aanvaard! Habemus moderator! Vanaf nu mogen jullie me met "uwe trololooligheid" aanspreken
</ARCHIVE>
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 01:05   #37
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ze zouden mij beter moderator maken. "U verkoopt linkse praat? 10 bp!"
Wat met 2 linkse die de paringsdans doen ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juni 2015 om 01:05. Reden: toegevoegd: die
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2015, 12:31   #38
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Rudy.Geldt dat alleen voor jou?
Je verwacht van anderen dat ze constant in hun eigen topic reageren. Zelf ben ik een hele week out geweest wegens een medische aandoening. En de komende dagen help ik mijn dochter verhuizen, ik zal heel weinig tijd hebben om in mijn topics te komen posten hoor. Heb je daar een probleem mee?
NieuwNoors.
Zo veel topics heb ik van jou tot nu toe nog niet mogen lezen. Ik wens je trouwens veel beterschap. Zo crapuleus ben ik niet om mensen met een medische aandoening te beschuldigen. Er zijn nu eenmaal onvoorziene omstandigheden.
Maar daar gaat het mij niet om. Wat ik uiteindelijk bedoel is dat er heel wat topics worden gestart zonder dat de topicstarter iet of wat moeite doet om deel te nemen aan de discussie. Een schot voor de boeg volstaat blijkbaar. En er zijn topicstarters die dit systematisch doen.
Dat is heel wat anders dan wie plots om medische redenen out is, of efkes naar het buitenland trekt.
Het ga je goed.
Rudy
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 27 juni 2015 om 12:33.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2015, 19:21   #39
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 20.955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
NieuwNoors.
Zo veel topics heb ik van jou tot nu toe nog niet mogen lezen. Ik wens je trouwens veel beterschap. Zo crapuleus ben ik niet om mensen met een medische aandoening te beschuldigen. Er zijn nu eenmaal onvoorziene omstandigheden.
Maar daar gaat het mij niet om. Wat ik uiteindelijk bedoel is dat er heel wat topics worden gestart zonder dat de topicstarter iet of wat moeite doet om deel te nemen aan de discussie. Een schot voor de boeg volstaat blijkbaar. En er zijn topicstarters die dit systematisch doen.
Dat is heel wat anders dan wie plots om medische redenen out is, of efkes naar het buitenland trekt.
Het ga je goed.
Rudy
Rudy
Fijn dat je toch empathische gevoels hebt en laat blijken dat je niet alleen die stugge, onverdraagzame, norse, zeurende en klagende Rudy bent. Goed zo!
Ps: oprecht bedankt voor de beterschap!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2015, 14:40   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Rudy
Fijn dat je toch empathische gevoels hebt en laat blijken dat je niet alleen die stugge, onverdraagzame, norse, zeurende en klagende Rudy bent. Goed zo!
Ps: oprecht bedankt voor de beterschap!
NieuwNoors.
Ik heb er geen probleem mee als je perceptie over mij is alsof 'k zeurend zou zijn. Je kent mij niet.
Ik ben een liberaal die veel in vraag stelt, en vooral iemand die beseft dat alles betaalbaar moet blijven. Ik lees in je postings vooral sympathie voor de grote gratisverkondiger zoals Steve Stevaert. Dood ondertussen.
NieuwNoors. Ben je ooit een leerkracht geweest die ondertussen leeft van de ziekenbond ?

Hoe dan ook. Ik vind dat een topicstarter nu en dan eens z'n ( of haar ) kop mag tonen binnen de discussie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 29 juni 2015 om 14:43.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be