Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > Vlaams Belang
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Bekijk resultaten enquête: B-H-V naar 2007?
Ja, dat is goed voor de partij, en DUS voor Vlaanderen, en ook rechtstreeks goed voor Vlaanderen. 4 28,57%
Ja, dat is goed voor de partij, en DUS voor Vlaanderen. 2 14,29%
Ja, dat is goed voor de partij, en ook voor Vlaanderen. 0 0%
Nee, het is dan wel goed voor de partij, maar niet voor Vlaanderen. 7 50,00%
Nee, het is dan wel goed voor Vlaanderen, maar niet voor de partij. 1 7,14%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 11 mei 2005, 16:05   #1
Tyr de Dietser
Lokaal Raadslid
 
Tyr de Dietser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Locatie: Antwerpen; Vlaanderen; Dietsland!
Berichten: 341
Standaard B-H-V naar 2007

De vraag spreekt voor zich. Persoonlijk denk ik dat het goed is dat B-H-V even verdwijnt om verder te rotten. Het verhoogt de sentimenten en doorprikt de illusie die de zogenaamde Vlaamse partijen dezer dagen ophangen over zichzelf als zouden ze Vlaamse voorvechters zijn. In dat opzicht kan het de partij alleen maar ten goede komen, en onrechtstreeks dus ook Vlaanderen. Daar komt bij dat we beter het probleem B-H-V hebben dan een toegeving.

Ik vind het dus goed.
__________________
[size=4]Voor Dietsland en Europa; voor het vrije Avondland![/size]
Tyr de Dietser is offline  
Oud 11 mei 2005, 16:29   #2
Fiere Vlaming
Banneling
 
 
Fiere Vlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 209
Standaard

Ik heb "Nee, het is dan wel goed voor de partij, maar niet voor Vlaanderen", omdat uitstel van de splitsing sowieso negatief is voor Vlaanderen.
Al veel te lang is het uitgesteld.

Het is wel goed voor onze partij, maar zelfs zonder dat uitstel zullen we het goed doen.

In de vergelijkbare topic die ik onder forum BHV plaatste, bedank ik inderdaad de huidige regering voor haar prutswerk, maar dan in belang van onze partij.
Dat is inderdaad zoals jij zegt in voordeel van Vlaanderen als onze partij vooruit gaat, maar in feite ben ik zeer boos op al dat geprul, uitstel,... met de eisen van de Vlaming!!!


De einge winnaar in deze hele historie is het Vlaams Belang en dus ook Vlaanderen, al zie ik het liever op een andere manier.
Fiere Vlaming is offline  
Oud 11 mei 2005, 18:33   #3
Tyr de Dietser
Lokaal Raadslid
 
Tyr de Dietser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Locatie: Antwerpen; Vlaanderen; Dietsland!
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Vlaming
Ik heb "Nee, het is dan wel goed voor de partij, maar niet voor Vlaanderen", omdat uitstel van de splitsing sowieso negatief is voor Vlaanderen.
Ook als het alternatief is dat er een prijs wordt betaald?
__________________
[size=4]Voor Dietsland en Europa; voor het vrije Avondland![/size]
Tyr de Dietser is offline  
Oud 11 mei 2005, 19:04   #4
Fiere Vlaming
Banneling
 
 
Fiere Vlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr de Dietser
Ook als het alternatief is dat er een prijs wordt betaald?
Dat is absurd!

Maar het geklommel en geslenter van nu ook.
Fiere Vlaming is offline  
Oud 11 mei 2005, 19:24   #5
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

BHV uitstellen, is zoals de afwas uitstellen na een spaghetti-festijn. Dat breekt zuur op, als je er dagen later pas aan zult beginnen.

BHV heeft de zwakte aangetoond van de VLD, en hun kiezers zullen het wel geweten hebben. Hun achteruitgang, voor het eerst in jaren, zal nu gestaag worden verder gezet.

De treffer op het "vlaams" (kuch) kartel zal wel even hun hele partij-hoofdkwartier hebben doen sidderen op z'n voegen, en zeker de N-Va achterban kunnen niets anders dan gedesillusioneerd zijn.

