Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2007, 17:24   #1
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard Veranderen van Avators

Waarom zijn er zoveel bezoekers die frequenter van avatar veranderen dan van ondergoed?

Persoonlijk is een avatar een enorm herkenningspunt, bij veel frequente posters vormt de avator de identificatie in plaats van de poster naam en zeker wanneer men na afwezigheid van een aantal dagen een draad opnieuw wil oppikken vormt dat fotootje een handige hulp.

Er zijn echter verscheidene bezoekers van politics.be die via die avatar op zoek zijn naar een persoonlijkheid die ze niet blijken te vinden.

Kan er geen consensus gevonden worden waarin avatars nooit of bijna nooit worden aangepast?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 21 juni 2007 om 17:30.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 17:28   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Waarom zijn er zoveel bezoekers die frequenter van avator veranderen dan van ondergoed?

Persoonlijk is een avator een enorm herkenningspunt, bij veel frequente posters vormt de avator de identificatie in plaats van de poster naam en zeker wanneer men na afwezigheid van een aantal dagen een draad opnieuw wil oppikken vormt dat fotootje een handige hulp.

Er zijn echter verscheidene bezoekers van politics.be die via die avator op zoek zijn naar een persoonlijkheid die ze niet blijken te vinden.

Kan er geen consensus gevonden worden waarin avators nooit of bijna nooit worden aangepast?
Het zijn avatars. En ik vind het net leuk dat je die regelmatig kan veranderen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 17:31   #3
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het zijn avatars. En ik vind het net leuk dat je die regelmatig kan veranderen.
Bij jou vormt het ook geen probleem, de afbeeldingen zijn bijna steeds blote mannen én jouw posts lees ik (bijna) nooit
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 21 juni 2007 om 17:32.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 17:34   #4
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Bij jou vormt het ook geen probleem, de afbeeldingen zijn bijna steeds blote mannen én jouw posts lees ik (bijna) nooit
Maar je zou me wèl willen verplichten om steeds dezelfde avatar te blijven gebruiken... Concentreer je misschien wat meer op wat mensen schrijven en wat minder op de prentjes.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 17:37   #5
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Bij het profiel een "historiek" van avatars voegen ?
Momenteel heb ik een logo van de Europese Esperanto Unie, vermits ik op het einde van juli naar dat congres in Maribor ga. Ik heb ergens een ronddraaiende Esperanto ster gevonden, die ik waarschijnlijk daarna ga plaatsen.. Ook Pelgrim's avatars zijn een beetje "variaties op hetzelfde thema".. De pure partijlogo's die door een resem mensen gebruikt worden vind ik veel ambetanter omdat je dan altijd goed moet kijken met wie je nu eigenlijk bezig bent.
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 17:43   #6
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Waarom zijn er zoveel bezoekers die frequenter van avatar veranderen dan van ondergoed?

Persoonlijk is een avatar een enorm herkenningspunt, bij veel frequente posters vormt de avator de identificatie in plaats van de poster naam en zeker wanneer men na afwezigheid van een aantal dagen een draad opnieuw wil oppikken vormt dat fotootje een handige hulp.

Er zijn echter verscheidene bezoekers van politics.be die via die avatar op zoek zijn naar een persoonlijkheid die ze niet blijken te vinden.

Kan er geen consensus gevonden worden waarin avatars nooit of bijna nooit worden aangepast?
ik zie altijd naar de naam, die staat er toch in het groot en vet op? Anders zou ik eens een nieuwe bril kopen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 17:46   #7
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Mijn gebeden zijn bij lombas.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 18:39   #8
Arnold
Minister
 
Arnold's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 maart 2004
Berichten: 3.201
Standaard

Ik zie niet in waarom de moderatie hier de keuze van de forummers zou moeten beperken, alleen maar omwille van het feit dat het een "handig hulpmiddeltje" bij het herkennen van posts is.
__________________
mvg,
Arnold.

www.verkiezingssite.be
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 19:20   #9
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Maar je zou me wèl willen verplichten om steeds dezelfde avatar te blijven gebruiken... Concentreer je misschien wat meer op wat mensen schrijven en wat minder op de prentjes.
Ik verplicht niemand en zou niemand verplichten ... ik stel gewoon voor aan de gebruikers dat ze een consensus vinden waarin avatars nooit of bijna nooit worden aangepast.

Edit: ik heb jouw post gelezen
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 21 juni 2007 om 19:21.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 19:24   #10
hermanvk
Minister
 
hermanvk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Turner Valley, AB, Canada
Berichten: 3.020
Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom de moderatie hier de keuze van de forummers zou moeten beperken, alleen maar omwille van het feit dat het een "handig hulpmiddeltje" bij het herkennen van posts is.
Het helpt je ook om die persoon te onderkennen.
Plaats het veranderen van de avatar naast het idee dat je van de stabiliteit van die persoon hebt en trek je conclusies.

Ik persoonlijk vind het een handig dingetje, dat je ten gepaste tijde kan aanpassen om aan te geven wat je nu belangrijk vindt of niet.
__________________
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm
Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf
Send an email to: [email protected]
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 22:28   #11
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Waarom zijn er zoveel bezoekers die frequenter van avatar veranderen dan van ondergoed?

Persoonlijk is een avatar een enorm herkenningspunt, bij veel frequente posters vormt de avator de identificatie in plaats van de poster naam en zeker wanneer men na afwezigheid van een aantal dagen een draad opnieuw wil oppikken vormt dat fotootje een handige hulp.

Er zijn echter verscheidene bezoekers van politics.be die via die avatar op zoek zijn naar een persoonlijkheid die ze niet blijken te vinden.

