Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2007, 22:06   #81
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Jz
FDF is toch een mooi voorbeeld van de superioriteit van de Franstaligen he?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:09   #82
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:23   #83
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Dan zwijgt ons GM'eke wel hé. Nja, wat kun je anders verwachten van zo een mierenbrein.
GM'eke?

edit: nevermind, got it.. (ben nogal moe)

Laatst gewijzigd door Heftruck : 15 maart 2007 om 22:24.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:25   #84
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Slapeke gaan doen, zou ik zeggen.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:35   #85
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

De daad bij het woord voegen, ga ik doen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:37   #86
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Het FDF zegt wat hij wil. Belgische politiek volg ik toch bijna niet meer. Weet je wat ik op TV kijk? Ségolène Royal op France 2 in "A vous de juger". Ja, Franse politiek dus. En geloof mij, dat is iets anders dan wat we in België kunnen zien.
Inderdaad, waar dat inferieur niet Franstalig tuig gewoon geen kans maakt tegen het grote Franse rijk.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 15:31   #87
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
Het enige wat u hier bewijst is dat u niks kent over Denemarken. Denemarken doet het kwa economie en zeker kwa welvaart het ongeveer even goed als Belgie, na zwarte jaren tijdens de jaren '80. Wat zeker waar is, is dat Denemarken er erg netjes bijligt. Maar zoiets ga je niet zomaar evenaren door Vlaanderen te splitsen, he. Dat is het resultaat van het eeuwenlang zorgvuldig plannen van de openbare ruimtes. Dat is niet direct iets waar men in Vlaanderen/Belgie sterk in is.

Bovendien is dit soort voorbeelden eigenlijk altijd een beetje zinloos. Waarom gebruikt u niet het voorbeeld van zwitserland dat steenrijk is en ook bestaat uit verschillende taalgroepen?
En jij bewijst dat je geen vergelijkingen kan interpreteren.

Ik wil hiermee niet bewijzen dat Denemarken het al of niet beter zou doen dan Belgie (daarover gaat de vergelijking niet), ik wil hier gewoon mee aantonen dat een land dat kleiner is dan Vlaanderen het heel goed (kan) doen. Een land met een hoofdstad die niet de hoofdstad van Europa is. Stel je voor zeg! Hoe is het mogelijk! Een wonder!
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 17:47   #88
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
En jij bewijst dat je geen vergelijkingen kan interpreteren.

Ik wil hiermee niet bewijzen dat Denemarken het al of niet beter zou doen dan Belgie (daarover gaat de vergelijking niet), ik wil hier gewoon mee aantonen dat een land dat kleiner is dan Vlaanderen het heel goed (kan) doen. Een land met een hoofdstad die niet de hoofdstad van Europa is. Stel je voor zeg! Hoe is het mogelijk! Een wonder!
Als ik even hierop mag inpikken, Kopenhagen stelt toch niet zoveel voor hoor. Een standbeeld van een sprookjesschrijver, een (opmerkelijk sober geplaatst en dan ook voortdurend gevandaliseerd) zeemeerminnetje, een toffe havenwijk, een toren met een leuk uitzicht....
En toch is Denemarken de moeite waard : het is een modern land met vriendelijke mensen (die allemaal Engels spreken), veel historische dingen te zien, het festival van Roskilde, het museum der Vikingschepen in Roskilde is een dorpje op zich,.... (ik heb er maar een stukje van gezien)
De vergelijking gaat dus juist op met Vlaanderen : ook buiten de hoofdstad kan iets te beleven vallen in een land.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be