Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 augustus 2006, 02:34   #1
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard Is PS-voorzitter Elio Di Rupo toch een pedofiel?

Is Elio Di Rupo, sterke man van de PS nu een pedofiel of niet? Op 12 augustus sprak ik met een soldaat uit het Belgisch leger die al heel wat van de wereld gezien heeft, kan je op zijn minst zeggen. Toen het gesprek over Di Rupo ging had ik het volgende niet durven verhopen. Het gesprek was online en de nicknames heb ik uiteraard gewist en vervangen door X en ikzelf, zodat de persoon niet in moeilijkheden zou komen.
Ik wil het de forumgangers niet onthouden.

Citaat:
Ik: u kent dan dus Di Rupo?
X: ken Elio persoonlijk
X: als ik jonger was viel hij eens op mij in Brussel
X: hij valt op jong he
X: hij dacht dat ik Amerikaan was en zond zijn knecht, ale lijfwacht
X: hij owu me imponeren met te zegge dat hij veel geld heeft en wat te bieden heeft
Ik: ja amai:s, mo das dan ook ne pedo dan ofwa? Ik hoorde wel eens verhalen over hij en 13-jarigen...
X: ja hij is ook pedo
X: maaar nu verkiest hij 16 a 17 jarigen
Ik: mag dat wel? ba neen toch?
X: dat mag he
X: zelfs in het openbaar
Ik: ben daar bijlange niet zo zeker van, maar dat de mensen in Bergen dat dan pikken...
X: raar dat de mesnen dat er zomaar pikken in mons
Ik: begrijp da nie dan zene
X: ja ik ook ni
X: maar hij is wel erg populair ze
Ik: door corruptie zeker of toch zoiets zodat ze op hem blijven stemmen?
X: idd corruptie tiert er welig
__________________
VLAANDEREN VRIJ

Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 20 augustus 2006 om 03:00.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:40   #2
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Dit is de correcte draad.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:44   #3
Mamaloe
Schepen
 
Mamaloe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Dit is de correcte draad.
En dit is dus de zoveelste poging om een of ander belachelijk "schandaal" op te starten? 't Moet wel, nu de gemeenteraadsverkiezingen dichterbij komen...

Geef ons tenminste eens een fatsoenlijke bron, verdomme. Zo'n nagemaakte log, wie gelooft daar nu in?
__________________
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud
Mamaloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:51   #4
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
En dit is dus de zoveelste poging om een of ander belachelijk "schandaal" op te starten? 't Moet wel, nu de gemeenteraadsverkiezingen dichterbij komen...

Geef ons tenminste eens een fatsoenlijke bron, verdomme. Zo'n nagemaakte log, wie gelooft daar nu in?
Uit mijn persoonlijk arsenaal van LNM.eu kben nog ne jonge gast hé, maar ge gaat mij nooit kunnen vinden zene daar De persoon X staat daar bij vrienden, maar ja bent u nog niet veel wijzer mee en hoeft ook niet: die persoon kan zelfs voor zoiets zijn job verliezen, vandaar de naamsveranderingen, maar voor de rest is het een regelrechte copy-paste van de historie van mijn gesprekken met die gebruiken die elke login-id heeft.
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:56   #5
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Een hoop dingen worden geheim gehouden voor het publiek. Dit kan gaan van dingen zoals Di Rupo zijn voorkeur voor bepaalde leeftijden (wat mij door bepaalde mensen van de "sector justitie" ook al zijn medegedeeld) tot dingen waar mensenlevens mee gemoeid zijn. Wist iemand bijvoorbeeld al dat er reeds 10 belgishe para's zijn omgekomen in Afghanistan bij een RPG-aanval op hun patrouille nabij het vliegveld van Kabul?
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:57   #6
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Een hoop dingen worden geheim gehouden voor het publiek. Dit kan gaan van dingen zoals Di Rupo zijn voorkeur voor bepaalde leeftijden (wat mij door bepaalde mensen van de "sector justitie" ook al zijn medegedeeld) tot dingen waar mensenlevens mee gemoeid zijn. Wist iemand bijvoorbeeld al dat er reeds 10 belgishe para's zijn omgekomen in Afghanistan bij een RPG-aanval op hun patrouille nabij het vliegveld van Kabul?
Mij niet bekend. Wanneer dat?
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:58   #7
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Typisch... In wallonie gaan de roze baletten voort.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 augustus 2006 om 03:00.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:59   #8
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
En dit is dus de zoveelste poging om een of ander belachelijk "schandaal" op te starten? 't Moet wel, nu de gemeenteraadsverkiezingen dichterbij komen...

