Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2006, 11:39   #41
Dumballover
Burger
 
Geregistreerd: 15 juni 2006
Locatie: Kortrijk
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het is toch normaal dat alle ideeën die in het voordeel van de rijken zijn uit die partij komen. Zij zijn de partij van het geld.

Is er trouwens nog iemand die weet wat deze partij zo'n 8 jaar geleden heeft gebruikt om aan de macht te geraken.

Dat was ook zo'n grapje dat ons een paar honderd jobs in de landbouw en voedingsector heeft gekost. Maar dat zelfde probleem word vandaag in alle stilte verzwegen en als on-bestaande verkaard.
Klopt(ze zijn partij vd rijken), maar de rijken worden rijk door hun klanten(zeker kleine zelfstandigen) en als hun koopkracht daalt, verdienen zelfstandigen minder. Een goede economie is er wanneer iedereen een aantrekkelijk inkomen heeft, zelfs de werklozen.

Wat heeft de VLD 8 jaar geleden gedaan om aan de macht te geraken? Ik ben benieuwd. Ik herinner mij gewoon nog de 200.000 beloofde jobs
Dumballover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2006, 12:28   #42
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dumballover Bekijk bericht
Klopt(ze zijn partij vd rijken), maar de rijken worden rijk door hun klanten(zeker kleine zelfstandigen) en als hun koopkracht daalt, verdienen zelfstandigen minder. Een goede economie is er wanneer iedereen een aantrekkelijk inkomen heeft, zelfs de werklozen.

Wat heeft de VLD 8 jaar geleden gedaan om aan de macht te geraken? Ik ben benieuwd. Ik herinner mij gewoon nog de 200.000 beloofde jobs

Wel de kippenverkoop van ONZE BELGISCHE BEDRIJVEN lam gelegt.
Er was idd een probleem met dioxine in het kippenvoer. Maar slechts twee maanden na de verkiezingen toen, heeft ons verhofstadje zelf gezegt dat het probleem een beetje overroepen was, maar dat onze Belgische kippenboeren en kippenhandel er niet onder geleden heeft.


Prijskaartje voor dit kleine foutje, kleine bedrijven fait en een hoop mensen zonder werk, want ondertussen hadden al wel buitenlandse verkoper onze handel met Japan en de USA overgenomen. Wat wil je als onze eigen politici onze waren gaan slecht maken in het buitenland.


En de VLD is niet de partij van de kleine zelfstandige, die over slechts een paar honderdduizend Euro beschikt. Nee, zij is de partij van MULTI .......

Laatst gewijzigd door Jantje : 22 augustus 2006 om 12:31.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be