Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 december 2016, 09:01   #1601
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Dus je dacht naar Brussel-Centraal te rijden voor een horecazaak die "iedereen" weet zijn nabij Brussel-Zuid? Blijkt echt wel moeilijk voor jou om een consistent verhaal te vertellen, Verzinselaar.
LOL 😄
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 13:23   #1602
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ja van 2000 vierkante meter en 30 man personeel !!
hotdog tentje staat schuin voor de deur.
Nu heb ik effen mijn twijfels... Bestaat er een hotdog tentje in het Zuidstation?
Nu ja, ik herinner mij ook niet dat er ergens in het Zuidstation voldoende plaats is voor een handelszaak met 2000 (!) vierkante meter...

Maar bon, jij bent er geweest, ik niet hé.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 13:39   #1603
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De ontdraging van activa bestaat erin dat de activa uit de "stervende vennootschap" worden gehaald ten nadele van de schuldeisers. Als je dergelijke ontdraging adviseert of er op enige wijze aan meewerkt, ben je mededader.

Tot zover je juridisch inzicht.
ik zit zoals steeds in de bibliotheek ditmaal gebouw R campus drie Eiken
hoeveel arresten wil je waarin staat dat als je je handelsfonds verkoopt aan de juiste prijs ,de schuldeisers nooit kunnen benadeeld zijn want dat het nadeel bestaat uit het verschil tussen de juiste prijs (going concern /venale waarde en de prijs die je gevraagd hebt ??

Cass 12 November 1914

Ben deze morgen in Brugge nog een sterfhuisconstructie gaan registreren.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 13:41   #1604
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
LOL 😄
De vergissing van vertaling gebeurde in mijn vorig dossier in HORECA NV en ondertussen ken ik de juiste vertaling voor mijn huidig dossier in Brussel Zuid.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 13:43   #1605
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Nu heb ik effen mijn twijfels... Bestaat er een hotdog tentje in het Zuidstation?
Nu ja, ik herinner mij ook niet dat er ergens in het Zuidstation voldoende plaats is voor een handelszaak met 2000 (!) vierkante meter...

Maar bon, jij bent er geweest, ik niet hé.
ALs je door de zaak loopt die begint in het station dan kom je op een plein vol handelszaken en op dat plein staat de hotdog tent . 10 meter voor de deur .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 13:46   #1606
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Die voordrachten waarvan je zelf niet weet waar en wanneer je die zal geven? ROFL
Jij hebt duidelijk nog nooit voordrachten gehouden ,je moet eerst een redelijk aantal inschrijvingen hebben voor je de zaal vastlegd.
ik bemoei mij er niet mee dat doet mijn management team vanaf 1 jan 2017 treedt onze overeenkomst in werking en het heeft plaats in Mei das al wat ik weet tot nu toe.

o ja ze verkopen hier ook nu hotdogs voor de deur van gebouw R dus ga even nog eentje eten.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 december 2016 om 13:48.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 13:50   #1607
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

TE LAAT ze zijn al weg ,dat wordt weer een suikerwafel

niet goed voor mijn diabetes
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:01   #1608
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De ontdraging van activa bestaat erin dat de activa uit de "stervende vennootschap" worden gehaald ten nadele van de schuldeisers. Als je dergelijke ontdraging adviseert of er op enige wijze aan meewerkt, ben je mededader.

Tot zover je juridisch inzicht.
vind dit net in het RW

motivatie voor doorstart

De wetgever heeft hiermede vooral oog gehad voor
het maatschappelijk belang van de onderneming. Een
onderneming cree¨ert immers vaak tewerkstelling en
heeft dus een maatschappelijk belang

Rechtbank van Koophandel te Dendermonde
6e Kamer – 30 juli 2009
Voorzitter: de h. De Croock
Rechters in handelszaken: de h. Cornelis en mevr. Van
Den Borre
Openbaar ministerie: mevr. Clippeleyr
Advocaat: mr. Huybens
Wet Continuı¨teit Ondernemingen – Procedure gerechtelijke
reorganisatie – Overdracht onder gerechtelijk
gezag – Voorwaarde – Bestaan van maatschappelijk
belang

Ik gebruik dit morgen bij de aanvraag WCO horeca Brussel Zuid.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:05   #1609
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Jij hebt duidelijk nog nooit voordrachten gehouden ,je moet eerst een redelijk aantal inschrijvingen hebben voor je de zaal vastlegd.
ik bemoei mij er niet mee dat doet mijn management team vanaf 1 jan 2017 treedt onze overeenkomst in werking en het heeft plaats in Mei das al wat ik weet tot nu toe.

o ja ze verkopen hier ook nu hotdogs voor de deur van gebouw R dus ga even nog eentje eten.
Zalen leg je op tijd vast nog voor je laat inschrijven. Stel dat je anders moet afzeggen omdat de zaal niet meer beschikbaar is.

