Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2012, 21:45   #61
Den Bal
Gouverneur
 
Den Bal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2004
Berichten: 1.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Onder menswaardig logement versta ik:
1) een bemeubeld appartement/woning
2) adequate verwarming en koeling
3) voeding en drank
4) sanitaire voorzieningen
5) ontspanningsmogelijkheden

Ik wil er enkel op wijzen dat die Oostblokkers bereid zijn om hier een week of twee te logeren en te tonen dat ze echt willen werken.
Een heel verschil ten opzichte van het gros van de Belgische werknemers die steeds meer willen voor minder uit te voeren.
Ik zal u eens meenemen naar die plaats die uitgebrand is, waar deze oostblokkers werden gehuisvest. Slapen op een matras tussen hun vrachtwagen. En toilet en een wasbak in de garage waar de vrachtwagens staan om zich te wassen. Oo natuurlijk een knusse afgedankte zetel niet te vergeten. Eten en drinken moesten ze zelf maar voor zorgen.
Juist de mechanieker had een betere huisvesting omdat hij daar voor maanden bleef wonen. Maar werkte die nu wel niet in het zwart zeker.

Zoals je kan lezen volgens uw bovenstaande normen.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2012, 21:51   #62
Den Bal
Gouverneur
 
Den Bal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2004
Berichten: 1.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Met andere woorden welkom sociale uitbuiting en armoede.
Idd.

Waar ze wel werk moeten van maken is van de controles op de mensen en bedrijven die misbruik maken van onze sociale zekerheid. En dan spreek ik niet van de mensen die wel moeite doen om werk te vinden maar door omstandigheden geen werk krijgen of mensen die door pech op een vervangingsinkomen terecht zijn gekomen. Want in het voorbeeld van Enter zouden de zwaar gehandicapten die niet voor hun eigen voorziening kunnen werken maar Euthanasie moeten plegen.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2012, 09:56   #63
De rechtvaardige rechter
Parlementslid
 
De rechtvaardige rechter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 1.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal Bekijk bericht
Idd.

Waar ze wel werk moeten van maken is van de controles op de mensen en bedrijven die misbruik maken van onze sociale zekerheid. En dan spreek ik niet van de mensen die wel moeite doen om werk te vinden maar door omstandigheden geen werk krijgen of mensen die door pech op een vervangingsinkomen terecht zijn gekomen. Want in het voorbeeld van Enter zouden de zwaar gehandicapten die niet voor hun eigen voorziening kunnen werken maar Euthanasie moeten plegen.
Idd een fatsoenlijk sociaal systeem komt iedereen te bate. Maar je moet ook wel goede controle hebben anders kom je uit als in Griekenland. Ik heb zelf een arbeidshandicap. Ik werk deeltijds en krijg nog een kleine uitkering van de RSZ.
__________________
Tiocfaidh ár lá!
Links en Vlaams
De rechtvaardige rechter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be