Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 maart 2017, 23:16   #701
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op een bron voor het volgende

Stelling:

Het aantal mensen opgenomen in de psychiatrie met een primair cannabisprobleem is tussen 1999 en 2010 verdrievoudigd.


Uw uitleg:
Dat komt vooral omdat men daar testen heeft om cannabis op te sporen, maar voor de speed die ze uit badzout koken en waar ze psychotisch van worden niet.
Ze zijn die mensen dan ook problemen beginnen aanpraten. Door te stoppen bleek dat zij al jaren aan zelfmedicatie deden waarvin de pharmaindustrie lang niet iedereen kan helpen.
Ze kneden mensen (lees misvormen) en dan vragen ze zich af wat er aan scheelt. Wijst er nog wat meer naar omdat ze een jointje roken
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 23:52   #702
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Die bassist van de Kreuners staat er niet tussen. Het zal een vergetelheid zijn!
Geen vergetelheid, want Berre niet gestorven aan cannabisgebruik, wél aan de gevolgen van te veel nicotinegebruik:

“Zondag overleed Bergen in een ziekenhuis in Herentals aan een jarenlang aanslepend longemfyseem.”

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...ziek/1.2567728

En wat is die longemfyseem voor ’n beest ?:

Roken is de meest bekende oorzaak van longemfyseem. De stoffen in tabak tasten de longblaasjes blijvend aan. Als u blijft roken, wordt de ziekte sneller erger. Soms zijn chemische dampen de oorzaak van emfyseem. Vaak gebeurt dat door bepaald werk. Bijvoorbeeld in de bouw, als u heeft gewerkt met verf of asbest. dit noemen we beroeps-COPD. In enkele gevallen is een erfelijke afwijking de oorzaak van longemfyseem. Zoals bij de longziekte alpha-1. Longemfyseem is helaas niet te genezen.”

https://www.longfonds.nl/copd/alles-...d/longemfyseem

Dus de teller van cannabis als doodsoorzaak staat nog steeds op nul.
Terug naar af.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 maart 2017 om 23:53.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 00:05   #703
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Geen vergetelheid, want Berre niet gestorven aan cannabisgebruik, wél aan de gevolgen van te veel nicotinegebruik:
.
En dat kwam van het roken van joints.

Een joint is trouwens veel gevaarlijker voor de longen dan een sigaret.

Laten we mekaar geen mieke noemen. Hoeveel longkankers zijn er ontstaan door joints? Of is dat enkel door sigaretten?
Laten we mekaar geen mieke noemen. Als 50% van de blowers toegeeft onder invloed de auto te nemen (in werkelijkheid zal het hoger zijn dan 50%), hoeveel accidenten heeft dat veroorzaakt?
Laten we mekaar geen mieke noemen. De terroristen in Parijs gebruikten cannabis om hun zenuwen te kalmeren en hun geweten het zwijgen op te leggen.
Timothy McVeigh,de 1995 Oklahoma bomber, was een cannabis gebruiker.
Jared Loughner, een serie moordenaar gebruikte in zijn jeugd cannabis.

De lijst is oneindig.

Cannabis is boecht.

En blowers zijn losers eerste klas. Slappelingen die het leven niet aankunnen. De enige reden waarom ze niet weg geselecteerd worden is omdat we in een pamper maatschappij leven waar ze gewetensloos kunnen parasiteren op degenen die wel een ruggengraat hebben.

Bespaar me uw gejammer.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 00:06   #704
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En dat kwam van het roken van joints.

Een joint is trouwens veel gevaarlijker voor de longen dan een sigaret.

Laten we mekaar geen mieke noemen. Hoeveel longkankers zijn er ontstaan door joints? Of is dat enkel door sigaretten?
Laten we mekaar geen mieke noemen. Als 50% van de blowers toegeeft onder invloed de auto te nemen (in werkelijkheid zal het hoger zijn dan 50%), hoeveel accidenten heeft dat veroorzaakt?
Laten we mekaar geen mieke noemen. De terroristen in Parijs gebruikten cannabis om hun zenuwen te kalmeren en hun geweten het zwijgen op te leggen.
Timothy McVeigh,de 1995 Oklahoma bomber, was een cannabis gebruiker.
Jared Loughner, een serie moordenaar gebruikte in zijn jeugd cannabis.

De lijst is oneindig.

Cannabis is boecht.

En blowers zijn losers eerste klas. Slappelingen die het leven niet aankunnen. De enige reden waarom ze niet weg geselecteerd worden is omdat we in een pamper maatschappij leven waar ze gewetensloos kunnen parasiteren op degenen die wel een ruggengraat hebben.

Bespaar me uw gejammer.
Niet meer dan alcohol doden maakte. Eerder vele minder.
Mieke
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 05:49   #705
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En dat kwam van het roken van joints.