Voor het Vlaams Belang is dit een goeie meevaller, want dit profileert net de partij als het enige, resterende & vooral geloofwaardige alternatief om dit probleem op te lossen zonder Vlaanderen een mes in de rug te steken. Wat betreft voor Vlaanderen... al decennia doen ze er ons onrecht mee aan... op 2 jaar zal het ook niet meer steken
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 16 mei 2005, 02:34   #6
Isegrim
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2004
Berichten: 325
Standaard

Het is hoogst bevreemdend te zien hoe Vlamingen zich laten dwingen tot vernederende bedeltochten om rechten af te kopen van hun meesters.
Meestappen in de logica die belgië ons oplegt moet onvermijdelijk leiden tot het betalen van een prijs voor een elementair recht : het IUS SOLI.
Enkel het opdoeken van een artificiële staat, die de facto weigert het internationale volkenrecht te erkennen, kan hier een uitkomst bieden.
Een andere oplossing BESTAAT NIET.

Die peiling is in mijn ogen van nul en gener waarde omdat hier volledig ingespeeld wordt op belgische toestanden : binnen belgië kunnen Vlamingen NIKS bereiken, zelfs niet wat hen wettelijk toekomt. Wie in dat kader blijft denken is een klein braaf vlaams belgske, dat altijd zal moeten bedelen als een hond om geen stamp onder zijn kloten te krijgen van het franstalige herrenvolk.

Laatst gewijzigd door Isegrim : 16 mei 2005 om 02:46.
Isegrim is offline  
Oud 16 mei 2005, 07:10   #7
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Enkel het opdoeken van een artificiële staat, die de facto weigert het internationale volkenrecht te erkennen, kan hier een uitkomst bieden.
Uiteraard is het opdoeken van België de enige, correcte en rechtvaardige oplossing voor het Vlaams probleem.
Maar ondertussen mogen kankers zoals BHV wel uit het Vlaamse lichaam weggesneden worden.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 16 augustus 2005, 10:24   #8
Armadel
Gouverneur
 
Armadel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2005
Locatie: Antwerpen, de stad der steden.
Berichten: 1.213
Standaard

B-H-V had al lang geleden gesplitst moeten worden en niet in de ijskast gestoken moeten worden. Het is goed voor de partij, maar slecht voor Vlaanderen. Voor je het weet zitten de Walen in Antwerpen eens ze onze schonen gemeenten helemaal verfranst hebben.
Het was een ontgoocheling te zien dat het niet gesplitst werd mede door de berusting van N-VA. Jammer genoeg... B-H-V was ook weer een staaltje van utopische politiek. We laten het even rusten en dan vergeten de mensen het. Nee, mijnheer de minister, wij vergeten nimmer het onrecht dat ons is aangedaan. Wij vergeten nimmer de toegevingen die u gedaan hebt omwille van het verraad van uw vaderland.
__________________
Armadel is offline  
Oud 17 augustus 2005, 08:15   #9
Tyr de Dietser
Lokaal Raadslid
 
Tyr de Dietser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Locatie: Antwerpen; Vlaanderen; Dietsland!
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armadel
Nee, mijnheer de minister, wij vergeten nimmer het onrecht dat ons is aangedaan. Wij vergeten nimmer de toegevingen die u gedaan hebt omwille van het verraad van uw vaderland.
Wij niet nee, wij, de harde kern. Maar het domme kiesvee? Dat interesseert zich al lang niet meer voor B-H-V.
__________________
[size=4]Voor Dietsland en Europa; voor het vrije Avondland![/size]
Tyr de Dietser is offline  
Oud 17 augustus 2005, 09:02   #10
Armadel
Gouverneur
 
Armadel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2005
Locatie: Antwerpen, de stad der steden.
Berichten: 1.213
Standaard

Dat is een feit, beste Tyr. Ik denk dat het zelfs zo is dat er zelfs nu al mensen zijn die niet meer weten waar B-H-V voor staat qua afkorting. Laat staan dat ze de essentie van de zaak hebben. Jammer, maar helaas.
__________________
Armadel is offline  
Oud 17 augustus 2005, 09:38   #11
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr de Dietser
Wij niet nee, wij, de harde kern. Maar het domme kiesvee? Dat interesseert zich al lang niet meer voor B-H-V.
Juist daarom dat wij het domme "kiesvee" moeten laten herinneren wie er verraad heeft gepleegd in deze zaak! Volgend jaar met de gemeenteraadsverkiezingen zal dit item in Vlaams-Brabant moeten uitgespeeld worden!
jan hyoens is offline  
Oud 27 augustus 2005, 17:09   #12
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Ik heb voor de laatste keuze gekozen omdat ik denk dat het VB dan weeral eens de stempel gaat krijgen van " Ruziestoker " , of wat dan ook. Maar het zou wel positief zijn voor Vlaanderen natuurlijk.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be