Kan er geen consensus gevonden worden waarin avatars nooit of bijna nooit worden aangepast?
Volledig met je eens...
Dit is mijn tweede echte avater, wel nog een tussen voor splitsing bhv, ma voor de rest verander ik zeer weinig.
Een maximum verandering van één om de dertig dagen ofzo...
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 13:21   #12
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Volledig met je eens...
Dit is mijn tweede echte avater, wel nog een tussen voor splitsing bhv, ma voor de rest verander ik zeer weinig.
Een maximum verandering van één om de dertig dagen ofzo...
Af en toe moet kunnen om whatever reason maar sommigen maken er een potje van
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 13:29   #13
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

De twee mensen die achter de stelling staan kunnen het woord ''avatar'' niet eens spellen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 14:02   #14
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

avatars bevorderen vooroordelen en belemmeren een open debat. ik heb hier nog nooit een avatar gehad.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 13:04   #15
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
avatars bevorderen vooroordelen en belemmeren een open debat. ik heb hier nog nooit een avatar gehad.
Inderdaad! Zo is Borat, mijn avatar, dus voor degenen die zijn film niet gezien cq. niet begrepen hebben, een primaire imbeciel, homohater, vrouwenhater, geobsedeerde seksist en vooral een antisemiet.

Stel je voor dat ze me d�*�*rmee identificeren zouden. Daarentegen voor degenen die de film Borat gesnapt hebben is het vast duidelijk waarom ik fan ben, en zeker in het kader van de "discussies" die hier soms plaatsvinden.

Vooroordeel? Ach, j'assume. En als ik verander, dan ook, j'assumerai.

Prettige dag nog!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 13:40   #16
Brusseleir
Burger
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 156
Standaard

Ik zou al blij zijn moest ik er eentje kunnen opladen...
__________________
De wereld is groter dan een plein onder een kerktoren
Brusseleir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 13:43   #17
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brusseleir Bekijk bericht
Ik zou al blij zijn moest ik er eentje kunnen opladen...
welke wil je, Bru?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 12:25   #18
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Waarom zijn er zoveel bezoekers die frequenter van avatar veranderen dan van ondergoed?
Ik voel me ergens wel aangesproken lol

Citaat:
Persoonlijk is een avatar een enorm herkenningspunt, bij veel frequente posters vormt de avator de identificatie in plaats van de poster naam en zeker wanneer men na afwezigheid van een aantal dagen een draad opnieuw wil oppikken vormt dat fotootje een handige hulp.
Niet enkel dat hoor. Er zijn mensen (ik zeg niet dat jij dat bent maar er zijn er) die gemakkelijk willen discussiëren , dat gaat als volgt :

1/ iemand met een spa logo post iets
2/ iemand van VB reageert ...
zich niet de vraag stellend "is dat een goed idee ?"
dan wel "oh 't is ne spallochtoon dus dat is slecht" en dan trasht hij die persoon zijn idee zonder eerst na te denken "is dat nu zo'n goed idee of niet ?" zonder ECHT over de inhoud na te denken.
3/ na het gedaan te hebben van een ranting stellen ze vast dat ze EIGENLIJK het idee niet zo slecht vonden, niet dat ze dat ooit nog gaan toegeven daar het echte partijbeesten zijn die niet openlijk tegen de partijlijn/kadaverdiscipline ingaan.

( in dit voorbeeld kan je VB door spa, vld, etc veranderen, 't is maar een voorbeeld, geen aanval op gelijk wie )

Pleiten voor vaste avatars is pleiten voor het in hokjes plaatsen van mensen makkelijker te maken en dat vind ik spijtig.

Citaat:
Er zijn echter verscheidene bezoekers van politics.be die via die avatar op zoek zijn naar een persoonlijkheid die ze niet blijken te vinden.
Ook kan je er het vluchtige in herkennen, de vlottende kiezer die nu eens VB, dan weer LSP is, en naargelang het been waar hij mee uit bed kwam op verkiezingsdag de politieke kaarten zo erg verschillend schudden kan.


mvg. Sint Ignacius
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 12:43   #19
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Ik voel me ergens wel aangesproken lol

Niet enkel dat hoor. Er zijn mensen (ik zeg niet dat jij dat bent maar er zijn er) die gemakkelijk willen discussiëren , dat gaat als volgt :

1/ iemand met een spa logo post iets
2/ iemand van VB reageert ...
zich niet de vraag stellend "is dat een goed idee ?"
dan wel "oh 't is ne spallochtoon dus dat is slecht" en dan trasht hij die persoon zijn idee zonder eerst na te denken "is dat nu zo'n goed idee of niet ?" zonder ECHT over de inhoud na te denken.
3/ na het gedaan te hebben van een ranting stellen ze vast dat ze EIGENLIJK het idee niet zo slecht vonden, niet dat ze dat ooit nog gaan toegeven daar het echte partijbeesten zijn die niet openlijk tegen de partijlijn/kadaverdiscipline ingaan.

( in dit voorbeeld kan je VB door spa, vld, etc veranderen, 't is maar een voorbeeld, geen aanval op gelijk wie )

Pleiten voor vaste avatars is pleiten voor het in hokjes plaatsen van mensen makkelijker te maken en dat vind ik spijtig.


Ook kan je er het vluchtige in herkennen, de vlottende kiezer die nu eens VB, dan weer LSP is, en naargelang het been waar hij mee uit bed kwam op verkiezingsdag de politieke kaarten zo erg verschillend schudden kan.


mvg. Sint Ignacius
Een Avatar hoeft niet per sé politiek getint te zijn (liever niet zelfs), een avatar is voor mij een persoonlijk visueel herkenningspunt en liever ieder zijn eigen logo dan mee te gaan in de massa partij logo's.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2007, 15:25   #20
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het zijn avatars. En ik vind het net leuk dat je die regelmatig kan veranderen.
Verander hem dan maar direct.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be