Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2012, 20:27   #1
D.J.G.
Burger
 
D.J.G.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 116
Standaard Bedreigde Afrikaanse Lesbiene's en Homo's verdienen Internationale immigratie hulp ..

Ik was al uitgebreid aan het werk over de toekomst van het onderwerp geaardheid, maar Ter zake van gisteren kwam terug in mij op en ik kreeg weer een krop in de keel, voorzichtig, voorzichtig!

Ik denk dat dislocatie wel geregeld kan en zou moeten worden, Internationaal.

Het is een plicht, zoals ik het zie. Deze mensen worden regelmatig vermoord of mishandeld, gediscrimineerd en leven op ongezonde voet met banale slechte mensen.

Het zijn er ook niet zoveel. En het kan wel sociaal/maatschappelijk aangenaam worden gefaciliteerd ter vlotte integratie en advies paraat.

En America maar gratis 50.000 verblijfsvergunningen verloten per jaar, enz. Ieders een greep, ter plaatse geïnterviewde mensen met een andere geaardheid kunnen weg. ..Echt ik tast praktisch wat in het duister maar het is in ieder geval een begin.


?

Gr
D.J.G. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 22:27   #2
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Als we er dan toch naar hier moeten halen dag liefst de vervolgde groepen zoals homo's en lesbiëne's, daar dient het politiek asiel voor, niet voor de koperzoekers. Het makkelijk is ook dat hun partners ook zo geaard zijn en dat ze geen groot gezin binnensleuren of bruid uit het thuisland halen. Niets dan voordelen.

Het jammer is dat ik ook zoiets zou willen zien voor besneden meisjes in midden afrika maar die groep is wel extreem groot en staat onder sterke druk van de familie, die later dan ook meekomen met de gezinsherenigingen. Dat is nu net niet de bedoeling natuurlijk, die stomme achterlijke r***en.

Homo's en lesbiëne's zijn dus een stuk praktischer, ook die van irak graag. Aarzen dichtlijmen bij homo's en emo kids de kop inslaan met rotsblokken lijkt daar wel een nationale sport en tot nu toe onbestraft, van achterlijkheid gesproken. Ja ja, het zal weer weer de islam niet zijn maar dat gebruiken die beulen wel als reden voor hun onbestrafte wandaden, blijkbaar zijn de moslims het er wel mee eens of het zou ten minste bestraft worden.
http://www.cbsnews.com/8301-202_162-...illed-in-iraq/

We moeten de slachtoffers politiek asiel geven, niet de beulen!

Laatst gewijzigd door BonBon : 22 augustus 2012 om 22:33.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 16:02   #3
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. Bekijk bericht
Ik was al uitgebreid aan het werk over de toekomst van het onderwerp geaardheid, maar Ter zake van gisteren kwam terug in mij op en ik kreeg weer een krop in de keel, voorzichtig, voorzichtig!

Ik denk dat dislocatie wel geregeld kan en zou moeten worden, Internationaal.

Het is een plicht, zoals ik het zie. Deze mensen worden regelmatig vermoord of mishandeld, gediscrimineerd en leven op ongezonde voet met banale slechte mensen.

Het zijn er ook niet zoveel. En het kan wel sociaal/maatschappelijk aangenaam worden gefaciliteerd ter vlotte integratie en advies paraat.

En America maar gratis 50.000 verblijfsvergunningen verloten per jaar, enz. Ieders een greep, ter plaatse geïnterviewde mensen met een andere geaardheid kunnen weg. ..Echt ik tast praktisch wat in het duister maar het is in ieder geval een begin.


?

Gr
Dat de Zuid-Afrikanen hun problemen eens zelf oplossen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 16:42   #4
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. Bekijk bericht
Ik was al uitgebreid aan het werk over de toekomst van het onderwerp geaardheid, maar Ter zake van gisteren kwam terug in mij op en ik kreeg weer een krop in de keel, voorzichtig, voorzichtig!

Ik denk dat dislocatie wel geregeld kan en zou moeten worden, Internationaal.

Het is een plicht, zoals ik het zie. Deze mensen worden regelmatig vermoord of mishandeld, gediscrimineerd en leven op ongezonde voet met banale slechte mensen.

Het zijn er ook niet zoveel. En het kan wel sociaal/maatschappelijk aangenaam worden gefaciliteerd ter vlotte integratie en advies paraat.

En America maar gratis 50.000 verblijfsvergunningen verloten per jaar, enz. Ieders een greep, ter plaatse geïnterviewde mensen met een andere geaardheid kunnen weg. ..Echt ik tast praktisch wat in het duister maar het is in ieder geval een begin.


?

Gr
Volledig mee akkoord dat anders geaarden een goede reden hebben om asiel aan te vragen in een land waar die anders geaardheid erkend is in de wet.

