Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2007, 14:08   #41
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

iemand die hier juist is, is toch idd een vreemdeling Na een tijd als ge het door hebt kunt ge stemmen en krijgt ge een andere naam. Kvind het allemaal maar vrij normaal..
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 14:46   #42
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Waarom beginnen bij vreemdeling?
Ah, dat komt eigenlijk omdat we een hartsgrondige hekel hebben aan buitenlanders. Allemaal. In feite is het de bedoeling om nieuwelingen duidelijk te maken dat ze helemaal niet thuishoren op ons mooie forum, en dat we ze hoogstens zullen tolereren als ze zich volledig aanpassen. Daarmee.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 15:12   #43
stropdrager
Minister-President
 
stropdrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Gents hoofdstedelijk gewest, Nederland
Berichten: 4.678
Standaard

Heeft het niet te maken met het mogen stemmen op enquêtes? Je mag pas stemmen op enquetes als je 100 berichten hebt gepost; je bent dan ook een 'burger.' Vreemdelingen (zij met minder dan 100 posts) mogen nog niet stemmen. (in het echt mogen vreemdelingen al stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen, maar nog niet voor de federale en deelstaatverkiezingen).
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2007, 10:49   #44
La Chunga
Minister
 
La Chunga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Locatie: Waar ik me thuisvoel...Overal dus
Berichten: 3.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mercury Bekijk bericht
Yo mensen

Als ik even een constructief bedoelt puntje van kritiek mag uiten tegenover Politics.be?

Onder je naam staat 'Vreemdeling' als je als beginner op de forum toekomt. Ik vind dit een beetje ongelukkig gekozen, zeker voor een politiek forum van dit kaliber.

We kunnen helaas niet meer ontkennen dat 'vreemdeling' doorheen de jaren een andere betekenis heeft gekregen. Men heeft het, bij het gebruiken van die term, voornamelijk over 'allochtonen'.

Ik vind het gebruik van het woord vreemdeling voor een allochtoon tevens verkeerd. Ik ben Belg, mijn ouders zijn Belgen, maar ik ben evenzeer een 'vreemdeling' voor jullie als een onbekende allochtoon, want je kent mij ook niet.

Trouwens ik snap ook ergens de logica van het zich opwerken via het aantal gemaakte berichten niet:

...vreemdeling, provinciaal bestuurder, minister...enz.

Waarom beginnen bij vreemdeling? Ik doe een ander voorstel om te beginnen: millitant. En als die al zou bestaan: lid van de partij. Die lijken me relevanter in de context van de site.
Voor de rest is deze site de max, maar dat hoeft niet gezegd, dat is een vaststaand feit.

---
Mercury
Je kan dit vermijden door via het driehoekje een integratiecusrus aan te vragen bij de moderatie.
__________________
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be