Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2015, 09:08   #23421
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Die jongeren van tegenwoordig
tja, en men mag het niet benoemen want anders worden ze gestigmatiseerd hé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2015, 10:18   #23422
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tja, en men mag het niet benoemen want anders worden ze gestigmatiseerd hé.
Als het racistische Vlamingen zijn mag je die wel benoemen, ha ja, ik heb niet ander gehoord op het nieuws deze week.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2015, 16:34   #23423
polpol
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 maart 2015
Locatie: Gent
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal, voor mijn masterproef ben ik nog op zoek naar mensen die hun mening kwijt willen over migratie en veiligheid. Aangezien hier duidelijk veel mensen aanwezig zijn met een mening over het thema leek het mij ideaal om mijn onderzoek eens te vermelden. Deelname duurt slechts 10 minuten en het is de ideale kans om eens te laten horen wat jij denkt over het thema migratie. De enquête vind je via onderstaande link. Alvast heel erg bedankt!! http://www.studentenonderzoek.be/web/survey/505554
polpol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2015, 16:37   #23424
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polpol Bekijk bericht
Hallo allemaal, voor mijn masterproef ben ik nog op zoek naar mensen die hun mening kwijt willen over migratie en veiligheid. Aangezien hier duidelijk veel mensen aanwezig zijn met een mening over het thema leek het mij ideaal om mijn onderzoek eens te vermelden. Deelname duurt slechts 10 minuten en het is de ideale kans om eens te laten horen wat jij denkt over het thema migratie. De enquête vind je via onderstaande link. Alvast heel erg bedankt!! http://www.studentenonderzoek.be/web/survey/505554
gevaarlijk onderwerp.
Gewoonlijk moeten zulke onderwerpen verplicht politiek correct positief zijn of ge hebt een buis.

Wat wordt er bedoeld met "uw buurt"?

is dat de straat waarin men woont?
de nabijgelegen grootstad waar men dagelijks in werkt?
de grootstad die men bezoekt om te winkelen of uit te gaan?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2015 om 16:47.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2015, 19:13   #23425
polpol
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 maart 2015
Locatie: Gent
Berichten: 3
Standaard

Eerst en vooral merci om de enquête in te vullen met buurt bedoel ik de straat waarin men woont. Het onderwerp is inderdaad vrij gevoelig maar ik denk niet dat dit een negatieve invloed zal hebben op mijn score, ik heb het op voorhand goed besproken met mijn promotor
polpol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2015, 21:13   #23426
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polpol Bekijk bericht
Hallo allemaal, voor mijn masterproef ben ik nog op zoek naar mensen die hun mening kwijt willen over migratie en veiligheid. Aangezien hier duidelijk veel mensen aanwezig zijn met een mening over het thema leek het mij ideaal om mijn onderzoek eens te vermelden. Deelname duurt slechts 10 minuten en het is de ideale kans om eens te laten horen wat jij denkt over het thema migratie. De enquête vind je via onderstaande link. Alvast heel erg bedankt!! http://www.studentenonderzoek.be/web/survey/505554
Stellingen zoals deze: "De aanwezigheid van verschillende culturen verrijkt onze samenleving."

Heb ik altijd raar gevonden. Het concept van "verrijken" is subjectief. Het betekent voor iedereen iets anders. En meestal kunnen ze het niet verder uitleggen dan: "Dit is goed en dat is slecht". En dan komt er geen woord meer uit. Waarom is het goed? Nee, geen uitleg, het is gewoon "goed" en daarmee basta.


Volgende punt: "Hebt u zich in het voorbije jaar angstig gevoeld omdat u mogelijk het slachtoffer zou worden van criminaliteit in het algemeen?"

"Gelieve te antwoorden met een cijfer."

Ik weet dat niet meer... Dat geeft mij echt goesting om iets willekeurig in te vullen.

Moet dat soms een cijfer zijn omdat de statistische formules enkel cijfers aanvaarden?

