Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2009, 10:54   #41
boomerang
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Waarom zou je dat willen weten?
Is dat je antwoord ? Een tegenvraag ?
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 10:57   #42
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik denk dat dit kan worden aanschouwd als laster. Mogelijk dacht u dat u zomaar wat kan onzin rondstrooien op fora omdat u "ex moslim" bent (heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om jullie site wat te doorlezen. Is het mogelijk om de teksten welke u daar plaatst niet als "Koranisch" te beschouwen of de referenties zijn mogelijk fout, maar in mijn online versie komt niets ervan overeen, anderen hier kunnen dat ook even controleren als ze dat willen).

Ik hoop voor u dat de agent in kwestie dit niet komt te lezen.

Wat betreft de gesloten kringen van extremisten in Antwerpen, mag u gerust zijn dat ze net zoals de sektes als blood & honour en dergelijke, (andere welke onlangs in de media kwamen) serieus in de gaten worden gehouden. Men kan niet overal dagelijks effe binnenvallen en alles wat er kwam opsluiten. Ik hoop dat u die logica inziet.

Het is zware taal welke u verkondigt beste man. (en ik heb zo men vermoedens dat u de wetten van dit forum met de voeten treedt)
Wat Peter vertelt is doodeenvoudig de waarheid, blijkbaar heeft u daar weer moeite mee?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 10:57   #43
boomerang
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Bedankt, maar dit is theorie. Ik wilde zeggen, wie kent er meer allochtone politie ambtenaren bij naam en functie, die eveneens deel uitmaken van extreem fanatieke religieuze gemeenschappen en verenigingen in België ?
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 11:00   #44
boomerang
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat Peter vertelt is doodeenvoudig de waarheid, blijkbaar heeft u daar weer moeite mee?
Veel mensen draaien zich liever een rad voor de ogen, dat staat hen toe rustig te slapen s'nachts, zonder nachtmerries. Maar pas op ! Er kan een dag komen dat je wakker word, en dat de nachtmerries werkelijkheid geworden zijn. Die dag is het te laat.
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 11:04   #45
bentje
Parlementsvoorzitter
 
bentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk bericht
Is dat je antwoord ? Een tegenvraag ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk bericht
Bedankt, maar dit is theorie. Ik wilde zeggen, wie kent er meer allochtone politie ambtenaren bij naam en functie, die eveneens deel uitmaken van extreem fanatieke religieuze gemeenschappen en verenigingen in België ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk bericht
Veel mensen draaien zich liever een rad voor de ogen, dat staat hen toe rustig te slapen s'nachts, zonder nachtmerries. Maar pas op ! Er kan een dag komen dat je wakker word, en dat de nachtmerries werkelijkheid geworden zijn. Die dag is het te laat.
Ja, een tegenvraag, omdat je zo represaille-achtig overkomt
__________________
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 12:44   #46
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk bericht
Veel mensen draaien zich liever een rad voor de ogen, dat staat hen toe rustig te slapen s'nachts, zonder nachtmerries. Maar pas op ! Er kan een dag komen dat je wakker word, en dat de nachtmerries werkelijkheid geworden zijn. Die dag is het te laat.
Ik heb met die organisatie waarover Peter het heeft gewerkt, en wat hij zegt klopt, maar politici willen dit niet weten, zo eenvoudig is het!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 13:57   #47
Peter Velle
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 oktober 2009
Berichten: 4
Standaard Zelfverdediging tegen moslimextremisten

Ik tracht mijn project zo veel mogelijk in de kijker te zetten. Media, lezingen, protestacties,... Als ik in de anonimiteit zou verzeild geraken, dan hebben die moslimextremisten vrij spel. Het is veiliger voor me om geen verstoppertje te spelen. Ik krijg van meerdere politici van verschillende partijen sympathie.

Federale Politie Antwerpen en Staatsveiligheid waarschuwen zelf ook voor infiltraties van moslimextremisten binnen de verschillende politiediensten. Hamza Arras is zo'n voorbeeld hiervan. Ik ben niet de enige die beweert dat deze flik een infiltrant is van het radicaal islamitisch milieu. Misschien moet de heer Arras ook wel Staatsveiligheid én Federale Politie Antwerpen voor de rechtbank slepen. Hamza Arras kan dan het handje vasthouden van imam Nordine Taouil.

