Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > Vlaams Belang
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

 
 
Discussietools
Oud 16 september 2005, 12:38   #1
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard Charter n-va

Ik zou alle Belangers willen oproepen om dit intiatief zoveel als mogelijk te willen steunen.
Ik ben het vaak oneens met de taktiek en niet in het minst met de beleidsdaden - of beter de ontstentenis daarvan - van de n-va maar alle initiatieven die samenwerking enigszins mogelijk kunnen maken onder Vlaams Nationalisten, moeten aangemoedigd worden.
Toenadering tussen het Belang en n-v alliantie kan vuurwerk betekenen voor de Belgische afzeik.
http://forum.politics.be/showthread....3&page=1&pp=20
http://forum.politics.be/showthread.php?t=40299[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by stab on 16-09-2005 at 13:42
Reason:
--------------------------------

Ik zou alle Belangers willen oproepen om dit intiatief zoveel als mogelijk te willen steunen.
Ik ben het vaak oneens met de taktiek en niet in het minst met de beleidsdaden - of beter de ontstentenis daarvan - van de n-va maar alle initiatieven die samenwerking enigszins mogelijk kunnen maken onder Vlaams Nationalisten, moeten aangemoedigd worden.
Toenadering tussen het Belang en n-v alliantie kan vuurwerk betekenen voor de Belgische afzeik.
http://forum.politics.be/showthread....3&page=1&pp=20
http://forum.politics.be/showthread.php?t=40299[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by stab on 16-09-2005 at 13:39
Reason:
--------------------------------

Ik zou alle Belangers willen oproepen om dit intiatief zoveel als mogelijk te willen steunen.
Ik ben het vaak oneens met de taktiek en niet in het minst met de beleidsdaden - of beter de ontstentenis daarvan - van de n-va maar alle initiatieven die samenwerking enigszins mogelijk kunnen maken onder Vlaams Nationalisten, moeten aangemoedigd worden.
Toenadering tussen het Belang en n-v alliantie kan vuurwerk betekenen voor de Belgische afzeik.
http://forum.politics.be/showthread....3&page=1&pp=20[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik zou alle Belangers willen oproepen om dit intiatief zoveel als mogelijk te willen steunen.
Ik ben het vaak oneens met de taktiek en niet in het minst met de beleidsdaden - of beter de ontstentenis daarvan - van de n-va maar alle initiatieven die samenwerking enigszins mogelijk kunnen maken onder Vlaams Nationalisten, moeten aangemoedigd worden.
Toenadering tussen het Belang en n-v alliantie kan vuurwerk betekenen voor de Belgische afzeik.[/size]
[/edit]
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 16 september 2005 om 12:42.
stab is offline  
Oud 16 september 2005, 18:16   #2
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Ik ben van oordeel dat zo'n charter vanuit neutrale dus VVb hoek moet komen.
De n-va top is trouwens ronduit tegen zo'n charter. En indien enkel een paar kleine garnalen ervoor zijn brengt het ook niets op. Het is een inititiatief dat door geen enkel n-va boegbeeld gedragen wordt. Ik vind dat de n-va leden zich dus beter kunnen concentreren op het aanzetten van hun eigen totp tot wat meer daadkracht en wat minder leugens....Want als er één webstek is die voortdurend uithaalt naar het Vb dan is het die van de n-va.
Zelfs bij die schietpartij toen alle andere partijen zwegen was het de n-va(top) die uithaalde naar het VB. Elk ant-vb bericht in de morgen staat de dag erop op de stek van de n-va. Zijn dat onze bondgenoten... Ik denk dat bourgois het Vb haat ? Dus Vlaams eenheid via de VVB ja. En dat de n-va leden eerst hun partijtop aanzetten om het cordon echt te doorbreken in plaats van het te verstevigen via allerlei zwijgakkoorden. Daden ipv woorden. het VB heeft altijd de hand uitgestoken naar heel de n-va en heeft op haar site ook steeds opgeroepen tot samenwerking... wat kunnen zij nog meer doen. De bal ligt in het kamp van de n-va... en dan niet bij ( met alle respect) een paar garnalen die wssch zelf gefrustreerd zijn door het gebrek aan daadkracht en de anti-vb houding van de n-va.
ilfalco is offline  
Oud 27 september 2005, 21:04   #3
Blauwvoetje
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 december 2003
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Ik ben van oordeel dat zo'n charter vanuit neutrale dus VVb hoek moet komen.
Ik ben die mening ook toegedaan .

Enkele jaren geleden -voor de verkiezing van Vrhstdt 2 , sprak ik Jan Jambon hierover aan.

Ik suggereerde hem toen al een soort charter op te stellen.

Een clausule met een torenhoge boete of schadevergoeding -te storten op rekening van de VVB - zou vaandelvluchtigen mogelijk tot inkeer kunnen brengen.

Bourgeois en De Wever zouden al arm geweest zijn ...
Blauwvoetje is offline  
Oud 3 oktober 2005, 12:54   #4
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Yep spijtig dat het niet is doorgegaan.
ilfalco is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be