Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2016, 18:05   #41
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Voor mij een weet, voor u een vraag.

De testperiode loopt toch al even in West Vlaanderen.
Binnen De Lijn loopt het gerucht ook al langer.
De nieuwe politieke verantwoordelijken doen er alles aan om de boel intern te verzieken (zij noemen dat reorganiseren).
De buschauffeurs klagen over de ronduit onveilige bussen en slechte werkomstandigheden, er wordt niet meer in stationsomgevingen geïnvesteerd, het kaderpersoneel ziet met lede ogen dagelijks dure consultants die niet eens meer de moeite doen om hun incompetentie en arrogantie te verbergen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2016, 18:08   #42
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Er zijn soms mensen die echt niets begrijpen.
Wij doen alvast ons best om ze een klein beetje bij te brengen.

Je kan je afvragen war de core business is van de overheid.
Kijk jongen

moest het van mij afhanken wordt de LIJN en HET SPOOR 0 euro subsidies en krijgen alle mensen die nu een treinabonnement recht hebben gewoon bij hun loon een bedrag arato van 0.3euro/km met max 100km om naar hun werk te gaan. In elk geval ministeries en kabinetten voor lijn, spoor , post zouden opgedoekt zijn.

tweede dat ik zou doen is het spoor openzetten voor Fr,Du,Nl, laat ze maar komen gelijk wie wil vervoeren zou mogen vervoeren (3miljard minder subsidies rechtstreeks, maar onrechstreeks de werknemers het abonnement met mobiliteitscheques en 1 miljard voor Infrax zou blijven bestaan) Op het spoorabonnement zou ik 21% BTW heffen zoals alle vervoersmiddelen dit betalen.

derde dat ik zou doen is VRT, 0 euro subsidies, maar iedereen 'multimediacheque' geven. ofwel verkoopt de VRT een abonnement, ofwel gaan ze gewoon de boer op zoals alle andere zenders achter reclame (300miljoen gespaard)

vierde dat ik zou doen is het contract voor gazetten thuis te dragen 0 euro (100miljoen gespaard)

vijfde dat ik zou doen is de hogere opleidingen en studiejaren van alle studenten omzetten in een 'studielening' zonder interest, maar af te betalen als schuld aan de overheid arato van de kostprijs aan te rekenen door de scholen. Dus NUL euro subsidie voor de hogere scholen, inclusief een BTW arato van 21% te rekenen. Zou in elk geval op de begroting 3-5miljard besparen.

zesde dat ik zou veranderen is subsidies aan voetbal afschaffen. Aangezien die voetballers toch geen belastingen willen betalen in Belgie, en blijkbaar allemaal schatrijke kereltjes zijn kan daar dan ofwel een gigantische crisis opduiken, maar sowieso een fenomenale besparing

zevende dat ik zou veranderen is een flat CO2 taks invoeren van 0.2euro.liter goed voor 10 miljard inkomsten, met uiteraard een vermindering van de accijnzen voor alle produkten die al accijnzen betalen.
De som van al deze verschuivingen zou betekenen, dat je 10miljard minder belastingen betaalt en 10miljard minder subsidies krijgt
Dus netto doet de overheid gewoon minder inmenging door inefficiente fossielen in leven te houden, en rechstreeks geeft de overheid meer vrijheid aan de burger om te kiezen hoe hij zijn mobiliteit organiseert
De vervalsing in concurrentie tussen alle systemen van transport zou verdwijen
De vervalsing in concurrentie tussen TV zenders zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen postbedelingsbedrijven zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen scholen en privéopleidingen zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen vliegtuig/auto/trein zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen verwarmingsystemen zou verdwijnen

Dus ja er zou veel meer veranderen dan al dat microgepruts in de marge door al die regeringspartijen die verkondigen dat ze een taxshift doen en dan de lasten op arbeid met 0.12% doen zakken voor de werkgevers (= 0.24 miljatrd) die de belastingen met 25euro per maand verminderen voor de werknemers ( scheelt dan 1miljard)

En moet eens op letten
ze hebben 9 miljard tekort: en t'is de schuld van de taxshift ? Ze gingen toch op al de departementen 20% besparen ? Hoeveel hebben ze nu al bespaard ???

