Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2006, 20:18   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Ha, 't is daarom dat je den Belqique niet kwijt wil: wegens zijn vorstelijke salarissen waar weinig voor gewerkt dient te worden.

En dan ben jij nog bij 'de goei' , want een hoop 'goeie Belgen' willen den Belgique om geen andere reden behouden dan de om Vlaamse miljarden die ze krijgen zonder er iets voor (terug) te doen.

Het geldzakargument geldt zo te zien niet alleen voor de separatisten.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 17:28   #102
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Zeer eenvoudig. De mogelijkheid om op (politiek gezien) zeer jonge leeftijd ondervoorzitter van een partij (in de brede zin van het woord) te zijn. Op een dag zal mijnheer Vangeel echter wel wakker worden, en zien wat Hans en zijn BUB werkelijk zijn. Daar heb ik alle vertrouwen in.
Dat denk ik ook, het wordt misschien nog eens een flamingant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Je kan Hans veel verwijten, maar niet dat hij een opportunist is. Dagelijks 99% van het politieke spectrum voor nazi verslijten en elke dag roepen dat je de totale meerderheid in handen hebt is geen beste carrièrezet als je ooit bij een andere partij aan de bak wilt geraken...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Alsof ik dat laatste ooit zou willen.
En wat als er bij de BUB ,om onbegrijpelijke redenen, het besef komt dat U en Uw nieuwe vriend jonkheer Rubèn méér slecht doen als goed en U uit de Partij zettten of iemand anders als Voorzitter kiezen?

U doet niet aan politiek. U dweept met politiek, net zoals de jonkheer Rubèn. Het staat mooi hein, Voorzitter. VM heeft het goed verwoord. Misschien dat U daarom géén media-aandacht krijgt.

Zelf dirupo, flahaut, onkelincks of als U wil Leterme zijn niet in staat een tiende van de onzin uit te kramen en dat ten koste van die die het belgicisme wel ernstig nemen.

Dus U moet een flamingant zijn, het is de enige logische (het is bijna 40ste verjaardag hé, ik kom in stemming) conclusie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van

Laatst gewijzigd door Miguelito : 28 augustus 2006 om 17:31.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 17:37   #103
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Dat denk ik ook, het wordt misschien nog eens een flamingant.


En wat als er bij de BUB ,om onbegrijpelijke redenen, het besef komt dat U en Uw nieuwe vriend jonkheer Rubèn méér slecht doen als goed en U uit de Partij zettten of iemand anders als Voorzitter kiezen?

U doet niet aan politiek. U dweept met politiek, net zoals de jonkheer Rubèn. Het staat mooi hein, Voorzitter. VM heeft het goed verwoord. Misschien dat U daarom géén media-aandacht krijgt.

Zelf dirupo, flahaut, onkelincks of als U wil Leterme zijn niet in staat een tiende van de onzin uit te kramen en dat ten koste van die die het belgicisme wel ernstig nemen.

Dus U moet een flamingant zijn, het is de enige logische (het is bijna 40ste verjaardag hé, ik kom in stemming) conclusie.
Uiteraard. Voor u ben ik een flamingant.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be