Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2016, 12:40   #81
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat zijn jouw zaken niet.
En in de partij van jouw voorkeur, of in eenderwelke andere partij, gaat het allemaal veel beter.
Goed voor jou, goed voor allen die van een ander gedacht zijn dan mezelf;
iedereen gelukkig.
Kortom, de plooien zijn niet gladgestreken... Waarvan akte.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 12:56   #82
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik ben blij dat u iets bijgeleerd hebt en dat ik daar een aandeel in heb gehad.
Dank u, hoeveel bedraagt mijn schuld?

Citaat:
De vraag was dus: waar ben ik over cumuls begonnen?
Waar staat dat jij er over begon.
Ik wijs enkel op een belofte in een verkiezingsprogramma dat zoals zovelen geen enkel uitvoeringsplan meer bestaat.

Citaat:
Een storm in een glas water. Noch de N-VA-mandatarissen, noch de N-VA-kiezers hebben hun ongenoegen geuit over de keuze van De Wever om burgemeester in Antwerpen te blijven, op een handvol na. Als ze al misnoegd zijn is het om andere redenen.
Kan je zijn lafheid ook op een andere wijze verdedigen, dan met wij zijn niet misnoegd.

Een deel is wel degelijk misnoegd.

Citaat:
Als hen dat kiezers zou kosten zou dat, andermaal, niets met BDW's keuze voor het burgemeesterschap.
Misschien voor de Antwerpenaren niet, maar gisteren bij een paar Duvels het totaal tegenovergestelde gehoord van zijn laffe aftocht. Misschien cafépraat, maar als ze zelf zeggen, die leugenkwal krijgt mijn stem nooit meer, loopt het volgens mij niet echt goed.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 13:06   #83
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dank u, hoeveel bedraagt mijn schuld?
Ik ben voor kosteloos basisonderwijs.

Citaat:
Waar staat dat jij er over begon.
Ik wijs enkel op een belofte in een verkiezingsprogramma dat zoals zovelen geen enkel uitvoeringsplan meer bestaat.
Daar ging onze discussie niet over.

Citaat:
Kan je zijn lafheid ook op een andere wijze verdedigen, dan met wij zijn niet misnoegd.
Ik zie geen 'lafheid' die moet verdedigd worden.

Er is trouwens geen enkele reden waarom een goed verkiezingsresultaat per se moet worden vertaald in een hoge of de hoogste functie in de regering. We kiezen parlementsleden, geen ministers of premiers. Hel, er zijn er zelfs die minister geworden zijn zonder ooit verkozen te zijn geweest...

Citaat:
Een deel is wel degelijk misnoegd.
De honden blaffen, de karavaan trekt verder...

Citaat:
Misschien voor de Antwerpenaren niet, maar gisteren bij een paar Duvels het totaal tegenovergestelde gehoord van zijn laffe aftocht. Misschien cafépraat, maar als ze zelf zeggen, die leugenkwal krijgt mijn stem nooit meer, loopt het volgens mij niet echt goed.
Bij een paar Duvels...
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 13:09   #84
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Helaas, het ideetje van Pascal Smet (SP-A), toen hij nog minister van onderwijs was in de Vlaamse regering Peeters II vond geen weerklank. 2de taal Frans blijkt dus toch een Vlaams standpunt te zijn. Later probeerde Vic Van Aelst het nog eens, maar dat strookte dan weer niet met het partijstandpunt van de N-VA. Bart De Wever had ondertussen al een taalbad Frans in Spa gevolgd. Zijn Frans schijnt stukken beter te zijn dan dat van Peeters.

Vlamingen weven zweep die hun al 180 jaar slaat
Kom, laat ons even ernstig wezen, er is helemaal niets Vlaams aan de/een Vlaamse regering aan de Belgische leiband.

Het ACW benoemt de 'Vlaamse' Minister-President... :Trololol:
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 15:14   #85
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Tut, tut de baas van de N-VA "Frans wordt niet uit het lessenpakket geschrapt" is VOKA.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 15:56   #86
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik ben voor kosteloos basisonderwijs.
Ja, ik merk het, wou pa niet betalen?

Citaat:
Daar ging onze discussie niet over.
Dat hij altijd als een laffe hond van zijn verkiezingsbeloftes wegloopt en anderen de kastanjes uit het vuur laat halen, maar zijn beloftes wat cumuls betreft ook aan de wilgen hangt, is voor jou natuurlijk geen punt.

Citaat:
Ik zie geen 'lafheid' die moet verdedigd worden.
Nee, al vergeten dat hij eerst zonder de Vlaamse liberalen wou en dan zijn stront die er al half uithing moest terugtrekken?

Citaat:
Er is trouwens geen enkele reden waarom een goed verkiezingsresultaat per se moet worden vertaald in een hoge of de hoogste functie in de regering. We kiezen parlementsleden, geen ministers of premiers. Hel, er zijn er zelfs die minister geworden zijn zonder ooit verkozen te zijn geweest...
Ik vermoed zelfs dat hij gezwicht is voor Michel toen die zei, ik ofwel kunt ge gaan doppen.

Citaat:
De honden blaffen, de karavaan trekt verder...
Hij blaft veel, zelfs nu op zijn eigen gevormde regering.


Citaat:
Bij een paar Duvels...
Zou jij ook zo nu en dan eens moeten drinken, een paar....
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 16:03   #87
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Kortom, de plooien zijn niet gladgestreken... Waarvan akte.
De term "waarvan akte" wordt gehanteerd door beëdigde ambtenaren, die met deze term aanduiden dat het document dat ze ondertekenen een bijzonder wettelijke waarde verkrijgt.

Jouw conclusie trekt evenwel op geen botten en bevat nul komma nul betrouwbaarheid.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 18:31   #88
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dat hij altijd als een laffe hond van zijn verkiezingsbeloftes wegloopt en anderen de kastanjes uit het vuur laat halen, maar zijn beloftes wat cumuls betreft ook aan de wilgen hangt, is voor jou natuurlijk geen punt.
Bestond zijn verkiezingsbelofte er dan in dat hij Antwerpen zou loslaten om premier van België te worden?

Citaat:
Nee, al vergeten dat hij eerst zonder de Vlaamse liberalen wou en dan zijn stront die er al half uithing moest terugtrekken?
Wat heeft dat met lafheid te maken? Hij heeft gewoon een strategische keuze gemaakt die des te makkelijker was omdat de liberalen nauwelijks inhoudelijke eisen stelden.

Citaat:
Ik vermoed zelfs dat hij gezwicht is voor Michel toen die zei, ik ofwel kunt ge gaan doppen.
Je "vermoedt"...

Citaat:
Hij blaft veel, zelfs nu op zijn eigen gevormde regering.
Een partijvoorzitter vertegenwoordigt ten enenmale de regering niet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 18:33   #89
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De term "waarvan akte" wordt gehanteerd door beëdigde ambtenaren, die met deze term aanduiden dat het document dat ze ondertekenen een bijzonder wettelijke waarde verkrijgt.

Jouw conclusie trekt evenwel op geen botten en bevat nul komma nul betrouwbaarheid.
Ik kan het ook niet helpen dat jouw lichtjes gepikeerde reactie mij niet overtuigt.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be