Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 september 2012, 01:36   #101
D.J.G.
Burger
 
D.J.G.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 116
Standaard

Paul,

mensen toch è!

Ik vindt het heel erg dat je liefheid en geilheid geen straat samen kan zaligen.

Ik heb een vraagje, eigenlijk 2;:

Wat zou er met je gebeuren als je vervolgt zou worden? Wordt je dan opgesloten of laten ze jullie vrij tot het verdict? En kan dat jou leven in gevaar brengen?

En mijn tweede vraag is ;: wat zei je op het einde van je bericht over dat homo's gewoon doodgeschoten worden? Waar is dat precies?



Ik ken er niks van maar toch twee tips:

Surf eens naar de webpage van de federale overheid van Belgïe. Doe een search op google.
Zoek op onze webpage naar ambasades in het zoek venstertje om iets te zoeken op de webpage. Zoek daar uit waar de Belgische ambassade in jouw land is gevestigd. Daar moet je zijn denk ik in't geval dat je overheid zich tegen je welziin keert(vervolging)


Je kan ook gewoon naar je huisarts gaan en vragen of die je het adres van de belgische ambassade wil verstrekken of simply kijk in een telefoongids of de online versie.


Sterkte .. en zoek eens uit of je nu al geen asiel kunt aanvragen. Spreek met een medewerker van de ambassade en zeg of er geen mogeluckheid is om je te laten vervolgen en relaxed naar Belgïe komen. gay niet gay is niet de bedoeling vindt ik.

Maar moets je in Belgïe zijn begin dan wel te werken, plenty of jobs if'yr niet te kieskeurig. Gewoonlijk moet je naar een industrie terrein gaan en daar eerst de grootste bedrijven binnen wandelen en aan de dame vragen of er toevallig vacatures openstaan, zeg je interesse, poetser, arbeider of bediende

En even voor de anderen,
D.J.G. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be