Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 26 april 2006, 12:42   #101
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Van het VB, inderdaad. Zij zijn per slot van rekening de oorzaak van al het racisme in België.
hilarisch gewoon, wie neemt u nog ernstig

1 april is al lang voorbij hoor

hadden er geen criminele "jongeren" geweest had er geen VLAAMS BLOK - BELANG NODIG GEWEEST en gingen we nooit naar de 30 % !!!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 april 2006, 12:47   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Ik vind het bijzonder grof om die arme jongen als een gepatenteerde leugenaar af te schilderen. Hij heeft een bijzonder traumatische ervaring meegemaakt. Kent u dan wèrkelijk geen schaamte?
Je kliënt heeft zo te zien de gepatenteerde leugenaar van een advokaat die een medeplichtige aan moord verdient.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 april 2006, 12:49   #103
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Ik vind het bijzonder grof om die arme jongen als een gepatenteerde leugenaar af te schilderen. Hij heeft een bijzonder traumatische ervaring meegemaakt. Kent u dan wèrkelijk geen schaamte?
Ik vind het bijzonder grof om die jongen woorden al dan niet in de mond te leggen...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 26 april 2006, 12:53   #104
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je kliënt heeft zo te zien de gepatenteerde leugenaar van een advokaat die een medeplichtige aan moord verdient.
wie gaat die weer betalen ? de gemeenschap zeker ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 april 2006, 12:53   #105
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Marokkanen, Polen, Zoeloes of Mohikanen...
Feit is dat een onschuldige jongen is vermoord door allochtonen.
En dat is maar één van de redenen waarom steeds meer Belgen rechts stemmen.
Je kan daar vele onderzoeken naar doen en vele debatten aan wijden.
Maar de burger weet wat er gaande is en zoekt daar op zijn manier een oplossing voor. Een oplossing die de zogenaamde "democratische" partijen na al die jaren nog steeds niet hebben gevonden. Mss heeft rechts de oplossing of mss ook niet. Maar het volk geeft ieder zijn kans.
xmordan is offline  
Oud 26 april 2006, 13:08   #106
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Bij de moord op Joe en het vermoedelijke daderschap van Noord-afrikanen vonden een heleboel mensen dat het ogenblik aangebroken was om uiteindelijk eens te kunnen zeggen wat ze van deze gemeenschap vinden.
Vraag: hoe komt het toch men zo over deze gemeenschap is beginnen te denken ?
In Nederland slaakt men een zucht van verlichting toen Pim Fortuyn vermoord werd door een halve gare witte, enkele maanden was het wél goed raak bij Theo Van Gogh.
Blijkbaar had men daar zelfde gevoelens jegens noord-afrikanen.
Wat te denken van een Abu, die dag in dag uit op onze zenders werd gepresenteerd, deze man ergert de autochtonen mateloos!
Wat te denken van een Chakar, nog nooit heb ik deze man eens iets positiefs horen zeggen over gastland Vlaanderen.
Is er al eens één geweest die stelt dat ook noord-afrikanen gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg, sociale woningen, kindergeld,......krijgen.
Ik, bij mijn weten niet, als men altijd aan de klaagmuur staat en nooit in eigen boezem kijkt kan je zulke reacties krijgen, altijd ontkennen, altijd een ander....
Ga eens kijken bij de politieman/vrouw/leraar/OCMW-onthaal/ziekenhuis-onthaal....Sommigen kunnen het woord allochtoon niet méér horen.
Als je 's nacht Stuyvenberg binnenmoet is het er net een versterkte burcht en dat was vroeger niet zo.
Er zijn véél te véél op veel te korte tijd immigranten dit land binnengekomen om deze op een ordentelijke fatsoenlijke wijze te integreren.
Bovendien werd géén enkele regel afgesproken: u bent hier welkom maar u dient zich wel te houden aan dit en dat, wij verwachten van u dit en dat...
In een goede 25 jaar is een grootstad als Brussel 53% van de inwoners van allochtone afkomst dat moet toch mislopen.
Wat een problemen hebben oudere mensen al niet ,al was het maar simpelweg in euro te rekenen, wat moet dat dan niet zijn als je buiten stapt en je percies in Marrakech waant.
Kortom een ondoordacht immigratiebeleid waar nù iedereen last van heeft.
boerenverstand is offline  
Oud 26 april 2006, 13:22   #107
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Boerenverstand, gij vuile rascist
Alles gaat goed, er zijn geen problemen...
Ja-knikken, positief denken en niet verder kijken dan je neus lang is.
Dat is de boodschap
__________________
Als je maar politiek correct denkt...

