Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2016, 21:29   #121
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ga Vragen Aan Moderator Om Al Jullie Opmerkingen Naar Koetjes En Kalfjes Te Zenden
Dit Is Geen Wiskunde Op Recht Toegepast.
U Bent Allen Off Topic


Vraag Dan Maar Meteen Aan Moderator Om Ook Uw Eigen Opmerkingen Naar Koetjes En Kalfjes Te Zenden Want Ook Deze Post Van U Is Geen Wiskunde Op Recht Toegepast : http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=70

U Bent Derhalve Zelf Off Topic.

Niettemin eventjes voor alle duidelijkheid : het onderwerp van uw topic evenals uw vermeend ingewikkelde uitleg zijn niets méér dan pure lulkoek. Maar zelfs als het onderwerp van deze discussiedraad ernstig genomen zou kunnen worden (quod non), dan is het voor elke forumdeelnemer met minstens enkele werkende hersencellen volstrekt duidelijk dat dit onderwerp niets – ik herhaal : TOTAAL NIETS – te maken heeft met “Economie”, zijnde datgene waarover dit themaforum gaat. En vermits de Gewaardeerde Moderator in een andere gedaante ook zelf tot voornoemde forumdeelnemers behoort, is het een enigma waarom hij u toelaat om het themaforum Economie te bevuilen met onderhavig topic...

Laatst gewijzigd door Gwylan : 14 september 2016 om 21:33.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 21:34   #122
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Vraag Dan Maar Meteen Aan Moderator Om Ook Uw Eigen Opmerkingen Naar Koetjes En Kalfjes Te Zenden Want Ook Deze Post Van U Is Geen Wiskunde Op Recht Toegepast : http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=70

U Bent Derhalve Zelf Off Topic.

Niettemin eventjes voor alle duidelijkheid : het onderwerp van uw topic evenals uw vermeend ingewikkelde uitleg is niets méér dan pure lulkoek. Maar zelfs als het onderwerp van deze discussiedraad ernstig genomen zou kunnen worden (quod non), dan is het voor elke forumdeelnemer met minstens enkele werkende hersencellen volstrekt duidelijk dat dit onderwerp niets – ik herhaal : TOTAAL NIETS – te maken heeft met “Economie”, zijnde datgene waarover dit themaforum gaat. En vermits de Gewaardeerde Moderator in een andere gedaante ook zelf tot voornoemde forumdeelnemers behoort, is het een enigma waarom hij u toelaat om het themaforum Economie te bevuilen met onderhavig topic...
ik heb beleefd gevraagd waar ik het moest plaatsen met de mededeling dat het redelijk technisch was en dat er mails zouden op gebeuren om de aandacht van de juridische wereld hierop te vestigen.
In politics heb je geen forum wetenschap en of wiskunde ?? vandaar.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 21:35.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 21:37   #123
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Vraag Dan Maar Meteen Aan Moderator Om Ook Uw Eigen Opmerkingen Naar Koetjes En Kalfjes Te Zenden Want Ook Deze Post Van U Is Geen Wiskunde Op Recht Toegepast : http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=70

U Bent Derhalve Zelf Off Topic.

...
U hebt gelijk , maar ik wou enkel deze voordracht gratis voor studenten gaan geven en tot nu toe vond ik nog geen prof die dat wilde doen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 21:49   #124
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Ik ben hier weg want ik moet nu een ander forum zoeken anders kan mijn mailing de deur niet uit
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 04:03   #125
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard finale

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Doen!

