Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juni 2005, 22:00   #1
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard Belastingen aanslagbiljetten

Ik ken het antwoord op mijn vraag al. Deze topic mag, wat mij betreft, verwijdert worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaanderen_onafhankelijk on 17-06-2005 at 23:19
Reason:
--------------------------------

Ik ken het antwoord op mijn vraag al. Deze topic mag, wat mij betreft, verwijdert worden.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik heb een vraag waarop ik maar geen antwoord kan vinden. Aangezien hier op het forum nogal wat mensen zitten die ongetwijfeld thuis zijn in de materie, hoop ik een antwoord te kunnen krijgen.

Ik heb twee weken geleden een aanslagbiljet gekregen dat ik 2731,76 EUR terug zou trekken van de belastingen.
Vandaag echter kreeg ik een aanslagbiljet waarop staat dat ik 269,50 EUR moet betalen.

Mijn vraag is nu: wordt die 269 EUR 'afgetrokken' van die 2731 EUR, moet ik dus eerst die 269 EUR betalen begin augustus om dan eind augustus die 2731 EUR terug te trekken, of moet ik gewoon 269 EUR betalen en krijg ik niks terug van die 2731 EUR?

Ik hoop dat iemand mij een antwoord ten gronde kan geven.

Aan de moderators: ik weet dat deze topic in het verkeerde subforum staat. Echter wou ik er zeker van zijn dat er een antwoord komt op mijn vraag en heb ik het geplaatst in het politiek meest belangrijke forum. Gelieve deze topic dan ook zo lang mogelijk in stand te houden. Waarvoor dank.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 17 juni 2005 om 22:19.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be