Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juni 2007, 11:02   #21
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Yo mensen

Als ik even een constructief bedoelt puntje van kritiek mag uiten tegenover Politics.be?

Onder je naam staat 'Vreemdeling' als je als beginner op de forum toekomt. Ik vind dit een beetje ongelukkig gekozen, zeker voor een politiek forum van dit kaliber.

We kunnen helaas niet meer ontkennen dat 'vreemdeling' doorheen de jaren een andere betekenis heeft gekregen. Men heeft het, bij het gebruiken van die term, voornamelijk over 'allochtonen'.

Ik vind het gebruik van het woord vreemdeling voor een allochtoon tevens verkeerd. Ik ben Belg, mijn ouders zijn Belgen, maar ik ben evenzeer een 'vreemdeling' voor jullie als een onbekende allochtoon, want je kent mij ook niet.

Trouwens ik snap ook ergens de logica van het zich opwerken via het aantal gemaakte berichten niet:

...vreemdeling, provinciaal bestuurder, minister...enz.

Waarom beginnen bij vreemdeling? Ik doe een ander voorstel om te beginnen: millitant. En als die al zou bestaan: lid van de partij. Die lijken me relevanter in de context van de site.
Voor de rest is deze site de max, maar dat hoeft niet gezegd, dat is een vaststaand feit.
---
Mercury
In mijn ogen en oren is "vreemdeling" niet negatief
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 11:05   #22
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Yo mensen

Als ik even een constructief bedoelt puntje van kritiek mag uiten tegenover Politics.be?

Onder je naam staat 'Vreemdeling' als je als beginner op de forum toekomt. Ik vind dit een beetje ongelukkig gekozen, zeker voor een politiek forum van dit kaliber.

We kunnen helaas niet meer ontkennen dat 'vreemdeling' doorheen de jaren een andere betekenis heeft gekregen. Men heeft het, bij het gebruiken van die term, voornamelijk over 'allochtonen'.

Ik vind het gebruik van het woord vreemdeling voor een allochtoon tevens verkeerd. Ik ben Belg, mijn ouders zijn Belgen, maar ik ben evenzeer een 'vreemdeling' voor jullie als een onbekende allochtoon, want je kent mij ook niet.

Trouwens ik snap ook ergens de logica van het zich opwerken via het aantal gemaakte berichten niet:

...vreemdeling, provinciaal bestuurder, minister...enz.

Waarom beginnen bij vreemdeling? Ik doe een ander voorstel om te beginnen: millitant. En als die al zou bestaan: lid van de partij. Die lijken me relevanter in de context van de site.
Voor de rest is deze site de max, maar dat hoeft niet gezegd, dat is een vaststaand feit.

---
Mercury
Het is dus wel een veelvuldig gevoerde discussie. Politics.be is een "privé-huis" geen publiek domein ; het is een club waar je in een oogwenk buiten gebonjourd kan worden nl. als je de regels van het huis niet respecteert.

Als ik de deur van mijn woning opengooi en zeg "iedereen welkom" , dan zijn zij die er voor het eerst komen "vreemden", eerst na een kennismaking zijn ze minder vreemd & worden ze vertrouwd.


Je voorstellen van een eerste graad in te stellen zoals "allochtoon", "militant", "aspirant" enz.. heeft dan ook connotaties die verkeerd begrepen kunnen worden & het is ongetwijfeld zo dat men door iedereen als "vreemdeling" te laten beginnen eigenlijk ook een politiek statement maakt...

Saluton fremdulo !
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 13:50   #23
Mercury
Vreemdeling
 
Mercury's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2007
Berichten: 49
Standaard

Yo

Bij deze zou ik een laatste keer willen reageren op mijn gestarte topic.

Ik had de boodschap begrepen en reageerde reeds in het begin niet verder aan te willen dringen. Ik heb echter nooit voorgesteld 'allochtoon' als alternatief te gebruiken, dan wel 'millitant' of 'lid van de partij'.

Wat ik hier heb uit geleerd is dat het woord 'vreemdeling' verschillende mogelijke betekenissen bezit. Het lijkt me onzinnig om hierin verder te zoeken naar 'de enige juiste term', aangezien die voor iedereen anders is. Ieder maakt dus voor zich uit hoe hij/zij de term 'vreemdeling' wenst te gebruiken. Uit de context waarin hij/zij die term gebruikt, kunnen de aanhoorders dan wel begrijpen welke invulling wordt bedoeld, zoniet kan men er gewoon om vragen.

Het was aangenaam hier een paar leuke reacties op te mogen lezen, dus op zich heeft het starten van deze topic voor mij wel vruchten afgeworpen.

Wat mij betreft is deze topic gesloten. Ik heb mijn mening daaromtrent kunnen uiten en heb een degelijk antwoord terug gekregen van waarom men het zo wenst te laten.


