Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juni 2017, 11:58   #41
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Jij hebt niks te zeggen Edwaartje!
Love is in the air ....

(vertaling = liefde hangt in de lucht)
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 16:39   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Nederlands of Engels als voertaal op Potitics.be moderators?
Graag had ik van 1 der moderators vernomen welke de voertaal is hier in België op dit forum.
Bij mijn weten zijn er hier in België 3 landstalen. Nederlands, Frans en Duits.
Ik stel deze vraag omdat ik een waarschuwing gekregen heb voor een uitspraak die ik eergisteren gemaakt heb. Deze waarschuwing was in het Engels.
Graag zou ik een antwoord krijgen op mijn vraag. Dank u!
Je had je waarschuwing blijkbaar liever in één van de drie officiële Belgische talen gehad?
Pech voor jou want op dit forum spelen de officiële Belgische talen geen rol. Hier maken de eigenaars van dit forum te wetten.

Jij hebt waarschijnlijk een geijkte waarschuwing gekregen in de meest gebruikte taal op het internet. En dat is géén van de drie officiële Belgische talen, maar het Engels.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 16:41   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Sinds wanneer worden forummers verondersteld om een andere taal dan onze 3 landstalen te begrijpen? Het zou zomaar kunnen dat mijn volgende waarschuwing in het Zweeds is he. Of in't Chinees....wie weet?
Je weet maar al te goed wat de reden is dat je een standaardwaarschuwing in het Engels kreeg. Krijg je die waarschuwing niet verkropt dat je spijkers op laag water zoekt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 16:45   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Jouw ouders zijn mss nog jong. In het rusthuis waar mijn moeder verblijft spreekt niemand Engels hoor. De meesten zijn 80+.
En nog dit: wat doe jij neerbuigend zeg tegenover ouderen...niks om trots op te zijn.
OT terug: ik vind dat op een Belgisch forum informatie door moderatie in 1 der landstalen moet verstrekt worden. Daar blijf ik bij.
Ik zou een bericht terug moeten gestuurd hebben: Qué? I am from Barcelona. Ik know noooooothing. I am Manuel.
Wat jij vindt speelt op dit forum geen enkele rol.
Idem dat jouw moeder in het rusthuis geen Engels spreekt.
Dit is een politiek forum. Hier gelden geen taal, noch andere wetten.
Behalve de officiële Belgische muilkorfwetten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 16:55   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Daar gaat het mij niet eens om, Edwaar.
Ik woon hier in België, dit forum is ook Belgisch en ik wens dan in een Belgische taal aangesproken te worden door de moderatie. Punt.µ
Politics.be is een domeinnaam. Niet meer, niet minder. Jij kan geen taalrechten puren op dit forum door in Belgique te wonen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 17:05   #46
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

Misschien zie ik niet goed, maar ik zie alleen een forumreglement in het Nederlands. Dat lijkt me een goeie aanwijzing dat dit de voorkeurstaal van het forum is. Hoe kan iemand die geen NL begrijpt anders het forumreglement kennen en ermee akkoord gaan ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 17:07   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hela hola! Deze oude mens evenals ettelijke andere oude mensen uit zijn vrienden- en kennissenkring kennen wel degelijk Engels. En wat het spreken en schrijven betreft, dat hangt in de eerste plaats af van het percentage Engels in uw dagelijkse lectuur.
Zo is dat. Ik ben een levend voorbeeld.

Niemand maakt mij wijs dat NieuwNoors geen Engels verstaat. Ze gebruikt de waarschuwing die ze kreeg om zichzelf als Belgische nationalist te bevestigen.
De BUBbels hebben ook van dat soort fratsen geprobeerd om het forum te verbelzieken: lees het Frans in te voeren. (Hun eigen webstek beantwoordde lange tijd niet aan de officiële Belgische drietaligheid).
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 17:10   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Misschien zie ik niet goed, maar ik zie alleen een forumreglement in het Nederlands. Dat lijkt me een goeie aanwijzing dat dit de voorkeurstaal van het forum is. Hoe kan iemand die geen NL begrijpt anders het forumreglement kennen en ermee akkoord gaan ?
De voertaal op dit forum is idd het Nederlands. NieuwNoors laat gewoon verstaan dat ze wel een waarschuwing in het Frans of het Duits zou aanvaard hebben, maar een berisping in andere taal dan het Belgisch pikt ze niet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 17:16   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dear reservespeler,

You have received an infraction at Politics.be.

Reason: Onderwerp geplaatst in foutief subforum
-------
Onderwerp geplaatst in foutief subforum
-------

This infraction is worth 1 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

All the best,
Politics.be


Ik vind dit er ook over.
Is het zo moeilijk om een standaardzin in het Nederlands te maken?
Het is per slot van rekening een Nederlandstalig forum.
D�*t is uitgerekend waar Belgische nationalisten problemen mee hebben. Zou jij, net zoals NieuwNoors, liever hebben gehad dat je gedeeltelijk in het Frans of het Duits geantwoord was geworden ipv in de meest gebruikte internettaal?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 17:51   #50
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Nu is het alleen nog wachten op iemand die de strafpunten gaat aanvechten omdat ze niet in het Nederlands gemeld werden om de grap kompleet te maken.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2017, 19:12   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Nu is het alleen nog wachten op iemand die de strafpunten gaat aanvechten omdat ze niet in het Nederlands gemeld werden om de grap kompleet te maken.
Het zal jou ontgaan zijn maar de grap was al compleet in de beginpost. En dat ging niet eens over strafpunten maar over een waarschuwing. In het Frans of Duits zou NieuwNoors de waarschuwing (misschien...) nog aanvaard hebben, maar niet in het Engels want dat is geen Belgische taal.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 16:27   #52
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Daar is maar een gepast antwoord op, gebruik inlegkruisjes met suiker tegen de verzuring.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 13:46   #53
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

NieuwNoors zal zich je goede raad zeker ter harte nemen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 14:08   #54
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Daar gaat het mij niet eens om, Edwaar.
Ik woon hier in België, dit forum is ook Belgisch en ik wens dan in een Belgische taal aangesproken te worden door de moderatie. Punt.µ
Uw wens zal realiteit worden de dag dat je Maarten betaalt voor de diensten die ZIJN site gratis aanlevert.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 00:50   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Uw wens zal realiteit worden de dag dat je Maarten betaalt voor de diensten die ZIJN site gratis aanlevert.
Misschien.....maar toch
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be