Ik vraag mij bij veel vragen af: hoe gaan ze daar iets betekenisvol uit halen dat effectief klopt? Veel van die dingen zijn subjectief. Hoe kan je zonder een universele maatstaaf een resultaat krijgen dat voor iedereen correct is?
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2015, 21:25   #23427
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
2060 Antwerpen. Verrijkte buurt

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150326_01599996

Antwerpse drugsbende zette kinderen in




Dat boeboe daar eens een sit-in voor gaat houden in 2060. Misschien krijgt hij daar wat plaatselijke berbers bijeen.
Opvallend is de duidelijkheid van dit artikel:

Citaat:
Moeder laat zoontjes van 12 en 11 drugs leveren

Een 36-jarige Marokkaanse vrouw, moeder van zes kinderen, draaide mee in een netwerk van dealers van cocaïne, heroïne en amfetaminen. Volgens het parket stuurde zij zelfs haar oudste zoontjes (12 en 11) uit om de drugs in te pakken en te leveren. Haar man keerde gisteren halsoverkop terug uit Marokko.
De vrouw uit Borgerhout is één van de negen verdachten die sinds dinsdag in de gevangenis zitten. De drugssectie van de lokale politie viel toen binnen in woningen in Borgerhout, Antwerpen-Noord en Deurne. De razzia leverde een mooie buit op: bijna 230 gram heroïne, 65 gram cocaïne, 17 gram amfetamines, enkele honderden grammen mengmiddel, een apparaat om drugs in blokken te persen en een bedrag van 8.000 euro in cash geld.

Volgens parketwoordvoerder Ken Witpas leverde het drugsnetwerk aan lokale gebruikers én aan drugstoeristen uit alle hoeken van Vlaanderen. Meestal werden de drugs door illegale dealers aan de man gebracht en kwamen zij 's avonds afrekenen.

De 35-jarige moeder uit Borgerhout is de meest opvallende verdachte van de bende. Zij zou volgens het parket zelfs haar twee oudste kinderen (12 en 11 jaar) hebben ingeschakeld om de drugs in te pakken en naar de dealers te brengen.

Haar man Jamal keerde gisteren vervroegd terug uit Marokko.

"Is de politie nu op zijn kop gevallen? Mijn vrouw is een invalide. Zij moet pillen slikken tegen een depressie en andere psychische ziekten. Hoe kan zij dan met drugs bezig zijn? Zij is altijd thuis om voor onze zes kinderen te zorgen. De politie moet haar onmiddellijk vrijlaten. Kom maar kijken in ons huis. Alles is overhoop gehaald en er is niets van drugs gevonden. Ik ga nu naar mijn advocaat."

Een familielid vangt de zes kinderen (tussen 2,5 en 12 jaar) van het gezin voorlopig op. De raadkamer beslist vanmorgen of de moeder en de acht andere verdachten nog langer in de gevangenis moeten blijven. (PLA)
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...eren-a2266790/

waarom zit man in Marokko en laat ie een psychisch getormenteerde moeder met zes kinderen hier alleen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2015 om 21:26.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2015, 23:18   #23428
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Stellingen zoals deze: "De aanwezigheid van verschillende culturen verrijkt onze samenleving."
Ik weet dat deze draad niet de bedoeling heeft om een zoveelste discussie te starten over multiculturaliteit. Maar heeft de geschiedenis ons nu nog altijd niet geleerd dat het mengen van culturen en dan vooral van culturen met een hemelsbreed verschil, juist een aantal gevaren inhoud, waarbij het onverantwoord is om die gevaren te nemenn of zelfs op te zoeken. Als we het herleiden tot een familie man/vrouw dan ga je toch ook niet samenwonen of trouwen met een vrouw die er totaal andere gedachten op na houd, tenzij die elkaar aanvullen ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
"Hebt u zich in het voorbije jaar angstig gevoeld omdat u mogelijk het slachtoffer zou worden van criminaliteit in het algemeen?"
LOL, zoiets dacht Panda onlangs nog. In de verste verte niet, en nochtans ben ik hier zeer anti-multikul. Hoe valt zoiets te verklaren ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2015, 13:14   #23429
polpol
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 maart 2015
Locatie: Gent
Berichten: 3
Standaard

@nexer het is zeker niet de bedoeling om een resultaat te verkrijgen dat voor iedereen correct is, het gaat net om de inschatting van de eigen situatie en dat is inderdaad een zeer subjectief gegeven. De vragen zijn er ook eerder om te peilen naar achterliggende gevoelens en door vragen te combineren kan je daar wel een beeld van krijgen. Alvast bedankt om de enquête in te vullen
polpol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2015, 14:30   #23430
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Gelenaar tegen inbrekers: “Do you really think I’m stupid?!”



Geel - De Gelenaar die er vrijdagavond in slaagde om drie indringers in zijn achtertuin te fotograferen alsof het om een groepsportret ging, had zelfs een hele conversatie met hen. Het trio probeerde zich er uit te lullen.
__________________
Mein Land

Laatst gewijzigd door F.B. : 30 maart 2015 om 14:31.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2015, 20:33   #23431
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
De recente uitspraken Bart De Wever over racisme zinderen nog steeds na bij Abou Jahjah. De bezieler van burgerbeweging Movement X roept nu op Twitter op om op paaszondag te protesteren aan het N-VA-hoofdkwartier in Brussel.