Nog niet genoeg inschrijvingen om een zaal vast te leggen? Gisteren zei je nog dat de eerste voordrachten reeds lang volzet zijn.

Overleg eerst nog eens met je alter-ego "team" over een antwoord.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:05   #1610
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
vind dit net in het RW

motivatie voor doorstart

De wetgever heeft hiermede vooral oog gehad voor
het maatschappelijk belang van de onderneming. Een
onderneming cree¨ert immers vaak tewerkstelling en
heeft dus een maatschappelijk belang

Rechtbank van Koophandel te Dendermonde
6e Kamer – 30 juli 2009
Voorzitter: de h. De Croock
Rechters in handelszaken: de h. Cornelis en mevr. Van
Den Borre
Openbaar ministerie: mevr. Clippeleyr
Advocaat: mr. Huybens
Wet Continuı¨teit Ondernemingen – Procedure gerechtelijke
reorganisatie – Overdracht onder gerechtelijk
gezag – Voorwaarde – Bestaan van maatschappelijk
belang

Ik gebruik dit morgen bij de aanvraag WCO horeca Brussel Zuid.
Graag volledige tekst.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:06   #1611
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De vergissing van vertaling gebeurde in mijn vorig dossier in HORECA NV en ondertussen ken ik de juiste vertaling voor mijn huidig dossier in Brussel Zuid.
Het gaat niet om een vergissing bij de vertaling, hoor. Je zei duidelijk dat je naar Brussel-Centraal ging.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:08   #1612
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ALs je door de zaak loopt die begint in het station dan kom je op een plein vol handelszaken en op dat plein staat de hotdog tent . 10 meter voor de deur .
Naam van het plein?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:12   #1613
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Naam van het plein?
victor Horta
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:14   #1614
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Het gaat niet om een vergissing bij de vertaling, hoor. Je zei duidelijk dat je naar Brussel-Centraal ging.
mensen ik noemde brussel midi ,brussel CENTRAAL

IK VIND DAT NORMAAL MIDI = CENTRAAL

niet dat midi =zuid zoals achteraf bleek
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:19   #1615
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Graag volledige tekst.


Citaat:
BVBA T.L.

...

B. Feiten

2. De BVBA T.L. werd opgericht op 2 maart 1999 onder de benaming BVBA B.I., met als activiteit groothandel in meubelen. Met deze activiteit werden omvangrijke verliezen opgebouwd.

Op 16 augustus 2007 werd de maatschappelijke benaming gewijzigd in BVBA T.L. en werd de activiteit omgevormd naar expeditie- en tradingactiviteiten. Sindsdien maakt de vennootschap vrij omvangrijke winst.

3. Volgens de gedelegeerde rechter is het niet ondenkbaar dat deze winst vroeger terug te vinden was in een andere vennootschap, maar verschoven werd naar deze vennootschap, teneinde de opgebouwde fiscale verliezen uit de meubelactiviteit te kunnen compenseren.

De douanevergunning werd in 2007 overgenomen van NV Van H.I., en volgens het verslag van de gedelegeerde rechter is deze overname niet zonder problemen verlopen. Volgens de gedelegeerde rechter die ter zake informatie ontving van de heer De Z. van de douane te Gent, dienen er tot op vandaag nog zaken uitgeklaard te worden in verband met de in- en uitklaring van goederen.

De vennootschap BVBA T.L. beschikt over een vergunning in douane-entrepot type D.

4. De gedelegeerde rechter wijst erop dat de cijfers van de vennootschap zeer goed zijn. Sinds de aanvang van de nieuwe activiteit werden er steeds mooie winsten gerealiseerd. Op 31 december 2008 werden vroegere verliezen uit de meubelactiviteit zelfs volledig weggewerkt en vertoont de balans opnieuw een positief eigen vermogen.

5. De gedelegeerde rechter wijst er in zijn verslag op dat in de openstaande klanten en in de openstaande leveranciers er geen problematische zaken terug te vinden zijn.

Het kaskrediet bij de bank werd op 24 juni 2009 volledig afgelost. De vennootschap heeft geen personeel in dienst. Er zijn geen openstaande schulden aan RSZ of bedrijfsvoorheffing. Er zijn geen schulden aan BTW.

6. De vennootschap is in een rechtszaak gewikkeld met NV S. & De K. Deze laatste is een expediteur te Antwerpen, werkzaam in containertransport tussen China/Rusland en Antwerpen. Deze onderneming werkte samen met NV Van H.I., een vennootschap die verbonden is met BVBA T.L. (gemeenschappelijke aandeelhouders/bestuurders). NV Van H.I. en NV S. & De K. zijn sedert enige tijd in een gerechtelijke procedure gewikkeld. NV Van H.I. heeft een pandovereenkomst gesloten met NV S. & De K., waarbij een wisselpand gegeven werd ter waarde van 650.000 euro. In deze pandovereenkomst treedt BVBA T.L. op als derde pandhouder.