Maar dan wil ik graag dat er bij die asielprocedure een onderdeel zit waar enkele lesbiennens of enkele homo's de asielvrager aan een verhoor onderwerpen om te kijken of de reden van de asielaanvraag wel gegrond is. Wees maar zeker dat er daar ook fakers gaan tussen zitten. Tgo ongelovigen hoeft men absoluut geen eer op te houden, als je snapt wat ik bedoel.

En nu de medische redenen harder aangepakt zijn ...
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 20:04   #5
D.J.G.
Burger
 
D.J.G.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 116
Standaard

Het klopt inderdaad dat zij ook geholpen kunnen worden in Zuid Africa bijvoorbeeld. Maar middelen is wel nog een probleem
D.J.G. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 14:40   #6
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.J.G. Bekijk bericht
Deze mensen worden regelmatig vermoord of mishandeld, gediscrimineerd en leven op ongezonde voet met banale slechte mensen.
Het is beter dat deze mensen vermoord worden onder een zwart regime, dan dat ze leven onder een koloniaal regime.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 18:23   #7
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Het is beter dat deze mensen vermoord worden onder een zwart regime, dan dat ze leven onder een koloniaal regime.
Qué?

Ik hoop dat dat sarcastisch was, met brokken beton je kop inslaan of aars dichtlijmen is een wel erg wreedaardige dood die zelfs een koloniaal regime zoals het was in Egypte niet zou durven uitvoeren. Integendeel, homo's hebben meestal veel betere rechten in die regimes omdat ze niet islamitisch zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 18:45   #8
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

En de albino's, diegene met een huidziekte, de mentaal gehandicapten, en de politiek tegenstanders, verdachten van hekserij, de wezen,...

Die lopen evenzeer gevaar. En van bovengenoemde groepen zijn er bij die hun afwijkingen niet kunnen verbergen. Een homo kan dat wel.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 22:16   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als we er dan toch naar hier moeten halen dag liefst de vervolgde groepen zoals homo's en lesbiëne's, daar dient het politiek asiel voor, niet voor de koperzoekers. Het makkelijk is ook dat hun partners ook zo geaard zijn en dat ze geen groot gezin binnensleuren of bruid uit het thuisland halen. Niets dan voordelen.

Het jammer is dat ik ook zoiets zou willen zien voor besneden meisjes in midden afrika maar die groep is wel extreem groot en staat onder sterke druk van de familie, die later dan ook meekomen met de gezinsherenigingen. Dat is nu net niet de bedoeling natuurlijk, die stomme achterlijke r***en.

Homo's en lesbiëne's zijn dus een stuk praktischer, ook die van irak graag. Aarzen dichtlijmen bij homo's en emo kids de kop inslaan met rotsblokken lijkt daar wel een nationale sport en tot nu toe onbestraft, van achterlijkheid gesproken. Ja ja, het zal weer weer de islam niet zijn maar dat gebruiken die beulen wel als reden voor hun onbestrafte wandaden, blijkbaar zijn de moslims het er wel mee eens of het zou ten minste bestraft worden.
http://www.cbsnews.com/8301-202_162-...illed-in-iraq/

We moeten de slachtoffers politiek asiel geven, niet de beulen!
Kijk, daar ben ik volledig mee akkoord.
Mensen die om zo een reden in hun apeland vervolgd worden, daar wil ik probleemloos (tijdelijk) toe bijdragen om ze hier op te vangen zodat ze hun leven kunnen leiden zoals ze wensen.
Dat is immers een heel andere kwestie dan de economische asielzoekers die gewoon uit zijn op profitariaat.
Zeg maar dat de 'racistische' nonkel SStaaf het gezegd heeft.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 22:18   #10
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
En de albino's, diegene met een huidziekte, de mentaal gehandicapten, en de politiek tegenstanders, verdachten van hekserij, de wezen,...

Die lopen evenzeer gevaar. En van bovengenoemde groepen zijn er bij die hun afwijkingen niet kunnen verbergen. Een homo kan dat wel.
Dat aantal is zo klein, dat het me geen hol uitmaakt om ze hier tijdelijk asiel te bieden.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 22:58   #11
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
En de albino's, diegene met een huidziekte, de mentaal gehandicapten, en de politiek tegenstanders, verdachten van hekserij, de wezen,...

Die lopen evenzeer gevaar. En van bovengenoemde groepen zijn er bij die hun afwijkingen niet kunnen verbergen. Een homo kan dat wel.
Voor de albino's gaan we vlug moeten werken, die worden als kind al ontvoerd en opgegeten voor hun magische krachten. Het zijn niet altijd de islamisten die doordraaien, gewone voodoo is ook al erg genoeg.