Ze hebben nog zogenaamd een taxshiftfactuur doorgeschoven naar de vlaamse regerign en die heef tnu ook ineens kweeniehoeveel tekort...

ik versta dat niet hoor, er is blijkbaar niemand die weeet wat er allemaal gebeurt
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2016, 19:18   #43
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Voor mij een weet, voor u een vraag.

De testperiode loopt toch al even in West Vlaanderen.
Sorry, maar zo discussieer je niet. JIJ komt met een bewering af, aan JOU om die te staven.

Kan je dat niet, beschouw ik heel deze draad als een verzinsel. En aangezien ik de OV-wereld vrij goed volg en van dit zogenaamde proefproject nog nooit gehoord heb, lijkt me de kans zeer sterk dat je't inderdaad uit je duim gezogen hebt.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2016, 19:43   #44
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Sorry, maar zo discussieer je niet. JIJ komt met een bewering af, aan JOU om die te staven.

Kan je dat niet, beschouw ik heel deze draad als een verzinsel. En aangezien ik de OV-wereld vrij goed volg en van dit zogenaamde proefproject nog nooit gehoord heb, lijkt me de kans zeer sterk dat je't inderdaad uit je duim gezogen hebt.
Hij mag niet luidop zeggen wat zijn partij bekonkelfoest ...
Het is nog niet 'officieel'.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 00:05   #45
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Kijk jongen

moest het van mij afhanken wordt de LIJN en HET SPOOR 0 euro subsidies en krijgen alle mensen die nu een treinabonnement recht hebben gewoon bij hun loon een bedrag arato van 0.3euro/km met max 100km om naar hun werk te gaan. In elk geval ministeries en kabinetten voor lijn, spoor , post zouden opgedoekt zijn.

tweede dat ik zou doen is het spoor openzetten voor Fr,Du,Nl, laat ze maar komen gelijk wie wil vervoeren zou mogen vervoeren (3miljard minder subsidies rechtstreeks, maar onrechstreeks de werknemers het abonnement met mobiliteitscheques en 1 miljard voor Infrax zou blijven bestaan) Op het spoorabonnement zou ik 21% BTW heffen zoals alle vervoersmiddelen dit betalen.

derde dat ik zou doen is VRT, 0 euro subsidies, maar iedereen 'multimediacheque' geven. ofwel verkoopt de VRT een abonnement, ofwel gaan ze gewoon de boer op zoals alle andere zenders achter reclame (300miljoen gespaard)

vierde dat ik zou doen is het contract voor gazetten thuis te dragen 0 euro (100miljoen gespaard)

vijfde dat ik zou doen is de hogere opleidingen en studiejaren van alle studenten omzetten in een 'studielening' zonder interest, maar af te betalen als schuld aan de overheid arato van de kostprijs aan te rekenen door de scholen. Dus NUL euro subsidie voor de hogere scholen, inclusief een BTW arato van 21% te rekenen. Zou in elk geval op de begroting 3-5miljard besparen.

zesde dat ik zou veranderen is subsidies aan voetbal afschaffen. Aangezien die voetballers toch geen belastingen willen betalen in Belgie, en blijkbaar allemaal schatrijke kereltjes zijn kan daar dan ofwel een gigantische crisis opduiken, maar sowieso een fenomenale besparing

zevende dat ik zou veranderen is een flat CO2 taks invoeren van 0.2euro.liter goed voor 10 miljard inkomsten, met uiteraard een vermindering van de accijnzen voor alle produkten die al accijnzen betalen.
De som van al deze verschuivingen zou betekenen, dat je 10miljard minder belastingen betaalt en 10miljard minder subsidies krijgt
Dus netto doet de overheid gewoon minder inmenging door inefficiente fossielen in leven te houden, en rechstreeks geeft de overheid meer vrijheid aan de burger om te kiezen hoe hij zijn mobiliteit organiseert
De vervalsing in concurrentie tussen alle systemen van transport zou verdwijen
De vervalsing in concurrentie tussen TV zenders zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen postbedelingsbedrijven zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen scholen en privéopleidingen zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen vliegtuig/auto/trein zou verdwijnen
De vervalsing in concurrentie tussen verwarmingsystemen zou verdwijnen