Een joint is trouwens veel gevaarlijker voor de longen dan een sigaret.

Laten we mekaar geen mieke noemen. Hoeveel longkankers zijn er ontstaan door joints? Of is dat enkel door sigaretten?
Laten we mekaar geen mieke noemen. Als 50% van de blowers toegeeft onder invloed de auto te nemen (in werkelijkheid zal het hoger zijn dan 50%), hoeveel accidenten heeft dat veroorzaakt?
Laten we mekaar geen mieke noemen. De terroristen in Parijs gebruikten cannabis om hun zenuwen te kalmeren en hun geweten het zwijgen op te leggen.
Timothy McVeigh,de 1995 Oklahoma bomber, was een cannabis gebruiker.
Jared Loughner, een serie moordenaar gebruikte in zijn jeugd cannabis.

De lijst is oneindig.

Cannabis is boecht.

En blowers zijn losers eerste klas. Slappelingen die het leven niet aankunnen. De enige reden waarom ze niet weg geselecteerd worden is omdat we in een pamper maatschappij leven waar ze gewetensloos kunnen parasiteren op degenen die wel een ruggengraat hebben.

Bespaar me uw gejammer.
Dit is toch een parodie op een tegenstander, mag ik hopen? Zo belachelijk.... 😅
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 07:38   #706
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En dat kwam van het roken van joints.

Een joint is trouwens veel gevaarlijker voor de longen dan een sigaret.

Laten we mekaar geen mieke noemen. Hoeveel longkankers zijn er ontstaan door joints? Of is dat enkel door sigaretten?
Laten we mekaar geen mieke noemen. Als 50% van de blowers toegeeft onder invloed de auto te nemen (in werkelijkheid zal het hoger zijn dan 50%), hoeveel accidenten heeft dat veroorzaakt?
Laten we mekaar geen mieke noemen. De terroristen in Parijs gebruikten cannabis om hun zenuwen te kalmeren en hun geweten het zwijgen op te leggen.
Timothy McVeigh,de 1995 Oklahoma bomber, was een cannabis gebruiker.
Jared Loughner, een serie moordenaar gebruikte in zijn jeugd cannabis.

De lijst is oneindig.

Cannabis is boecht.

En blowers zijn losers eerste klas. Slappelingen die het leven niet aankunnen. De enige reden waarom ze niet weg geselecteerd worden is omdat we in een pamper maatschappij leven waar ze gewetensloos kunnen parasiteren op degenen die wel een ruggengraat hebben.

Bespaar me uw gejammer.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 07:45   #707
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar allez! HIV! Hepatitis! Diabetis!

Maar da's ongelooflijk!

Ik geloof dat nu ook! Da's echt! Mirakels bestaan!

Ik heb een snotvalling, zou dat daar ook tegen helpen?
Geert wil de arme kindjes liever zien lijden, foei Geert!

Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 07:50   #708
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En dat kwam van het roken van joints.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 08:09   #709
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Zeer geloofwaardig!

Man, ge moet echt beter leren liegen!

Ge moet echt beter leren liegen.

losers, zwakkelingen en parasieten.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 09:41   #710
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ge moet allemaal maar eens gaan aanschouwen hoe Geert op de evolutietheorie kijkt en hoe een blower hem te kakken heeft gezet. Letterlijk met mijn ogen halftoe en op halfzeven doenker. Stel U eens voor als ik echt moeite zou beginnen doen?

Laatst gewijzigd door Peche : 14 maart 2017 om 09:48.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 11:11   #711
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Geert wil de arme kindjes liever zien lijden, foei Geert!

Inderdaad Charlotte haar ouders hebben heel veel kritiek ontvangen omdat zij medische cannabis toedienden. Maar hoe zou je zelf zijn als je de voor het erna meemaakt?

Gelukkig heeft de cannabiscultuur meteen ingegrepen en een soort gestabiliseerd door zorgzame selectie. Nu kan Charlotte een normaal leven leiden zonder de neveneffecten. Mijn hand ervoor in het vuur dat de cannabiscultuur daar geen dollar voor gevraagd heeft.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:06   #712
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ge moet allemaal maar eens gaan aanschouwen hoe Geert op de evolutietheorie kijkt en hoe een blower hem te kakken heeft gezet. Letterlijk met mijn ogen halftoe en op halfzeven doenker. Stel U eens voor als ik echt moeite zou beginnen doen?
Ik zag daar iemand anders te kakken staan.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:26   #713
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik zag daar iemand anders te kakken staan.
Ja gij ook. Maar ik was degene die selectie uitlegde op basis van variatie.
Jullie konden niet één voorbeeld geven van een selectie op een spontane mutatie.
Daarbij is alles toch gezegd?