Geef ons tenminste eens een fatsoenlijke bron, verdomme. Zo'n nagemaakte log, wie gelooft daar nu in?
Boehoehoe... het komt niet overeen met mijn beeld. Ga weg, ga weg... boehoehoehoe.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 02:59   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Een hoop dingen worden geheim gehouden voor het publiek. Dit kan gaan van dingen zoals Di Rupo zijn voorkeur voor bepaalde leeftijden (wat mij door bepaalde mensen van de "sector justitie" ook al zijn medegedeeld) tot dingen waar mensenlevens mee gemoeid zijn. Wist iemand bijvoorbeeld al dat er reeds 10 belgishe para's zijn omgekomen in Afghanistan bij een RPG-aanval op hun patrouille nabij het vliegveld van Kabul?
Is dat laatste zo ?


Nou ja... dat Di Rupo een pedo is, dat wisten we al een tijdje.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 03:05   #10
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Mij niet bekend. Wanneer dat?
In het najaar van 2005 is mij dit verteld geweest door een militair die een week erna richting Afghanistan zou vertrekken. Heeft mij ook nog verteld over het document (nu ja, documentje) dat hij moet afgeven indien hij gevangen wordt genomen. Een documentje waar naam, rang en nummer opstaan.

Voor de rest vertelde hij nog over de manier van patrouilleren van de belgische para's daar, namelijk de regel van 3. Als bijvoorbeeld 6 para's, 5 Taliban zouden tegenkomen, moeten zij zich terugtrekken.

De para's moeten immers met drie keer meer man zijn dan de tegenstand. Voor de rest nog interessante info over kijkers die warmte registreren (maar een hard gezoem produceren en maar even werken aangezien de batterij zeer snel op is) en over de verouderde wapens. De verboden dum-dum kogels (die exploderen na impact) worden trouwens ook nog steeds gebruikt door beide zijden.

Bewerking: nog iets interessant. Blijkbaar is de NAVO in de invasie van Afghanistan helemaal niet in het zuiden geweest. Er zijn onderhandelingen geweest met de Taliban maar het is slechts recent dat ze het zuiden wel degelijk binnentrekken. De reden dat er daar nu zwaar gevochten wordt (de berichten die wij krijgen zijn amper het topje van de ijsberg) is omdat het geen "peacekeeping"-missie is maar een volledig offensief.
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 20 augustus 2006 om 03:07.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 03:10   #11
Mamaloe
Schepen
 
Mamaloe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Uit mijn persoonlijk arsenaal van LNM.eu kben nog ne jonge gast hé, maar ge gaat mij nooit kunnen vinden zene daar De persoon X staat daar bij vrienden, maar ja bent u nog niet veel wijzer mee en hoeft ook niet: die persoon kan zelfs voor zoiets zijn job verliezen, vandaar de naamsveranderingen, maar voor de rest is het een regelrechte copy-paste van de historie van mijn gesprekken met die gebruiken die elke login-id heeft.
Waarom dan een discussie starten, als niemand de bronnen mag weten?
__________________
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud
Mamaloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 03:10   #12
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Bewerking: nog iets interessant. Blijkbaar is de NAVO in de invasie van Afghanistan helemaal niet in het zuiden geweest. Er zijn onderhandelingen geweest met de Taliban maar het is slechts recent dat ze het zuiden wel degelijk binnentrekken. De reden dat er daar nu zwaar gevochten wordt (de berichten die wij krijgen zijn amper het topje van de ijsberg) is omdat het geen "peacekeeping"-missie is maar een volledig offensief.
Bedoel je dat de amerikanen daar niet zijn binnengetrokken?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 03:14   #13
Mamaloe
Schepen
 