---
Mercury

Laatst gewijzigd door Mercury : 14 juni 2007 om 13:51.
Mercury is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 14:53   #24
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Yo

Bij deze zou ik een laatste keer willen reageren op mijn gestarte topic.

Ik had de boodschap begrepen en reageerde reeds in het begin niet verder aan te willen dringen. Ik heb echter nooit voorgesteld 'allochtoon' als alternatief te gebruiken, dan wel 'millitant' of 'lid van de partij'.

Wat ik hier heb uit geleerd is dat het woord 'vreemdeling' verschillende mogelijke betekenissen bezit. Het lijkt me onzinnig om hierin verder te zoeken naar 'de enige juiste term', aangezien die voor iedereen anders is. Ieder maakt dus voor zich uit hoe hij/zij de term 'vreemdeling' wenst te gebruiken. Uit de context waarin hij/zij die term gebruikt, kunnen de aanhoorders dan wel begrijpen welke invulling wordt bedoeld, zoniet kan men er gewoon om vragen.

Het was aangenaam hier een paar leuke reacties op te mogen lezen, dus op zich heeft het starten van deze topic voor mij wel vruchten afgeworpen.

Wat mij betreft is deze topic gesloten. Ik heb mijn mening daaromtrent kunnen uiten en heb een degelijk antwoord terug gekregen van waarom men het zo wenst te laten.


---
Mercury
het feit da je zo zwaar tilde aan de betieling van vreemdeling is wel een bewijs dat je zelf zeer hard mee inzit en het feit dat je andere betitelingen wil laen gebruiken die hier vaak helemaal niet van toepassing zijn is een bewijs dat je zelf dus idd nog een vreemdeling bent in het forumland hier en de gebruiken en gewoontes maar zeer moeilijk kan aanvaarden en ze zelfs reeds van in het begin wil veranderen en laten aanpassen naar jou normen en ideeën.

Je hebt je zelfs dus reeds voor vele forumgangers in een bepaalde hoek gezet.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 15:04   #25
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht

Ik had de boodschap begrepen en reageerde reeds in het begin niet verder aan te willen dringen. Ik heb echter nooit voorgesteld 'allochtoon' als alternatief te gebruiken, dan wel 'millitant' of 'lid van de partij'.
ok, maar van welke partij dan? Je kan dit forum als een groot feest beschouwen en dan " ben je van de partij "
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 16:10   #26
Mercury
Vreemdeling
 
Mercury's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2007
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
het feit da je zo zwaar tilde aan de betieling van vreemdeling is wel een bewijs dat je zelf zeer hard mee inzit en het feit dat je andere betitelingen wil laen gebruiken die hier vaak helemaal niet van toepassing zijn is een bewijs dat je zelf dus idd nog een vreemdeling bent in het forumland hier en de gebruiken en gewoontes maar zeer moeilijk kan aanvaarden en ze zelfs reeds van in het begin wil veranderen en laten aanpassen naar jou normen en ideeën.

Je hebt je zelfs dus reeds voor vele forumgangers in een bepaalde hoek gezet.
Yo Jantje

Mag ik eerst en vooral opmerken dat ik steeds beleefd en vriendelijk blijf in mijn taalgebruik. Mede omdat ik veel belang hecht aan een goede omgang met anderen en mede omdat ik hiermee een signaal wil geven dat ik een voorstander ben van een doordachte en vlotte communicatie.

Normaal gezien is dit niet aan de orde, maar omwille van je reactie wil ik je dit toch even meegeven.

Ik werk sinds enkele jaren in de orthopedagogische sector. In de instelling waar ik werk, met een gemengde doelgroep als we 't over autochtonen-allochtonen zouden hebben, heeft de raad van bestuur beslist het woord 'vreemdeling' weg te laten uit alle teksten. Dit omdat het woord door de jaren heen een zeer negatieve lading heeft meegekregen. M.a.w. heeft het wel zijn reden gehad om het weg te laten, anders zou de raad van bestuur dergelijk onderwerp niet in een vergadering opnemen.

Je kan dat nu goed of slecht vinden, ieder mag er van vinden wat hij/zij wil wat mij betreft, maar van daaruit kwam mijn reactie in de vorm van een nieuwe discussie. Ik zie er trouwens geen erg in om te reageren op iets dat voor mij persoonlijk vragen oproept. Mag ik daarbij nog zeggen dat ik met opzet alternatieven vond om achteraf niet te moeten horen " kritiek hebben is makkelijk, maar doe eens een voorstel?"

Wat dat vetgedrukte in jou tekstje betreft, daar sla je de bal serieus mis. Mijn reactie op 'vreemdeling' als beginnersnaam is wat mij betreft geen bewijs van 'niet kunnen aanvaarden', dan wel een bewijs van kritisch nadenken. De manier waarop ik dat deed was respectvol en het feit dat ik reeds in mijn eerste reactie (#5 in deze discussie, nota bene 19 discussies eerder dan uw reactie) me bij de argumentatie van administrator Peter Johan had neergelegd, toont aan dat ik net wel zonder enige moeite aanvaarding aan de dag wist te leggen.

