Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2007, 13:53   #1
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard Discussies over klimaatsverandering

Beste,

Ik ben heel blij dat we een eigen forum hebben gekregen om te discussiëren over klimaatsverandering.
Maar zou het misschien mogelijk zijn om een paar threads 'sticky' te maken zodat de kans groter is dat men deze eerst doorneemt vooraleer te reageren?
Nu moet ik namelijk steeds hetzelfde herhalen en dat is een beetje vervelend ...

En als jullie nog een moderator zoeken voor het subforum ... Ik zal dan natuurlijk niet alles naar mijn hand gaan zetten maar gewoon alles een beetje proberen te ordenen om het overzichtelijk te houden en enkele threads die nu verspreidt staan over het forum naar daar verplaatsen.

Bedankt,
Groentje-18
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 15:24   #2
Pieter Vandoorne
Coördinator
 
 
Pieter Vandoorne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2005
Berichten: 990
Standaard

Geachte

Het druist in tegen onze neutraliteit om inhoudelijke discussies als 'Belangrijk' te markeren aangezien dat blijk kan geven van een zekere vooringenomenheid tgo. andere onderwerpen.
Als moderatie houden we ons ver van de inhoudelijke lijn van de verschillende threads op het forum.

Enkel in de luchtiger subforums is het mogelijk om draden als belangrijk te markeren (zoals K&K).

Mvg

Pieter Vandoorne
Pieter Vandoorne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 13:12   #3
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Geachte

Het druist in tegen onze neutraliteit om inhoudelijke discussies als 'Belangrijk' te markeren aangezien dat blijk kan geven van een zekere vooringenomenheid tgo. andere onderwerpen.
Als moderatie houden we ons ver van de inhoudelijke lijn van de verschillende threads op het forum.

Enkel in de luchtiger subforums is het mogelijk om draden als belangrijk te markeren (zoals K&K).

Mvg

Pieter Vandoorne
Ah oké, dat begrijp ik wel.
Maar sommige van de draden daar zijn eigenlijk niet subjectief en staan niet ter discussie. Of beter gezegd: zouden niet ter discussie mogen staan, want allen zijn het wetenschappelijk bevestigde feiten.
Het vervelende is echter dat een deel van de posters die draad vergeet of weigert te lezen waardoor er telkenmale opnieuw dezelfde vraag gesteld wordt.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be