Mamaloe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Boehoehoe... het komt niet overeen met mijn beeld. Ga weg, ga weg... boehoehoehoe.
Ja, boehoehoe... zo'n chatlog bewijst dus niks hé. Die meneer "X" kan net zo goed uit zijn nek aan het lullen zijn of dronken zijn en wel in voor een grapje.
__________________
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud
Mamaloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 03:16   #14
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Bedoel je dat de amerikanen daar niet zijn binnengetrokken?
Kleinschalige aanvallen zijn er geweest maar ze hebben zich telkens teruggetrokken. Een bezetting van gebied is er niet geweest en de Noordelijke Alliantie wou zich niet branden aan het sterke zuiden. De omstandigheden in Afghanistan zijn bij momenten zeer tribaal.

De Noordelijke Alliantie is een bonte mix van Tajieken, Uzbeken en Hazara met maar een klein aantal Pashtun. De Pashtun zijn echter de grootse bevolkingsgroep in het zuiden en het oosten van Afghanistan (en het westen van Pakistan) en zijn hevig anti-Amerikaans. De Taliban, die trouwens meer dan een hoopje ongeorganiseerde rebellen zijn maar wel degelijk een georganiseerde krijgsmacht, zijn dan ook voor het overgrote gedeelte Pashtun.

Kaartje
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 03:17   #15
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Waarom dan een discussie starten, als niemand de bronnen mag weten?
Anonieme bronnen zijn doorgaans het enige wat de kranten die je graag leest te pakken kunnen krijgen hoor. Misschien lees je graag het nieuws uit libanon terwijl je weet dat alle fotos getrukeerd zijn.




De "green helmet" man die op elke plaats in Libanon tegelijkertijd op de foto staat. Een jong kind onder het stof... huid onder het stof, kleren onder het stof, alles onder het stof... behalve die blauwe fopspeen. die heeft niet geleden onder het stof.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 03:21   #16
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Ja, boehoehoe... zo'n chatlog bewijst dus niks hé. Die meneer "X" kan net zo goed uit zijn nek aan het lullen zijn of dronken zijn en wel in voor een grapje.
Ok. Dus wat niet in je wereldbeeld past, kan niet bestaan. Weet je... blaas je op in een Belgische trein. Dat is zowat gewoonte aan het worden.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 04:24   #17
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

http://www.koningkeizerrijken.info/koning-albert.htm

Citaat:
Bewijs of niet, Jean Nicolas vreest dat een vooraanstaand politicus, laat staan de koning, door het parlement toch wel wordt vrijgesproken. In zijn boek gaat hij in op het schandaal rond oud-premier Elio di Rupo, die openlijk bekende homoseksueel te zijn. Zeven jaar geleden werd de oud-premier beschuldigd van pedofilie. In het officiële politie-rapport staat dat Di Rupo een fervent bezoeker was van homo-bars waar hij seksuele contacten had met 13-en 14-jarige jongens! Toch werd de premier niet vervolgd. Zelfs niet wanneer de politie Di Rupo's telefoonnummer in de agenda's van diverse gearresteerde pedofielen aantreft en ook niet nadat Di Rupo twee maal in de buurt van het huis van Marc Dutroux gesignaleerd is
http://www.ptb.be/scripts/article.ph...16f3472c4ef844

Citaat:
Inspecteur Gregory Antipine van de gerechtelijke politie van Brussel pleegt zelfmoord. Antipine infiltreerde de Brusselse kringen waar roze balletten doorgingen, met name die waar ook Nihoul kwam. Antipine bracht de affaire Di Rupo aan het rollen en trachtte het dossier daarna door te spelen aan de rijkswachters De Baets en Bille. Die waren op dat moment bezig met het dossier X. Blijkbaar probeerde men het duo toen al in discrediet te brengen door hen op te zadelen met een smerig dossier. Er was geen enkele reden waarom de twee zich daar zouden mee bezig houden, aangezien ze bij de financiële afdeling zaten en niet bij de afdeling zedenzaken en aangezien het dossier geopend was door de gerechtelijke politie. Toch moeten De Baets en Bille vandaag nog altijd proberen bewijzen dat ze geen enkele fout maakten in het dossier Di Rupo, terwijl ze er niet eens mee bezig zijn geweest.
http://www.senate.be/www/?MIval=/pub...609464&LANG=nl

