Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > Vlaams Belang
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

 
 
Discussietools
Oud 2 juni 2005, 18:54   #1
VB'er
Vreemdeling
 
VB'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2005
Berichten: 71
Stuur een bericht via Instant Messenger naar VB'er
Standaard VB6015... wat is jouw mening erover?

Citaat:

Vlaams Belang start nieuwe radiozender op 29/05
Citaat:

Vandaag stelde de fractie van het Vlaams Belang in het Vlaams parlement zijn nagelnieuw mediaplan voor. Filip Dewinter en Jurgen Verstrepen lichtten niet alleen de verschillende aspecten van het plan toe, maar pakten ook uit met een initiatief dat in het medialandschap voor opschudding zal zorgen. Maar waarschijnlijk niet alleen in het medialandschap …

Jurgen Verstrepen kondigde op de persconferentie aan dat aanstaande zondag, 29/05/2005, de eerste uitzending van de digitale radio VB6015 in de ether gaat. (6015 is de frequentie waarop wordt uitgezonden.) Met die eerste uitzending wordt meteen ook Verstrepens populaire praatprogramma ‘ZwartofWit' herboren.





Wat vind jij van de nieuwe radiozender?
VB'er is offline  
Oud 2 juni 2005, 19:24   #2
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Ik vind dat het de plicht is van een oppositiepartij die met alle middelen de mond gesnoerd wordt om een kanaal te vinden om de burgers haar standpunten te kunnen verwoorden. En ik ben geen fan van verstrepen , maar als iemand op een populaire manier een rechts medialalternatief kan vorm geven dan is het Verstrepen wel. Maar ik hoop maar dat de partij niet teveel geld in dit initiatief steekt want uiteindelijk gaan we er op korte termijn niet zoveel volk mee bereiken.
ilfalco is offline  
Oud 5 juni 2005, 14:57   #3
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

het is goed
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 5 juni 2005, 15:15   #4
VB'er
Vreemdeling
 
VB'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2005
Berichten: 71
Stuur een bericht via Instant Messenger naar VB'er
Standaard

Ik ga de vraag anders formuleren: Vindt jij dat deze radiozender gepresenteerd door de arrogante maar slimme radiopresentator Jurgen Verstrepen goed voor de verdere groei van het vlaams belang? Of vind je dat we hierdoor stemmen zullen verliezen?
VB'er is offline  
Oud 5 juni 2005, 15:16   #5
VB'er
Vreemdeling
 
VB'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2005
Berichten: 71
Stuur een bericht via Instant Messenger naar VB'er
Standaard

En terwijl je nog eens nadenkt over deze vraag: bekijk m'n site www.deblauwvoet.tk
VB'er is offline  
Oud 8 juni 2005, 15:31   #6
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VB'er
Ik ga de vraag anders formuleren: Vindt jij dat deze radiozender gepresenteerd door de arrogante maar slimme radiopresentator Jurgen Verstrepen goed voor de verdere groei van het vlaams belang? Of vind je dat we hierdoor stemmen zullen verliezen?
Zeer zeker niet... Jurgen Verstrepen heeft een scherpe tong en een flink stel journalistische brains en bovenal, een goed pak lef.

Ten tijde van Zwart Wit heeft ie mij alvast fameus kunnen overtuigen van het gelijk van het Vlaams Belang, zelfs op zijn objectieve wijze.

Ik betwijfel dat de radiozender op zich veel stemmen zal winnen, buiten misschien groen!'s hetse ertegen dat nogmaals bewijst in wat voor een 'vrij' (kuch) land we hier leven... Maar het zal alvast de leden smaken, en bijdragen tot het behouden van de huidig gewonnen achterban.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 14 juli 2005, 22:25   #7
*M@g!C*
Burger
 
*M@g!C*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Utopia
Berichten: 126
Stuur een bericht via MSN naar *M@g!C*
Standaard

