Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 maart 2006, 20:30   #1
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard Kan een rechts lokaal bestuur het parasiterend sociaal profitariaat aanpakken ????

De gemeentelijke afdelingen van het OCMW worden bestuurd door een OCMW-raad die door de gemeenteraad wordt aangeduid. Een gemeente met een rechtse bestuursmeerderheid kan aldus een OCMW-raad aanduiden waarvan de meerderheid van de OCMW-raadsleden rechts zijn.

Ik vraag mij af of het gemeentebestuur op die manier stappen zou kunnen ondernemen om op lokaal vlak het parasiterend sociaal profitariaat aan te pakken. Zou de lokale OCMW-raad kunnen beslissen om aan OCMW-leefloontrekkers een tegenprestatie te vragen in de vorm van gemeenschapsdienst, waarbij leefloontrekkers per 5 euro leefloon dat ze krijgen een uur lokale gemeenschapsdienst moeten presteren, ten einde hen aan te moedigen een job te zoeken met een uurloon van meer dan 5 euro, en aldus een leefloonontmoedigingsbeleid te voeren ?????
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 19:41   #2
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.930
Standaard

Het is te zien wat men parasiterend sociaal profitariaat noemt ? Nog nooit bij je opgekomen dat mensen ook door tegenslag in diepe financiële miserie kunnen geraken ?

De profiteurs moeten eruit dat zeker, maar een asociaal ultra liberaal beleid zoals in de steden van de JewSA, daar pas ik als nationaal solidarist voor.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 20:41   #3
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het is te zien wat men parasiterend sociaal profitariaat noemt ? Nog nooit bij je opgekomen dat mensen ook door tegenslag in diepe financiële miserie kunnen geraken ?

De profiteurs moeten eruit dat zeker, maar een asociaal ultra liberaal beleid zoals in de steden van de JewSA, daar pas ik als nationaal solidarist voor.
Met parasiterend sociaal profitariaat bedoel ik het profitariaat begaan door werkbekwame uitkeringstrekkers die geen of onvoldoende inspanningen doen om opnieuw aan het werk te geraken. Werkbekwamen die zich moedwillig nestelen in een passieve uitkeringssituatie kunnen gerust beschouwd worden als sociaalcriminelen. Ik heb er daarentegen geen enkele moeite mee dat mensen die niet werkbekwaam zijn, een degelijke sociale bescherming genieten.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 12:08   #4
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

beter zou het zijn om de ocmw raad gewoon af te schaffen

de leden van de ocmw raad inclusief de voorzitter zijn eigenlijk profiteurs die bovendien volstrekt overbodig zijn en door de belasting betaler betaald worden om beslissingen te nemen die overbodig zijn aangezien er gewoon een ocmw wetgeving is die in elke gemeente onverkort en universeel dient toegepast te worden.

de ocmw raad is puur dienstbetoon - een zitje in de ocmw raad is een troostprijs omdat men niet in de gemeenteraad geraakte. het ocmw voorzitterschap een troostprijs omdat men geen schepen kon worden.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 12:10   #5
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het is te zien wat men parasiterend sociaal profitariaat noemt ? Nog nooit bij je opgekomen dat mensen ook door tegenslag in diepe financiële miserie kunnen geraken ?
heb je volstrekt gelijk in. Probleem is echter dat ondanks dat de basis van extreem rechts in vlaanderen sociaal is de top neo liberaal is.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 22:25   #6
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
heb je volstrekt gelijk in. Probleem is echter dat ondanks dat de basis van extreem rechts in vlaanderen sociaal is de top neo liberaal is.
Mijn voorstel om de leefloontrekkers gemeenschapsdiensten te laten verrichten is een uitermate sociaal voorstel. Op die manier kunnen leefloontrekkers zich nuttig maken en zouden ze zich niet langer uitgesloten voelen. Hun gemeenschapsdienstervaring zou tevens een troef zijn als ze gaan solliciteren voor een gewone job.

Leefloontrekkers die geen gemeenschapsdienst willen verrichten, kunnen verhuizen naar een andere gemeente. Op die manier zouden gemeenten die een leefloongemeenschapsdienstbeleid voeren minder sociale uitgaven hebben en zouden dergelijke gemeenten ruimte krijgen om de gemeentelijke belastingen voor de werkende middenklasse wat te verlagen.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 14 augustus 2006 om 22:27.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 03:10   #7
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Eerst de vakbonden uitschakelen...op een propere manier dan wel hé
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 12:22   #8
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Dit is typisch het "naar beneden schoppen" van dom-rechts. Ik heb geen enkel probleem met gemeenschapsdienst, met plichten, met zachte of harde dwang, maar om dat nu hét grote profitariaat te noemen?

Wat denken jullie hiervan?

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 23 augustus 2006 om 12:23.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 13:19   #9
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Wat denken jullie hiervan?
Amai, da's pas plezant...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 20:32   #10
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Amai, da's pas plezant...
Wie is nu de parasiet?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 21:02   #11
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

de Antwerpse diamantsektor.

ooooeh, delicaat!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 12:54   #12
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Wie is nu de parasiet?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 13:19   #13
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Dit is typisch het "naar beneden schoppen" van dom-rechts. Ik heb geen enkel probleem met gemeenschapsdienst, met plichten, met zachte of harde dwang, maar om dat nu hét grote profitariaat te noemen?

Wat denken jullie hiervan?
Ziet u dan niet in dat de strijd tegen het parasiterend sociaal profitariaat in de eerste plaats de vreemdelingen zou treffen ????????????????????
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 13:22   #14
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Ziet u dan niet in dat de strijd tegen het parasiterend sociaal profitariaat in de eerste plaats de vreemdelingen zou treffen ????????????????????
Verandert een tegenprestatie voor een uitkering iets wezenlijks aan de multiculturele maatschappij?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 13:23   #15
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Ziet u dan niet in dat de strijd tegen het parasiterend sociaal profitariaat in de eerste plaats de vreemdelingen zou treffen ????????????????????
neen. Ge bespuwt de arbeiders van uw eigen volk.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2006, 20:27   #16
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Ziet u dan niet in dat de strijd tegen het parasiterend sociaal profitariaat in de eerste plaats de vreemdelingen zou treffen ????????????????????


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
neen. Ge bespuwt de arbeiders van uw eigen volk.
Met alle respect, maar nu kan ik toch echt niet goed volgen. Ik heb namelijk veel respect voor de arbeiders. Doorheen verschillende mijner berichten hebt u wellicht begrepen dat ik een grote verdediger ben van de werkende middenklasse (en de (min of meer) slanke, niet-rokende middenklasse in het bijzonder). De arbeiders maken deel uit van de werkende middenklasse en betalen veel te veel belastingen om het parasiterend sociaal profitariaat van werkbekwame werkonwilligen in stand te houden. De arbeiders zijn het slachtoffer van het parasiterend sociaal profitariaat en hebben er dus alle belang bij dat het parasiterend sociaal profitariaat krachtdadig wordt aangepakt.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 31 augustus 2006 om 20:35.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be