Maar je hebt gelijk, we kunnen niet iedereen opvangen, 90 miljoen besneden meisjes alleen al en dan nog de miljoenen gehandikapten die aanzien worden als afval. Daarmee kun je de achterlijkheid van een land goed afmeten, aan de manier hoe ze homo's en gehandikapten behandelen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 2 september 2012 om 23:01.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 06:00   #12
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Kijk, daar ben ik volledig mee akkoord.
Mensen die om zo een reden in hun apeland vervolgd worden, daar wil ik probleemloos (tijdelijk) toe bijdragen om ze hier op te vangen zodat ze hun leven kunnen leiden zoals ze wensen.
Dat is immers een heel andere kwestie dan de economische asielzoekers die gewoon uit zijn op profitariaat.
Zeg maar dat de 'racistische' nonkel SStaaf het gezegd heeft.
Ik ook. ttz In principe...


Ik de praktijk, zouden uw uitnodigende woorden er wel eens toe kunnen leiden dat plots 3/4 van Afrika homoseksueel blijkt te zijn.


Daarom ben ik pleitbezorger om die mensen hun problemen d�*�*r te laten oplossen. Steun de homo-organisaties in Affrika op zo'n wijze dat ze weerbaar zijn en voor hun rechten kunnen strijden.

Het zou fijn zijn voor hen om niet alleen maar gesteund te worden door homo-organisaties van vrije landen, maar ten volle door de vrije landen zelf.

Leer hen strijden. En ondersteun en bescherm hen vanuit internationale organisaties zoals de VN. Stuur desnoods blauwhelmen om de homo's te beschermen.

Maar pak de oorzaken aan; niet enkel de symptonen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 3 september 2012 om 06:16.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 16:05   #13
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat aantal is zo klein, dat het me geen hol uitmaakt om ze hier tijdelijk asiel te bieden.
Alle uit te huwelijke vrouwen die dit niet willen, albino's, diegene met een huidziekte, de mentaal gehandicapten, en de politiek tegenstanders, verdachten van hekserij, de wezen,...

Zijn er ongetwijfeld een paar miljoen.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 16:11   #14
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Alle uit te huwelijke vrouwen die dit niet willen, albino's, diegene met een huidziekte, de mentaal gehandicapten, en de politiek tegenstanders, verdachten van hekserij, de wezen,...

Zijn er ongetwijfeld een paar miljoen.
En dan nog,...

.... breng al die mensen naar hier en ze vinden wel andere redens om weer andere mensen te pesten, te discrimineren, de schuld te geven van, enz...

Neen!

Het probleem moet bij de kern aangepakt worden. Er moet een mentaliteitswijziging komen. In Afrika.

Niet hier.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 16:19   #15
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
En dan nog,...

.... breng al die mensen naar hier en ze vinden wel andere redens om weer andere mensen te pesten, te discrimineren, de schuld te geven van, enz...

Neen!

Het probleem moet bij de kern aangepakt worden. Er moet een mentaliteitswijziging komen. In Afrika.

Niet hier.

Paulus.
Ahja, en dat doe je zo van de ene op de andere dag.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 16:33   #16
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ahja, en dat doe je zo van de ene op de andere dag.
Natuurlijk niet en dat heb ik ook nooit beweerd.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 16:35   #17
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Natuurlijk niet en dat heb ik ook nooit beweerd.

Paulus.
Daarom moeten wij mensen die dat echt nog hebben opvangen, dat is een menselijke-plicht.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 17:21   #18
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Daarom moeten wij mensen die dat echt nog hebben opvangen, dat is een menselijke-plicht.
Dan moet je elke persoon evenveel kans geven om naar hier te emigreren, enkel zo kan je een rechtvaardig asiel en migratiebeleid voeren, ipv de loterij die we nu hebben.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 20:43   #19
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Daarom moeten wij mensen die dat echt nog hebben opvangen, dat is een menselijke-plicht.
Ik vind van niet.

Ik voel me niet varantwoordelijk voor de achterlijke mentaliteit in sommige afrikaanse streken. Ik wil hun wel iets bijbrengen, maar ik ga er niet voor opdraaien.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 20:49   #20
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik vind van niet.

Ik voel me niet varantwoordelijk voor de achterlijke mentaliteit in sommige afrikaanse streken. Ik wil hun wel iets bijbrengen, maar ik ga er niet voor opdraaien.

Paulus.
De meeste Afrikanen die naar hier komen, willen juist af van die Afrikaanse mentaliteit. Die willen hier hun toekomst opbouwen, en meedraaien met de maatschappij.

Dat soort mensen moeten wij hier gewoon opvangen, uit morele-verplichting maar ook uit een stukje eigenbelang.

Wanneer ze hier toch rotzooi gaan uithalen, krijgen ze per direct weer een mooi zitplaatsje in het vliegtuig.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be