Laatst gewijzigd door xmordan : 26 april 2006 om 13:23.
xmordan is offline  
Oud 26 april 2006, 13:23   #108
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Het begint bij uzelf hè...
Bhairav is offline  
Oud 26 april 2006, 13:31   #109
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Op politieke patijen mag je pissen, ze dienen alleen om erop te pissen....
Oh wat ben jij toch grappig! Pis liever op Allah...
andev is offline  
Oud 26 april 2006, 13:33   #110
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 Bekijk bericht
Wat u zegt raakt, zoals gewoonlijk, kant noch wal.
Als Joe's vriend in zijn getuigenis niet zegt dat het om Noord-Afrikanen gaat, dan is dat zo.

Uw mening over Noord-Afrikanen doet hier niks ter zake.
De mening van één individu wellicht niet. De mening van de meeste autochtonen in de verschillende Westerse landen ook niet?
andev is offline  
Oud 26 april 2006, 13:36   #111
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Volgens mij gaan er velen nog schrikken als de werkelijke afkomst van de daders zal bekend worden.
Indien men in Belgie een marokkaan zou oppakken met belgisch paspoort.
Is de dader dan een Belg of een noord-afrikaan?
Dan is hij een Belg die moet gepamperd worden als een Noord-Afrikaan. Ze zouden trouwens beiden geen 18 zijn dus... de advocaten, psychologen, welzijnswerkers, multicul-ideologen enz staan klaar.
andev is offline  
Oud 26 april 2006, 13:40   #112
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Wa wilde nu? Da die de doodstraf krijgt? Zweepslagen?
Bhairav is offline  
Oud 26 april 2006, 13:47   #113
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 Bekijk bericht
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee hoe Joe's vriend het heeft verwoord.
Het zou inderdaad mogelijk zijn dat hij er gewoon met geen woord over gerept heeft en dat men hem het ook niet gevraagd had.
Maar zeg nu zelf, denk je nu echt dat de politie hem niet naar een beschrijving heeft gevraagd?? Zou wel een beetje dom zijn é van ons gerecht?
Denk je dat het gerecht/de politie enkel aan de vriend iets heeft gevraagd, en niet aan de omstaanders? Er moeten toch meerdere mensen iets gezien hebben? Wanneer alles vliegensvlug gebeurt en in opperste verwarring en paniek, dan is het toch maar logisch dat je bepaalde zaken mist...
Trouwens, wat dacht de allochtoonse gemeenschap zelf na het zien van die "wazige" foto's? En de reputatie kennende van dat soort volk...tja, bijna vanzelfsprekend dat men dacht dat...
andev is offline  
Oud 26 april 2006, 13:55   #114
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wa wilde nu? Da die de doodstraf krijgt? Zweepslagen?
Mss moet men ieder crimineel straffen op de manier waarop deze toepasselijk zijn in het land van herkomst?
Sommigen zijn wel meer gewoon en vinden de Belgische straffen een lachertje.
__________________
Als je maar politiek correct denkt...
xmordan is offline  
Oud 26 april 2006, 13:59   #115
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Of gewoon uitleveren aan het land van herkomst, dat ze er daar hun plan mee trekken. het zou ons veel last, tijd en kosten besparen. En er zou opnieuw plaats zijn in onze gevangenissen. Toch?
xmordan is offline  
Oud 26 april 2006, 14:01   #116
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 Bekijk bericht
En uiteindelijk, één woordje: sorry.
Is dat nu zoveel gevraagd, zélfs al sta je er niet meteen achter?