Ik ben niet degene die in de moskee oproept om joden, afvalligen,... te straffen. Ik roep niet op tot haat en geweld. Als Nordine Taouil 100% achter de koran staat (zoals hij beweert), dan staat hij ook 100% achter het idee om afvalligen, homoseksuelen,... te vermoorden. Als ex-moslim zeg ik dat de koran een achterlijk en gevaarlijk boek is, en dat de islam een pijnlijke vergissing is van God. Ik beroep me nu op het recht van vrije meningsuiting.
Peter Velle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:04   #48
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

ik begrijp zelfs niet hoe iemand in de islam terecht kan komen. Als je daar geboren wordt in die wereld ok, dan gaat het als vanzelfsprekend.

Maar u bent toch iemand uit dit land neem ik aan, hoe komt u erbij om moslim te worden in de eerste plaats?

Kan u daarover wat inzicht verschaffen?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:18   #49
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
ik begrijp zelfs niet hoe iemand in de islam terecht kan komen. Als je daar geboren wordt in die wereld ok, dan gaat het als vanzelfsprekend.

Maar u bent toch iemand uit dit land neem ik aan, hoe komt u erbij om moslim te worden in de eerste plaats?

Kan u daarover wat inzicht verschaffen?
Die mensen worden gewoon belogen en bedrogen en zo de iSSlam ingelokt. De leugenachtige suikerversie van iSSlam (waar politici zoals een Bertje Anciaux en co ook mee weg zijn) , wat de iSSlam werkelijk inhoud komen velen pas later te weten.

Lees hier deze getuigenis eens van een andere ex-moslim. Dat geeft antwoord op uw vraag. Die brave man bestrijd nu net zoals Peter iSSlam na ook de schellen van de ogen te zijn gevallen.

Mijn weg naar de Islam en terug weg ervan
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=21&t=9926

Hier zijn website van ex-moslims
http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 28 oktober 2009 om 14:25.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:31   #50
boomerang
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Ja, een tegenvraag, omdat je zo represaille-achtig overkomt
Ik vind dat die namen meer bekendheid moeten krijgen. Internet is daar een prima werktuig voor.
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:34   #51
(Geza)ni(c)k
Vreemdeling
 
(Geza)ni(c)k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Locatie: Terhagen (Rumst)
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Velle Bekijk bericht
...Ik krijg van meerdere politici van verschillende partijen sympathie.
Dan wordt het tijd dat ze ballen aan hun lijf krijgen en het ook daadwerkelijk aanklagen.
Het is triest gesteld met de politiek in dit land maar voor zulke zaken zouden ze toch zeker hun verantwoordelijkheid nog opnemen.

Ik vraag me trouwens af waartoe de rechtszaak van imam Nordine Taouil tegen oa onze minster van Justitie dan zal lijden.

Hij beweert geen extremist te zijn, terwijl de meerderheid van de posters hier in deze discussie net het tegendeel beweren.
Hiervoor moeten er dan ook bewijzen zijn, en die zullen dan wel boven komen bij het proces.

Maar voor het ogenblik geloof ik dat er hier zwaar overdreven wordt en dat de meerderheid hier spijtig genoeg overdreven onverdraagzaam is
(Geza)ni(c)k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:48   #52
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (Geza)ni(c)k Bekijk bericht
Dan wordt het tijd dat ze ballen aan hun lijf krijgen en het ook daadwerkelijk aanklagen.
Het is triest gesteld met de politiek in dit land maar voor zulke zaken zouden ze toch zeker hun verantwoordelijkheid nog opnemen.
Het partijbestuur zal dat wel voor hen beslissen.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 15:07   #53
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik denk dat dit kan worden aanschouwd als laster. Mogelijk dacht u dat u zomaar wat kan onzin rondstrooien op fora omdat u "ex moslim" bent (heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om jullie site wat te doorlezen. Is het mogelijk om de teksten welke u daar plaatst niet als "Koranisch" te beschouwen of de referenties zijn mogelijk fout, maar in mijn online versie komt niets ervan overeen, anderen hier kunnen dat ook even controleren als ze dat willen).

Ik hoop voor u dat de agent in kwestie dit niet komt te lezen.

Wat betreft de gesloten kringen van extremisten in Antwerpen, mag u gerust zijn dat ze net zoals de sektes als blood & honour en dergelijke, (andere welke onlangs in de media kwamen) serieus in de gaten worden gehouden. Men kan niet overal dagelijks effe binnenvallen en alles wat er kwam opsluiten. Ik hoop dat u die logica inziet.

