Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 14 februari 2006, 13:00   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Is het toegelaten te lachen met uw profeet ?

tuurlijk, ik moet zelf lachen met mijn profeet, dat is wat anders hé, !


Ik heb wellicht de grapigste profeet van allemaal, als ge u een geloof kiest, moet ge u een kiezen waar ge van moogt, zuipen, achter de vrouwen lopen, vreten zoveel ge wilt, en u op een plezante manier moogt bezighouden.

Al dat geverbied en gevast, dat is toch voor niks nodig zeker !

Denkte gij dat die imams, pausen en andere biscopen en sekteleiders, vasten ?

Just nie, om ter meest 't varken uithangen ja.
Herr Flick is offline  
Oud 14 februari 2006, 13:04   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
Van het varkensvlees moeten ze afblijven!!!

Tegendradigaard, ik vrees dat het geen 10 jaar meer gaat duren...
Binnenkort moeten onze vrouwen, moeders, zussen en dochters allen een hoofddoek dragen, want als ze dat niet doen, dan is dat een belediging voor de Islam..
En onze politiekers maar slikken...

Over slikken gesproken, Wij, West-Europa hebben voldoende drinkwater..... Dat zij (de zandkamelendrijvers) hun olie maar eens proberen te drinken..; Ik voorspel dat ons drinkwater in de toekomst veeeeeel meer waarde zal hebben vdan hun olie... Voor olie kunnen we alternatieven vinden, voor drinkwater daarentegen.....

Tenslotte: eigenlijk vind ik het niet zo erg mocht er een zware crisis komen in de middenoosterse zandbak, wij krijgen dan wel geen olie meer, maar dat is des te beter voor de ontwikkeling van alternatieve energiebronnen....

Den isla miet die mijn vrouw wil verplichten nen hoofddoek te dragen die gaat wat meemaken peins ik.


Die mannen zijn nogal rap diep beledigd als een vrouw hun de levieten leest, maar ik denk, dat die kerel wel tot in het diepst van zijn ziel en geslachtsorganen zal vernederd zijn als mijn madam klaar is met hem...

als ge denkt dak ik nen extrimiest ben of zo, ...
Herr Flick is offline  
Oud 14 februari 2006, 17:30   #23
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Aha !

Nu begrijp ik waarom Tegendradigaard vroeger knorde als een varken en nu blaat als een schaap
... waarmee die kettingzaag in je avatar wellicht is verklaard.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes

Laatst gewijzigd door Distel : 14 februari 2006 om 17:30.
Distel is offline  
Oud 14 februari 2006, 17:31   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Tien jaar zeg je Tegendradigaard? In Groot-Brittanië denkt men er nu al aan de spaarvarkentjes uit de banken te bannen (ook van de affiches)omdat ze "offensive to muslims" zouden kunnen zijn. Rond Kerstmis is er nog in Indonesië een aanslag gepleegd op een christelijke slachterij waar christenen voor kerst varkensvlees konden kopen. Er waren nogal wat doden.
Een dag of drie geleden toonde men een Indonesische moslim op TV die, zonder baard van de profeet, beweerde dat excuses van de Deense krant niet genoeg waren. Er moest en er zou een executie volgen van de schuldigen (de gehele Deense bevolking of die van het westen ineens, het was niet duidelijk waarop het heerschap doelde), geheel volgens de islamitische wet.
Dat weten we dan ook weer. De islamitische wet boven alles en iedereen, daar moet je wel moslim voor zijn om zo'n achterlijke uitspraken de wereld in te sturen.
En dat allemaal voor een kinderboekje over de islam, waarvan de schrijver, die niks negatiefs in de zin had, eigenlijk niet wist of hij de profeet-slager mocht afbeelden of niet in zijn islamvriendelijk kinderboekje, uit angst voor represailles, waarna de Deense krant besloot om een wedstrijd uit te schrijven om het taboe te doorbreken die er sinds de affaire Rushdie en recentelijker Van Gogh, hangt over alles wat er met islam te maken heeft.
Heeft men onlangs ook niet besloten om in een of ander Engels dorp de affiches van Knorretje uit Winnie The Pooh van de muren te halen in het standhuis?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 februari 2006, 17:32   #25
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droopy Bekijk bericht
Het hangt er ook vanaf HOE je Mohamed afbeeld.
Het mag inderdaad niet volgens de religie, maar de manier waarop heeft ook een invloed op de hevigheid van de reacties.
M.a.w.: die moslims hebben geen zin voor relativering, humor, of zelfkritiek.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 februari 2006, 18:01   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
M.a.w.: die moslims hebben geen zin voor relativering, humor, of zelfkritiek.
O jawel als ge niet gelooft dat islam = vrede dan kappen ze uw kop af.
Als dat geen humor is.
Bobke is offline  
Oud 15 februari 2006, 00:20   #27
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Allé Tegendradigaard. Wat voor een stomme vraag is me dat nu weer. Waarom NIET-volgelingen van Mohammed (ongelovigen, katholieken, protestanten, boedhisten, etc etc etc) dat verbod moeten volgen? Uit respect voor andermans onnozele geboden en verboden, natuurlijk. De onze zijn nu eenmaal niet voor hén bedoeld. Bovendien brengen ze ons, ongelovige zwijnen, het geloof bij in de enige, zaligmakende Allah en zijn gezichtsloze profeet.
We moeten ze daar toch eeuwig dankbaar voor zijn?
ja...het zij zo.Jammer genoeg
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline  
Oud 15 februari 2006, 00:27   #28
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Tien jaar zeg je Tegendradigaard? In Groot-Brittanië denkt men er nu al aan de spaarvarkentjes uit de banken te bannen (ook van de affiches)omdat ze "offensive to muslims" zouden kunnen zijn. Rond Kerstmis is er nog in Indonesië een aanslag gepleegd op een christelijke slachterij waar christenen voor kerst varkensvlees konden kopen. Er waren nogal wat doden.
Een dag of drie geleden toonde men een Indonesische moslim op TV die, zonder baard van de profeet, beweerde dat excuses van de Deense krant niet genoeg waren. Er moest en er zou een executie volgen van de schuldigen (de gehele Deense bevolking of die van het westen ineens, het was niet duidelijk waarop het heerschap doelde), geheel volgens de islamitische wet.
Dat weten we dan ook weer. De islamitische wet boven alles en iedereen, daar moet je wel moslim voor zijn om zo'n achterlijke uitspraken de wereld in te sturen.
En dat allemaal voor een kinderboekje over de islam, waarvan de schrijver, die niks negatiefs in de zin had, eigenlijk niet wist of hij de profeet-slager mocht afbeelden of niet in zijn islamvriendelijk kinderboekje, uit angst voor represailles, waarna de Deense krant besloot om een wedstrijd uit te schrijven om het taboe te doorbreken die er sinds de affaire Rushdie en recentelijker Van Gogh, hangt over alles wat er met islam te maken heeft.
Bwa...in New York wou men de kerstboom gewoon een festiviteitenboom noemen, kwestie van "anders" gelovigen niet teveel tegen de borst te stuiten.
Ook mag je niet zeggen happy thanks giving, weeral om dezelfde reden om andersgelovigen niet te beledigen.
Je mag ook geen kerststalletje plaatsen, weeral om anders gelovigen niet te schokeren enz...
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn

phoebe is offline  
Oud 18 februari 2006, 14:50   #29
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Den isla miet die mijn vrouw wil verplichten nen hoofddoek te dragen die gaat wat meemaken peins ik.


Die mannen zijn nogal rap diep beledigd als een vrouw hun de levieten leest, maar ik denk, dat die kerel wel tot in het diepst van zijn ziel en geslachtsorganen zal vernederd zijn als mijn madam klaar is met hem...

als ge denkt dak ik nen extrimiest ben of zo, ...
Vrouwen he Herr Flick.... vrouwen he...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 februari 2006, 14:51   #30
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

En gelijk heb ik.. ik zie het alle dagen...

maar dat verwondert mij niet....
Tegendradigaard is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be