Gewoon sorry zeggen en de Noord-Afrikaanse gemeenschap koelt wat af.
Het leven kan zo simpel zijn, maar ja.

Sorry seems to be the hardest word
Dank zij een deel van die Noord-Afrikaanse gemeenschap is het leven inderdaad niet zo simpel...
Deze morgen hoorde ik op de radio, vanwege de woordvoerder van het parket, (ongeveer) het volgende:
"...dat we moeten toegeven dat we ons vergist hebben, dat is juist, maar... ons excuseren? Dat is een brug te ver! Over enkele dagen had ik nog een geval met iemand die blind is geworden na door drie Noord-Afrikanen bewerkt te zijn geweest. Ik heb de zaak toen ook stil gehouden om in de gegeven omstandigheden geen olie op het vuur te gooien... enz"
Die man zal wel meer weten over het bijna-dagelijks aandeel van de Noord-Afrikanen ivm hun crapuul-gedrag! Als ze dan eens per vergissing worden vernoemd, is dit maar een schrale tegemoetkoming voor al de keren dat hun "heldendaden" niet in de media terecht kwamen!
Heeft de Noord-Afrikaanse gemeenschap (in het bijzonder het "crapuul-gedeelte, zoniet volgt meteen de "standaard-opmerking, nietwaar?) zich reeds verontschuldigd tov die blinde man? En al de andere slachtoffers die aan hen toe te schrijven zijn?
Waar ik me soms ook aan erger, dat is dan één of ander sujet van die gemeenschap die met een uitgestreken gezicht zijn verontwaardiging uitspreekt voor de micro en meent excuses van iedereen in ontvangst te moeten nemen... terwijl er rond en achter hem 5-6 gasten staan met een smile breder dan hun kop en een uitdrukking van: we zijn weer met jullie voeten aan het spelen, nietwaar?
Het leven zou simpeler kunnen zijn, jawel, maar eerst moet er één en ander gebeuren...
andev is offline  
Oud 26 april 2006, 14:03   #117
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Volgens mij gaan er velen nog schrikken als de werkelijke afkomst van de daders zal bekend worden.
Indien men in Belgie een marokkaan zou oppakken met belgisch paspoort.
Is de dader dan een Belg of een noord-afrikaan?
En wat ga jij zeggen als ze gewoon een Poolse naam blijken te hebben ?
Jampie is offline  
Oud 26 april 2006, 14:07   #118
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
En wat ga jij zeggen als ze gewoon een Poolse naam blijken te hebben ?
Verklaar U nader?
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet wat U daarmee bedoeld?
__________________
Als je maar politiek correct denkt...
xmordan is offline  
Oud 26 april 2006, 14:07   #119
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Die man zal wel meer weten over het bijna-dagelijks aandeel van de Noord-Afrikanen ivm hun crapuul-gedrag! Als ze dan eens per vergissing worden vernoemd, is dit maar een schrale tegemoetkoming voor al de keren dat hun "heldendaden" niet in de media terecht kwamen!
Dat willen de knuffelaars niet geweten hebben !
Die verschrikkelijke oogkleppen toch.
Knorretje is offline  
Oud 26 april 2006, 14:10   #120
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Een Belg, maar eigenlijk is dat volkomen irrelevant. Is dat nu nòg niet duidelijk?
Absoluut niet irrelevant! De dagelijkse problemen bewijzen dat het helemaal niet onbelangrijk is, zeker niet voor de mensen die agressie ondervinden...

Laatst gewijzigd door andev : 26 april 2006 om 14:15.
andev is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be