Citaat:
Op datzelfde ogenblik wordt Regina Louf geconfronteerd met haar vermeende pooier. Na enkele uren (na 17 uur!) start de eigenlijke confrontatie die dreigt uit te monden in het ineenstorten van Regina Louf tot, totaal onverwacht, haar vermeende pooier bekent dat hij een sexuele relatie met haar had toen zij 12 jaar oud was, met medeweten van haar ouders en dat hij haar één keer heeft uitgeleend aan derden. Uiteraard enorme consternatie bij de ondervragers die dit niet hadden verwacht. Tot vandaag zou aan deze bekentenissen geen enkel gevolg gegeven zijn, omdat de feiten ondertussen verjaard zouden zijn ...

Zodra onderzoeksrechter Pignolet zijn onderzoek tegen De Baets en Bille afrondt, krijgen deze inzage in de zogenaamde herlezingsdossiers en stellen zij vast dat PV's werden vervalst en dat op die manier een heel dossier tegen hen werd gemonteerd. Zij gaan geleidelijk in de tegenaanval en hebben nu reeds meer dan 80 klachten neergelegd wegens laster en eerroof en valsheid in geschriften tegen de collega's en magistraten die dit herlezingsdossier hebben opgesteld. Deze klachten dienen nog allemaal te worden behandeld.

Uiteindelijk heeft de hiërarchie van de rijkswacht zeer expliciet verklaard dat de betrokken rijkswachters De Baets en Bille zich voorbeeldig van hun taak hebben gekweten bij de vervulling van hun opdrachten voor het onderzoek Neufchâteau. Hun collega's die de herlezing van hun ondervragingen hebben uitgevoerd, hebben een petitieactie georganiseerd om de terugkeer van deze BOB'ers naar hun oude functie onmogelijk te maken. En met succes. Deze beide speurders, waarvan het onderzoek heeft aangetoond dat ze uitstekend werk hebben verricht, worden van elke recherchewerk weggehouden en mogen binnenkort les geven aan toekomstige rechercheurs ... Of hoe men gelijk kan krijgen maar toch uit zijn functie kan worden ontzet door degenen door wie men volkomen ten onrechte in diskrediet werd gebracht.
http://www.senate.be/www/?MIval=/Reg...&POS=1&LANG=nl
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 07:32   #18
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Boehoehoe... het komt niet overeen met mijn beeld. Ga weg, ga weg... boehoehoehoe.
Maar zo vlak voor de verkiezingen is het wel opvallend dat het nù boven water komt. En zonder enige bron, zonder enig feit dat kan worden gechekt is het toch wel een lege doos.
Sommigen hier hebben echt wel heel weinig nodig om iemand schuldig te verklaren.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 07:45   #19
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Jullie willen dat hij een pedofiel is.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 09:20   #20
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Is Elio Di Rupo, sterke man van de PS nu een pedofiel of niet? Op 12 augustus sprak ik met een soldaat uit het Belgisch leger die al heel wat van de wereld gezien heeft, kan je op zijn minst zeggen. Toen het gesprek over Di Rupo ging had ik het volgende niet durven verhopen. Het gesprek was online en de nicknames heb ik uiteraard gewist en vervangen door X en ikzelf, zodat de persoon niet in moeilijkheden zou komen.
Ik wil het de forumgangers niet onthouden.
Leterme heeft zich onmogelijk gemaakt als volgend premier, dus nu nog Di Rupo onmogelijk maken. Is dat uw vuile strategie?

Ze is iets te doorzichtig.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be