Persoonlijk vind ik dit initiatief niet zo geslaagd. Naar mijn mening zullen er weinig luisteraars te vinden zijn voor dit programma. Eén van de redenen is immers dat je over een speciale radio moet beschikken. Stemmen win je er helemaal niet mee want iemand die niet geintereseerd is in het VB zal geen weet hebben over de uitzenduren. Ik stel mij bovendien de vraag hoelang het VB met deze uitzendingen zullen doorgaan indien men weinig luisteraars heeft...
__________________
'Let the baby have is bottle.' - Homer Simpson
*M@g!C* is offline  
Oud 18 juli 2005, 02:47   #8
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Ik kan m ni luisteren , kvind gene kortegolf radio Waarom niet op AM uitzenden, zitten daar ook wettelijke bepalingen op? Waarom kiezen voor de korte golf , de minst ondersteunde. Dit is geen kritiek, gewoon een vraag
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline  
Oud 19 juli 2005, 03:26   #9
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *M@g!C*
Persoonlijk vind ik dit initiatief niet zo geslaagd. Naar mijn mening zullen er weinig luisteraars te vinden zijn voor dit programma. Eén van de redenen is immers dat je over een speciale radio moet beschikken. Stemmen win je er helemaal niet mee want iemand die niet geintereseerd is in het VB zal geen weet hebben over de uitzenduren. Ik stel mij bovendien de vraag hoelang het VB met deze uitzendingen zullen doorgaan indien men weinig luisteraars heeft...
de luistercijfers zijn positief. Bovendoen kun je via vele andere manieren luisteren dan enkel via een speciale radio. Ik beluister het via mijn pc (gewoon downloaden via de website) en dan kan je het eventueel branden of op je mp3 speler zetten met USB.
Filip Dewinter wil in het najaar doorlopend (24/7) ZwartofWit uitzenden in het zicht van de gemeenteraadsverkiezingen.
Naarmate dit medium steeds gekender word zullen er ook veel luisteraars bijkomen...
Het programma moet ook wat groeien hé. Trouwens er zijn ook plannen voor digitale televisie... Er zou ook een camera komen.
Het is leuk eens iets te kunnen horen over het Vlaams Belang.
Internaut is offline  
Oud 19 juli 2005, 13:29   #10
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
de luistercijfers zijn positief. Bovendoen kun je via vele andere manieren luisteren dan enkel via een speciale radio. Ik beluister het via mijn pc (gewoon downloaden via de website) en dan kan je het eventueel branden of op je mp3 speler zetten met USB.
Filip Dewinter wil in het najaar doorlopend (24/7) ZwartofWit uitzenden in het zicht van de gemeenteraadsverkiezingen.
Naarmate dit medium steeds gekender word zullen er ook veel luisteraars bijkomen...
Het programma moet ook wat groeien hé. Trouwens er zijn ook plannen voor digitale televisie... Er zou ook een camera komen.
Het is leuk eens iets te kunnen horen over het Vlaams Belang.
Ik hoop dat we dan via streaming media live kunnen volgen
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline  
Oud 28 juli 2005, 05:06   #11
Isegrim
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2004
Berichten: 325
Standaard

Ach Jurgen, stop met dat gevecht tegen windmolens man. Buiten de incrowd bereik je gewoon geen kat. Op zich vind ik het idee van een piratenzender zeer goed, maar radio (en dan nog op weetikwelke frekwentie) is nu eenmaal niet onmiddellijk een schot in de roos. Je bereikt de man in de straat niet en Vlaams Belangers moeten nu eenmaal niet meer overtuigd worden.
Verder vind ik het niet zo een gelukkig idee van een destijds zéér populair programma met een breed publiek nog eens dunnetjes te willen "remaken" op een té kunstmatige manier : het zo stimulerende en prikkelende life - aspect is volledig zoek en dat kan je nu eenmaal niet zomaar reconstrueren vanuit een steriele studio. Het geheel heeft de geur van een opgewarmd lijk en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Tenslotte is er het journalistieke aspect : destijds was jij een neutrale verslaggever en kreeg je eender wie voor de micro. Nu ben je een Vlaams Belang-vertegenwoordiger en dat maakt je waarde als intervieuwer totaal kapot. In feite zou jij intervieuws moeten geven ipv ze af te nemen.
Een Vlaams Belanger die FDW vragen stelt is nu niet direct iets waarop we zaten te wachten : inteelt leidt tot degeneratie.
Opgelet, deze kritiek is constructief bedoeld.
Isegrim is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be