Dus ja er zou veel meer veranderen dan al dat microgepruts in de marge door al die regeringspartijen die verkondigen dat ze een taxshift doen en dan de lasten op arbeid met 0.12% doen zakken voor de werkgevers (= 0.24 miljatrd) die de belastingen met 25euro per maand verminderen voor de werknemers ( scheelt dan 1miljard)

En moet eens op letten
ze hebben 9 miljard tekort: en t'is de schuld van de taxshift ? Ze gingen toch op al de departementen 20% besparen ? Hoeveel hebben ze nu al bespaard ???

Ze hebben nog zogenaamd een taxshiftfactuur doorgeschoven naar de vlaamse regerign en die heef tnu ook ineens kweeniehoeveel tekort...

ik versta dat niet hoor, er is blijkbaar niemand die weeet wat er allemaal gebeurt
Maar het hangt van brotherke niet af dus heeft het geen nut om dat te schrijven.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 07:53   #46
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De buschauffeurs klagen over de ronduit onveilige bussen en slechte werkomstandigheden, er wordt niet meer in stationsomgevingen geïnvesteerd, het kaderpersoneel ziet met lede ogen dagelijks dure consultants die niet eens meer de moeite doen om hun incompetentie en arrogantie te verbergen.
De buschauffeurs kunnen best klagen.
De Lijn haalt 15% van de budgetten die nodig zijn voor hun aanbod zelf binnen.
Met andere woorden, de gemeenschap moet 85% bijpassen.

Nu er eindelijk een overheid is die zegt dat het anders moet en anders kan, is het kot te klein.


De Lijn vertrok altijd met aanbod.
Nu wil men vertrekken vanuit de vraag.

Hoe wilt men zoiets bereiken?
  • Hoofdassen blijven de verantwoordelijkheid van de lijn
  • Regionale of stedelijke gebieden worden de verantwoordelijkheid van de lagere overheid.

Wie gaat de mensen vervoeren:
  • De Lijn (zeker in de hoofdassen)
  • Privé spelers (meestal degenen die nu hun bussen met chauffeur verpachten aan De Lijn).
  • Taxi's, met hen worden afspraken gemaakt i.v.m. de prijs die ze mogen vragen. Zij zullen ongeveer hetzelfde aanbod doen als de belbussen nu.
  • Uber indien ze met alles wettelijk in orde zijn.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 07:57   #47
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij mag niet luidop zeggen wat zijn partij bekonkelfoest ...
Het is nog niet 'officieel'.
Een testfase die niet officieel is?
Hoe kan je dan testen?
En Oostende doet niet mee, hoe zou dat komen denkt u? Wie zou daar een stokje in de wielen kunnen steken?

Vanaf 2019 wordt het overal ingezet.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 08:00   #48
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar het hangt van brotherke niet af dus heeft het geen nut om dat te schrijven.
Ik ben wel niet akkoord met alles, maar over het algemeen genomen heeft hij een punt.

Zoiets in één keer invoeren zou natuurlijk een volledige chaos betekenen, vooral waar de vakbonden heer en meester zijn.


Daarom is het misschien beter om stap voor stap te werken.


Maar komen zal het meeste van wat hij schreef!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 08:37   #49
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ja enorme vooruitgang, elk sociaal geval zit op een prive belbus. Alé kom, tis goedkoper een taxi in te schakelen dan een belbus te reserveren. Hoever kun je gaan in het communistisch denken ? 30 liter verbruik ipv 5 liter. Een chauffeur met overbetaald ambtenarenstatuut ipv een privewerknemer. En een peperdure belbus waar dan telkens een kat en een paardekop op zit vervoerd worden.
Je weet in de verste verte niet waarover je het hebt!