7. Ingevolge een beschikking van de Voorzitter van de Rechtbank van Koophandel te Antwerpen, gewezen op 4 juli 2008, werd BVBA T.L. veroordeeld tot betaling van 650.000 euro ingevolge verbeurde dwangsommen. BVBA T.L. werd hier in solidum veroordeeld samen met NV Van H.I.

8. De NV Van H.I. heeft op 18 maart 2009 een verzoekschrift neergelegd onder de oude wet gerechtelijk akkoord. Bij vonnis van 23 maart 2009 werd aan de NV Van H.I. een gerechtelijk akkoord toegestaan. De voorlopige opschorting werd bepaald tot 21 september 2009.

9. Bij exploot van 4 juni 2009 heeft NV S. & De K. de NV Van H.I. en de commissaris inzake opschorting, Marc Peeters, gedagvaard teneinde de intrekking en herroeping van het vonnis van 23 maart 2009 te horen uitspreken, waarbij aan NV Van H.I. een voorlopige opschorting van betaling werd toegestaan, minstens de beëindiging van deze voorlopige opschorting te bevelen.

Bij vonnis van heden werd deze vordering ongegrond verklaard.

10. NV S. & De K. heeft BVBA T.L. gedagvaard tegen de zitting van 16 juli 2009 in faillissement. De zaak werd uitgesteld naar de terechtzitting van 13 augustus 2009.

11. Blijkens bijlage 2 van haar verzoekschrift vraagt BVBA T.L. de procedure gerechtelijke reorganisatie aan teneinde de douaneactiviteiten (vergunning douane- entrepot type D) over te dragen. Zij motiveert zulks door aan te voeren «dit zou het enerzijds mogelijk maken om nieuwe middelen aan te brengen en anderzijds het verlies te verhinderen van de douanevergunning in geval van een mogelijk faillissement met alle mogelijke zeer nadelige gevolgen (geen mogelijkheid meer om containers onder transit naar ons magazijn te brengen, nieuwe vergunning aanvragen duurt enkele maanden), ook voor de schuldeisers (bij faillissement dienen namelijk alle invoerrechten onmiddellijk vereffend te worden). Wij kunnen dan onze activiteiten verderzetten met betrekking tot de behandeling van de luchtvrachtzendingen, die op zich een rendabele activiteit is».

12. In zijn schriftelijk verslag van 22 juli 2009 schreef de gedelegeerde rechter dat de continuïteit van BVBA T.L. op dit moment niet bedreigd is op basis van haar eigen activiteiten. Hij wijst erop dat alle schuldeisers tijdig betaald worden, er zijn geen achterstallige schulden en de vennootschap heeft een winstgevende uitbating.

De gedelegeerde rechter wijst er tevens op dat bij navraag bij de FOD Financiën, dienst Douane, gebleken is dat de overgang van een douanevergunning van één vennootschap naar een andere vennootschap mogelijk is, maar dat opnieuw een volledige procedure doorlopen dient te worden, met onder andere een audit door de diensten te Sint-Niklaas. Deze procedure zou één �* twee maanden in beslag nemen, wat ongeveer dezelfde termijn is als bij de aanvraag van een volledige nieuwe vergunning. Bij een eventueel faillissement wordt aan de curator ook toegestaan om verder te blijven werken onder de bestaande douanevergunning.

Er zijn volgens de gedelegeerde rechter weinig of geen belanghebbende partijen bij de overdracht van de douanevergunning.

De gedelegeerde rechter is van oordeel dat er geen noodzaak is om de douaneactiviteiten in de huidige omstandigheden over te dragen.

C. Beoordeling

13. De procedure reorganisatie door overdracht onder gerechtelijk gezag, zoals geregeld in art. 59 Wet Continuïteit Ondernemingen, heeft tot doel de overdracht van het geheel of een deel van de onderneming of haar activiteiten te realiseren met het oog op het behoud. Het uitgangspunt van de wetgever was duidelijk dat ondernemingen, die nog waarde hebben, of gedeelten van ondernemingen of ondernemingen waarvan een deel van de activiteit waardevol is, zo moeten kunnen worden afgesplitst, zodat deze ondernemingen of deze deelactiviteiten kunnen worden gered.

De wetgever heeft hiermede vooral oog gehad voor het maatschappelijk belang van de onderneming. Een onderneming creëert immers vaak tewerkstelling en heeft dus een maatschappelijk belang. Vanuit dit maatschappelijk belang is het dan ook te begrijpen dat zowel de schuldenaar zelf als derden en zelfs de procureur des Konings deze overdracht onder gerechtelijk gezag van dergelijke ondernemingen of gedeelten ervan kunnen vorderen.