Politics mist een unieke kans om zijn leden aantal te verdubbelen (mail naar 350.000 bedrijven en vrije beroepen staat klaar en daar is nu een ander forum goed mee ,en dan maar zagen dat er niet genoeg leden zijn. mijn profiel op google is 28.000 gedownload op 4 maanden ,diverse mensen zonden mij mails dat ze geïnteresseerd waren maar niet konden registreren ?? Er was mij uitdrukkelijk beloofd dat ik enkel zou gestoord worden met mathematisch of juridische vragen (zoals four horsemen) geen nonsens ,gezwam en steeds maar herhalen dat ik veroordeeld ben geweest terwijl ik voldoende aantoonde dat ik jaren gezocht was wegens mijn speciale aanpak van wet (vind steeds de fouten in de wetten door mijn abstracte wiskundige benadering).Ik had het goed bedoeld hier en jullie toegelaten om in K en K je spelletjes te spelen (ik kan tegen kritiek en heb gevoel voor humor) Ik vroeg enkel 1 draad om net zoals Galois in de tijd te bewijzen dat mijn verhaal gesteund was op echte toepassing van wiskunde.Het is nu verbrod en mijn zin is over , ik zoek en vind wel een ander forum die mijn draad zal beschermen en spammers weren. Politics heeft een unieke kans gemist.
Ik plaats nog even wat was overeengekomen met Politics be

Beste forumgebruikers,

Gelieve hier on topic te blijven en het gespam voor K&K te reserveren.
Wie eventuele redeneerfouten of wiskundige anomalieën wil aantonen, mag dit hier doen, maar dan wel zonder persoonlijk te worden.
Hou het zakelijk en wetenschappelijk voor zover mogelijk en als dat niet lukt schrijf hier dan niets.
Mag ik ook aan iedereen vragen om (spot)prentjes die niets inhoudelijks aan de discussie toevoegen achterwege te laten?

Dank bij voorbaat
Pontifex.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 15 september 2016 om 04:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 19:37   #126
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

LAATSTE VERWITTIGING!!!
Wie de materie in dit topic niet geloofwaardig vindt, mag dit met onderbouwde wiskundige, wetenschappelijke of logische argumenten aantonen.
Wie daar niet toe in staat is, verzoek ik dringend om dit topic niet te vervuilen met badinerend offtopic-gedaas.
Wie wenst te zeveren verwijs ik naar eenzelfde topic onder Koetjes en Kalfjes.
Wie zich hier niet kan aan houden, wordt zonder discussie voor onbepaalde tijd gebanned.

Pontifex.
Pontifex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 19:49   #127
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Zou er iemand een gratis VIP-ticket beloofd zijn voor de volgende scamshow van Paul?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 september 2016 om 20:05.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:09   #128
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zou er iemand een gratis VIP-ticket beloofd zijn voor de volgende scamshow van Paul....
al degene die kritiek hebben gegeven op mij is een gratis ticket voorzien ,alleen is het vanaf de 5e of de 6e voordracht gezien ik al tot 800 boekingen heb
en eerst komen de juristen zoals de scherif en andere van de fabrieks draad ,zij hebben zich zuiver juridisch geweerd (wat geen sinecure is tegen mij ) en niet kinderfabeltjes geprobeerd.

Voor zij die moesten complexen hebben van mijn imaginaire loon (in facturatie gebruik ik wel imaginaire getallen) ,er wordt momenteel onderhandelt met een groep van 10.000 juristen in de Filipijnen om dit systeem eens te komen toelichten (ze zijn bereid tot 2.500 euro per advocaat te betalen ,maar dan moet ik wel alle kosten van hotel en vlucht en verblijf voor mijn rekening nemen . Waarschijnlijk kennen ze mijn escapades met viviane tijdens het filmfestival van Cannes (staat op het net) en denken ze dat dit goedkoper is.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:13   #129
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
al degene die kritiek hebben gegeven op mij is een gratis ticket voorzien ,alleen is het vanaf de 5e of de 6e voordracht gezien ik al tot 800 boekingen heb
en eerst komen de juristen zoals de scherif en andere van de fabrieks draad ,zij hebben zich zuiver juridisch geweerd (wat geen sinecure is tegen mij ) en niet kinderfabeltjes geprobeerd.