Ge kunt een simpele tekst nog niet samenvatten en beantwoorden. Ge zijt zelfs niet man genoeg uw ongelijk toe te geven. Want als je zou antwoorden beantwoordt ge vanzelf uw eigen ongelijk.
Dat is mijn natuur Bobke, het overstijgt de uwe en die van Geert samen vermenigvuldigd.
Jij gefrustreerd, ik een innerlijk orgasme dat met geen pen te beschrijven valt.

Zoals ik volgens Geert nooit één argument zou gegeven hebben, maar hier en daar staan mijn posten onbeantwoord en niet de zijne. Het is makkelijk argumentatie te negeren of af te doen als "onzin" en dan claimen dat er geen gegeven worden. Maar voor de bewuste lezer met een iq hoger dan jullie komt dat heel lame over.

Laatst gewijzigd door Peche : 14 maart 2017 om 13:28.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 15:17   #714
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Ik mag te hopen dat de meeste hier onder jullie dit zien als een leuke bezigheid....Wat voor zin heeft een discussie nog die tenietgedaan wordt door een trol.
Wie dit nog ernstig neemt mij niet gelaten. Voor mij is dit ook een verzetje maar het moet toch nog iet of wat zin hebben.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 15:47   #715
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

De discussie is overduidelijk.

Geert, schoofzak en bobke zijn onder de tafel gedrukt, goed om nooit meer boven te komen. Anders kom ik ze daar wel ter plekke onder domesticeren door een vitesse hoger te schakelen. En ja dit is een full blown attack naar hen toe. }-)
En anderen maar losers noemen, ze kunnen van geen hout pijlen maken. Dat is nu eens en voor altijd geweten en tentoon gesteld voor heel Vlaanderen om te zien.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 16:01   #716
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
De discussie is overduidelijk.

Geert, schoofzak en bobke zijn onder de tafel gedrukt, goed om nooit meer boven te komen. Anders kom ik ze daar wel ter plekke onder domesticeren door een vite sse hoger te schakelen. En ja dit is een full blown attack naar hen toe. }-)
En anderen maar losers noemen, ze kunnen van geen hout pijlen maken. Dat is nu eens en voor altijd geweten en tentoon gesteld voor heel Vlaanderen om te zien.
Schoof is een oude man die gewoon niet weet waar hij het over heeft.Hij weet helemaal niks over cannabis en het enige argument dat hij naar voren brengt is dat hij tegen legalisatie is . Dat mag ,maar verder dan dat geraakt hij niet en ik vraag me af over wat je het dan nog verder moet hebben .En dan heb je die overduidelijke trol die zich hier te pletter amuseert.
De enige die af en toe een valabel argument naar voren brengt is Bobke......mij te pover om nog verder op in te gaan.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 maart 2017 om 16:06.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 16:04   #717
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En dan heb je uiteraard nog de übertrol Geert die eigenlijk niet waardig is vernoemd te worden, maar toch nog even opgestoft dient te worden zodat niemand het zou vergeten.
Wij hebben gelijk.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 16:06   #718
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Arme Geert.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 16:10   #719
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Arme Geert.
Vreselijk als je om status op een forum geeft. Zeer vreselijk.
Frankly, I don't give a fuck. Maar ik ga niet ontkennen dat hen onder tafel drukken met mijn beide ogen toe me niet positief prikkelde.
Deze loser (aka blower) legt hen de evolutietheorie uit, toont hen de feiten over cannabis en zal hen nooit meer vrij spel geven zich op te trekken aan mijn schouders. Ik heb dit gedaan door louter en alleen de essentie te benaderen en quasi niet ad hominem te gaan. Als ik dat deed zal dat een tegenreactie geweest zijn en niet omdat ik het niet kon halen in discussie.

Ik onderstreep nogmaals hoe lame ze werkelijk zijn.

Laatst gewijzigd door Peche : 14 maart 2017 om 16:10.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 17:09   #720
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vreselijk als je om status op een forum geeft. Zeer vreselijk.
Frankly, I don't give a fuck. Maar ik ga niet ontkennen dat hen onder tafel drukken met mijn beide ogen toe me niet positief prikkelde.
Deze loser (aka blower) legt hen de evolutietheorie uit, toont hen de feiten over cannabis en zal hen nooit meer vrij spel geven zich op te trekken aan mijn schouders. Ik heb dit gedaan door louter en alleen de essentie te benaderen en quasi niet ad hominem te gaan. Als ik dat deed zal dat een tegenreactie geweest zijn en niet omdat ik het niet kon halen in discussie.

Ik onderstreep nogmaals hoe lame ze werkelijk zijn.
Lame!
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be