Het is zware taal welke u verkondigt beste man. (en ik heb zo men vermoedens dat u de wetten van dit forum met de voeten treedt)
Onder de indruk .. Fehriye Erdal .. nu minder onder de indruk
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 16:30   #54
(Geza)ni(c)k
Vreemdeling
 
(Geza)ni(c)k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Locatie: Terhagen (Rumst)
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het partijbestuur zal dat wel voor hen beslissen.
En het partijbestuur bestaat niet uit politici?
Nu mag je wel veralgemenen
(Geza)ni(c)k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 17:15   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
zoveel haat dat u met zich meedraagt .Op deze manier bezorgt u uzelf nog een hartaanval.
Ik raad u aan een tijdje van fora weg te blijven, beetje wandelen in de natuur en wat meer van het leven genieten.

Uw woorden raken echt niemand hoor, enkel uzelf en als u iets te lang doorgaat gaan mensen u enkel een oude zeur vinden en u mijden
Bedankt voor Uw bezorgdheid voor mijn hart en voor de goede raad, maar ik denk dat ik zelf wel weet wat het beste is voor mij.

Haat - een woord dat frequent gebezigd wordt door de 'ware gelovige' - is een sterke emotie, net als liefde, een emotie die ik voorbehoud voor belangrijke dingen in mijn leven - ik haat islam niet, daarvoor is islam niet belangrijk genoeg, ik heb er gewoon een afkeer van - mag ik?

Me zorgen maken over wat 'de mensen' van mij vinden of denken, heb ik jaren geleden van me afgeschud - met dat soort ballast kan en wil ik niet eens leven - ik doe 'mijn ding' en neem geen blad voor de mond - U, als 'ware gelovige', ziet natuurlijk liever dat alles onder de mat geveegd wordt en met de mantel der liefde wordt bedekt - dat kan een tijdje goed gaan, maar ooit barst die bom toch, geloof me. 'Men' blijft niet tolerant toekijken hoe het hele land en de rest van de wereld naar de sodemieter gaat door een intolerante ideologie.
Het tij zal keren - en indien niet - tsjah, dan is de dood te verkiezen boven een leven onder islamitische onderdrukking - per slot van rekening leeft niemand eeuwig.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 19:12   #56
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Velle Bekijk bericht
Pakistaanse jihadi’s in Antwerpen

Fazlur Rehman: “Als de Taliban dringend meer strijders nodig heeft, dan stuur ik onmiddellijk mijn studenten naar het front.”

Azam Tariq: “Wij soennieten zijn aan Allah verschuldigd om elke sjiiet te onthoofden.”

Abdul Hameed: “We mogen geen vrienden maken onder de ongelovige honden. Anders komen we terecht in de hel.”


Imam Abdul Hameed van de Pakistaanse moskee Khatim-Al-Anbia in de Oranjestraat is zonder twijfel dé gevaarlijkste moslimextremist die in Antwerpen rondloopt. Het is geen toeval dat zijn moskee door kenners ‘het Al Qaeda-filiaal van Antwerpen’ wordt genoemd. De laatste jaren zijn er verschillende Pakistaanse Al Qaeda kopstukken op bezoek gekomen in de moskee. Fazlur Rehman, Azam Tariq en Sami-ul-Haq zijn de belangrijkste onder hen.

Fazlur Rehman is de leider van de Harakat ul-Mujahedeen, die in Kashmir vecht tegen de Indiase overheersing. De beweging wordt door de Verenigde Staten bestempeld als ‘terroristisch’. In 1993 trainde Rehman Al Qaeda militanten in Somalië. Het bloedige ‘Black-Hawk-Down incident’ was het gevolg hiervan voor de Amerikanen. In 1998 spraken Fazlur Rehman en Osama Bin Laden tevens een fatwa uit gericht tegen de VS.

Azam Tariq werd in 2003 gedood door Pakistaanse veiligheidstroepen bij een anti-terreuroperatie. Hij was de oprichter van de soennitische terreurgroep Sipah-e-Sahaba Pakistan. Deze groep is verantwoordelijk voor duizenden moorden op sjiieten en speelt een hoofdrol in het sektarisch geweld in Pakistan. Azam Tariq was ook de woordvoerder van de radicale organisatie Tehrik-i-Taliban Pakistan (Students' Movement of Pakistan). Deze studentenorganisatie was onder andere het brein achter de bloedige bezetting van de Rode Moskee in Islamabad in juli 2007. Tehrik-i-Taliban Pakistan was ook verantwoordelijk voor enkele recente terreuraanslagen in Pakistan. De kantoren van het ‘UN World Food Programme’ in Islamabad en het hoofdkwartier van het Pakistaanse leger in Rawalpindi waren in oktober 2009 het doelwit. Azam Tariq was een persoonlijke vriend van de Pakistaanse Talibanleider Baitullah Mehsud en Afghaanse Talibanleider Mullah Omar.