Voor zij die moesten complexen hebben van mijn imaginaire loon (in facturatie gebruik ik wel imaginaire getallen) ,er wordt momenteel onderhandelt met een groep van 10.000 juristen in de Filipijnen om dit systeem eens te komen toelichten (ze zijn bereid tot 2.500 euro per advocaat te betalen ,maar dan moet ik wel alle kosten van hotel en vlucht en verblijf voor mijn rekening nemen . Waarschijnlijk kennen ze mijn escapades met viviane tijdens het filmfestival van Cannes (staat op het net) en denken ze dat dit goedkoper is.
Off topic?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:22   #130
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Off topic?
Antwoord op een opmerking kan nooit off topic zijn denk ik

voor de duidelijkheid in de filipijnen kan maar 100 man komen op de lezing en ik moet 40 percent afstaan aan organisatie van het seminarie.

het is niet omdat er 10.000 advocaten en juristen tot die groep behoren dat ze allemaal komen want ze wonen allemaal niet in de hoofdstad Manilla waar de voordracht gaat plaats hebben.

Als ik mijn reiskosten aftrek en de kost van viv (ook imaginaire meer een quaternion ) kom ik op hetzelfde neer als mijn voordrachten in Belgie en of Nederland.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 15 september 2016 om 20:23.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:24   #131
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Antwoord op een opmerking kan nooit off topic zijn denk ik

voor de duidelijkheid in de filipijnen kan maar 100 man komen op de lezing en ik moet 40 percent afstaan aan organisatie van het seminarie.

het is niet omdat er 10.000 advocaten en juristen tot die groep behoren dat ze allemaal komen want ze wonen allemaal niet in de hoofdstad Manilla waar de voordracht gaat plaats hebben.

Als ik mijn reiskosten aftrek en de kost van viv (ook imaginaire meer een quaternion ) kom ik op hetzelfde neer als mijn voordrachten in Belgie en of Nederland.
Wees dan consequent en stop met te gaan bleiten naar de moderatie.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 01:36   #132
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wees dan consequent en stop met te gaan bleiten naar de moderatie.
Ik heb deze draad nodig om advocaten ,notarissen en alle vrije beroepen uit te nodigen om zich te mengen in de wiskundige juridische discussies om alzo de basis te leggen voor de latere uitnodigingen voor de voordrachten (mei 2017) ik wil dus geen enkel kinderachtig of idioot commentaar want daardoor komt politics be niet over als een high level forum. Dus alle niet wiskundige en of juridische conversaties of alle wiskundige conversaties die niets met het onderwerp te maken hebben zoals die strikvraag over die 4Pi groep moeten hier af en dit moet een cleane wetenschappelijke high level draad worden ,dus ook onze conversatie moet eraf . Ik kan niet riskeren van mailings te zenden met als verwijzing naar deze draad als het vol staat met idioot en kinderlijk gedoe.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 september 2016 om 01:45.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 01:44   #133
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ik heb deze draad nodig om advocaten ,notarissen en alle vrije beroepen uit te nodigen om zich te mengen in de wiskundige juridische discussies om alzo de basis te leggen voor de latere uitnodigingen voor de voordrachten (mei 2017) ik wil dus geen enkel kinderachtig op idioot commentaar want daardoor komt politics be niet over als een high level forum. Dus alle niet wiskundige en of juridische conversaties of alle wiskundige conversaties die niets met het onderwerp te maken hebben zoals die strikvraag over die 4Pi groep moeten hier af en dit moet een cleane wetenschappelijke high level draad worden ,dus ook onze conversatie moet eraf . Ik kan niet riskeren van mailings te zenden met als verwijzing naar deze draad als het vol staat met idioot en kinderlijk gedoe.
Er gaat niemand naar hier komen, op dit forum geldt een de facto ledenstop. Nieuwe leden worden niet goedgekeurd, dus er zal geen discussie ontstaan.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 01:47   #134
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Er gaat niemand naar hier komen, op dit forum geldt een de facto ledenstop. Nieuwe leden worden niet goedgekeurd, dus er zal geen discussie ontstaan.
de link staat op de mailing dus iedereen klikt op deze draad ,maar dat leden stop is inderdaad een probleem want dan kunnen ze zich niet mengen in de discussie zodat als dit niet word opgelost alles over het nederlands forum moet lopen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 01:51   #135
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
de link staat op de mailing dus iedereen klikt op deze draad ,maar dat leden stop is inderdaad een probleem want dan kunnen ze zich niet mengen in de discussie zodat als dit niet word opgelost alles over het nederlands forum moet lopen.
Klopt, niemand kan zich in de discussie hier mengen behalve reeds geregistreerde leden.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 04:43   #136
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Er gaat niemand naar hier komen, op dit forum geldt een de facto ledenstop. Nieuwe leden worden niet goedgekeurd, dus er zal geen discussie ontstaan.
Welke ledenstop ? De knop om zich te registreren is actief, en er zijn wel degelijk registraties van nieuwe leden toch ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 08:02   #137
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Welke ledenstop ? De knop om zich te registreren is actief, en er zijn wel degelijk registraties van nieuwe leden toch ?
Probeer eens een nieuw account aan te maken. Je kunt aanmaken maar er komt geen verificatie.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 13:57   #138
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