De N-VA-voorzitter en burgemeester van Antwerpen verklaarde dat de niet-integratie van burgers van Berberse afkomst de oorzaak is van discriminatie en dat racisme relatief is. Abouh Jahjah reageerde meteen met de eis dat Bart De Wever moet aftreden als burgemeester omdat hij door zijn uitspraken niet meer kan optreden als vertegenwoordiger van alle Antwerpenaren.

Vorige week woensdag organiseerde Jahjah met Movement X een sit-in op de Grote Markt van Antwerpen, maar ondanks het vreedzame karakter van de actie werden deelnemers administratief aangehouden door de politie. Meteen liet Jahjah weten nog meer acties te plannen, zo blijft hij de excuses én het ontslag van De Wever eisen.

Zondag 5 april, wanneer de christelijke feestdag Pasen wordt gevierd, zal hij woord bij daad voeren. Op Twitter roept hij alvast de volgers van Movement X op om te verzamelen aan het N-VA-hoofdkwartier in de Koningsstraat te Brussel. De hashtag #BDWMustGO maakt de opzet van de protestactie duidelijk.
Wat voor een kutland zijn wij toch om een dergelijke vreemde aap met een grote bek hier te laten rondlopen, de mensen "zijn" mensen op te ruien en ons te vertellen wat wij te doen hebben en te laten in ons eigen land!
Waar heeft BDW iets verkeerd gezegd? Gewoon een stuk van het probleem bij naam genoemd! We zijn geen zoo voor onaangepaste vreemdelingen van een bepaalde soort die hier passen als koeien op een concert! Lieden waar niets dan kosten en last van komt en van te verwachten is!
Oei! Ze zijn niet allemaal zo! We hadden ze stuk per stuk bij naam moeten noemen met hun foto erbij!
We kunnen maar hopen dat het gros van onze bevolking goed door heeft waar het allemaal echt om gaat, wat men ons allemaal verzwijgt, voor wat een flink deel van hun belastingen moet dienen enz
En bij de volgende verkiezingen die politieke misbaksels die hun land naar de bliksem helpen volledig onder de mat vegen!
Als het ondertussen niet te laat zal zijn, en dan hebben we maar wat we verdienen zeker.
Arme nakomelingen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2015, 20:38   #23432
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Opvallend is de duidelijkheid van dit artikel:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...eren-a2266790/

waarom zit man in Marokko en laat ie een psychisch getormenteerde moeder met zes kinderen hier alleen?
Dat is lastig thuis zitten met een vrouw en zes kinderen! Alleen in Marokko van de vrijheid genieten en het geld dat zijn madam en zijn zes kwekelingen opbrengen, dat is toch een beter leven zeker?
Die domme Belgen toch! Tiens, heeft hij niet aan het woordje "racisme" gedacht? Hij kan misschien nog een betogingkje meepikken met den Abou terwijl hij hier toch eventjes rondloopt!
En meneer gaat "naar zijn advocaat"! Tja, wie heeft er nu geen eigen advocaat tot zijn beschikking?

Laatst gewijzigd door andev : 30 maart 2015 om 20:41.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2015, 11:58   #23433
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-Gent.dhtml

Wat is dat toch met die Finnen daar in Gent.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2015, 17:07   #23434
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Gij houdt u niet aan vrijlatingsvoorwaarden ? Wel dan geven we'r gewoon wat nieuwe hé.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...jgelaten.dhtml

Citaat:
De gewezen imam werd in februari 2014 aangehouden en in verdenking gesteld door onderzoeksrechter Isabelle Panou. Volgens het federaal parket had hij mensen geronseld om deel te nemen aan de Syrische burgeroorlog. Ook zou hij onder de moskeegangers geld ingezameld hebben om de activiteiten van terreurgroepen in Syrië te financieren. Na enkele weken kwam de man onder strikte voorwaarden vrij, maar begin juli 2014 werd hij opnieuw aangehouden omdat hij de voorwaarden niet naleefde.

De Brusselse KI besliste eind juli 2014 Ben Ajiba toch vrij te laten. Sindsdien bleef het stil rond de sjeik, die zich in Gent zou gevestigd hebben. Daar zou hij enerzijds contact gehad hebben met de gematigde geestelijke Brahim Laytouss, maar ook opnieuw radicale preken gehouden hebben.