Het valt onmiddellijk op dat in deze aanvraag een dergelijk maatschappelijk belang volledig ontbreekt.

14. Er zijn geen personeelsleden en evenmin andere sociale redenen die vanuit een maatschappelijk oogpunt de rechtbank ertoe zouden moeten bewegen om de overdracht toe te staan. Integendeel, alles lijkt uit te gaan van een louter privatief belang van de aandeelhouders. Nadat destijds reeds de douanevergunning werd overgenomen van NV Van H.I., wil men thans blijkbaar het enige activabestanddeel, «de douanevergunning», overdragen naar een nieuwe entiteit om verder te werken. Het is duidelijk dat alleen de huidige aandeelhouders of bestuurders wellicht interesse zullen hebben in een dergelijke overname.

Omdat een dergelijke overname geen merkelijk voordeel oplevert tegenover de aanvraag van een nieuwe vergunning, lijkt het onwaarschijnlijk dat derden interesse zullen betonen.

De rechtbank is van oordeel dat de overdracht niet strookt met de bedoeling van de wet.

Van overdracht van een complex geheel is in feite geen sprake, omdat de overdracht enkel de overdracht van de vergunning beoogt. De schuldeisers hebben evenmin belang bij een dergelijke overdracht.

In feite heeft alles veel weg van een sterfhuisconstructie
, waarbij men het enige actief dat de BVBA T.L. bezit en dat nog van belang is voor de aandeelhouders, wil overdragen naar een nieuwe entiteit.

Het valt trouwens op dat de schuldenaar resoluut kiest voor de overdracht onder gerechtelijk gezag en zelfs geen andere wijze van gerechtelijke reorganisatie in overweging neemt, zoals minnelijk of collectief akkoord, waar de schuldeisers ontegensprekelijk meer baat bij zouden hebben.

In die omstandigheden dient de vordering ongegrond te worden verklaard.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 december 2016 om 14:23.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:26   #1616
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Arme bedrijvendokter... Ook deze rechter maakt het onderscheid sterfhuisconstructie <-> slachthuisconstructie niet...
dit gebruik je in inversie ,als er een maatschappelijk belang is mag je de doorstart doen !!

denk aan mijn 4 kleurtjes ! ik lees vonnissen en haal er de ZAKEN UIT DIE BELANGRIJK ZIJN

HIER STAAT ZWART OP WIT DAT ER EEN MAATSCHAPPELIJK BELANG MOET ZIJN EN GEEN PRIVAATBELANG

Dus als ik morgen vraag om WCO met overname onder gerechtelijk gezag en overname van 30 man personeel dan kan op grond van dit vonnis de rechter dat niet weigeren.

Dit was de redden waarom we opteerden voor WCO en geen sterfhuisconstructie.

Al mijn constructies zijn op deze wijze ,ik gebruik bepaalde passages in vonissen en speel dan met inversies,conversies,negaties en contrapossitives net zoals ik het vonnis Scheers gebruik.

EN JA DAS WISKUNDE ;
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 december 2016 om 14:29.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:28   #1617
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
dit gebruik je in inversie ,als er een maatschappelijk belang is mag je de doorstart doen !!

denk aan mijn 4 kleurtjes ! ik lees vonnissen en haal er de ZAKEN UIT DIE BELANGRIJK ZIJN

HIER STAAT ZWART OP WIT DAT ER EEN MAATSCHAPPELIJK BELANG MOET ZIJN EN GEEN PRIVAATBELANG

Dus als ik morgen vraag om WCO met overname onder gerechtelijk gezag en overname van 30 man personeel dan kan op grond van dit vonnis de rechter dat niet weigeren.

Al mijn constructies zijn op deze wijze ,ik gebruik bepaalde passages in vonissen en speel dan met inversies,conversies,negaties en contrapossitives net zoals ik het vonnis Scheers gebruik.

EN JA DAS WISKUNDE ;
Natuurlijk kan de rechter dit weigeren. Hij is immers absoluut niet gebonden door dit vonnis. Hij kan het er hoogstens mee eens zijn.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:30   #1618
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

En ik neem aan dat je met inversie een a contrario redenering bedoelt?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:30   #1619
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Natuurlijk kan de rechter dit weigeren. Hij is immers absoluut niet gebonden door dit vonnis. Hij kan het er hoogstens mee eens zijn.
Hij gaat het risico niet nemen van 30 mensen op straat te zetten wedden ?
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 14:32   #1620
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Hij gaat het risico niet nemen van 30 mensen op straat te zetten wedden ?
Zoals ik al zei, de rechter kan het er zeker mee eens zijn. Maar hij is geenszins gebonden door het vonnis.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be