Wat dat laatste betreft: " Je hebt je zelfs dus reeds voor vele forumgangers in een bepaalde hoek gezet." Ik zou het zeer jammer vinden moest dit zo zijn. Toch lijkt het me beter om voor jezelf te spreken. Als anderen dat ook zo vinden, dan mogen ze mij dat zeggen.

Ter afronding, ik had dergelijke heisa omtrent een gewoon kritische reactie absoluut niet verwacht. Nu ik weet dat al velen voor mij ditzelfde hebben aangebracht (wat toch ergens wijst op het dubieuze ervan) kan ik ergens inkomen dat men reageert in de zin van "nog eens die discussie?". Je mag natuurlijk van mij niet verwachten dat ik op voorhand weet wat al dan niet werd aangebracht.

Indien ik mensen voor de borst heb gestoot, bied ik daarvoor mijn excuses aan. Ik zal de reacties op dit bericht nog lezen, maar voor de rest is het wat mij betreft afgerond. Laat ons van een mug geen olifant maken.

---
Mercury
Mercury is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 16:19   #27
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Indien ik mensen voor de borst heb gestoot
Maar neen, hoe kom je er bij?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 16:52   #28
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Wat dat laatste betreft: " Je hebt je zelfs dus reeds voor vele forumgangers in een bepaalde hoek gezet." Ik zou het zeer jammer vinden moest dit zo zijn. Toch lijkt het me beter om voor jezelf te spreken. Als anderen dat ook zo vinden, dan mogen ze mij dat zeggen.
Als ik zo eerlijk mag zijn sta jij bij mij gerangschikt als een mogelijk dubbelaccount!
Ben waarschijnlijk fout hé, maar in die hoek heb ik je momenteel geplaatst, niet te erg dus!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 17:22   #29
Mercury
Vreemdeling
 
Mercury's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2007
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Als ik zo eerlijk mag zijn sta jij bij mij gerangschikt als een mogelijk dubbelaccount!
Ben waarschijnlijk fout hé, maar in die hoek heb ik je momenteel geplaatst, niet te erg dus!
Yo

Je hebt het inderdaad fout. Een administrator zou je dit kunnen bevestigen indien je nog steeds aan mijn geloofwaardigheid twijfelt.

---
Mercury
Mercury is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 17:35   #30
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard Mercury heeft gelijk ...

Mercury heeft volgens mij wel gelijk.

Waarom niet "nieuweling" of "beginneling" in plaats van "vreemdeling" ?
De connotatie aan "vreemdeling" is nog steeds dat iemand hier nog niet thuishoort, wat zijn of haar ervaring op fora ook moge zijn.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 17:49   #31
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
In mijn ogen en oren is "vreemdeling" niet negatief
Ik las eens in een bruine kroeg:

Een stad zonder VREEMDELINGEN is een vreemde stad.

Ik schreef eronder: Een stad zonder criminelen is een criminele stad.

Gek hé, de volgende dag was mijn schrijfsel weggeveegd. Niet zo consequent die linkse rakkers, maar ach ik kom graag in hun kroegen. Ik waan me dan nog altijd in de jaren zestig, de tijd dat we het warm water gingen uitvinden.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 18:08   #32
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik las eens in een bruine kroeg:

Een stad zonder VREEMDELINGEN is een vreemde stad.

Ik schreef eronder: Een stad zonder criminelen is een criminele stad.
Goed gevonden. Een doordenker.

Toegeven, ik vrees dat de uitbater criminelen linkte aan vreemdelingen.

Of was dat de bedoeling ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 18:55   #33
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Goed gevonden. Een doordenker.

Toegeven, ik vrees dat de uitbater criminelen linkte aan vreemdelingen.

Of was dat de bedoeling ?
Wat hij denkt is voor zijn rekening, maar ik denk dat je de nagel op de kop slaat.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 19:05   #34
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Als ze de term vreedelingen veranderen heeft Belgie met zijn positieve discriminatie duidelijk gewonnen. Vreemdeling mag normaal geen vreemde connotatie hebben....!!!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 14 juni 2007 om 19:08.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 19:30   #35
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

nieuweling vind ik ook een goede keuze
of 'taking first steps' of ' in search of the post button' of 'newbie' of 'starter' of ...
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 19:38   #36
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
in search of the post button
mooi!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 19:53   #37
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Yo Jantje

Mag ik eerst en vooral opmerken dat ik steeds beleefd en vriendelijk blijf in mijn taalgebruik. Mede omdat ik veel belang hecht aan een goede omgang met anderen en mede omdat ik hiermee een signaal wil geven dat ik een voorstander ben van een doordachte en vlotte communicatie.

