Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2017, 19:05   #21
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.800
Standaard

Blijkt dat hij rugklachten had.

Benieuwd welk gekir dit nieuws zal teweegbrengen bij zijn frenemies op dit forum.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 19:18   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een echte Hollandse boerenpummel er mankeert alleen nog een broodje kroket automaat op de achtergrond.
Tja, maar een "boerenpummel" die een heel stuk levendiger en spontaner overkomt dan stijve hark Filip. Heb je ooit eens gekeken naar een interview van de Nederlandse TV met Willem-Alexander? Nee, wellicht niet, daarvoor ben je wat té veel "orienté sur la France". In ieder geval ik kan u verzekeren dat W.-A. als een heel aangenaam en gemoedelijk persoon overkomt. En die bovendien verstandige dingen zegt. Hetzelfde geldt voor zijn echtgenote Maxima die, hoewel van Argentijnse herkomst, zonder de minste hapering verbluffend mooi Nederlands spreekt. Daar kunnen de Belgische Royals nog veel van leren.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 06:14   #23
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja, maar een "boerenpummel" die een heel stuk levendiger en spontaner overkomt dan stijve hark Filip. Heb je ooit eens gekeken naar een interview van de Nederlandse TV met Willem-Alexander? Nee, wellicht niet, daarvoor ben je wat té veel "orienté sur la France". In ieder geval ik kan u verzekeren dat W.-A. als een heel aangenaam en gemoedelijk persoon overkomt. En die bovendien verstandige dingen zegt. Hetzelfde geldt voor zijn echtgenote Maxima die, hoewel van Argentijnse herkomst, zonder de minste hapering verbluffend mooi Nederlands spreekt. Daar kunnen de Belgische Royals nog veel van leren.
Ik ben een fan van Willempie. En aangezien hij al 50 is mag hij ook stilaan Ome Willem genoemd worden.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 07:47   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ondraaglijke pijnen met zijn familie?

Een scheefneukende vader, een moeder die ook van andere worst niet vies was, een broer die ze niet allemaal op een rij heeft, een pekelteef van een zus, een andere zus die haar vader voor het gerecht trekt, een vrouw die het hoog in haar bol heeft (noem me maar Majesteit..), en daar bovenop kinderen die toch wat inteeltkenmerken vertonen....je zou van minder ziek worden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 07:46   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
ZOuden we hem niet laten inslapen? Met zijn familie lijdt die man ondraaglijke pijnen.
of toch op zijn minst een paar dagen in een kunstmatige coma houden!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 07:50   #26
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja, maar een "boerenpummel" die een heel stuk levendiger en spontaner overkomt dan stijve hark Filip. Heb je ooit eens gekeken naar een interview van de Nederlandse TV met Willem-Alexander? Nee, wellicht niet, daarvoor ben je wat té veel "orienté sur la France". In ieder geval ik kan u verzekeren dat W.-A. als een heel aangenaam en gemoedelijk persoon overkomt. En die bovendien verstandige dingen zegt. Hetzelfde geldt voor zijn echtgenote Maxima die, hoewel van Argentijnse herkomst, zonder de minste hapering verbluffend mooi Nederlands spreekt. Daar kunnen de Belgische Royals nog veel van leren.
heb eens met WA aan tafel gezeten...hij is idd een bijzonder aimabel persoon, en zegt gewoon wat in zijn gedachte opkomt, compleet complexloos. zegt die even kurkdroog over een schrijfster die ook in het gezelschap was en die de week voordien in een naaktscène voorkwam voor toneel, "o, ik had haar even niet herkend, zo met al die kleren aan"... gewoon gieren ... ik zie het Philippe toch zo niet meteen doen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 07:51   #27
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een scheefneukende vader, een moeder die ook van andere worst niet vies was, een broer die ze niet allemaal op een rij heeft, een pekelteef van een zus, een andere zus die haar vader voor het gerecht trekt, een vrouw die het hoog in haar bol heeft (noem me maar Majesteit..), en daar bovenop kinderen die toch wat inteeltkenmerken vertonen....je zou van minder ziek worden.
inteeltkenmerken?
dat lijkt me straf met geen twee kinderen van dezelfde vader in de familie ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 08:39   #28
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
inteeltkenmerken?
dat lijkt me straf met geen twee kinderen van dezelfde vader in de familie ...
Neven met nichten, of omgekeerd, telt ook mee hé.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 10:04   #29
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
heb eens met WA aan tafel gezeten...hij is idd een bijzonder aimabel persoon, en zegt gewoon wat in zijn gedachte opkomt, compleet complexloos. zegt die even kurkdroog over een schrijfster die ook in het gezelschap was en die de week voordien in een naaktscène voorkwam voor toneel, "o, ik had haar even niet herkend, zo met al die kleren aan"... gewoon gieren ... ik zie het Philippe toch zo niet meteen doen.