Verduidelijk even...

1) Sociaal geval?

2) Waar ga jij een taxi vinden aan 3€/rit?

3) Waar haal je het vandaan dat een belbus 30 liter verbruikt?

4) De chauffeurs van belbussen werken ALLEMAAL bij pachters. Zij zijn arbeider in een privébedrijf die diensten uitvoeren voor De Lijn. Waar zit je nu met je overbetaald ambtenarenstatuut?

Stop aub met onzin te posten. Dank je!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 09:48   #50
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Een testfase die niet officieel is?
Hoe kan je dan testen?
En Oostende doet niet mee, hoe zou dat komen denkt u? Wie zou daar een stokje in de wielen kunnen steken?

Vanaf 2019 wordt het overal ingezet.
Geef daar nu ein-de-lijk eens een bronnetje van. Als het 'officieel' is zoals jij hier loopt te beweren, dan moet daar toch ergens een bewijs voor bestaan, niet? Of vind je daadwerkelijk dat we dat maar moeten aanvaarden 'omdat jij het zegt'?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 10:10   #51
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De buschauffeurs kunnen best klagen.
De Lijn haalt 15% van de budgetten die nodig zijn voor hun aanbod zelf binnen.
Met andere woorden, de gemeenschap moet 85% bijpassen.

Nu er eindelijk een overheid is die zegt dat het anders moet en anders kan, is het kot te klein.


De Lijn vertrok altijd met aanbod.
Nu wil men vertrekken vanuit de vraag.

Hoe wilt men zoiets bereiken?
  • Hoofdassen blijven de verantwoordelijkheid van de lijn
  • Regionale of stedelijke gebieden worden de verantwoordelijkheid van de lagere overheid.

Wie gaat de mensen vervoeren:
  • De Lijn (zeker in de hoofdassen)
  • Privé spelers (meestal degenen die nu hun bussen met chauffeur verpachten aan De Lijn).
  • Taxi's, met hen worden afspraken gemaakt i.v.m. de prijs die ze mogen vragen. Zij zullen ongeveer hetzelfde aanbod doen als de belbussen nu.
  • Uber indien ze met alles wettelijk in orde zijn.
Is er een overheid die iets anders zegt?

Officieel is niemand op de hoogte van al die plannen...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 november 2016 om 10:14.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 10:27   #52
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar het hangt van brotherke niet af dus heeft het geen nut om dat te schrijven.
Gij denkt dat onderschat de kracht van de pen niet
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 10:38   #53
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
de kennedy tunnel met zijn tweexdrie vakken slikt 60.000 voertuigen per dag.
? Bron

# 140.000 voertuigen per dag slikt die tunnel, en was oorspronkelijk (1969) berekend tot 10.000 voertuigen per uur (5000 x 2 richtingen) trek je dat door naar 24 h is het 240.000 voertuigen per dag. De Kennedytunnel is wel heel ver van een ideale 3+3-vakssnelweg want heeft op- en afritten vlak voor en na de tunnel, en daardoor veel rijstrookwissels-verwevingen. Daarnaast ook een snelheidsbeperking die nog meer filedruk (km*min) veroorzaakt. Vergelijkbare havensteden (met stroom) hebben in de regel quasi dubbele tunnel-brug-capaciteit (Rotterdam, Hamburg, ...). Maar Vlaanderen is straatarm...

Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kennedytunnel
Ingebruikname 1969
Gebruik
Weg R1 + spoorlijn 59
# Verkeersintensiteit 140.000 voertuigen per dag

De afgezonken tunnel heeft een lengte van 590 meter en bestaat uit vier kokers die op 15 meter onder de zeespiegel liggen:

twee tunnelbuizen voor het autoverkeer, met elk een inwendige breedte van 14,25 m (2 x 3 rijstroken), oorspronkelijk berekend voor een verkeerscapaciteit van 4.500 tot 5.000 voertuigen per uur per richting (1969). Het wegdek ervan is in 2005 vernieuwd, samen met dat van de hele Antwerpse ring.
een fietstunnel in het midden met een breedte van 4 m.
een koker voor het treinverkeer met een breedte van 10,50 m.
Een 3+3-snelweg kan namelijk tot 13.200 (brave) voertuigen per uur aan, of 2200 per rijstrook (als er niets gebeurd, in goede omstandigheden en degelijk opgeleide bestuurders die een gelijkmatige snelheid aanhouden en min of meer hun afstanden respecteren (dus geen remmers door te weinig afstand) )
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 november 2016 om 10:56.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 10:52   #54
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Geef daar nu ein-de-lijk eens een bronnetje van. Als het 'officieel' is zoals jij hier loopt te beweren, dan moet daar toch ergens een bewijs voor bestaan, niet? Of vind je daadwerkelijk dat we dat maar moeten aanvaarden 'omdat jij het zegt'?
Ik zeg dat niet, ik schrijf dat.
En ja, gewoon aanvaarden, het zal ten gepaste tijde wel in de media komen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 11:02   #55
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zeg dat niet, ik schrijf dat.
En ja, gewoon aanvaarden, het zal ten gepaste tijde wel in de media komen.
Aangekondigd is het al sinds 12/2015:

Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...al-636517.html

Vlaamse regering wil einde maken aan monopolie De Lijn
18/12/15 om 05:12 - Bijgewerkt om 05:12

In een nieuwe conceptnota van de Vlaamse regering, waarin de toekomst van De Lijn en het openbaar vervoer in Vlaanderen besproken wordt, wordt een einde gemaakt aan de jarenlange monopoliepositie van De Lijn.

Dat schrijven de kranten van Mediahuis. De conceptnota zal volgens de kranten vandaag/vrijdag op de ministerraad worden voorgelegd en wellicht goedgekeurd.

Omdat het te duur is om overal openbaar vervoer te garanderen -nu belooft Vlaanderen een bushalte op 500 meter van elke voordeur- zal De Lijn enkel nog "instaan voor de bussen op het kernnet, dat zijn de belangrijkste verbindingen tussen grotere steden en gemeentes", aldus nota. Voor het aanvullende net zal een beroep gedaan worden op meerdere partners, zoals bijvoorbeeld taxi's, buurtbusjes, deelauto's en -fietsen.

Proefprojecten

De bedoeling is om het nieuwe plan al in 2018 te laten ingaan. Maar daarvoor wordt, als het voorstel van bevoegd mnister Ben Weyts (N-VA) vandaag groen licht krijgt, gestart met drie proefprojecten in de regio's Mechelen, Aalst en de Westhoek (Oostende), waarbij niet langer De Lijn zal bepalen hoeveel bussen er rijden, maar het departement Mobiliteit en Openbare Werken. Daarbij zal de kostendekkingsgraad cruciaal zijn, aldus de conceptnota.

(Belga/RR)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 november 2016 om 11:03.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 22:58   #56
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zeg dat niet, ik schrijf dat.
En ja, gewoon aanvaarden, het zal ten gepaste tijde wel in de media komen.
Juist gelijk dat wij moesten aanvaarden dat u schreef dat alle vakbonden gingen stoppen met actie voeren.
Maar daarover had u wel geen link of geen bron.
En ondertussen is er wel iets anders in de media gekomen, de vakbonden zijn niet gestopt met acties te voeren.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 19:31   #57
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar het hangt van brotherke niet af dus heeft het geen nut om dat te schrijven.
Gij denkt dat onderschat de kracht van de pen niet
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 18:01   #58
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zeg dat niet, ik schrijf dat.
En ja, gewoon aanvaarden, het zal ten gepaste tijde wel in de media komen.
Er komt een transitieovereenkomst, deze wordt afgesloten voor de periode van 1 januari 2017 tot en met 31 december 2020.
Wat die juist inhoudt, weten we eind volgende week hopelijk.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be