En daar is Paul de dupe van...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 14:37   #139
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
En daar is Paul de dupe van...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
En daar is Paul de dupe van...
Ja duidelijk en verneem het nu pas, alhoewel ik al diverse mails had gehad van studenten recht en economie met dezelfde mededeling.

ik heb een ongestoorde wiskunde draad nodig omdat ik wil vermijden dat ik in de grote nieuwe voordracht (vanaf mei 2017 aan 350 euro en niet 850 e) moet antwoorden hoe je in godsnaam nu wiskunde kan toepassen op recht ?

De eigenlijke voordracht gaat niet over wiskunde maar over :

Sterfhuisconstructies in het verleden, heden en toekomst

en is vooral ook bedoeld voor bedrijfsleiders als strtegisch management.

Ik ben van oordeel dat iedere bedrijfsleider net zoals een piloot moet leren noodlandingen maken. Elke piloot moet dit doen om de 6 maanden en men wacht niet tot hij crashed om deze opleiding te geven.

Het idee is dus een vorming te geven om de bedrijfsleiders te leren noodlandingen maken ,wij vinden dat dit net zo noodzakelijk is als leren een bedrijf te leiden (vliegen in termen van een piloot)

Nergens kan een bedrijfsleider dit op dit moment leren ,tenzij in een eerste voordracht van Dyso die mij net voor zijn met hetzelfde idee .

Tijdens mijn voordracht leg ik uit hoe ik het heb ontdekt ,en vertel de toeschouwers dat dit gebeurt is in een studie van abstracte wiskunde

Op dat moment gaat het fout want de een vraag na de andere vol ongeloof wordt er dan op mij afgevuurd en we zijn vertrokken in ellenlange discussies.

Nu kan ik het zeer kort houden en zeggen voor zij die er meer van willen weten ga naar POLITICS BE met vermelding draad.

Je mag in je voordrachten niet uitweiden over wiskunde en zeker niet over abstracte wiskunde want dan ben je iedereen kwijt.

Het is een algemeen gegeven dat voor elke formule wiskunde die je gebruikt, je toeschouwers halveren en daarom wil ik dit vermijden.

Mijn voordrachten zijn niet saai en ik weet de toeschouwers te begeesteren door algemeen en kort te blijven als het over wiskunde gaat (meestal geschiedenis van wiskunde )

vandaar dat ik deze draad nodig heb zonder storing.

Deze draad was aanvankelijk een zuiver mathematische opleiding aan 850 euro ,maar daar kregen we met moeite 20 toeschouwers ,en het was zeer moeilijk het luchtig te houden. Daarom hebben we deze voordracht afgeschaft en kan ik de ganse materie vrijgeven op het internet.

ik hoop dat jullie me nu begrijpen en ik zal het dus moeten plaatsen op het nederlands juristen forum gezien de spam en niet mogelijkheid tot registreren.

Paul
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2016, 16:02   #140
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructie

Mijn opledingen zijn dus niet leren vliegen maar weten hoe je een noodlanding doet .lees alle kranten van de laatste maand ,een bedrijfsleider die dat niet kent is een vogel voor de kat. Binnen 5 jaar is dit een verplicht vak in management opleiding.
Zou jij je veilig voelen bij een piloot die nog nooit zo een opleiding heeft gevolgd, of erger nog die opleidingen worden gewoon niet gegeven !!
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  noodlanding.jpg‎
Bekeken: 91
Grootte:  312,4 KB
ID: 104063  

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 september 2016 om 16:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be