Sami-ul-Haq is de leider van de extremistische organisaties Jamiat Ulema-e-Islam en Muttahida Majlis-e-Ama. Hij is tevens de oprichter van de meest fundamentalistische madrassa van Pakistan, namelijk Darul uloom Haqqania. Deze koranschool is gelegen nabij Peshawar vlakbij de Afghaanse grens en staat bekend als kweekvijver van Talibanstrijders. Vanuit de Antwerpse moskee Khatim-Al-Anbia reizen jaarlijks tientallen Pakistaanse jongeren af naar deze madrassa voor een geestelijke en fysieke opleiding in het kader van de ‘heilige oorlog’ tegen het westen.

Pakistaanse moslimextremisten blijven ons land maar bezoeken. Blijkbaar legt niemand hen iets in de weg. De Belgische overheid is hiervan op de hoogte en doet niets. Met andere woorden, ze is medeplichtig aan terrorisme!
Onze nieuwe organisatie, ‘People Against Islam’, die ontstaan is uit het reeds bestaande ‘Vlaams Comité voor Ex-moslims’, zal de strijd tegen de islam nog verder opvoeren. We laten ons niet afschrikken door intimidaties van extremisten als Nordine Taouil en moslimfundamentalisten die geïnfiltreerd zijn bij Lokale Politie Antwerpen en Federale Politie Brussel.

Via volgende link vindt u een exclusieve getuigenis terug over de aanwezigheid van Pakistaanse jihadi's in Antwerpen:
http://www.youtube.com/results?searc...rch_type=&aq=f

People Against Islam
Voorzitter Peter Velle

[email protected]

Het relaas van Peter Velle, kan ik vanuit persoonlijke ervaringen enkel bevestigen. Onrustwekkend is het feit dat men er niet durft of kan optreden uit schrik om de vingers te verbranden of uit schrik voor represailles....
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 20:07   #57
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Het relaas van Peter Velle, kan ik vanuit persoonlijke ervaringen enkel bevestigen. Onrustwekkend is het feit dat men er niet durft of kan optreden uit schrik om de vingers te verbranden of uit schrik voor represailles....
Even onrustwekkend en gevaarlijk is het negationisme van linxen van het genre van Filosoof die keer op keer het debat proberen te smoren met achterbakse afleidingsmaneuvers die doordrenkt zijn van hun haat voor alles wat Westers of Vlaams is. Dat soort linxe typetjes haalt alles uit de kast om moslimextremisten dood te knuffelen. De dagdagelijkse feiten, hier en in moslimlanden, ontkennen ze in alle toonaarden. Ze zijn vastgeroest in het linxe verhaal van de maakbare happy samenleving. Dat verhaal is mislukt, ze weten het, maar hun ego en vooral hun diepe haat voor andersdenkenden is te groot om toe te geven hoe verkeerd ze wel zijn. Zij verkiezen om hun ogen niet te openen, om niet te luisteren en om verder te haten.

@ Peter De klassieke manier van de linxe gluiperd om de kern van de discussie te omzeilen, zijn :
- het VB erbij sleuren. Dat geeft hen de gelegenheid hun frustraties en haat te lozen. Bij Filosoof zien we dat dat zijn raison d'être is. Zonder haat voor het VB heeft zijn leven geen enkele zin. Profileer u ook niet als NVA-er: islamitisch nationalisme vinden ze geweldig, Vlaams nationalisme is hun ergste nachtmerrie. Het woord 'Vlaams' volstaat om schuim op hun lippen te toveren.

- de USA erbij halen : de grote Satan zowel in de ogen van de moslims van de linxen
- de boodschapper ridiculiseren en/of nazificeren Voorbeeld. Lees de posts van filosoof.
- de Bijbel (nooit de thora) erbij sleuren, en Middeleeuwse toestanden, hun laatste zwaktebod.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 20:16   #58
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Even onrustwekkend en gevaarlijk is het negationisme van linxen van het genre van Filosoof die keer op keer het debat proberen te smoren met achterbakse afleidingsmaneuvers die doordrenkt zijn van hun haat voor alles wat Westers of Vlaams is. Dat soort linxe typetjes haalt alles uit de kast om moslimextremisten dood te knuffelen.
Toon ons één post waar Filosoof moslimextremisten "doodknuffelt" .
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 20:22   #59
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Toon ons één post waar Filosoof moslimextremisten "doodknuffelt" .
Toon ons één post waarin hij moslimextremisten niet doodknuffelt.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 21:41   #60
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Toon ons één post waarin hij moslimextremisten niet doodknuffelt.
Voor een dubbelnick heb je wel heel veel noten op uw zang.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be