Door zijn verhuis naar Gent hield de man zich niet aan een van de voorwaarden van zijn vrijlating, met name dat hij zich elke drie dagen moet aanbieden bij een Brussels commissariaat. Daarom werd hij op 16 maart opnieuw onder aanhoudingsbevel geplaatst. Vorige week, op 31 maart, besliste de KI dan om de man nogmaals onder voorwaarden vrij te laten.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2015, 17:46   #23435
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-Gent.dhtml

Wat is dat toch met die Finnen daar in Gent.
Wel de Gentse Finnen voelen zich onbegrepen , leraars die hen pesten , politie die hen pest , discriminatie , gebrek aan kansen .
Daarom nemen ze deel aan een protestgroep ; " Als jij het niet hebt , pak het dan maar bij de niet-Finnen "
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 21:03   #23436
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisc...aanderen.dhtml

De wedstrijd tussen Destelbergen en Genc Turk Gent, in vierde provinciale reeks A van de provincie Oost-Vlaanderen, is in de 43ste minuut gestaakt bij een 2-0 stand. Scheidsrechter met dienst Lothar Van Impe kreeg enkele rake klappen te verwerken van supporters en zakte in elkaar. Hij diende afgevoerd te worden naar het ziekenhuis.
"De wedstrijd verliep van bij aanvang redelijk bitsig en de scheidsrechter had al enkele gele en rode kaarten getrokken", meldde sportief verantwoordelijke Patrick Maes van VS Destelbergen. "Toen hij in de 43ste minuut opnieuw een rode kaart trok, sloegen de stoppen door bij enkele supporters van Genc Turk Gent. Zij sprongen op het veld, belaagden de scheidsrechter en de man kreeg bovendien enkele rake klappen. Hij zeeg neer en moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis."

Geen probleem hoor .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 21:05   #23437
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Die scheidsrechter zal wel een racist geweest zijn.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 21:08   #23438
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Waarom ? Het is onbegrijpelijk , waarom heeft de autochtoon niet graag meer migranten ?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ongen_mis.html

Locatie: KalifaatNL, Overvecht, Utrecht. Het contrast tussen een belager en slachtoffer is waarschijnlijk nog nooit zo groot geweest. De jongen is een intens laffe, zwakke en ronduit slechte vechter. Het meisje daarentegen is een intens dappere, sterke en fenomenale verdedigster. Een meisje dat, omsingeld door zoveel hyena's, geen bezwijkende knieën krijgt, is al uit een speciaal soort tropisch hardhout gesneden. Een meisje dat vervolgens staande blijft tegenover een grotere jongen die op volle kracht aanvalt, is gegoten uit een blok diamant. Zou ze gespaard zijn als ze een hoofddoekje droeg? In Overvecht gaan de lokale boys overigens graag op de vuist met meisjes. Gebeurt er vaker.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 21:26   #23439
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisc...aanderen.dhtml

De wedstrijd tussen Destelbergen en Genc Turk Gent, in vierde provinciale reeks A van de provincie Oost-Vlaanderen, is in de 43ste minuut gestaakt bij een 2-0 stand. Scheidsrechter met dienst Lothar Van Impe kreeg enkele rake klappen te verwerken van supporters en zakte in elkaar. Hij diende afgevoerd te worden naar het ziekenhuis.
"De wedstrijd verliep van bij aanvang redelijk bitsig en de scheidsrechter had al enkele gele en rode kaarten getrokken", meldde sportief verantwoordelijke Patrick Maes van VS Destelbergen. "Toen hij in de 43ste minuut opnieuw een rode kaart trok, sloegen de stoppen door bij enkele supporters van Genc Turk Gent. Zij sprongen op het veld, belaagden de scheidsrechter en de man kreeg bovendien enkele rake klappen. Hij zeeg neer en moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis."

Geen probleem hoor .
Jullie begrijpen hun cultuur niet, dat is in die zandbaklanden de normale gang van zaken. Vooral tegenover niet-islamieten.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 21:42   #23440
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Kheb gisteravond weer een voorbeeldje van verrijking gehad .
De treinbegeleider vraagt aan een donkere man zijn vervoersbewijs , en of ie effe zijn voeten van de bank kon halen .
Voeten weghalen ok want hij stond onmiddellijk recht , ticket niet ok . Ticket op de trein kopen , niet ok .
En dan loopt de donkere constant te zagen tegen de begeleider . In die mate dat die niet voorbij het eerste coupé is geraakt .
Zagen , aanraken , dreigen , zo erg dat de begeleider zich moest gaan verschuilen in de bestuurdersruimte .

Je moet eens door Brussel rijden in het weekend .
Elke sos moet dat eens doen , en tickets controleren .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be