Het is gewoon een onmiskenbaar feit dat W.-A. en Maxima zich een heel stuk meer op hun gemak voelen bij de "gewone" mensen dan onze Belgische Royals. Ik kan ook niet met zekerheid verklaren of dat aan het karakter van de betrokkenen gelegen is dan wel aan het misschien stugger vasthouden aan het protocol bij de Saksen-Coburgs.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 10:07   #30
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

Het is gewoon een onmiskenbaar feit dat W.-A. en Maxima zich een heel stuk meer op hun gemak voelen bij de "gewone" mensen dan onze Belgische Royals. Ik kan ook niet met zekerheid verklaren of dat aan het karakter van de betrokkenen gelegen is dan wel aan het misschien stugger vasthouden aan het protocol bij de Saksen-Coburgs.
Het is Filip zijn opvoeding. Die is door Boudewijn en zijn entourage zelf voorbereid op het koningsschap.

Albert, Laurent en Astrid zijn vrij 'normale' mensen, nuja 'normaal'....
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 14:47   #31
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

eerder te lui en te dom dan te ziek
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 14:58   #32
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is Filip zijn opvoeding. Die is door Boudewijn en zijn entourage zelf voorbereid op het koningsschap.

Albert, Laurent en Astrid zijn vrij 'normale' mensen, nuja 'normaal'....
dat is voor mij eigenlijk de hoofdreden om tegen een Monarchie te zijn.

familiaal gezien lijkt het mij onmogelijk om kinderen daarin een normale opvoeding te geven

heel die scheefgetrokken verhoudingen wie belangrijk is in een gezin en wie quantité négligeable, of voor zo'n kroonprins moeten zitten wachten op de dood van pa of ma alvorens een zinvol bestaan te kunnen aanvatten ... dat instituut is een kweekschool voor verknipte geesten.
gezonde geesten zijn in die families grote uitzondering.

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 juni 2017 om 14:58.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 15:40   #33
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Erbarmliches Filip.

Ziezo, dan hebben we de 3 landstalen gehad.
Is Filip onzijdig?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 15:41   #34
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Hehe.....
On topic nu: Oei, ik voel mee met de Philippe. Ik kan mij voorstellen dat hij eerst naar zijn huisarts gegaan is en daar 2 uur in de wachtkamer gezeten heeft.
Na de consultatie is hij met zijn voorskrift naar den apotheek gestapt om zijn medicamentjes te halen. Hij heeft die netjes met zijn bankkaart betaald!
Daarna, toen hij thuiskwam zei hij: 'Mathilde, ik ka vluk nok passeer naar de brievenbus van de Mutuelle. Ik ka mijn briefje van de docteur vluk in hun boite steken, zo ben ik zeker dat wwij heel vluk terukbetaald wworden van de mutuelle'.
Ik vraag mij eigenlijk af: wwat heeft hij kedaan met zijn docteurs-attest dat binnen de 24-48u bij de wwerkkever dient inkediend te wworden?
Arme Filip! Echt he!
Het zal je maar overkomen als koning-Roi!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 06:16   #35
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Is Filip onzijdig?
Grammar nazi
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 06:39   #36
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Troost U, een verkeerd verbogen nazi is net geen negationisme.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 06:41   #37
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Is Filip onzijdig?
laat ons dat potje lankmoedig gedekt houden...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 06:42   #38
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is Filip zijn opvoeding. Die is door Boudewijn en zijn entourage zelf voorbereid op het koningsschap.

Albert, Laurent en Astrid zijn vrij 'normale' mensen, nuja 'normaal'....
Albert vrij normaal?

Delphine ook mss?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 06:45   #39
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Hehe.....
On topic nu: Oei, ik voel mee met de Philippe. Ik kan mij voorstellen dat hij eerst naar zijn huisarts gegaan is en daar 2 uur in de wachtkamer gezeten heeft.
Na de consultatie is hij met zijn voorskrift naar den apotheek gestapt om zijn medicamentjes te halen. Hij heeft die netjes met zijn bankkaart betaald!
Daarna, toen hij thuiskwam zei hij: 'Mathilde, ik ka vluk nok passeer naar de brievenbus van de Mutuelle. Ik ka mijn briefje van de docteur vluk in hun boite steken, zo ben ik zeker dat wwij heel vluk terukbetaald wworden van de mutuelle'.
Ik vraag mij eigenlijk af: wwat heeft hij kedaan met zijn docteurs-attest dat binnen de 24-48u bij de wwerkkever dient inkediend te wworden?
Arme Filip! Echt he!
Het zal je maar overkomen als koning-Roi!
zou die zijn doktersattest nog zelf moeten doorsturen of uploaden bij Securex of SDWorks ook, zelfs als m zo ziek is ?!?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:00   #40
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Laten we dan toch maar gaan voor Laurent for president zoals men in de meeste enquêtes alhier op forum dezes soms kan invullen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be