Normaal gezien is dit niet aan de orde, maar omwille van je reactie wil ik je dit toch even meegeven.

Ik werk sinds enkele jaren in de orthopedagogische sector. In de instelling waar ik werk, met een gemengde doelgroep als we 't over autochtonen-allochtonen zouden hebben, heeft de raad van bestuur beslist het woord 'vreemdeling' weg te laten uit alle teksten. Dit omdat het woord door de jaren heen een zeer negatieve lading heeft meegekregen. M.a.w. heeft het wel zijn reden gehad om het weg te laten, anders zou de raad van bestuur dergelijk onderwerp niet in een vergadering opnemen.

Je kan dat nu goed of slecht vinden, ieder mag er van vinden wat hij/zij wil wat mij betreft, maar van daaruit kwam mijn reactie in de vorm van een nieuwe discussie. Ik zie er trouwens geen erg in om te reageren op iets dat voor mij persoonlijk vragen oproept. Mag ik daarbij nog zeggen dat ik met opzet alternatieven vond om achteraf niet te moeten horen " kritiek hebben is makkelijk, maar doe eens een voorstel?"

Wat dat vetgedrukte in jou tekstje betreft, daar sla je de bal serieus mis. Mijn reactie op 'vreemdeling' als beginnersnaam is wat mij betreft geen bewijs van 'niet kunnen aanvaarden', dan wel een bewijs van kritisch nadenken. De manier waarop ik dat deed was respectvol en het feit dat ik reeds in mijn eerste reactie (#5 in deze discussie, nota bene 19 discussies eerder dan uw reactie) me bij de argumentatie van administrator Peter Johan had neergelegd, toont aan dat ik net wel zonder enige moeite aanvaarding aan de dag wist te leggen.

Wat dat laatste betreft: " Je hebt je zelfs dus reeds voor vele forumgangers in een bepaalde hoek gezet." Ik zou het zeer jammer vinden moest dit zo zijn. Toch lijkt het me beter om voor jezelf te spreken. Als anderen dat ook zo vinden, dan mogen ze mij dat zeggen.

Ter afronding, ik had dergelijke heisa omtrent een gewoon kritische reactie absoluut niet verwacht. Nu ik weet dat al velen voor mij ditzelfde hebben aangebracht (wat toch ergens wijst op het dubieuze ervan) kan ik ergens inkomen dat men reageert in de zin van "nog eens die discussie?". Je mag natuurlijk van mij niet verwachten dat ik op voorhand weet wat al dan niet werd aangebracht.

Indien ik mensen voor de borst heb gestoot, bied ik daarvoor mijn excuses aan. Ik zal de reacties op dit bericht nog lezen, maar voor de rest is het wat mij betreft afgerond. Laat ons van een mug geen olifant maken.

---
Mercury
Wel dit is dus zo'n bewijs dat je dus nog een vreemde bent tussen vreemde mensen voor jou.

Want iedereen die Jantje hier op het forum kent, zou dit nooit als een aanval van Jantje hebben gevoeld, maar als een waarschuwing voor de reacties van.

Voor sommige mensen heb jij je dus in de linker hoek gezet, voor andere in de rechter.

Begrijp je nu waarom vreemdeling hier een juiste betiteling is, het is ook een waarschuwing naar de oudere forumgangers dat deze persoon de andere nog niet voldoende kent en zij dus niet direct moeten pikeren op deze forumganger.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 20:04   #38
Mercury
Vreemdeling
 
Mercury's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2007
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wel dit is dus zo'n bewijs dat je dus nog een vreemde bent tussen vreemde mensen voor jou.

Want iedereen die Jantje hier op het forum kent, zou dit nooit als een aanval van Jantje hebben gevoeld, maar als een waarschuwing voor de reacties van.

Voor sommige mensen heb jij je dus in de linker hoek gezet, voor andere in de rechter.

Begrijp je nu waarom vreemdeling hier een juiste betiteling is, het is ook een waarschuwing naar de oudere forumgangers dat deze persoon de andere nog niet voldoende kent en zij dus niet direct moeten pikeren op deze forumganger.
Yo

Alright, message understood.

---
Mercury

Laatst gewijzigd door Mercury : 14 juni 2007 om 20:05.
Mercury is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 21:28   #39
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Als ze de term vreedelingen veranderen heeft Belgie met zijn positieve discriminatie duidelijk gewonnen. Vreemdeling mag normaal geen vreemde connotatie hebben....!!!
Vreemd dat je dat zegt lol maar ik denk der ook zo over TE veel termen worden verkracht ipv gebruikt .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 12:18   #40
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

"Rare snuiter" was misschien een betere benaming geweest voor nieuwelingen.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be